استفاده از اورتور برای ایجاد ترافیک هدفمند به وب سایت اینترنتی شما

توسط irmusic4, ژوئن 22, 2021


استفاده از اورتور برای ایجاد ترافیک هدفمند به وب سایت اینترنتی شما
با تجارت در بازار آنلاین ، مانند بازاریابی شرکت های وابسته ، کمبود ترافیک مضر است زیرا مستقیماً منجر به عدم فروش می شود. این دلیل اصلی است که بسیاری از شرکتهای وابسته و وب سایت ها برای بدست آوردن بهترین رتبه بندی موتور جستجو ، پول زیادی را رها می کنند. پس از تبلیغ یک محصول یا خدمات در وب سایت خود ، باید بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید که بتوانند مشتری بالقوه محصولات و خدمات شما باشند. برای موفقیت در تجارت بازاریابی آنلاین ، این یک قاعده معمول است. بعضی چیزها را درست می گیرید ، بعضی ها را اشتباه ، اما شروع کنید و هنوز هم می توانید موفق شوید.
در بازاریابی شرکت های وابسته “کلید موفقیت” بدست آوردن ترافیک کاملاً هدفمند است ، همانطور که هر کس موافق است. این روش برای کسانی که محصولات یا خدمات را از طریق یک وب سایت تبلیغ و فروش می کنند بسیار مثر است. یکی از بزرگترین و ایمن ترین استراتژی های بازاریابی که بازاریابان وابسته می توانند دنبال کنند ، پرداخت هزینه عملکرد است. با استفاده از این استراتژی فقط سرمایه گذاری خود را به کار خواهید گرفت تا در فروش اضافی و درآمد خود نتیجه بگیرید.
بیایید آن را از نزدیک بررسی کنیم. وقتی هزینه عملکرد را پرداخت می کنید ، به ازای هر فروشی که انجام می دهید ، درصدی را به شخص فروشنده می دهید. این استراتژی تضمین می کند که شما سود خود را بدست خواهید آورد ، زیرا مطالب بیشتر قبلاً آن قیمت کارمزد را در هزینه هزینه ای که هر بار فروش انجام می دهید ، در نظر خواهید گرفت. بعلاوه ، شما برای بازاریابی هزینه ای هدر نخواهید داد زیرا هر پنی که خرج می شود یا فروش ایجاد می کند یا از فروش حاصل می شود.
یکی از م efficientثرترین راه های دستیابی به فروش در بازاریابی شرکت های وابسته ، جذب ترافیک هدفمند به وب سایت شما و تبدیل آنها به فروش با استفاده از موتورهای جستجو “پرداخت به ازای هر کلیک” (PPCSE) است.
یک موتور جستجوی پرداخت به ازای هر کلیک که ادعا می کند بهترین کلاس است ، OVERTURE است. این سایت پیشرو در جستجوی پرداخت برای عملکرد در اینترنت است. و چه چیزی در مورد مصرف بیش از حد جذاب است؟ تبلیغات در لیست های برتر OVERTURE اطمینان حاصل می کند که سایت شما در موتورهای جستجوی برجسته ایالات متحده از جمله Yahoo ، Netscape ، MSN ، AltaVista و InfoSpance ظاهر می شود. به علاوه ، می توانید از دسترسی بیش از 80٪ از کاربران فعال اینترنت بهره مند شوید.
از آنجا که آنها برای عملکرد هزینه می کنند ، PPCSE هایی مانند OVERTURE فروش چشمگیری را به ارمغان می آورند زیرا مشتری مناسب را به بازار جذاب شما جذب می کنند. و این بدان معناست که بازدیدکنندگان سایت را خواهید پذیرفت که بطور خاص چیزی را که شما ارائه می دهید یا می فروشید جستجو می کنند. کلید توانایی OVERTURE در هدایت ترافیک هدفمند به وب سایت شما ، پیشنهاد یا پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی است که مستقیماً با محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید مرتبط است. این استراتژی به این ترتیب عمل می کند: هرچه کلمه کلیدی دقیق تر باشد ، نتایج شما بهتر خواهد بود و هزینه شما برای فروش جدید کاهش می یابد.
بیش از حد با دور کردن شما از کلمات کلیدی عمومی که بسیار رایج هستند (و معمولاً بسیار گران هستند) ، و با گسترش شبکه گسترده ای از کلمات کلیدی متمرکز که هدف بیشتری دارند ، (و نه چندان گران) با نرخ تبدیل بالا ، ترافیک هدفمند ایجاد می کند. استفاده از Overture برای جذب ترافیک هدفمند یک وضعیت قطعی “Win-Win” است.
هدف استراتژی OVERTURE این است که بازدیدکنندگان شما به تبلیغات شما پاسخ دهند و چه چیزی مهمتر از پاسخ دادن به آنها است؟ این فرصت به شما داده شده است تا مشتریانی را که در طول عمر محصول شما حمایت می کنند ، توسعه دهید و بارها و بارها خرید کنید. فروش یکبار مصرف کلید ایجاد یک تجارت آنلاین با سودآوری بالا نیست. برای موفقیت واقعی ، شما به مشتریان مکرر نیاز دارید. فقط با استفاده از PPCSE مانند OVERTURE که بازدیدکنندگان وب سایت شما را به پاسخگویی به تبلیغات بازاریابی شما می رساند ، می توانید یک تجارت آنلاین پایدار ایجاد کنید. پس از این اتفاق ، شما می توانید محصولات خود را به طور مداوم به بازدید کنندگان خود بازاریابی کنید و بفروشید.
یکی دیگر از ویژگی های جالب در مورد OVERTURE این است که آنها “پاسخ پشتیبان” را برای کمک به مشتریانی که “تقریبا” در اولین بازدید خود خریداری کرده اند فراهم می کنند. به منظور تحقق موفقیت آمیز این امر ، تا زمانی که به یک نام معتبر تبدیل نشوید ، مرتباً برای آنها تبلیغ کنید و آنها را به مشتری جدید تبدیل کنید. با ارائه مشوق به آنها اطمینان حاصل کنید که به شما امکان می دهند از طریق پست الکترونیکی برای آنها تبلیغ کنید. در اینجا برخی از ایده های پاسخ پشتیبان وجود دارد که شناخته شده هستند: کاربری: ارسال یک خبرنامه پست الکترونیکی رایگان ، ارائه کاتالوگ رایگان و ارائه تبلیغ یا مسابقه ای که در آن فرصت برنده شدن کالا را دارند.
ارائه بیشتر بخوانید پیشنهادات فصلی و ویژه به طور خاص به مشتریان مكرر و ارائه تخفیف های ارزشمند مشتری همراه با مشوق های اضافی برای خرید ، همگی ابزاری هستند كه به شما كمك می كنند مشتریان مادام العمر را به سایت خود جذب كنید. بگذارید کاملاً واضح و روشن باشم که این راهکارها برای ایجاد روابط خوب با مشتری کارساز است. علاوه بر این که محصولات شما را به طور ابدی تحت حمایت قرار می دهند ، حتی ممکن است افراد دیگر را به شما یا سایت شما ارجاع دهند.
در نتیجه ، یک استراتژی بازاریابی م effectiveثر و مطمئن که هر کسی می تواند از آن استفاده کند ، به ویژه تجار درگیر در بازاریابی آنلاین ، رویکرد صرف پرداخت هزینه برای عملکرد است. موتورهای جستجوی Pay-per-Click ، ​​مانند OVERTURE ، یکی از تکنیک های مفید در کسب درآمد برای سایت شما است ، بدین معنی که با استفاده از آنها بازدیدکنندگان وب را از طریق وب به سایت شما به صورت ترافیک هدفمند هدایت می کنید که برای شما درآمد هر بار فقط با کلیک روی وب سایت خود بازدید می کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *