3 مورد از پربیننده ترین تبلیغات تبلیغاتی

توسط irmusic4, ژوئن 25, 2021


3 مورد از پربیننده ترین تبلیغات تبلیغاتی
سایر مقالات نویسنده را مشاهده کنید همانطور که همه از قبل با آن آشنا بودند ، تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات برنامه های کوتاهی هستند که توسط سازمان های مختلف برای انتقال پیام های مختلف هزینه می شوند و توسط بینندگان تلویزیون به دلیل اتلاف وقت خود مورد تحقیر قرار می گیرند. طبیعتاً مهم است که تبلیغات تلویزیونی جذاب باشد ، پیام آن به ذهن بیننده بچسبد و تأثیرگذار تلقی شود. این یکی از رسانه های معروف برای شناخته شدن محصولی است که درون آن مورد توجه قرار می گیرد (Tri-Media – تلویزیون ، چاپ و رادیو) در اینجا چند تبلیغ تلویزیونی پخش شده وجود دارد که می تواند تأثیرگذار یا موثر تلقی شوند:

* تبلیغات تلویزیونی Macbook AirTirk اگرچه ساده است اما بر بهترین ویژگی محصولی که تبلیغ می کنند بسیار تأکید داشت. در این حالت ، نازکی و سبک بودن Macbook Air. هرکسی که با این محصول آشنایی نداشته باشد و برای اولین بار این تبلیغ را ببیند ، احتمالاً فقط با دیدن آن در مطالب بیشتر تلویزیون علاقه مند می شود. همچنین ، مارک اپل از ابرقسمتی 1984 1 دقیقه ای سر به فلک کشید – تبلیغات چند میلیون دلاری که فقط یک بار پخش شد. ویدئوی زیر را تماشا کنید: (بازاریابی بازار و مطالعه اینکه چرا این تأثیرگذارترین تبلیغ در همه زمان ها است!)

* بازرگانی پپسی (حداکثر طعم بدون شکر) تبلیغات تلویزیونی پپسی متفاوت است و بنابراین جالب است. در کل چیز در مورد محصول چیزی نمی گوید. این یک نوع زیرزمینی است – در ابتدا بدون مارک تجاری است و فقط نشان می دهد که مردم در کل دیوانه عمل می کنند. اما جالب است زیرا مردم را نسبت به محصول کنجکاو می کند ، بنابراین شما نمی خواهید که هیچ مارکی اما ارائه پیام موثر نیست.

* هوندا آگهی با تماشای این تبلیغ تلویزیونی در چند دقیقه اول ، احتمالاً فوراً نمی دانید كه محصول تبلیغاتی هوندا آكورد است. اما بعد از تماشای کل موضوع ، یکی از اولین چیزهایی که احتمالاً یکی می گوید این است که تبلیغات تجاری واقعا متفاوت و ابتکاری است. این قطعاً ادامه مطالب روش متفاوتی برای نشان دادن ویژگی های محصول است.
تعداد بیشماری (به معنای واقعی کلمه) تبلیغات دیگر وجود دارد که می توان آنها را در پرایم تایم یا اینترنت مشاهده کرد. در واقع فرقی نمی کند که محصول شما مایع ترمز باشد ، شامپو باشد یا یک اسباب بازی بزرگسالان باشد. آنچه مهم است ایجاد ارتباط با بیننده است تا به ذهن افراد بچسبد. و با لیست بالا ، کاملاً واضح است که روش های زیادی برای دستیابی به آن وجود دارد. می توان بهترین ویژگی محصول را متمرکز کرد ، در ارائه محصول نوآور باشد ، فقط کارهای دیوانه وار انجام دهد ، مخاطبان را کنجکاو کند ، یا حتی نوعی موسیقی جذاب به آن اضافه کند. در هر صورت ، آنچه مهم است این است که باعث شود مردم آن را برای شناسایی مارک به یاد بیاورند و در پایان ، آن را بخرند یا از طریق دهان به دهان محصول را پخش کنند.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *