چگونه برای دریافت ترافیک با کیفیت برای سایت شما با استفاده از توضیح دهنده ویدئو و یا هر روز بهتر است به 20 بازدید کننده وب که تبدیل پنج به خریدار از صد بازدید کننده و بدون تبدیل در همه.

توسط irmusic4, ژوئن 15, 2021

چگونه برای دریافت ترافیک با کیفیت برای سایت شما با استفاده از توضیح دهنده ویدئو و یا هر روز بهتر است به 20 بازدید کننده وب که تبدیل پنج به خریدار از صد بازدید کننده و بدون تبدیل در همه.
این دقیقا به همین دلیل است که شما باید برای پیدا کردن یک راه را به بازدید کنندگان وب سایت خود را در وب سایت خود اقامت و تبدیل به فروش زمانی که شما برنامه ریزی کمپین بازاریابی آنلاین.
ویدیو توضیح دهنده می تواند بازدید کنندگان وب سایت خود را به خرید محصولات و یا خدمات خود را منجر شود.
بر اساس آماری که برگرفته از اینودو است، بازدیدکنندگان سایت خرده فروشی که ویدئو را مشاهده می کنند به طور متوسط دو دقیقه طولانی تر می مانند و ۶۴٪ بیشتر از دیگر بازدید کنندگان سایت (Comscore) احتمال خرید دارند.
این توضیح می دهد که چرا از جمله یک ویدیو توضیح دهنده می تواند بهترین سرمایه گذاری برای کمپین بازاریابی آنلاین خود را.
ویدیو توضیح دهنده خوب بازدید کنندگان وب سایت خود را به انجام کاری است که شما در تماس با اقدام اظهار داشت درایو.
در حالی که اکثر مردم احساس حوصله در هنگام خواندن یک متن توضیح طولانی، یک ویدیو توضیح دهنده جالب به آنها کمک خواهد کرد که دلیل خوبی داشته باشند که چرا آنها باید محصولات خود را خریداری کنند.
به عبارت دیگر، یک ویدیو توضیح دهنده به شما کمک می کند تا کمپین های بسیار هدفمند ایجاد کنید و صفحات فرود خود را بهینه سازی کنید.
علاوه بر آن ، ویدیو توضیح دهنده می تواند ترافیک وب سایت خود را به دلیل این عوامل شتاب :

* به بازدیدکنندگان وب سایت خود بینش بهتری در مورد اینکه چگونه محصولات یا خدمات شما می توانند نیازهای خود را برآورده کنند یا مشکلات آنها را حل کنند

* بهبود تجربه کاربر برای کمک به بازدید کنندگان برای پیدا کردن آنچه که آنها باید انجام دهند، به عنوان مثال: خرید، ورود به سیستم، ورود به سیستم، و بسیاری دیگر

* انتقال بازدید کنندگان وب سایت خود را از طریق قیف تبدیل با استفاده از یک ویدیو جذاب است که شامل AIDA (توجه، علاقه، میل، عمل)
در نتیجه، نمایش یک ویدیو توضیح دهنده در وب سایت شما یک راه ساده تر برای بهبود کیفیت ترافیک وب سایت شما است.
برای ایجاد یک ویدیو توضیح دهنده قانع کننده است که فروش خود را افزایش می دهد، شما می توانید یک آژانس ویدئویی توضیح دهنده است که یک کار خوب مانند Breadnbeyond تماس بگیرید.
همچنین برخی از ابزار رایگان در اینترنت برای ایجاد یک ویدیو توضیح دهنده وجود دارد، اما معمولا، آن را دارای یک قالب بنابراین شما می توانید سبک با توجه به نیازهای خود را ایجاد کنید.
پس از اینکه شما یک ویدیو توضیح دهنده، سوال بعدی بیشتر همیشه است: بهترین مکان برای اضافه کردن ویدیو خود را کجاست؟
من می توانم پیشنهاد آن را در صفحه اصلی خود را قرار داده است. چون می دانید گوگل دوست دارد صفحه ای را با ویدئو نشان دهد. به سادگی، داشتن ویدیو در صفحه شما می تواند آن را بیشتر جستجوگرها دوستانه در حال حاضر.
شما همچنین می توانید آن را در صفحات فرود بالا خود قرار داده است. مطمئنم که ميتونه ترافيکت رو افزايش بده
فراموش نکنید که میزبان آن در یوتیوب و ترویج آن در سراسر کانال های رسانه های اجتماعی. با این حال، این یک رسانه آسان است– شما می توانید آن را در هر جایی قرار داده است.
در حال حاضر، برو ایجاد ویدیو توضیح دهنده خود را و موفق باشید با ترافیک خود را!

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *