بازاریابی سهامداران _ ماندگاری پرداخت می کند

توسط irmusic4, ژوئن 20, 2021


بازاریابی سهامداران _ ماندگاری پرداخت می کند
بازاریابان وابسته موفق موانع را فرصتی برای یادگیری می دانند و نه دلایلی برای انصراف. آنها راز اصلی موفقیت را آموخته اند – پایداری می پردازد.
پایداری بازدهی منحصر به فرد خود را در قالب آنچه من چهار R می نامم – منابع ، تحقق ، روابط و پاداش ها – به ارمغان می آورد.

* منابع اگر شما با یک برنامه وابسته همراه باشید ، می توانید منابع موجود در دسترس شما و چگونگی استفاده بهتر از آنها را برای برنامه خود درک کنید. امروزه بسیاری از برنامه های وابسته پشتیبانی از بازاریابی شرکت های وابسته را به صورت تبلیغات انفرادی ، تبلیغات طبقه بندی شده ، بنرها ، خطوط امضای پیشنهادی ، مقالاتی برای وب سایت یا وبلاگ شما ، عضویت در لیست ایمن ، کتابهای الکترونیکی ویروسی ، گزارش های ویروسی ، فیلم های بازاریابی و مجموعه پیام های پاسخ خودکار ارائه می دهند.
این منابع اغلب توسط انجمن ها ، اتاق های گفتگو ، کنفرانس های تلفنی و آموزشهایی تهیه می شوند که می توانید یاد بگیرید چگونه از این منابع بهترین استفاده را برای برنامه وابسته داشته باشید.
در طی دو یا سه ماه امکان استفاده موثر از همه این منابع یا درک کامل برنامه وابسته ، محصول و / یا ارائه خدمات و پویایی بازار هدف مربوطه وجود ندارد.
با ادامه ندادن به برنامه وابسته ، فرصت های یادگیری را از دست داده و از منابع موجود (که در نهایت هزینه آن را می پردازید) کم استفاده می کنید.
2. واقعی سازی
ماندگاری از طریق قرار گرفتن در معرض این منابع وابسته ، وابستگان موفق و سیستم هایی که از برنامه وابسته شما پشتیبانی می کنند ، تحقق بیشتری می یابد. شما یاد می گیرید (با گذشت زمان) چه استراتژی های بازاریابی برای محصول یا خدمتی که از طریق برنامه وابسته خود بازاریابی می کنید ، مقرون به صرفه ترین است.
شما همچنین کاملاً از سیستم پیگیری ، سیستم گزارش در اینجا بیشتر بخوانید دهی و ساختار کمیسیون برنامه خود قدردانی می کنید. پایداری به شما کمک می کند ویژگی ها و مزایای ارائه محصول / خدمات خود ، بازار هدف واقعی و نحوه فروش به این بازار را بهتر درک کنید.
پایداری می تواند تحقق چگونگی استفاده بهینه از منابع و مهارت های شخصی شما را برای برنامه وابسته به شما تحقق بخشد. همچنین می تواند به شما کمک کند راه های دستیابی به هم افزایی بین برنامه های مختلف وابسته ای را که درگیر آن هستید ، درک کنید.
3. روابط
پایداری به مرور زمان روابط را توسعه می دهد ، به ویژه اگر در برقراری ارتباط با حامی مالی ، upline ، downline و سایر شرکتهای وابسته از طریق انجمن برنامه های وابسته ، کنفرانس های تلفنی یا کلاس های تلفنی فعال باشید.
روابط ، به نوبه خود ، منابع ، پشتیبانی ، تشویق و ایده هایی برای کمک به شما در بهبود اثربخشی و درآمد شرکت وابسته شما به ارمغان می آورد. از طریق این روابط می توانید به مربیگری بازاریابی وابسته دسترسی پیدا کنید.
اگر پافشاری نکنید ، خود را از این مزایای رابطه قطع می کنید.
4. پاداش
پایداری می تواند طیف وسیعی از پاداش ها را به همراه داشته باشد. وفاداری به یک برنامه وابسته اغلب توسط یک حامی مالی یا صاحب برنامه پاداش می گیرد. بعضی اوقات این حالت به صورت تخفیف ، پاداش ، اعتبار اضافی یا اعضای کم مصرف است. همچنین با اصلاح ، بهبود و به روزرسانی برنامه ، ممکن است از طریق تکامل طبیعی برنامه نیز بهره مند شوید. اعضای دیرینه اغلب به اولین پیشنهادات جدید دسترسی پیدا می کنند.
پایداری می تواند منجر به ظهور شما به عنوان یک رهبر برنامه شود که به نوبه خود می تواند منجر به دریافت پیشنهادات پرسود شما شود تا به عنوان یک رهبر در یک بیشتر برنامه وابسته دیگر عمل کنید.
این چهار R – منابع ، تحقق ، روابط و جوایز – به هم وابسته اند. با پایداری نوعی هم افزایی حاصل می شود که در آن چهار R یکدیگر را تقویت می کنند و از این واقعیت که آنها به طور فعال در کنار هم کار می کنند تا درآمد شرکت شما را افزایش دهند سود بیشتری می برند.
پایداری پرداخت می کند – شما را به عنوان بازاریابی وابسته به سطح دیگری از پیشرفت می رساند ، درک شما را از بازاریابی وابسته تعمیق می بخشد ، تجربه آنلاین خود را غنی می کند و جوایز پولی به ارمغان می آورد.
چند بار فکر کرده اید: اگر فقط به آن برنامه وابسته دیگر پافشاری می کردم اکنون کجا خواهم بود؟

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *