چگونه فرهنگ شرکتی ایجاد کنیم که نیروی کار آن را القا کند

توسط irmusic4, ژوئن 27, 2021


چگونه فرهنگ شرکتی ایجاد کنیم که نیروی کار آن را القا کند
چهار قدم برای فرهنگ سازی که دوام داشته باشد. نقش رهبر یا مدیریت ارشد این است که به عنوان یک نیروی حاکم در ایجاد و حفظ فرهنگ سازمانی عمل کند. رهبر باید فرهنگ سازی کند در غیر این صورت خودش ایجاد می کند!
ابتدا یک مأموریت ، بیانیه چشم انداز و ارزشهای اصلی ایجاد کنید. به عنوان مثال مأموریت شرکت من: “HAMFLAP با هدف ایجاد القای اصول سرگرمی و خنده در سراسر دنیای تجارت ایجاد شده است ؛ ضمن ایجاد محصولات و خدمات با کیفیت برتر برای مشتریان و جوامع ما از طریق رهبری ، نوآوری و مشارکت.” هنگام ایجاد این مأموریت ، از خودم پرسیدم که می خواهم شرکت به کجا برود و می خواهم به چه چیزی پایبند باشیم. این جهت اولیه را تعیین می کند. در مرحله بعدی من به کارمندان نیاز داشتم تا مأموریت را ببینم و آن را نمایان کنم و دقیقاً توضیح دهم که معنی آن برای ما در جلسات کارکنان ما چیست.
علاوه بر این ، مأموریت یا بیانیه چشم انداز و ارزش های اصلی باید در وب سایت و داخل دفتر قرار گیرد. به کارمندان خود اجازه دهید در روند ایجاد کمک کنند. این خرید را ایجاد می کند و آن را از آن خود می کند. به عنوان مثال ، ارزشهای شرکت من از طریق یک همکاری مشترک بدست آمده اند: نوآور ، خلاق ، حرفه ای ، الهام بخش ، دلسوز ، رهبر ، فداکار و متعهد. بعد از دریافت مقادیر اصلی خود ، آنها را بر روی برخی از مطالب بازاریابی خود پخش کنید. این نه تنها بنیادی است که فرهنگ شما بر اساس آن ایجاد شده است ، بلکه همچنین نیروی محرکه آن است.
دوم ، خود و تیم خود را در مسیری که قصد دارید به آن سو بروید ، مشتعل کنید. ریخته گری بینایی عنصر مهمی در فرهنگ سازی یک شرکت است. این هدف ایده آل و نهایی است که همه ما به دنبال آن هستیم. این دیدگاه از تجربه ، الهام و تحلیل رهبر حاصل می شود. هنگام تصمیم گیری برای اینکه شرکت به کجا برود ، شخص خود را در مرحله فرهنگ سازی می یابد. با شفاف سازی واضح و مشخص محل کار شرکت ، این هیجان ایجاد می کند.
سوم ، آنچه شناخته می شود انجام می شود و آنچه پاداش می گیرد ، ابتدا انجام می شود. تنظیم یک برنامه تقدیر از کارمندان ، جشن یک پروژه به خوبی انجام شده ، سال شناسایی خدمات ، شناخت آگاهی از ایمنی ، کارمند ماه یا اجازه دادن به یک تابلوی تصویر به کارکنان اجازه می دهد احساس قدردانی کنند و فضای خوبی ایجاد می کند. تنظیم اهداف واقع بینانه و گره خوردن اهداف اعضای تیم در اهداف سازمانی ، امکان توسعه فرهنگ را فراهم می کند. رشد رهبرانی که نه تنها کار را درک می کنند ، فلسفه زندگی می کنند و به دیگران تعلیم می دهند ، بلکه در تلاشند تا سازمان را به یک محیط یادگیری مستمر تبدیل کنند ، مهم است.
چهارم ، حفظ و انضباط شخصی. به عنوان یک رهبر وظیفه شماست که گاه به گاه به طرح اصلی برگردید تا مطمئن شوید که به مسیر مورد نظر خود می روید. تیم چرخهای حرکت فرهنگ به جلو است در حالی که رهبر هدایت می کند. مطالب مرتبط کلمه ناخوشایند کسی را دوست ندارد انضباط شخصی است اما شما به عنوان یک رهبر باید از خط مقدم رهبری کنید.
به یاد داشته باشید ، به عنوان یک فرد مهم ، همیشه در ایجاد فرهنگ سازمانی پیشگام باشید. در غیر این صورت خود را ایجاد می کند ، دست و پا می زند ، یا چندین فرهنگ فرعی را ایجاد می کند. رهبران چشم انداز را ایجاد می کنند ، مأموریت را ایجاد می کنند ، سرعت را تعیین می کنند و ارزشهای اصلی را زندگی می کنند.
چهار قدم برای فرهنگ سازی که دوام داشته باشد. نقش رهبر یا مدیریت ارشد این است که به عنوان یک نیروی حاکم در ایجاد و حفظ فرهنگ سازمانی عمل کند. رهبر باید فرهنگ سازی کند در غیر این صورت خودش ایجاد می کند!
ابتدا یک مأموریت ، بیانیه چشم انداز و ارزشهای اصلی ایجاد کنید. به عنوان مثال مأموریت شرکت من: “HAMFLAP با هدف ایجاد القای اصول سرگرمی و خنده در سراسر دنیای تجارت ایجاد شده است ؛ ضمن ایجاد محصولات و خدمات با کیفیت برتر برای مشتریان و جوامع ما از طریق رهبری ، نوآوری و مشارکت.” هنگام ایجاد این مطالب مرتبط مأموریت ، از خودم پرسیدم که می خواهم شرکت به کجا برود و می خواهم به چه چیزی پایبند باشیم. این جهت اولیه را تعیین می کند. در مرحله بعدی من به کارکنان نیاز داشتم تا ماموریت را ببینم و آن را نمایان کنم و دقیقاً توضیح دهم که معنی آن برای ما در جلسات کارکنان چیست.
علاوه بر این ، مأموریت یا بیانیه چشم انداز و ارزش های اصلی باید در وب سایت و داخل دفتر قرار گیرد. به کارمندان خود اجازه دهید در روند ایجاد کمک کنند. این خرید را ایجاد می کند و آن را از آن خود می کند. به عنوان مثال ، ارزش های شرکت من از طریق یک همکاری مشترک بدست آمده اند: نوآور ، خلاق ، حرفه ای ، الهام بخش ، دلسوز ، رهبر ، فداکار و متعهد. بعد از دریافت مقادیر اصلی خود ، آنها را بر روی برخی از مطالب بازاریابی خود پخش کنید. این نه تنها بنیادی است که فرهنگ شما بر اساس آن ایجاد شده است ، بلکه همچنین نیروی محرکه آن است.
دوم ، خود و تیم خود را در مسیری که قصد دارید به آن سو بروید ، مشتعل کنید. ریخته گری بینایی عنصر مهمی در فرهنگ سازی یک شرکت است. این هدف ایده آل و نهایی است که همه ما به دنبال آن هستیم. این دیدگاه از تجربه ، الهام و تحلیل رهبر حاصل می شود. هنگام تصمیم گیری برای اینکه شرکت به کجا برود ، شخص خود را در مرحله فرهنگ سازی می یابد. با کلامی کردن واضح شرکت در کجا قرار دارد ، این هیجان ایجاد می کند.
سوم ، آنچه شناخته می شود انجام می شود و آنچه پاداش می گیرد ، ابتدا انجام می شود. تنظیم یک برنامه تقدیر از کارمندان ، جشن گرفتن یک پروژه به خوبی انجام شده ، سال شناسایی خدمات ، شناخت آگاهی از ایمنی ، کارمند ماه یا اجازه دادن به یک تابلوی تصویر به کارکنان اجازه می دهد احساس قدردانی کنند و فضای خوبی ایجاد می کند. تنظیم اهداف واقع بینانه و گره خوردن اهداف اعضای تیم در اهداف سازمانی ، امکان توسعه فرهنگ را فراهم می کند. رشد رهبرانی که نه تنها کار را درک می کنند ، فلسفه زندگی می کنند و به دیگران تعلیم می دهند ، بلکه در تلاشند تا سازمان را به یک محیط یادگیری مستمر تبدیل کنند ، مهم است.
چهارم ، حفظ و انضباط شخصی. به عنوان یک رهبر وظیفه شماست که گاه به گاه به طرح اصلی برگردید تا مطمئن شوید که به مسیر مورد نظر خود می روید. تیم چرخهای حرکت فرهنگ به جلو است در حالی که رهبر هدایت می کند. کلمه ناخوشایند کسی را دوست ندارد انضباط شخصی است اما شما به عنوان یک رهبر باید از خط مقدم رهبری کنید.
به یاد داشته باشید ، به عنوان یک فرد مهم ، همیشه در ایجاد فرهنگ سازمانی پیشگام باشید. در غیر این صورت خود را ایجاد می کند ، دست و پا می زند ، یا چندین فرهنگ فرعی را ایجاد می کند. رهبران چشم انداز را ایجاد می کنند ، مأموریت را ایجاد می کنند ، سرعت را تعیین می کنند و ارزشهای اصلی را زندگی می کنند.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *