انواع مختلف بسترهای نرم افزاری بازاریابی Google Ads

توسط irmusic4, ژوئن 20, 2021


انواع مختلف بسترهای نرم افزاری بازاریابی Google Ads
بررسی اجمالی
Google Ads گزینه تبلیغاتی پولی گوگل در موتور جستجوی خود است. این بر روی یک سیستم پیشنهادات کار می کند که به موجب آن افراد برای رتبه بندی تبلیغات خود در Google از کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. پنج نوع سیستم عامل بازاریابی Google Ads وجود دارد. اینها هستند:

* جستجوی گوگل

* Google Display

* خرید گوگل

* Google Video

* برنامه های Google
A. جستجوگر GOOGLE
تبلیغات جستجوی Google مستقیماً در موتور جستجوی Google نمایش داده می شوند. اینها تبلیغات متنی هستند که عناوین ، توضیحات و پسوندها را نمایش می دهند. برنامه های افزودنی افزونه هایی هستند که تبلیغات را جذاب تر می کنند. مهمترین افزونه تبلیغات شامل:
برنامه های افزودنی Callout
این موارد جنبه های مهم مشاغل شما را از جمله مطالب مرتبط تحویل رایگان ، پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت های برگشت پول برجسته می کند.
برنامه های افزودنی ساختاری قطعه
این موارد مهم عناصر مهم محصولات و خدمات تجاری شما مانند نام تجاری محصول و مشخصات خدمات را برجسته می کند.
افزونه های SiteLinks
این پیوندهای متنی است که در Google Advert شما نمایش داده می شود ، به کاربر اجازه می دهد به جای هدایت به صفحه اصلی ، مستقیماً به یک صفحه وب خاص دسترسی داشته باشد.
افزونه های تماس
به کاربران امکان می دهد بدون مراجعه به وب سایت و یافتن مشخصات تماس ، مستقیماً از طریق آگهی تماس بگیرند.
پسوندهای مکان
به کاربر اجازه می دهد بدون ورود به وب ادامه مطالب سایت و یافتن مختصات آدرس یک مشاغل ، Google Maps را مستقیماً از طریق آگهی فعال کند.
برنامه های افزودنی پیام
به کاربر امکان می دهد بدون مراجعه به وب سایت و پر کردن فرم تماس ، مستقیماً از طریق Google Advert پیام ارسال کند.
برنامه های افزودنی تبلیغاتی
به کاربر امکان می دهد تبلیغات محصول و خدمات را در تبلیغ کشف کند.
ب – نمایش گوگل
Google Display Ads تبلیغات متنی یا تصویری است که در شبکه نمایش Google نمایش داده می شود. Google Display Network از وب سایت هایی که با Google شریک هستند ، به خطر می افتد. این وب سایت های شریک آگهی های بانر انتخاب شده توسط Google را نمایش می دهند و هر بار که یک نفر بر روی آگهی بنر نمایش داده شده در سایت خود کلیک می کند ، پاداش می گیرد.
Google Display Network می تواند به 90٪ از ترافیک اینترنت در سطح جهان دسترسی پیدا کند و دارای سیستم عامل های نرم افزاری است که به شما امکان می دهد بنرهای تبلیغاتی برای وب سایت خود ایجاد کنید. Networks Display به شما امکان می دهد وب سایت های زیر را هدف قرار دهید:

* شما می توانید دسته خاصی از یک وب سایت را انتخاب کنید

* شما می توانید وب سایت ها را مستقیماً انتخاب کنید

* شما می توانید نوع مخاطبی را که می خواهید تبلیغ خود را مشاهده کنید انتخاب کنید
C. خرید GOOGLE
تبلیغات خرید Google فقط با هدف فروش محصولات در Google ایجاد شده است. این تبلیغات خرید در بالای موتورهای جستجو نمایش داده می شود و شامل عنوان ، تصویر و قیمت یک محصول است. تبلیغات خرید Google بیشترین ضریب تبدیل را با فروش محصولات دارد زیرا کاربران قبل از کلیک بر روی وب سایت ، قیمت و تصاویر محصولات را نمایش می دهند. نرخ تبدیل اقدام کاربر در وب سایت شما است که مستلزم خرید یک محصول یا پرس و جو در مورد یک محصول است.
D. GOOGLE VIDEO
تبلیغات ویدیویی Google برای تبلیغ ویدیوها در Youtube و شبکه نمایش Google ایجاد شده است. فیلم های تبلیغاتی معمولاً قبل یا هنگام فیلم در یک مکان نسبی ظاهر می شوند. Youtube Ads فقط درصورتی شارژ می شود که کاربر ویدیو را برای مدت طولانی بیش از 30 ثانیه مشاهده کرده باشد ، یا اینکه کاربر در YouTube اقدام به اقدامی مانند اشتراک ، پسندیدن یا نوشتن نظر کرده است.
E. برنامه های GOOGLE
Google Apps برای افراد یا مشاغلی که می خواهند برنامه خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند ، هدف قرار گرفته است. هنگامی که کاربر برنامه را بارگیری کرد یا از برنامه خرید کرد ، برنامه ها شارژ می شوند.
مزایای تبلیغات گوگل
این بخش مهمترین جنبه های استفاده از Google Ads را برجسته می کند.
1. ترافیک فوری
Google ترافیک فوری ارائه می دهد. وقتی یک کمپین Google راه اندازی کردید ، معمولاً چندین ساعت طول می کشد تا تبلیغ شما در Google تأیید شود و اجرا شود.
2. ابزار موفقیت اندازه گیری
Google Ads دارای سیستم های تحلیلی برای سنجش میزان کارایی کمپین شما است. این اندازه گیری ها شامل موارد زیر است:

* کلیک اندازه گیری بازدیدکنندگان وب سایت است که بر روی تبلیغات شما کلیک کردند.

* کلیک کردن از طریق نرخ میزان جذابیت تبلیغات شما در Google را تعیین می کند. تبلیغات جذاب باعث افزایش کلیک های بیشتر می شود و تبلیغات با ساخت ضعیف برای دریافت کلیک تلاش می کنند. اگر میزان کلیک بالا دارید ، تبلیغات شما به خوبی انجام می شود.

* Conversions RateConversions عملی است که توسط کاربران در وب سایت شما انجام می شود. تبدیل می تواند از طریق تماس های تلفنی ، بارگیری برنامه ، س appالات و خریدها باشد. نرخ تبدیل به درصد بازدیدکنندگان وب سایت تقسیم بر تعداد تبدیل در وب سایت شما است.
3. بالاترین موقعیت ها در Google
بیشتر افرادی که در Google جستجو می کنند معمولاً سه گزینه اول نمایش داده شده را دنبال می کنند. Google Ads بالاتر از رتبه بندی ارگانیک نمایش داده می شود ، که اجازه می دهد آن را در موقعیت های برتر کلمات کلیدی جستجو شده قرار دهید.
4. مخاطب سازی
Google Ads به شما امکان می دهد گروه خاصی از افراد را بر اساس ویژگی های زیر هدف قرار دهید:

* سن

* جنسیت

* درآمد

* منافع
5. کنترل هزینه
Google Ads دارای کنترل هزینه انعطاف پذیر است. با تعیین محدودیت روزانه می توانید تصمیم بگیرید که چه مقدار می خواهید در یک کمپین هزینه کنید. همچنین شما می توانید مکث کمپین ها را به راحتی و با یک کلیک کلیک کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *