با استفاده از انواع مختلف تبلیغات و Giveaways کسب و کارهای کوچک، که معمولاً بودجه های تبلیغاتی محدودی دارند، اغلب برای ترویج خود به روش های غیرمتعارف متوسل می شوند. دو نوع از رایج ترین روش های “کسب و کار کوچک” تبلیغات متقابل و freebies، و یا giveaways هستند. بیایید نگاهی به هر یک، همراه با برخی از مثبت و منفی.

توسط irmusic4, ژوئن 15, 2021

با استفاده از انواع مختلف تبلیغات و Giveaways کسب و کارهای کوچک، که معمولاً بودجه های تبلیغاتی محدودی دارند، اغلب برای ترویج خود به روش های غیرمتعارف متوسل می شوند. دو نوع از رایج ترین روش های “کسب و کار کوچک” تبلیغات متقابل و freebies، و یا giveaways هستند. بیایید نگاهی به هر یک، همراه با برخی از مثبت و منفی.
تبلیغات صلیب
ارتقاء صلیب اهرم موفقیت و یا محبوبیت یک کسب و کار دیگر برای خوب خود را. در ارتقاء متقابل، شما با یک کسب و کار دیگر کار می کنند به (امیدوارم) افزایش فروش برای هر دو شرکت. به عنوان مثال، شما ممکن است خدمات چاپ رنگ تجاری رایگان را از یک چاپگر تجاری به هر مشتری که اشتراک ماهانه خدمات شما را خریداری می کند، ارائه کنید. یا شما می توانید بلیط فیلم رایگان به هر مشتری که خرید محصول جدید خود را ارائه دهد. در هر صورت، شما در حال کار با یک شرکت دیگر برای ترویج فروش.
مزایای تبلیغات متقابل آشکار است. اگر شما قادر به کار کردن یک معامله با یک کسب و کار تاسیس و معتبر در منطقه، سپس شما در مسیر درست هستند. در ارتباط با یک کسب و کار است که در حال حاضر محبوب می تواند به طور قابل توجهی افزایش شهرت شرکت شما. این می تواند دشوار باشد برای یک کسب و کار کوچک جدید برای ایجاد خود را در ذهن مشتریان، اما همکاری با یک کسب و کار است که در حال حاضر به خوبی رسوخ واقعا می تواند حرکت می کند که روند همراه.
با این حال منفی احتمالی درگیر وجود دارد. اگر شرکت شما با یک مشکل جدی در برخی از نقطه شریک, و از دست می دهد برخی از دران خود را, آن را می تواند منفی بر تلاش های خود را تاثیر. این احتمال وجود ندارد، و حتی اگر این اتفاق می افتاد، اثرات احتمالا ً مدت زیادی طول نمی کشید. با این حال، امکان وجود دارد و شایان ذکر است. اگر قرار بود اتفاق بیفتد، یکی از راه های کمک به مبارزه با اثرات منفی این است که فعالانه جدایی خود را از شرکت متخلف ترویج کنید. شما می توانید این کار را با طراحی یک چاپ رنگ تجاری جذاب است که extols فضیلت و ویژگی های شرکت خود را انجام دهد، و توزیع است که به بسیاری از مشتریان که ممکن است.
Freebies
Giveaways یکی دیگر از تاکتیک های محبوب مورد استفاده توسط کسب و کارهای کوچک راه اندازی است. در giveaway، شما به معنای واقعی کلمه دور یکی از محصولات خود را، و یا برخی از خدمات خود را، به مشتریان در تلاش برای افزایش سود و یا برای ایجاد یک هویت برای خودتان. این کار به روش های مختلفی انجام می شود. شما می توانید یک ماساژ رایگان یک ساعته ارائه به این امید که مشتریانی که استفاده از آن خواهد شد تا خوشحال است که آنها دوباره برای بیشتر. شما می توانید به مشتریان خود کلاه توپ رایگان برای هر دو که آنها را با قیمت به طور منظم خرید.
Giveaways، اگر به درستی انجام می شود، می تواند موفقیت یک شرکت، به خصوص در مراحل اولیه خود را افزایش دهد. اگر شما یک محصول با کیفیت و یا خدمات و فقط در حال تلاش برای معرفی آن را به مردم، giveaway می تواند به شما کمک کند برای رسیدن به آن هدف و نه به سرعت. و اگر شما به دنبال گزینه های تبلیغاتی مقرون به صرفه، freebies قطعا یک گزینه شما باید در نظر بگیرند.
با این حال ، شما باید giveaways به طور پراکنده استفاده کنید ، و با مراقبت. گاهی اوقات، freebies بی ارزش محصول خود را. به عبارت دیگر دادن چیزی به صورت رایگان می تواند مشتریان را به ارزان بودن آن محصول هدایت کند، حتی اگر این طور نیست. در ذهن مشتری کم ارزش تر می شود که مطمئنا چیز خوبی نیست.
برای جلوگیری از این مشکل، تنها یک محصول را به صورت رایگان در صورتی که شما آن را با یک محصول دیگر است که در حال حاضر به خوبی به عنوان یک آیتم با ارزش تاسیس جفت. اگر شما در حال دادن دور یک سرویس رایگان، آن را با ارائه آنقدر که آن را بی ارزش کار خود را انجام دهد. اصولا ً اگر سعی کنید مثل مشتریانتان فکر کنید، احتمالا ً خوب خواهید شد.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *