نحوه رتبه بندی بالاتر از رقبا در Google در سال 2021

توسط irmusic4, ژوئن 19, 2021


پیوند ساختمان_ نحوه رتبه بندی بالاتر از رقبا در Google در سال 2021
برای رتبه بندی بالاتر از رقبا ، وب سایت شما باید اقتدار بیشتری نسبت به سایرین ایجاد کند. این کار را می توان با دریافت پیوندهای ورودی از وب سایت های معتبر ، ایجاد آگاهی از نام تجاری و نزدیک ماندن به مخاطبان انجام داد. این مقاله همه در مورد ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا و بهبود اقتدار دامنه شما است.
حرف ما را درباره اهمیت ایجاد پیوندها قبول نکنید ، Google آن را تأیید کرده است. آنها اظهار داشته اند که محتوای با کیفیت و بک لینک دو مورد از سه فاکتور مهم SEO هستند که هنگام تصمیم گیری در مورد رتبه بندی وب سایت به آنها نگاه می کنند. به عنوان یک قاعده سرانگشتی ، به احتمال زیاد شما می توانید وب سایت های ناخواسته را به سایر وب سایت های هرزنامه پیوند دهید ، در حالی که سایت های معتبر به سایر سایت های معتبر پیوند می دهند.
بنابراین ، برای اینکه وب سایت شما قابل اعتماد به نظر برسد ، باید به دنبال وب سایت های قابل اعتماد باشید و از آنها لینک بگیرید.
این مقاله به س questionsالات زیر پاسخ می دهد:

* بک لینک چیست؟

* چگونه می توان وب سایت های دیگر را به وب سایت خود پیوند زد؟
بیایید با تجزیه آن شروع کنیم.
بک لینک چیست؟
لینکهای برگشتی ، که به آنها “پیوندهای خارجی” یا “پیوندهای ورودی” نیز گفته می شود ، پیوندهایی هستند که از HTML تشکیل شده اند و از یک وب سایت به وب سایت دیگر اشاره می کنند. داشتن بک لینک زیاد بسیار شبیه داشتن شهرت خوب است.
تصور کنید اگر برای تعطیلات به رم بروید و با سه نفر روبرو شوید ، همه نامربوط ، و از آنها بپرسید که بهترین رستوران برای تهیه ماکارونی کجاست ، و همه آنها با “لوئیجی نزدیک شهر واتیکان” بیرون آمدند ، به احتمال زیاد احساس اطمینان می کنید که لوئیجی بهترین مکان برای خوردن ماکارونی معتبر ایتالیایی است. بک لینک ها همین تأثیر را برای موتورهای جستجو دارند.
پیوندهای داخلی
ما پیشتر در این دوره پیوندهای داخلی را لمس کردیم ، اما فکر کردیم که فقط برای این قسمت بعدی خلاصه می کنیم. از پیوندهای داخلی برای اتصال صفحات در همان وب سایت استفاده می شود. مقدار قابل توجهی از پیوندهای داخلی که به یک صفحه خاص در سایت شما اشاره می کنند ، به Google سیگنال مهم بودن صفحه مورد نظر شما را می دهد و آنها باید آن را بررسی کنند. این مفهوم را می توان برای استفاده از بک لینک استفاده کرد و تا زمانی که به روش اسپم انجام نشود ، می تواند در جستجوی رتبه های بالاتر جستجو بسیار موثر باشد.
E-A-T
اگر با دستورالعمل های جستجوی کیفیت جستجوی گوگل آشنا باشید ، می دانید که این موارد اهمیت زیادی را در مفهوم E-A-T برجسته کرده اند. این مخفف Expert ، Automatic و Trustworth است و اگر در هر یک از اینها نمره کم بگیرید ، می توانید شرط ببندید که رتبه بندی شما آن را منعکس می کند. می بینید ، وب سایت هایی که روی این ویژگی ها کار نمی کنند ، بی کیفیت دیده می شوند و در نتیجه موتورهای جستجو نسبت به آنها مطلوب نخواهند بود.
این کلمه اختصاری باید به عنوان فرمول جادویی و راز اثبات آینده وب سایت شما در نظر گرفته شود. با پیروی از این دستورالعمل ها ، ارزش بسیار خوبی برای بازدید کنندگان خود خواهید داشت و این همان چیزی است که گوگل به دنبال آن است.
پیوندها به وب سایت شما هدایت می شوند
هرچه اهمیت و محبوبیت یک وب سایت بیشتر باشد ، وزن ناشی از پیوندهای موجود در آن وب سایت نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال می توان ویکی پدیا را نام برد. آنها به معنای واقعی کلمه هزاران سایت متنوع یا همه اشکال و اندازه هایی دارند که مستقیماً به آن پیوند دارند. این به موتورهای جستجو نشان می دهد که آنها دارای مهارت ، قدرت پرورش و سایت معتبری هستند.
اگر می خواهید اقتدار وب سایت خود را افزایش دهید ، باید از وب سایت های معتبر ، وب سایت هایی که کیفیت E-A-T را نشان می دهند ، بک لینک دریافت کنید. نگران نباشید ، نیازی به تعقیب سایتهایی به بزرگی ویکی پدیا نیستید ، اما آنها باید محتوای مفیدی را در اختیار جستجوگران قرار دهند.
دنبال کنید یا آن را دنبال نکنید
بک لینک ها باید به عنوان رأی در نظر گرفته شوند. کد rel = nofollow شما را قادر می سازد تا مستقیماً به یک منبع پیوند دهید و همزمان “رأی” خود را برای اهداف موتور جستجو حذف کنید. همانطور که از نام آن مشخص است ، پیوند “nofollow” به موتور جستجو می گوید که آن را دنبال نکند.
این نوع پیوندها از عدالت پیوند عبور نمی کنند اما می توانند در هنگام پیوند به صفحه وب غیرقابل اعتماد یا دارای نمره اعتبار پایین مفید باشند.
به عنوان مثال اگر تصمیم گرفتید مقاله ای در مورد ایمنی در برابر آتش سوزی در محل کار خود بنویسید و پیوندهایی را به برخی از منابع مورد استفاده خود اضافه کنید. اگر یکی از وب سایت های منبع غیرقابل اعتماد بود ، می توانید سیگنالی در اختیار Google قرار دهید تا به او بگویید به آن اعتماد ندارید. سایت های هرزنامه را به خاطر داشته باشید که به سایت های ناخواسته پیوند دارند بنابراین باید مطمئن شوید که Google شما را از این نظر نمی بیند.
شما باید تعادل طبیعی بین پیگیری و پیوندهای nofollow به وب سایت خود را دنبال کنید. در اینجا برخی از مزایا و نمونه های هر دو نوع ذکر شده است:

* پیوندهای پشتیبان را دنبال کنید – این نوع پیوندها ارزش ویژه پیوند را منتقل می کنند که به شما امکان می دهد صفحه صفحه شما رشد کند. اگر شما مقاله ای در مورد پخت کیک اسفنجی نوشته اید و به وب سایت دیگری اجازه می دهید در ازای دریافت اعتبار در صفحه خود منتشر کند ، یک مثال از پیوند بک لینک است. این جایی است که می توانید یک کد HTML ایجاد کنید که مستقیماً به وب سایت شما بازگردد.

* Nofollow Backlinks – حتی اگر این نوع پیوندها به نفع صفحه شما نیستند ، اما باز هم می توانند ترافیک وب سایت را افزایش دهند. یک مثال از لینک برگشت nofollow می تواند نظر کاربر در مورد یک پست وبلاگ از وب سایت شخص دیگری باشد. اگر نظر شما جذاب ، آموزنده و ارزش افزوده است ، به احتمال زیاد بازدید کنندگان دیگر روی وب سایت شما کلیک می کنند.
توجه به این نکته مهم است که یکی از محبوب ترین مکانها برای گرفتن بک لینک از طریق فهرست های وب سایت است. گرچه به نظر می رسد این یک پیروزی آسان باشد ، اما آنها بیشتر از بقیه لینکها را دنبال نمی کنند و برای اعتبار دامنه شما حساب نمی شوند.
مشخصات بک لینک
عبارت profile profile backlink ‘به تعداد کل پیوندهایی که به وب سایت شما هدایت می شوند ، کیفیت آنها ، تنوع و بسیاری از عوامل دیگر اشاره دارد. یک موتور جستجو برای درک کیفیت سایت شما ، پروفایل بک لینک شما را می خواند و ارزیابی می کند. مشخصات بک لینک کلیه وب سایت ها عامل اصلی SEO است و مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.
صدها ابزار رایگان وجود دارد که می توانند نمایه بک لینک شما را کالبد شکافی کنند ، اما مورد محبوب ما و یکی از محبوب ترین ها در سراسر وب “Ahrefs Backlink Checker” است. نسخه رایگان و نسخه پولی با هزینه کمی در دسترس است. نسخه رایگان تجزیه پیوندهایی که یک وب سایت دارد و همچنین تعیین امتیاز اقتدار دامنه را ارائه می دهد.
اهمیت یک پروفایل بک لینک سالم
هنگامی که بک لینک برای اولین بار به یک فاکتور تعیین کننده SEO برای موتورهای جستجو تبدیل شد ، افراد بلافاصله شروع به دستکاری الگوریتم برای منافع خود کردند. چندین روش برای به دست آوردن بک لینک مصنوعی برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو وجود داشت و هنوز هم وجود دارد. اگرچه این یک راه حل آسان است ، اما مغایر با شرایط خدمات گوگل است و می تواند منجر به مجازات های عظیم و حتی داشتن وب سایتی شود که اساساً بازی را تمام می کند.
گوشه ها را کوتاه نکنید تا سریعتر به خط پایان برسید ، یک نمایه سالم برای بک لینک ایجاد کنید و از تجارت آینده خود محافظت کنید.
اهمیت نمایه لینک دهی سالم به نحوه مشاهده موتور جستجو از وب سایت شما برمی گردد. اگر آنها ببینند شما از بک لینک طبیعی و باکیفیتی برخوردار هستید و به طور عادلانه اقتدار صفحه شما را ایجاد کرده اند ، در این صورت آنها به شما پاداش می دهند.
بک لینک تحریریه
بک لینک سرمقاله چیست و چرا مهم هستند؟ این نوع بک لینک به طور طبیعی توسط وب سایت های دیگری ایجاد می شود که می خواهند به وب سایت شما پیوند دهند. با تهیه وب سایت های منتشر کننده محتوای با کیفیت بالا که می خواهند در سایت های خود ارسال کنند ، می توانید بک لینک با کیفیت بالا بدست آورید.
فکر نکنید اگر چند جمله راجع به قوانین رانندگی با هم رشته کنید ، آن را برای یک مجله اتومبیلرانی آنلاین ارسال کنید تا آنها آن را منتشر کنند و بک لینک دریافت خواهید کرد. محتوای شما باید بهترین و جالب ترین منبعی باشد که آنها در مورد یک موضوع خاص خوانده اند.
این نوع پیوندها مورد پسند ما هستند زیرا به کار خاصی از شما نیاز ندارند ، مگر زمان صرف شده برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا.
به آنچه می دانید پایبند باشید ، درباره چیزهایی که به آنها علاقه دارید بنویسید و از آن لذت ببرید! اگر هنگام نوشتن از آن لذت ببرید ، در محتوای شما نشان داده می شود و توجه خوانندگان را برای مدت بیشتری جلب می کند.
بک لینک های مرتبط
هنگام ایجاد نمایه بک لینک ، مهم است که نسبت به جایگاه خود باقی بمانید. به عنوان مثال ، اگر اتومبیل های دست دوم را می فروشید ، بک لینک از یک نشریه آنلاین اتومبیلرانی بسیار مهمتر از بک لینک از یک وب سایت عکاسی عروسی است.
همچنین شانس یافتن مشتری بیشتر در وب سایت های مرتبط با تجارت خود ، لازم به ذکر است که اگر طیف گسترده ای از بک لینک که موضوعات جایگزین را پوشش می دهد ، موتورهای جستجو می توانند سردرگم شوند. آن را مرتبط نگه دارید!
اسپم نشوید
همانطور که قبلاً می دانید ، Google دوست ندارد مورد دستکاری قرار گیرد ، بنابراین مجازات های سنگینی را برای کسانی که به اعتقاد آنها وب سایت های ناخواسته هستند تعیین می کند. یکی از عناصر اصلی که SEO اشتباه می کند لنگر متن است.
استفاده از متن لنگر راهی خارق العاده برای گفتن موتورهای جستجو درباره یک صفحه است. با این حال ، تعداد زیادی لینک برگشت با همان متن لنگر به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما می خواهید رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت های خود را دستکاری کنید. با احتیاط ادامه دهید و کیفیت محتوای خود را حفظ کنید.
یک تشبیه عالی برای جلب نظر شما در مورد این مفهوم این است که تصور کنید با پنج دوست مختلف در زمان های مختلف یک روز ملاقات کرده اید و از آنها خواسته اید که در آن روز چه بوده اند. این پاسخ دقیق از هر یک است:
“من روزم را با یک کاسه شریدی شروع کردم و به دنبال آن سگم ، تاد ، در ساحل قدم زدیم. وقتی برگشتم ، خودم یک استیک گل سرخ و مارچوبه پختم. ”
چقدر عجیب خواهد بود و چقدر مشکوک به نظر می رسد؟ همین اصل برای گوگل است. استفاده از متن لنگر برای توصیف محتوای صفحه هدف یک روش عالی برای پشتیبانی از یک موتور جستجو است تا بفهمد صفحه شما چیست. اگرچه توصیف بیش از حد بسیار زیاد ، به نظر مشکوک می رسد و می تواند به عنوان نامه ناخواسته تلقی شود.
بازدید از وب سایت واجد شرایط
اگرچه یک نمایه لینک دهی سالم برای موتورهای جستجوگر ایجاد شده است ، اما لازم به یادآوری است که شما باید تمرکز خود را بر روی دستیابی به پیوندهایی بگذارید که بازدید بالایی را به وب سایت شما می رساند.
اگر یقه های سگ را بصورت آنلاین می فروشید ، پیوندهایی ایجاد کنید که از وب سایت های مرتبط با سگ مانند آموزش توله سگ یا انجمن های نظافت سگ حاصل می شود. این نوع وب سایت ها مخاطبانی خواهند داشت که در محتوا و محصولات شما ارزشی پیدا می کنند.
روشهایی برای جلوگیری از
چند روش ایجاد پیوند وجود دارد که هنوز هم در عصر حاضر بسیار محبوب هستند اما شامل روش های غیر طبیعی و اب زیر کاه هستند که موتورهای جستجو در حال سختگیری هستند.
یکی از روش های اجتناب از این کار ، خرید پیوندها یا درگیر شدن در یک برنامه تبادل لینک سازی است که در آن از طریق وب سایت های مختلف چندین بک لینک به وب سایت خود اضافه می کنید. ممکن است به نظر برسد که انجام این کار هیچ چیز بدی ندارد ، اما طبیعی نیستند و می توانید مجازات دریافت کنید.
یک قانون کلی این است که هرگز رتبه بندی وب سایت را امتحان نکنید و دستکاری کنید. پیوندها را به طور طبیعی ایجاد کنید و رشد وب سایت خود را مشاهده کنید.
3 نکته برتر که نباید از ایجاد لینک در آنها اجتناب کنید

* خرید پیوندها – حتی اگر یک موتور جستجو نمی تواند پیوندهای دقیق خریداری شده توسط یک وب سایت را شناسایی کند ، نشانه هایی وجود دارد که ربات های آنها می توانند شناسایی کنند. خرید بک لینک تنها به یک روش ، مجازات شدید و افت قابل توجه در رتبه بندی موتور جستجو خاتمه می یابد.

* تبادل پیوندها – آیا یکی از آن نامه های الکترونیکی یا پیام هایی را در شبکه های اجتماعی دریافت کرده اید که در آن چیزی مانند “اگر وب سایت خود را به من پیوند دهید ، وب سایت خود را به شما پیوند می دهم” دریافت کرده اید. اکنون این می تواند کمی بیشتر از یک منطقه خاکستری باشد بنابراین توجه کنید. کاملاً خوب است که به وب سایت شریک یا تأمین کننده ای که استفاده می کنید یا حتی مشتری پیوند دهید. آنچه که گوگل دوست ندارد ، تبادل لینک بیش از حد است که در مقیاس گسترده با وب سایت های غیر مرتبط انجام می شود. این روش منجر به پنالتی می شود.

* پیوندهای دایرکتوری – در روزهای ابتدایی می توانید برای چند هفته پشت میز خود بنشینید و وب سایت خود را به هر فهرست آنلاین قابل تصور اضافه کنید. این روزها حساب آنها خیلی زیاد نیست ، زیرا به دست آوردن آنها بسیار آسان است. همانطور که گفته شد ، مردم هنوز از فهرست های آنلاین استفاده می کنند و ممکن است فرصت هایی برای دریافت ترافیک اضافی وجود داشته باشد که ممکن است هرگز دریافت نکرده باشید. به هر طریقی که نگاه کنید ، استفاده از یک دایرکتوری برای دریافت بک لینک به عنوان دستکاری طبقه بندی می شود و اگر کل پروفایل بک لینک شما فقط از دایرکتوری ها تشکیل شده باشد ، وب سایت شما اسپم به نظر می رسد.
8 قدم برای موفقیت
ما در این بخش روشهای زیادی را برای اجتناب از آنها مورد بررسی قرار داده ایم ، اما باید به مراحل موفقیت در ایجاد لینک اشاره کرد. در اینجا 8 نکته مهم وجود دارد که باید هنگام ساختن نمایه پیوند خود به آنها فکر کنید:

* کسب درآمد – نوشتن محتوای آموزنده ، با کیفیت بالا و با استفاده از سرمقاله ها از وب سایت های دیگر بک لینک بگیرید.

* اقتدار – صفحات کم مصرف را فراموش کنید ، آنها کمکی نمی کنند. نتایج واقعی از صفحاتی با اقتدار دامنه بالا حاصل خواهد شد.

* پیشرفت – نمایه پیوند شما باید با گذشت زمان به تدریج افزایش یابد. در عرض چند روز 1000 پیوند ایجاد نکنید زیرا به نظر می رسد ناخواسته است.

* ارتباط – ایجاد لینک بک از وب سایت هایی که مربوط به شما یا جایگاه شما هستند.

* لنگر – از متن لنگر استفاده کنید ، آن را به آنچه در مورد صفحات شما است مربوط کنید و از آنها زیاد استفاده نکنید.

* واجد شرایط – ترافیک واجد شرایط را به وب سایت خود وارد کنید که علاقه فعالانه ای به محصول یا خدمات شما نشان می دهد.

* Mix – ترکیبی سالم از پیوندها و پیوندهای nofollow ایجاد کنید.

* طبیعی – به طور طبیعی لینک بدست آورید و قبل از راه رفتن سعی نکنید بدوید.
ساخت بک لینک با کیفیت بالا
ایجاد پیوند در اشکال مختلف وجود دارد و تهیه ترکیبی از بک لینک با کیفیت بالا از طیف وسیعی از منابع مهم است. بخش زیر در این بخش کمی بیشتر به بهترین روشها برای دستیابی به پیوندهای با کیفیت عمیق تر می پردازد.
پیوندهای شریک
آسان برای شروع کار – پیوندهای شریک. از تمام شرکای خود لیستی تهیه کنید و با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید آرم یا نام دامنه خود را در وب سایت آنها قرار دهید. یک راه عالی برای انجام این کار ایجاد یک نشان «مشارکت دیجیتالی» است که می توانید هر دو را به عنوان نشانه ای از یک رابطه قوی و متقابل در وب سایت های خود قرار دهید.
پیوندهای وبلاگ
اگر قبلاً وبلاگ ندارید ، باید یک وبلاگ بسازید. این یک واقعیت مشهور است که پست های وبلاگ شخصاً توسط مهندسان Google به عنوان بخشی از استراتژی های ایجاد پیوند توصیه می شود. وبلاگ ها توانایی بی نظیری در انتشار محتوای سازگار و جدید دارند در حالی که تمام وقت به صفحات وب مختلف پیوند دارند. به دلیل خاص بودن آنها در جستجوی جستجوها ، نرخ تبدیل آنها در نتایج موتور جستجو بسیار زیاد است.
با این حال هنگام اظهار نظر در مورد بلاگ های دیگر مراقب باشید. حتی اگر پیوند nofollow را از آن صفحه دریافت کنید ، به دلیل ماهیتی که در آن می توانید بدست آورید ، کیفیت پایینی دارند.
منابع منحصر به فرد
ایجاد یک منبع منحصر به فرد در طی سنی که ما در آن زندگی می کنیم آسان نیست. غالباً به نظر می رسد که همه کارها قبلاً انجام شده است اما اگر بتوانید منبعی بی نظیر و با کیفیت ایجاد کنید ، می توانید برنده شوید.
اگر منبع شما از نظر بصری جذاب باشد ، علاقه به موقع را برطرف کند ، جدید باشد و احساسات شدیدی را تحریک کند ، به شما کمک می کند. همچنین ارزش آن را دارد که مختص یک مکان باشد.
ایده این است که منابع خود را با بسیاری از ناشران به اشتراک بگذارید که می توانید با مشاهده لینک آنها به صفحه وب خود ، به آنها دسترسی پیدا کنید. مطمئن شوید که آن را خاص نگه داشته و وب سایتهایی را هدف قرار داده اید که مخاطبان مشابه مخاطبان خود را دارند.
مشارکت جوامع
راه های زیادی برای درگیر شدن با جامعه محلی و به دست آوردن لینک های ارزشمند برای وب سایت شما وجود دارد. جامعه لزوماً به معنای باشگاه فوتبال محلی زیر 11 سال نیست ، این می تواند طیف گسترده ای از ژانرها ، باشگاه ها و برنامه های آموزشی باشد. در اینجا چند ایده برای جوش آوردن آب میوه های خلاقانه شما آورده شده است:

* یک باشگاه یا سازمان محلی را حمایت مالی کنید. این یک روال عادی است که یک باشگاه آرم حامی خود را در وب سایت خود همراه با لینک برگشت قرار می دهد.

* میزبان یک رویداد یا کارگاه آموزشی باشید که جامعه را درگیر خود کند. از آنها بخواهید در این باره در وبلاگ های شخصی یا تجاری خود بنویسند.

* به اهداف محلی و امور خیریه کمک مالی کنید. تلاش برای ایجاد مشارکت کاری با خیریه ها.

* برنامه های وفاداری می توانند به افزایش آگاهی از برند شما در یک منطقه محلی کمک کنند.

* یک مسابقه محلی را اجرا کنید و به هر کسی که آن را در صفحه وب خود به همراه پیوند به اشتراک می گذارد با تخفیف وارد شوید.

* برای ایجاد سازمانی که به جامعه محلی شما کمک می کند با دیگر صاحبان مشاغل محلی همفکر همکاری کنید.
همه این نکات یک استراتژی معتبر و طبیعی برای به دست آوردن لینک برای وب سایت شما هستند. همچنین تصویر مثبتی از تجارت شما ترسیم می کند و از آگاهی از برند پشتیبانی می کند.
مطالب را دوباره بنویسید
سیستم عامل back-end شما باید آماری را برای صفحات وب شما فراهم کند تا بتوانید ببینید کدام یک از آنها محبوب ترین و بالاترین نرخ تبدیل هستند.
مهم است که محتوای موجود در این صفحات تازه و به روز باشد.
ممکن است روزی دریابید که چند وب سایت درون طاقچه شما به سمت یک وب سایت منبعی که محتوای آن از رده خارج است پیوند دارند. در اینجا فرصت شما برای نزدیک شدن به آن وب سایت ها و پیشنهاد لینک دادن به وب سایت شما وجود دارد. به یاد داشته باشید ، آنها می خواهند بهترین تجربه را برای مشتریان خود فراهم کنند و فقط می خواهند به بهترین مطالب پیوند دهند. اطمینان حاصل کنید که بهترین مواردی بیشتر بخوانید است که شما خوانده اند و به احتمال زیاد برای تلاشهای خود یک بک لینک جدید دریافت خواهید کرد.
به روز باشید
همیشه موضوعات ، داستان ها و نظرات بحث برانگیز جدیدی وجود دارد که باعث افزایش تعامل در وب سایت شما می شود. خبرپذیر و مرتبط با دنیای اطراف خود باشید.
به یاد داشته باشید که نژاد بشر طبیعتاً فضول است و شما می توانید هنگام انتشار مطالب جدید برای انتشار ، از آن به نفع خود استفاده کنید.
اندازه گیری نتایج
امیدوارم ، شما اکنون بینش های ارزشمندی در مورد اهمیت پیوندها و نحوه ساختن یک نمایه لینک دهی با کیفیت بالا کسب کرده باشید. این دانش چه فایده ای دارد اگر شما نتوانید نتایج را اندازه گیری کنید و بفهمید چه عواملی م worksثر است. این قسمت از دوره قصد دارد شما را در مورد چگونگی پیگیری عملکرد خود راهنمایی کند.
تعداد
دقیق ترین راه برای ردیابی و درک میزان کارآیی لینک سازی شما ، شمارش تعداد کل پیوندها به صفحه یا وب سایت شماست. ابزارهای زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند. یکی از مورد علاقه ترین های ما Moz’s Link Explorer است.
با استفاده از ابزارهایی مانند این می توانید ببینید که آیا تعداد بک لینک هایی که به وب سایت شما هدایت می شوند همان اندازه است که برنامه ریزی کرده اید. شما قادر خواهید بود به هر صفحه از محتوا رجوع کنید تا بفهمید چه عواملی مثر است. این فرایند همه چیز در مورد یادگیری است و چند سوال وجود دارد که باید همزمان بپرسید.

* آیا محتوای شما در مورد موضوعی که انتخاب کردید از دیگران بهتر بود؟ یکی از مشهورترین دلایلی که تلاش برای ایجاد پیوند به اندازه ای که مردم فکر می کردند موثر نبود ، این بود که محتوا به سادگی به اندازه سایر صفحات وب نبود.
مجدداً به محتوا مراجعه کنید ، بفهمید دیگران به خوبی چه کاری انجام می دهند و حتی چیزی بهتر نیز ایجاد کنید.

* آیا می توانستید کارهای بیشتری در جهت تبلیغ محتوای خود انجام دهید؟ لطفاً انتظار نداشته باشید افراد محتوای شما را پیدا کنند و بلافاصله می خواهند به آن پیوند دهند. ایمیل ارسال کنید ، آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و با مخاطبین موجود صحبت کنید تا کار خود را به نمایش بگذارید و هیجان خود را به صدا درآورید. حتی ارزش دارد که از محبوب ترین صفحات وب خود برای پیوند دادن به مطالب جدید خود استفاده کنید.

* برای رقابت در موتورهای جستجو به چند بک لینک نیاز دارید؟ با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل SERP دقیقاً مانند Keyword Explorer از Moz ، می توانید گزارشی را مشاهده کنید که به طور خلاصه رتبه بندی افراد برای عبارات جستجوی خاص و تعداد پیوندهای شما را مشخص می کند. این در هنگام ارائه یک استراتژی ایجاد پیوند بسیار مفید است زیرا شما می توانید به صورت سیاه و سفید ببینید که چند لینک برای مشاهده در بالای نتایج موتور جستجو نیاز دارید.

* آیا بک لینک هایی که دریافت کرده اید از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟ به یاد داشته باشید که کیفیت آن نسبت به کمیت و حتی اگر صفحات دیگر صدها لینک داشته باشند ، اگر بتوانید تعداد انگشت شماری لینک با کیفیت بالا دریافت کنید ، در موقعیت رانندگی قرار خواهید گرفت. یک لینک از یک وب سایت با مرجع دامنه بالا بسیار ارزشمندتر از بیست لینک از دایرکتوری ها ، نظرات وبلاگ و سایر سایت های بی کیفیت است.
در حال رشد اقتدار دامنه
این بخش قبلاً توضیح داده است كه ایجاد پیوندهای با كیفیت بالا با برچسب “follow” ، با گذشت زمان ، اعتبار دامنه شما را بهبود می بخشد.
روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید اقتدار صفحه بیشتری کسب کنید. رسانه های اجتماعی ، صنعتی است که قوت به قوت می رود و چیزی است که بخشی از زندگی روزمره ما شده است. همچنین مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن مطالب ارزشمند شما و آگاهی مخاطبان از کارهایی است که انجام می دهید. این کار آنها را تشویق می کند تا با به اشتراک گذاری پست ها ، این آگاهی را در شبکه های خود تقویت کنند.
اگرچه می توانید پیوندها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، اما آنها به عنوان بک لینک دسته بندی نمی شوند ، بنابراین تأثیر مستقیمی بر نمره SEO شما ندارد.
سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کاربردهای خود را دارند:

* اشتراک ها می توانند به طور مستقیم بازدید وب سایت و بازدید کنندگان را افزایش دهند.

* جذب مخاطب کاملاً جدید.

* آگاهی از برند را افزایش دهید.

* اعتماد به برند را افزایش دهید.

* پیوندهای وب سایت های دیگر را افزایش دهید.
بازدیدکنندگان وب سایت ممکن است شما را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا کنند و در نتیجه ممکن است به وب سایت شما پیوند دهند زیرا این محتوا از کیفیت بالایی برخوردار است.
قابل اعتماد باشید
موتورهای جستجو کاملاً مربوط به تجربه کاربر هستند ، بنابراین آنها می خواهند وب سایت هایی را که بیشتر به آنها اعتماد دارند در مقابل مخاطبان خود قرار دهند. اعتماد بیشتر به تعداد و کیفیت بک لینک های وب سایت بستگی دارد.
برخی دیگر از عوامل تعیین کننده وجود دارد که توسط موتورهای جستجو در نظر گرفته می شوند:

* مفید بودن – آیا وب سایتی پاسخ س quالی را ارائه می دهد؟

* صداقت – آیا آنها صادق هستند و آنچه را که می گویند می توانند انجام دهند انجام می دهند؟

* زبان – آیا آنها می توانند پیام خود را به وضوح برقرار کنند؟

* ارزش – آیا آنها در ارائه ارزش به بازدید کنندگان متمرکز هستند؟

* کیفیت – آیا کیفیت محصول یا خدمات بهتر از سایرین است؟

* نظرات – آیا مردم حرفهای خوبی در مورد آنها دارند؟
نکته آخر در این لیست اغلب نادیده گرفته می شود اما اتفاقاً برای شهرت یک کسب و کار بسیار مهم است. در نسلی از شفافیت کامل و توانایی کاشتن خاک بر روی هر کسی ، بررسی های منفی می تواند یک تجارت را خراب کند.
هدف این است که همیشه خدمات عالی به مشتری ارائه دهیم یا محصولی را به فروش برسانیم که از بهترین کیفیت برخوردار باشد اما گاهی اوقات همه چیز از کنترل ما خارج می شود و با واکنش جدی روبرو می شویم.
برخی از مواردی که باید از اعتبار آنلاین خود مراقبت کنید:

* تجارت شخصی خود را مرور نکنید یا از کارمندان خود بخواهید که این کار را انجام دهند.

* در ازای بررسی های مثبت مشوق یا پاداش ارائه نکنید.

* به آژانس پرداخت نکنید تا نظرات مثبتی درباره کسب و کار شما بگذارد.

* نظرات را برای مشتریان ترک نکنید.

* در مورد رقبا نظر منفی ننویسید.

* از مشتریانی که در داخل ساختمان شما هستند درخواست نکنید که بررسی کنند. اگر چندین بررسی از یک آدرس IP انجام شود ، می توان تصور کرد که یک تجارت در هرزنامه است.

* فراموش نکنید که شرایط و ضوابط هر سیستم عامل بررسی را که وارد سیستم می شوید بخوانید.
اگرچه ممکن است ترک یک بررسی جعلی بی ضرر به نظر برسد ، اما در واقع این یک مشکل اساسی است که نسبت های جهانی به خود گرفته است. این مغایر با دستورالعمل های تبلیغات دولتی است و در صورت اثبات جرم می تواند با جریمه های سنگین مجازات شود. بررسی های جعلی واقعاً ارزش آن را ندارند ، بنابراین وسوسه نشوید.
بنابراین چگونه اعتبار آنلاین خود را ارتقا می دهید؟ پاسخ ساده ارائه خدمات استثنایی به مشتری است.
با استفاده از ترکیبی از خدمات استثنایی مشتری و پیروی از دستورالعمل های موتور جستجو ، فرمول برنده ای برای ایجاد اعتبار دامنه و اعتماد ایجاد می کنید.
کلمات نهایی
اختیارات دامنه زمانی ایجاد می شود که مشاغل دارای محتوای عالی باشند ، بک لینک معتبری کسب کنند و مشتریان را خوشحال کنند. اگر می توانید همه این جعبه ها را علامت گذاری کنید ، در راه موفقیت در جستجوگرها هستید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *