راه های بهتر شدن در بازاریابی چیست؟

توسط irmusic4, ژوئن 29, 2021


راه های بهتر شدن در بازاریابی چیست؟
مشاهده سایر مقالات نویسنده با پیشرفت سریع این فناوری ، در مدت زمان کوتاهی تغییرات زیادی در صحنه بازاریابی ایجاد می شود. بنابراین ، همانطور که تاکتیک هایی را که می دانید امتحان می کنید ، در جستجوی مداوم چیزهای جدید نیز هستید.
در غیر این صورت ، حفظ ارتباط و رسیدن به اهداف خود دشوار خواهد بود. همچنین با گذشت زمان در کانال های بازاریابی که می شناسید تغییراتی رخ می دهد. به عنوان مثال ، 17 سال پیش ، شما فقط باید بدانید که چگونه ایمیل بلاست ارسال کنید تا یک ایمیل مارکتینگ خوب باشد. امروز ، فقط برای گذر از آن ، به درک کاملی از توالی پیام رسانی خودکار نیاز دارید.
همانطور که در دریاهای متلاطم بازاریابی حرکت می کنید ، مهم است که یکی از مخاطبان اصلی خود را فراموش نکنید: بازار محلی. با این حال ، ممکن است لازم باشد از برخی راهبردهای هدفمند برای دستیابی به این مخاطبان هدف استفاده کنید.
حقیقت نادرست این است که فرضیه های اساسی “بازاریابی” برای دهه ها تغییر نکرده است. در حالی که می توانید از کانال های کمی م asثرتر مانند شبکه های اجتماعی ، ایده های “خلاقانه تر” یا سازوکارهای سازنده تری استفاده کنید ، این یک تفکر مطالب مرتبط نظامی ستیز و متناقض است که عمدتا در مورد چیدن “محصولات” در مرغ دریایی است که قبلاً بیش از حد “مصرف کننده” آن را درگیر کرده است. “با تمرکز بر” پیام ها “با مزایای واهی و خیالی. در “مبارزات” بزرگ وعده های اغراق آمیز. همانطور که می دانیم بازاریابی عمدتا در مورد پایین آوردن است.
راه های زیادی برای رسیدن به بازارهای مورد نظر شما وجود دارد. همه انواع استراتژی ها برای هر شغلی کارساز نیستند اما موارد ذکر شده در زیر می توانند در طولانی مدت به شما کمک کنند: –

* شناخت مخاطبان هدف شما اولین و مهمترین قدم در ایجاد یک کمپین بازاریابی این است که بفهمید مخاطبان شما چه کسانی هستند. شما نه تنها لازم است بدانید که مشتری ایده آل از کدام گروه است بلکه باید در مورد منافع مشتری ایده آل و آنچه مورد علاقه وی است نیز تصوری داشته باشید. همچنین باید بدانید مخاطبان شما کجا هستند. به عنوان مثال ، مخاطبان آنها بیشتر در کدام سیستم عامل رسانه های اجتماعی وقت می گذارند؟

* شناخت بازار خود موفقیت یک سازمان بازاریابی به توانایی آن در درک بازار هدف بستگی دارد. توزیع کننده ، که می تواند به طور موثر آنچه مشتریان و رقبا انجام می دهند را درک و بیان کند ، مهارت اولیه بازاریابی دارد. تبدیل شدن به صدای مشتری به ویژه برای یک شرکت ارزشمند است. توزیع کنندگان ، قادر به جمع آوری داده های کمی و کیفی در مورد مشتریان و ارائه استراتژیک مدیران خود ، بسیار ارزشمند هستند. نکته دیگر – این فقط جمع آوری داده های نظرسنجی نیست. مکالمه مستقیم با مشتری برای این تلاش ضروری است و به طور کلی از داده های نظرسنجی ارزش بیشتری دارد.

* در فعالیتهای جامعه خود شرکت کنید و رویدادهای محلی جامعه خود را پیدا کنید و شرکت کنید. برای کاری در جامعه خود داوطلب شوید و تی شرت هایی با آرم خود بپوشید. برای مسابقه های قرعه کشی و قرعه کشی هایی که جامعه شما را درگیر خود می کند و احساس بازگشت به تجارت خود دارید ، جوایزی را اهدا کنید.

* استفاده از دایرکتوری های محلی یک روش ساده برای هدایت ترافیک محلی این است که مطمئن شوید در نتایج جستجوی محلی نمایش داده می شوید. می توانید این کار را با ذکر لیست در Yelp ، White Pages ، Angie’s List و سایر دایرکتوری های محلی انجام دهید.

* یک داستان نویس شوید قسمت بزرگی از ایجاد یک تجربه قابل توجه مشتری بیان یک داستان خوب است. جلب توجه مشتری از همیشه دشوارتر است. به همین دلیل است که توزیع کنندگان مانند ست گودین معتقدند که داستان گویی برای بازاریابی موفق ضروری است. توزیع کنندگان باید داستان نویسان خوبی باشند ، به همین دلیل ساده که مشتریان بیش از هر چیزی داستان های جذاب را شناسایی می کنند.
موفق ترین کمپین های بازاریابی داستانی را روایت می کنند که مشتریان از نظر احساسی با آن شناسایی می کنند. توزیع کنندگان ، که می توانند از طریق بسیاری از مبارزات بازاریابی داستان های عالی را برای مشتریان خود تعریف کنند ، در جهانی که جلب توجه مشتری می تواند یک چالش باشد ، ضروری است.

* ایجاد و طراحی محتوای بصری با گذشت سالها ، محبوبیت محتوای بصری افزایش یافته است. و اکنون به جایی رسیده است که توانایی شما در ایجاد محتوای بصری باید یک مهارت اساسی در بازاریابی باشد.
به هر حال ، اگر 54٪ از مصرف کنندگان منتظر فیلم از مارک های تجاری هستند ، شما باید این نوع محتوا را تولید کنید. علاوه بر انتظارات مشتریان ، محتوای تصویری می تواند به شما کمک کند پیام های بازاریابی خود را با کارآیی بیشتری تحویل دهید.

* همه موارد ممکن را امتحان کنید بسیاری از متخصصان بازاریابی بر اساس غریزه خود تصمیم می گیرند ، اما با داشتن اطلاعات زیادی که در اختیار آنها قرار دارد ، لازم نیست که چنین باشد. متخصصان خوب بازاریابی به طور مداوم مواردی مانند کمپین های بازاریابی جدید ، نسخه تبلیغاتی و قیمت گذاری را آزمایش می کنند تا داده ها را به نتایج تجاری تبدیل کنند.
خوشبختانه اکنون تعدادی ابزار مانند سیستم عامل تبلیغات آنلاین و ابزار SaaS وجود دارد که آزمایش را از همیشه آسان تر می کند. به عنوان مثال ، تست های ساده A / B به شما کمک می کند تا اثربخشی پیشنهادها ، کپی ها و طرح ها را بسنجید.

* استفاده از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان رسانه های اجتماعی می توانند راهی عالی برای ارتباط با مخاطبان به روشی حرفه ای اما انسانی باشند. آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی در بمبئی از کانال های اجتماعی استفاده می کند که در آن مخاطبان محلی به س customerالات مشتری پاسخ می دهند و با مخاطبان شما چت می کنند.

* خود را به عنوان یک مرجع تاسیس کنید ، مطالب وبلاگ را بنویسید که به س questionsالات مشتریان صنعت شما پاسخ می دهد. از کارشناسان بخواهید در وب سایت هایی مانند Quora ، business.com و سایر انجمن ها و سیستم عامل های مشاوره به سوالات پاسخ دهند.

* استفاده از داده های مشتری در روند تصمیم گیری توزیع کنندگان اکنون به حجم عظیمی از داده ها دسترسی دارند. این اجازه می دهد تا شرکت ها مشتریان خود را بهتر از گذشته درک کنند. توزیع کنندگان که برای تصمیم گیری بهتر جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مشتری را فرا می گیرند ، در دهه های آینده تقاضای زیادی خواهند داشت.
خواه از این داده ها برای درک آسان بازار و یا برای ایجاد و بهینه سازی کمپین های بازاریابی موثرتر استفاده شود ، بیشتر کارفرمایان بدنبال افرادی هستند که بتوانند از داده ها استفاده کنند. زمینه آماری ، دانش عمیق اکسل و درک ابزارهای تحلیلی مهارت های مفیدی در این زمینه هستند. و فراموش نکنید که برخی از داده های ارزشمند مشتری به صورت مصاحبه مشتری یک به یک ارائه مطالب مرتبط می شود.

* جمع آوری و ارسال توصیفات مردم بیشتر از نظرات خوب نظرات منفی ارسال می کنند ، اما اگر نظرات مثبتی پیدا کردید ، مطمئن شوید که آنها را به اشتراک می گذارید و در وب سایت های دیگر ارسال می کنید. اگر با مشتریان تعامل مثبتی دارید ، آنها را تشویق کنید که نظرات خوبی بنویسند و به اشتراک بگذارند.

* اجرای برنامه های محلی SEO شما می توانید از نرم افزاری مانند Google AdWords برای ایجاد کمپین های مراجعه به منظور ترویج آنلاین و فروشگاه محلی در فروشگاه استفاده کنید. به کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک و سایر گزینه های سئو مراجعه کنید.

تبلیغ متقابل با سایر مشاغل محلی تبلیغ متقابل یک روش بازاریابی بسیار کارآمد است. این یک روش بازاریابی سودمند است که شامل دو یا چند شرکت است که با مشتریان یکدیگر درگیر می شوند. این اجازه می دهد تا هر شرکت مشتری بیشتری جذب کند و فروش کلی را افزایش دهد. این روش بسیار مورد احترام است زیرا با حداقل تلاش در معرض دید سریع طیف وسیعی از مشتریان بالقوه قرار می گیرد.

* ساخت وب سایت برای موبایل دوستانه با توجه به جستجوهای تلفن همراه ، یکی از بهترین راه ها برای مشتریان محلی برای یافتن و نمایش اطلاعات مربوط به آژانس بازاریابی در بمبئی. اگر هنوز کسب و کار خود را بسیج نکرده اید ، از نظر بازاریابی محلی می تواند معجزه کند. کسانی که از جستجوی تلفن همراه استفاده می کنند معمولاً به شما نزدیک هستند و به دنبال تسلط بر مشاغل محلی هستند. اختصاص وقت برای بسیج مشاغل خود می تواند یک شبه باعث رونق تجارت شود.

* کسب بینش از تجزیه و تحلیل برای هر کمپین بازاریابی ، اهدافی دارید که باید توسط شاخص های کلیدی عملکرد مشخص شوند. به عنوان مثال ، اگر در حال انجام یک کمپین آگاهی برای نام تجاری هستید ، چه ارقامی باید تحلیل شوند؟ چه اتفاقی می افتد اگر کمپینی برای تصاحب علاقه مندان برگزار شود؟
Google Analytics ابزاری محبوب برای تجزیه و تحلیل است که باید بر آن تسلط داشته باشید. در اینجا جزئیاتی از قبیل تعداد بازدیدکنندگان ، نرخ بازگشت ، زمان حضور در صفحه و موارد دیگر را خواهید یافت. حتی می توانید اهداف صفحات فرود خود را ردیابی کنید.
ابزارهای تجزیه و تحلیل دیگری وجود دارد که می توانید برای جمع آوری داده های مهم در مورد شبکه های اجتماعی ، ایمیل و کمپین های بازاریابی موتور جستجو از آنها استفاده کنید. برای اینکه به یک متخصص بازاریابی بهتر تبدیل شوید ، باید بتوانید داده ها را جمع آوری کنید و از همه مهمتر ، اطلاعات ارزشمندی بدست آورید.
نتیجه –
استفاده و انطباق استراتژی های مختلف بازاریابی بر اساس اهداف و داده های زنده معمولاً به ایجاد تغییرات دلخواه کمک می کند. مهم نیست که مبارزات بازاریابی شما چه باشد ، شما مجبور هستید تغییراتی ایجاد کنید و مطمئن شوید که کمپین بازاریابی شما به اهداف بازاریابی شما کمک می کند

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *