رسانه CHECKLIST_ چگونه برای آماده سازی کسب و کار خود را برای رسانه ها در سال 2021 که آیا شما یک مدیر ارتباطات مایل به افزایش آگاهی از نام تجاری و یا مدیر عامل مایل به مطمئن شوید که تیم خود را آماده است برای پاسخ به بحران چک لیست رسانه ها ارزش ticking کردن وجود دارد.

توسط irmusic4, ژوئن 15, 2021

رسانه CHECKLIST_ چگونه برای آماده سازی کسب و کار خود را برای رسانه ها در سال 2021 که آیا شما یک مدیر ارتباطات مایل به افزایش آگاهی از نام تجاری و یا مدیر عامل مایل به مطمئن شوید که تیم خود را آماده است برای پاسخ به بحران چک لیست رسانه ها ارزش ticking کردن وجود دارد.
همه ما دیده ایم، به خصوص در طول بحران COVID، چگونه کسب و کارها مجبور به محوریت و پاسخ سریع به تغییر محدودیت ها شده اند. در بسیاری از موارد افراد و شرکت هایی را راه اندازی کرده است که ممکن است هرگز خود را هدف رسانه ای در کانون توجه اخبار قرار داده باشند.
تیم ما در روابط عمومی رسانه های آدونی قطعا ماه های زیادی را صرف کمک به امور شرکت ها و تیم های کسب و کار مدیریت منافع رسانه ها.
برای کمک به عنوان شما برنامه ریزی از سال خود را، ما با هم چک لیست رسانه ها به طوری که شما می توانید بهتر آماده قرار داده است.
به روز رسانی طرح ارتباطات بحران خود را
ارتباطات بحران در طول سال ۲۰۲۰ تقاضای بالایی داشت و نه فقط برای برخورد با رسانه ها بلکه برای مشاوره در مورد چگونگی مدیریت و کنترل ارتباطات داخلی با کارکنان و ذینفعان. خطر پاسخ ندادن به شیوه ای اندازه گیری شده و استراتژیک آسیب درازمدت به برند و شهرت شماست.
راه حل در حال آماده شدن است. صبر نکنید تا بحران ضربه بزند. در عوض، یک برنامه مدیریت بحران در جای خود داشته باشد تا منابع و چارچوب پاسخ دادن را داشته باشد. برای مشتریانی که ما با آن کار می کنیم می تواند به معنای شناسایی مناطق خطر بالقوه، توسعه پیام رسانی کلیدی، ایجاد زنجیره ای از فرمان و آماده سازی بیانیه های برگزاری باشد. هنگامی که شما سیاست و روش در محل مهم است که آنها را آزمایش کنید. برای برخی از سازمان های بزرگ است که می تواند به معنای اجرای تمرینات بحران، برای دیگران می تواند شامل آموزش رسانه ها به طوری که افراد کلیدی صحبت می دانند که آنها مهارت برای پاسخ به.
آماده سازی با آموزش رسانه ها
هیچ چیز دلهره آور تر وجود دارد و سپس داشتن یک دوربین تلویزیونی در صورت شما و نمی دانستند که چگونه برای مدیریت رویارویی و یا پاسخ به سوالات یک روزنامه نگار.
تیم ما در Adoni رسانه ها اجرای جلسات آموزش رسانه ای است که ارائه آموزش عملی و متناسب با صنعت شما. بنیانگذار آدونی مدیا، لایسا گدارد، ۳۰ سال است که روزنامه نگار است و به آماده سازی CEOs، مدیران اجرایی و صحبت مردم از شرکت های فهرست شده ASX به سازمان ها و موسسات خیریه دولتی کمک کرده است.
در طول جلسات آموزش رسانه ها مردم به احتمال زیاد با رسانه ها از سازمان شما روبرو می شوند یاد می گیرند که چگونه پاسخ دهند، چگونه پیام های کلیدی را قاب کنند، در طول مصاحبه به کجا نگاه کنند و چگونه بر اعصاب غلبه کنند. زبان بدن، حالات صورت و کاری که در طول یک مصاحبه رسانه ای نباید انجام داد به همان اندازه مهم است.
تمام تیم ما از مربیان رسانه ها روزنامه نگاران ارشد سابق هستند که هر کدام دهه ها تجربه در صنعت رسانه ها دارند. این بدان معنی است که شما و تیم خود را با درک از چگونگی کار رسانه ها و که به تنهایی می تواند کمک به ایجاد اعتماد به نفس خود را راه رفتن.
محتوا پادشاه است
استراتژی محتوای جامد اطمینان حاصل شود که کسب و کار خود را سازگار و فعال در سراسر سیستم عامل های متعدد زمانی که آن زمان برای درگیر شدن با ذینفعان و اظهارات عمومی می آید.
آماده سازی دو طرح محتوا، یکی برای محتوای داخلی در وب سایت شما، در وبلاگ شرکت خود و از طریق EDMs داخلی منتشر می شود. طرح دوم باید برای محتوای خارجی مانند انتشار رسانه ها، برگزاری بیانیه ها، قطعات فکر-رهبری و ها به رسانه های اجتماعی باشد.
برای به دست آوردن حداکثر ارزش از کاری که در آن قرار داده ایید تا ایجاد محتوا مطمئن شوید که قبل از انتشار خوش بینی می کنید. پژوهش کلید واژه در هر طرح محتوایی ارزشمند است.
رسانه های اجتماعی
در کنار طرح محتوایی خود، باید تقویم رسانه های اجتماعی و تعهد به زمان بندی های منظم برای ساخت آگاهی برند، اعتماد و تعامل داشته باشد.
اگر شما در حال ساخت رسانه ها و مدیریت تبلیغات تمرکز برای خود را در سال 2021 و می خواهم برخی از مشاوره و سپس لطفا بدانید که ما افتخار در ساخت تجربه ما مزیت خود را.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *