چگونه زمان و فرصت های خود را به حداکثر برسانیم

توسط irmusic4, ژوئن 21, 2021


چگونه زمان و فرصت های خود را به حداکثر برسانیم
ما به عنوان صاحبان مشاغل همیشه در فکر این هستیم که چه وقت و کجا “بار مادر” را پیدا خواهیم کرد ، این یک مشتری بزرگ است که ما را بیشتر از آنچه تصور می کنیم سرگرم نگه می دارد. برای مقابله با این چالش ، ما کم و زیاد جستجو می کنیم ، همچنان ایده های بازاریابی جدید را امتحان می کنیم ، مشتریان جدید را فرا می خوانیم ، به دنبال صنایع جدید و سودآورتر هستیم و گاهی سعی در ارائه محصولات و خدمات جدید داریم. آیا شما هرگز متوقف شده و ارزیابی می کنید که این تلاش ها به چه روش پیش بینی ما انجام می شود؟ متأسفانه آنها معمولاً نتایجی را که ما امیدوار بودیم تولید نمی کنند و منجر به اتلاف وقت و هزینه با ارزش می شوند. اگر راهی آسانتر وجود داشته باشد که به تلاش کمتری نیاز داشته و نتایج بهتری به بار می آورد ، چه می کرد؟ وجود دارد! این سه فعالیت را دنبال کنید که به راحتی برای هر مشاغل قابل اجرا است:

* برنامه ریزی حساب هدف و بازاریابی هدفمند.

* ارزیابی حساب های موجود.

* شناسایی مراکز نفوذ.
برنامه ریزی و بازاریابی حساب هدف
یکی از بزرگترین صرفه جویی در وقت که می توانیم منتقل کنیم این است که چگونه چشم اندازهای صحیح را به درستی هدف قرار دهیم. برنامه ریزی حساب هدف فرایند شناسایی مشتریانی است که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. برنامه ریزی عمدی و موثر حساب هدف بسیار کارآمدتر از تماس سرد است تا بفهمید چه کسی ممکن است یک مشتری احتمالی باشد. این روند سه م componentsلفه دارد:

* مشتری ایده آل خود را شناسایی کنید.

* مشخص کنید کدام یک از این فرصت ها بهترین فرصت شماست.

* فرصت هایی را که متناسب با توصیف مشتری ایده آل شما هستند ، در اولویت قرار دهید.
هنگامی که اهداف بهینه مشتری خود را شناسایی کردید ، باید به سمت بازاریابی هدف بروید. چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟ برنامه ریزی حساب هدف به دنبال این است که هر بار به دنبال حساب های واحد بروید. اگر تجارت شما به حجم بیشتری نیاز دارد ، هدف قرار دادن هر یک از مصرف کنندگان عملی نخواهد بود. برای مشاغل مشتری با حجم بالا ، فعالیت برنامه ریزی که باید انجام شود یک کمپین بازاریابی هدفمند است. فرآیند مشابه برنامه ریزی حساب هدف ، اما در مقیاس بزرگتر است.
با بازاریابی هدفمند می خواهید بازار ایده آل خود را تعیین کنید ، بفهمید که به کجا افراد می توانند دسترسی پیدا کنند و یک برنامه بازاریابی بسیار متمرکز ایجاد کنید تا علاقه کافی ایجاد کند که مشتریان بالقوه شما از فروشگاه ، وب سایت و غیره بازدید کنند. به عنوان مثال ، اگر کتاب های کودکانه سفارشی می فروشید ، احتمالاً تبلیغاتی برای مجلات کودک یا اسباب بازی در مقابل بخش تجاری مقاله محلی خود ایجاد می کنید. این ترفند بازاریابی به یک گروه متمرکز است که نیاز به محصول یا خدمات شما را دارند و نه به همه افراد ممکن.
ارزیابی حساب های موجود
آسان ترین فرد برای فروش شخصی است که قبلاً از شما خرید کرده است. بسیاری از مردم این واقعیت ساده را نادیده می گیرند که مردم ترجیح می دهند با کسانی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند تجارت کنند. بهترین راه برای ارزیابی حساب های موجود ، لیست کردن تمام مشتریان و محصولات و خدماتی است که در گذشته از شما خریداری کرده اند. سپس به دنبال فرصت ها باشید. به عنوان مثال ، آیا زمان محصول جدید یا ارتقا یافته است؟ آیا مشتری خاصی به موارد دیگری که باید ارائه دهید و غیره علاقه مند خواهد بود؟ لیستی از تمام این فرصت ها تهیه کنید و سپس با آن مشتریان تماس بگیرید. از میزان شغلی که می توانید ایجاد کنید شگفت زده خواهید شد.
مراکز تأثیر را شناسایی کنید
آیا به شما آموخته اند كه یك بازرگان یا فروشنده باید هر هفته درصد معینی از وقت خود را با تماس سرد بگذراند؟ کسانی هستند که با تماس سرد کسب و کار فوق العاده ای ایجاد کرده اند. اگر این مورد برای شما مناسب است ، پس همان کاری را که انجام می دهید ادامه دهید. حتی اگر فروش و توسعه تجارت یک بازی اعداد باشد ، آیا اگر ما اعداد بهتری برای کار داشته باشیم نسبت به آنهایی که با تماس سرد تولید می شوند ، کار خیلی ساده تری خواهد بود؟
برای آن دسته از ما که وقت مکالمه سرد نداریم و نیاز داریم یا می خواهیم سریعتر نتیجه بگیریم ، این زمان را صرف شناسایی مراکز نفوذ و ایجاد اتحادهای استراتژیک کنید. اعداد ساده هستند: شما یک تماس سرد برقرار می کنید ، فقط یک فرصت دارید. وقتی افرادی را در خارج از کشور دارید که به شما مراجعه می کنند بازار صادراتی ایران با کیفیت ، شما فرصت های بی پایان را ماه به ماه دارید.
افکار نهایی
هر ساله بین 80 تا 90 درصد مشاغل کوچک که شروع به کار می کنند ، با شکست مواجه می شوند. دلیل شماره یک این است که آنها قادر به تولید فروش نیستند. بدون ورود فروش ، هیچ مشاغلی وجود ندارد. برای اطمینان از اینکه تجارتتان تا زمانی که بخواهید ادامه دارد و درآمد موردنظر شما را تولید می کند ، فرایندها و تکنیک هایی را برای ادامه تجارت جدید در نظر بگیرید. وقتی این استراتژی ها را به کار می گیرید ، هم زمان و هم فرصت های موجود را به حداکثر می رسانید. برای جزئیات بیشتر درباره استراتژی و چگونگی روشهای توصیه شده در این مقاله ، به اینجا مراجعه کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *