چگونه برای پیدا کردن مشتریان ایده آل

توسط irmusic4, ژوئن 26, 2021


چگونه برای پیدا کردن مشتریان ایده آل
5 گام مهم برای تعریف بازار طاقچه شما
من صحبت زیادی به مشتریان در مورد نام تجاری و پیدا کردن طاقچه خود را اما این می تواند کاملا به چالش کشیدن به کارآفرینان جدید و یا حتی صاحبان کسب و کار چاشنی زمانی که آن را روشن نیست که نام تجاری خود را و یا که آنها ایده آل می خواهند به کار با.
کارآفرینان جدید چشم اندازی دارند که چگونه می در اینجا بیشتر بخوانید خواهند به مردم کمک کنند و هدیه ای داشته باشند که می توانند به اشتراک بگذارند که به حل مشکلات شان کمک خواهد کرد، اما با گرفتن پیام درست به افراد مناسب که می توانند از خدمات خود بهره مند شوند مبارزه می کنند.
به منظور پیدا کردن مشتریان ایده آل، شما نیاز به انجام برخی از مشق شب برای اولین بار به منظور درخواست تجدید نظر پیام بازاریابی خود را به طور خاص به آنها، مبارزات خود و آنچه که آنها امیدوار به انجام.
در اینجا 5 مرحله برای کمک به شما پیدا کردن مشتریان کامل برای کار با.

* توقف فکر شما می توانید با هر کسی کار می کنند و یا تعریف بیش از حد گسترده ای از طاقچه. یکی از دلایل مبارزه کارآفرینان جدید به این دلیل است که آنها در تلاش برای کمک به بیش از حد بزرگ از یک گروه از مردم است. حتی اگر آن طبیعت انسان برای کمک به بسیاری از مردم که ممکن است، مشکل با این رویکرد پیام بازاریابی خود را در نهایت بیش از حد منتشر شده است و نمی خواهد جذاب به اندازه کافی برای وادار کردن مردم به عمل است.
حتی اگر شما محدود کردن طاقچه خود را به یک کلاس خاص از افراد، مانند صاحبان کسب و کار و یا عوامل املاک و مستغلات، این است که هنوز هم بیش از حد گسترده ای از دسترسی و پیام خود را احتمالا نمی تواند به همه در داخل آن گروه درخواست تجدید نظر.
روشن کنید که در آن است که شما می خواهید به کار با. اختصاصی باشید. چه چیزی بیشترین شادی را در هنگام کار با مردم به شما می دهد؟ چه کسی کار کردن با شما را دوست دارد و خوشحال است که ادامه مطالب هزینه خدمات تان را به شما بپردازد؟
تمرکز بر روی آن نوع از مشتریان — “A” لیست — و تعریف یک گروه فرعی از آنجا.

* تصویر روشنی را در ذهن خود دریافت کنید که مشتری ایده آل شما «به نظر می رسد» چگونه است. هنگامی که شما یک گروه فرعی از “A-Listers” خود را در حال حاضر تعریف خاص در ویژگی های خاص آنها همه مشترک است.
همانطور که خودتان سوالاتی مانند:
علي. آیا آنها عمدتا مرد هستند یا زن؟
ب. در چه محدوده سنی قرار دارند؟
ج- آیا همه آنها در یک صنعت خاص هستند؟
د- از نظر جغرافیایی در کجا قرار دارند؟
ابراهيم. چه نوع براکت درآمدی می افتند؟
فاطمه. آیا منافع یا باورهای مشابهی دارند؟

* درک روان شناسی گروه این یکی از مهم ترین بخش های تحقیقات شما است که باید انجام شود قبل از اینکه شما می توانید شروع به بازاریابی خود را به طاقچه تازه تعریف شده خود را. تو بايد بدوني که حالت ذهني اونا چيه .
یافتن های بیشتر در مورد:
علي. بزرگترین چالش ها، موانع یا مشکلاتی که با آن مواجه هستند که شما می توانید به آنها کمک کنید.
ب. آنچه آنها نگران هستند و نیاز به نوع کمک شما می توانید ارائه دهد.
ج- دقیقا به چه چیزی نیاز دارند، نه لزوما ً آنچه را که می خواهند.

* روشن باشد در نتایج شما می توانید themNext شما می خواهید روشن باشد که چگونه شما می توانید این گروه از مردم کمک کند. چه نتایجی از کار با شما به دست خواهند آورد؟ چه مشکلاتی را قادر خواهید بود برای آنها حل کنید؟ چه نوع مزایایی را پس از کار با شما دریافت کنید؟
شما همچنین می خواهید به غیر روحانی کردن چگونه به طور خاص شما آنها را با آن مبارزات کمک خواهد کرد. آیا شما یک فرایند گام به گام، سیستم یا نرم افزار که به آنها کمک خواهد کرد تا مشکل خود را حل کند؟ اطمینان از پیام بازاریابی خود را به وضوح به تشریح چگونه شما می توانید نتایج آنها به دنبال ارائه.

* درک کنید که چرا آنها باید شما را به جای رقیب خود را استخدام پارت از روند شناسایی طاقچه خود را نیز روشن است که چه چیزی شما را با رقبای خود متفاوت است. USP خود را – موقعیت فروش منحصر به فرد خود را?
انجام برخی تحقیقات در مورد دیگران که همچنین می تواند کمک به حل مشکلات مشابه و شناسایی چرا شما با رویکرد خود را متفاوت است. پیام بازاریابی شما پس از آن می تواند آن تفاوت ها را به نمایش بگذارد تا به طاقچه شما کمک کند تا تصمیم بگیرد با شما کار کند.
به منظور پیدا کردن مشتریان ایده آل، مهم است که این مراحل را اول و به وضوح درک کنید که آن است که می سازد تا بازار طاقچه خود را.
گام بعدی این است که نوشتن پیام بازاریابی خود را به طور خاص متناسب با آن گروه از مردم است.
پیام بازاریابی شما باید روشن باشد و با همان زبان طاقچه خود را استفاده می کند تا آنها می توانند به آنچه شما می گویید مربوط و اعتماد است که شما می دانید آنچه که آنها را از طریق رفتن و می تواند آنها را کمک کند.
توقف فکر کردن شما خواهد شد از دست دادن در فرصت ها
اجتناب از سقوط به دام فکر شما نمی خواهید به نوبه خود هر کسی دور و فرصت های درآمد از دست بدهند اگر شما بر روی طاقچه تمرکز. این یک دروغ است که هیچ مبنایی از حقیقت ندارد. در واقع، عکس آن اتفاق خواهد افتاد و شما در نهایت جذاب به یک گروه بسیار کوچکتر از مردم با توجه به پیام بازاریابی بیش از حد منتشر خود را.
شما چطور? آیا شما با تعریف مشتری ایده آل خود و پیام بازاریابی طاقچه مبارزه؟ آنچه در بخش نظرات زیر اتفاق می افتد را برای شما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *