نکاتی برای ساختن یک برنامه کاربردی بهداشت و درمان آنچه در اینجا می خواهید بدانید

توسط irmusic4, ژوئن 21, 2021


نکاتی برای ساختن یک برنامه کاربردی بهداشت و درمان آنچه در اینجا می خواهید بدانید
در دنیای پس از COVID ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی که در گذشته تنها گزینه برای بیماران بودند ، وابستگی زیادی به وب سایت خود ، به ویژه تجربه کاربر دارند. اگرچه طراحی وب سایت باید سرراست باشد ، اما شرکت های بهداشتی آن را چالش برانگیز می دانند.
استراتژی ها و پیاده سازی های طراحی وب سایت های بهداشتی کاملاً کمتر از آنچه کاربران انتظار دارند هنگام مشاهده وب سایت ها ببینند.
با استفاده از دستورالعمل های فعلی طراحی وب سایت پزشکی و بهترین روش های کاربردی ، سایت های پزشکی می توانند وارد یک مکان خاص شوند ، تجربه بیمار را ارتقا دهند و تغییر شکل بهتری پیدا کنند. همانطور که در زیر نشان داده شده است ، چنین تلاش هایی می تواند سایت شما را رقابتی و رتبه خوبی نگه دارد.
12 نکته برای ساخت یک وب سایت بهداشتی
طراحی وب سایت بهداشتی سازگار با HIPAA
اولین چیزی که وب سایت شما نیاز دارد انطباق با HIPPA است. قبل از تمرکز بر روی عناصر طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی ، اطمینان از ایمنی همه بیماران ، جدید و پیر ، مهم است. اطمینان حاصل کنید که طراح وب شما در زمینه بهداشت و درمان به منظور اطمینان از انطباق با HIPAA تخصص دارد.
انتخاب عکس ها و تصاویر مناسب
انتخاب تصاویر و تصاویر مناسب برای وب سایت مراقبت های بهداشتی شما یک هنر است. در Health Success ، ما هم از طراحان وب و هم از مدیران هنری برای انتخاب تصاویر مربوط به بیماران استفاده می کنیم. برای ایجاد بیشترین تأثیر در دفتر مشتری ، معمولاً نیاز به عکس برداری در محل است.
زیبایی همه چیز نیست
وب سایت شما عالی به نظر می رسد ، اما این به این معنی نیست که برای فعال شدن آماده است. خیلی اوقات این اتفاق می افتد که یک وب سایت خوش چهره برخی از عناصر اصلی بازاریابی را که بیماران را مجاب می کند با دفتر شما تماس بگیرند ، از دست می دهد. در وبلاگ زیر ، بیشتر می آموزید که چرا وب سایت های مراقبت های بهداشتی که اغلب ظاهر زیبایی دارند ، خراب می شوند.
یک ترفند طراحی عالی
بیشتر بیماران بالقوه شما در سال 2018 در تلفن های هوشمند خود به دنبال گزینه های مراقبت های بهداشتی هستند. ظهور تلفن های هوشمند طراحی وب را تغییر داد تا نحوه استفاده مردم از آنها را فراهم کند. ترفند “پیمایش طولانی” از بهترین سازگاری هایی است که دیده ایم.
نسخه بازاریابی شما می تواند برای شما بیماران هزینه داشته باشد
یک عنوان جذاب می تواند بیماران بالقوه را فریب دهد تا زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند. با این حال ، یک عنوان ضعیف می تواند برای شما بیماران نیز هزینه داشته باشد. علاوه بر این ، نوشتن مطالب ضعیف یا نسخه گمراه کننده می تواند شما را دچار مشکل حقوقی کند که می خواهید به هر قیمتی از این کار جلوگیری کنید.
نظرات پزشکان را در آن بگنجانید
بیماران می توانند نظرات پزشکان را در چندین مکان خارج از سایت بگذارند. شما بر انواع نظرات نمایش داده شده در این سایت ها کنترل کمی دارید یا هیچ گونه کنترلی ندارید ، اما می توانید سیستمی برای بررسی های واجد شرایط در وب سایت خود داشته باشید. سیستم های خودکار (از طریق آژانس هایی مانند Health Success) برای مدیریت بررسی های آنلاین شما بدون تلاش زیاد کارکنان شما در دسترس هستند.
جستجوگر جستجو در صفحه را به خاطر بسپارید
یک طراحی وب سایت خوب شامل عناصری است که به شما کمک می کند وب سایت مراقبت های بهداشتی در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. سئو ترکیبی از هنر و علم است و در آن مواردی بیش از آنچه تصور می کنید وجود دارد. این چیزی فراتر از انتخاب کلمات کلیدی مناسب است.
وب سایت های بیمار محور
هنگام طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی ، رفتار و انتظارات بیمار همیشه باید در درجه اول باشد. گاهی اوقات ، پزشکان وب سایت ها را با در نظر گرفتن اولویت های خاص خود می نویسند یا طراحی می کنند. با این حال ، همیشه به یاد داشته باشید که شما بیمار نیستید.
از موارد “کوچک” صرف نظر نکنید
جزئیات مربوط به بازار صادراتی ایران تحویل بیماران از طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی است. از موارد “کوچک” غافل نشوید. حتی یک عنصر به ظاهر ناچیز به عنوان شماره تلفن در یک صفحه ، یک فرم گمشده یا یک صفحه ضعیف می تواند بیماران را به رقبای شما بفرستد. اگر هر یک از این موارد در وب سایت شما وجود ندارد ، ممکن است زمان ارزیابی مجدد طراحی شما فرا رسیده باشد.
چند تصویر بصری ارائه دهید
وقتی صحبت از بازدید و اشتراک می شود ، فیلم ها و عکسها به طور مداوم عملکرد بهتری نسبت به متن دارند. در نتیجه ، سایتی با محتوای تصویری عملکرد بهتری نسبت به سایتی بدون آن خواهد داشت. بسیاری از تصاویر یا فیلم ها خواندن محتوای شما را دشوارتر می کند ، بنابراین مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید. فیلم ها زندگی را به یک صفحه اصلی اضافه می کنند و یک نامه ویدئویی مقدماتی بیش از یک نامه نامه علاقه مند می شود. با این حال ، چنین چیزی بیش از حد وجود دارد.
اگر قصد استفاده از فیلم را دارید ، اندازه پرونده را به اندازه کافی کوچک نگه دارید تا سرعت بارگیری صفحه را کاهش ندهد. همچنین ، از طراحی هایی که Flash را فعال می کنند خودداری کنید – یک سایت غیر متحرک بسیار برتر از سایتی است که بدون این فناوری بارگیری صحیح در دستگاه های قدیمی انجام نمی شود.
آن را تعاملی کنید
هنگام طراحی وب سایت ، اهداف خاصی را در ذهن دارید ، چه افزایش سوالات و چه تشویق بیماران برای تعیین وقت ملاقات. اگر بازدید کنندگان سایت مجبور شوند با شما تماس بگیرند یا از دفتر شما بازدید کنند ، مدتی طول می کشد و برخی از آنها با ترک سایت شما این موضوع را فراموش خواهند کرد. یک وب سایت تعاملی اهداف تعامل و تبدیل بیمار را افزایش می دهد.
فرم های تعاملی ایجاد کنید تا بیماران بتوانند اطلاعات مهم مانند شرایط پزشکی یا بیمه را پر کنند. دکمه هایی را شامل کنید که بیماران می توانند برای درخواست قرار ملاقات ، دریافت مراجعه یا دریافت مجدد نسخه ها استفاده کنند.
اگر چیزی در وب سایت شما درست به نظر نرسد یا درست کار کند ، می تواند مشکلی را نشان دهد. این برای بیماران شما نیز همین است. اگر می خواهید وب سایت شما جذاب باشد و باعث افزایش وفاداری در بین بیماران موجود شود ، باید عملکرد خوبی داشته باشد. در اینجا چند نکته برای طراحی وب سایت پزشکی آورده شده است که به شما اجازه می دهد بازدید کنندگان از عمل شما درک خوبی داشته باشند.
پاسخگو طراحی کنید
بیماران از دستگاه های مختلف ، مرورگرها و اندازه صفحه به سایت شما دسترسی پیدا می کنند. یک طرح از یک صفحه به صفحه دیگر یکسان نخواهد بود ، بنابراین سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که چندین صفحه را در خود جای دهد. می توانید سایت خود را برای دستگاه های خاص سفارشی کنید یا از طراحی وب پاسخگو استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که بارها به درستی بارگیری می شود.
یک پلت فرم طراحی را انتخاب کنید که از طراحی پاسخگو پشتیبانی کند. این سیستم عامل می داند که چگونه صفحه شما را متناسب با چندین صفحه نمایش و بارگیری در مرورگرهای مختلف سفارشی کند.
لازم است سایت خود را به طور مرتب آزمایش کنید تا مطمئن شوید در هر دستگاهی کار می کند. اگر پرسنل یا زمان لازم برای انجام این آزمایش را ندارید ، آژانس استخدام کنید که این کار را برای شما انجام دهد.

شما چه کمکی میتوانید بکنید؟
مشاوری را انتخاب کنید که بتواند پاسخگوی خودکار تلفن همراه را ارائه دهد. یک طراحی ساده معمولاً به زمان بارگیری سریعتر و رضایت بیشتر مصرف کنندگان منجر می شود. Triassic می تواند به مشاغل کمک کند تا یک طرح بصری برای کاربران تلفن همراه و وب طراحی کنند.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *