چگونه فروش متقابل می تواند به تجارت شما کمک کند

توسط irmusic4, ژوئن 23, 2021


چگونه فروش متقابل می تواند به تجارت شما کمک کند
4 روش فروش متقابل تجارت الکترونیکی برای افزایش فروش در Check-Out
تجارت شما احتمالاً بیش از یک پیشنهاد دارد و مشتریان شما ممکن است به بیش از یک محصول یا خدمات علاقه مند شوند.
هنگامی که مشتریان ایده آل خود را تعریف کردید ، به احتمال زیاد آنها چه کسانی در اینجا بیشتر بخوانید هستند و از تجارت شما می خواهند ، اما آیا نحوه فروش بیش از یک محصول یا خدمات از طریق فروش متقابل را ترسیم کرده اید؟
فروش متقابل عمل فروش چیزی به کاربر فعال است که قبلاً چیز دیگری را خریداری کرده است.
شما آن را در همه جا از آمازون گرفته تا زاپوس مشاهده کرده اید و به این دلیل است که فروش صحیح در صورت انجام صحیح موثر است.
این ممکن است بسته به شغل شما متفاوت باشد ، اما این مقاله شامل چهار اصل اصلی در هر استراتژی فروش متقابل است.

* Time it RightTiming برای موفقیت در فروش گسترده ضروری است. چندین مطالعه آنلاین به تجزیه و تحلیل قبلی توسط Achieve Global که از کاربران نظرسنجی کرده بود ، اشاره کردند و نشان دادند که 40٪ در استقبال از فروش متقابل منفی هستند و دلیل ذکر شده فروش متقابل است.
قانون بیشتر طلایی این است که به وقت کاربر احترام بگذارید. آنها ممکن است عجله داشته باشند تا خرید خود را با شما انجام دهند. قبل از وقوع فروش متقابل ، اطمینان حاصل کنید که آنها نهایی شده اند.
فروش متقابل آنلاین در حال رشد است و برای بازیکنان بزرگ همیشه به طریقی کم سر و صدا مانند پس از خرید یا به سادگی در پایین توضیحات محصول انجام می شود.
بسته به آنچه شما ارائه می دهید و قیف تبدیل شما (مسیری که کاربران هنگام خرید از شما یا مشتری شدن طی می کنند) ، باید ببینید که کاربر دلیل ارتباط خود با کسب و کار شما را در کجا کامل می کند.
بهتر است بین شروع و پایان آن مسیر هرچه کمتر مانع ایجاد کنید ، بنابراین مطمئن شوید که فقط فروش متقابل را انجام می دهید که مانعی برای کاربر شما نیست.

* اطلاع کامل از طریق فروش متقابل بدون زمینه باعث می شود که تلاش شما از نظر مالی پیش برود و کاربر شما را به تعویق بیندازد. در عوض ، ارزش را از طریق استدلال برای پیشنهادات فروش متقابل منتقل کنید.
آیا آنها توسط عادتهای خرید قبلی کاربران دیگر پشتیبانی می شوند؟ آمازون توصیه های خود را با چارچوب قرار دادن آن در اطراف علاقه کاربر بر اساس داده های او درباره فعالیت کاربر قبلی و خریدها ، پایه گذاری می کند.
اگر شما تخصص خود را ارائه می دهید و مشتری بر اساس تخصص شما با شما تماس می گیرد یا از شما خرید می کند ، پس دلیل این پیشنهاد محصولات یا خدمات دیگر را از این دانش ذکر کنید.
صادق باشید و فقط بهترین پیشنهادات را ارائه دهید تا کاربران شما ارزش فروش متقابل را ببینند و پاسخ کاربران بسیار بهتر باشد.

* ارائه چیزی ویژه ارائه ارزش اضافی راهی عالی برای عبور از فروش است. وقتی کاربری در حال خرید چیزی از شما یا قرار ملاقات است و شما اقلام یا خدمات دیگری دارید که می تواند به آنها علاقه مند شود ، چرا تخفیف یا نوع دیگری از مشوق ارائه نمی دهید؟
کاربران ممکن است از نحوه ارتباط این دو پیشنهاد مطلع نباشند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را به صراحت مطابق با نکته 2 روشن کنید.
پیشنهادات را متصل کنید و اگر ارزش اضافی در خرید هر دو وجود دارد ، پس به کاربر بگویید این چیست و چرا تخفیف یا پیشنهاد دیگری ارائه می شود.

* گوش دادن به بازخورد گوش دادن به کاربران خود برای ایجاد یک مشتری وفادار یا پایگاه مشتری ضروری است. این می تواند به معنای بررسی تلاش های متقابل و پالایش آنها بر اساس میزان کارآیی یا عدم موفقیت آنها باشد. یا می تواند به معنای بررسی ایمیل ها یا تماس های تلفنی باشد که در آن کاربران هرگونه ارتباطی را با فروش متقابل بیان کرده اند.
اگر نتایج منفی می بینید ، علامت خود را از دست داده اید و باید فروش متقابل فعلی را متوقف کنید. می توانید دوباره شروع کنید اما واقعاً ارزیابی کنید که بار اول چه اشتباهی رخ داده است.
فروش متقابل در صورت انجام صحیح می تواند بسیار م effectiveثر باشد اما در صورت اشتباه انجام دادن فاجعه. دانستن اینکه چه زمانی اشتباه است و برای متوقف کردن این مسئله به آن عمل می کنید بسیار مهم است ، بنابراین اجازه ندهید این چیزی باشد که تنظیم کرده اید و فراموشش می کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *