چگونه تبلیغاتی برای وب سایت خود پیدا کنیم

توسط irmusic4, ژوئن 19, 2021


چگونه تبلیغاتی برای وب سایت خود پیدا کنیم
مسلماً فروش مستقیم تبلیغات بهترین روش برای کسب درآمد از وب سایت است.
یافتن تبلیغات برای سایت شما و در واقع بستن معاملات ،
با این حال ، به همان اندازه مستقیم نیست.
طی 6 ماه گذشته بیش از 10 شرکت مطرح داشته ام که نکات روزانه وبلاگ را حمایت مالی می کنند ،
و از طریق این مقاله آنچه را که در این راه آموخته ام به اشتراک خواهم گذاشت.
جوانب مثبت
پول بیشتر: اولین مزیت فروش تبلیغات خود این واقعیت است که شما واسطه ها را قطع خواهید کرد ،
افزایش پتانسیل درآمد شما. فرض کنید از طریق یک شرکت خاص تبلیغات لینک متنی را در نوار کناری خود می فروشید ،
و پیوندهای متنی ماهانه 50 دلار به فروش می رسند. از آنجا که شما برای فروش تبلیغات از شبکه شرکت استفاده می کنید ،
آنها 50٪ از قیمت را می خورند و در پایان ماهانه فقط 25 دلار برای هر لینک متنی دریافت خواهید کرد.
اگر کسی مایل است 50 دلار برای پیوند متنی در سایت شما بپردازد ، به این معنی است که از آن 50 دلار ارزش دارد.
پس چرا باید آن را با شخص دیگری در میان بگذارید؟
استقلال: مطمئناً ، شبکه های تبلیغاتی بزرگ به مجموعه گسترده تری از تبلیغ کنندگان دسترسی دارند و اعتبار بیشتری برای بستن معاملات دارند.
اما اگر همه الزامات را در نظر دارید (به بخش زیر مراجعه کنید) و مدتی را صرف دیدن مکان های مناسب می کنید ،
من مطمئن هستم که شما قادر خواهید بود تبلیغات خود را به همان اندازه کارآمدتر از شبکه های بزرگتر به فروش برسانید.
انعطاف پذیری: سومین مزیت فروش تبلیغات مستقیم این است که شما کنترل بیشتری بر مکان و نحوه نمایش تبلیغات خواهید داشت
(یعنی می توانید از تبلیغات سرزده جلوگیری کنید). Google Adsense خوب است ، اما مگر اینکه آن را با محتوا ترکیب کنید –
برخی از خوانندگان را آزار می دهد – نرخ کلیک بسیار ناچیزی دریافت خواهید کرد.
اعتبار: سرانجام ، داشتن حامیان مالی و تبلیغ کنندگان مستقیم در وبلاگ شما ممکن است به اعتبار شما کمک کند.
حتی وبلاگ های کوچک و ساخته شده ضعیف نیز می توانند برخی از واحدهای Adsense را اینجا و آنجا بچسبانند.
از طرف دیگر داشتن شرکت های تاسیس شده که مایل به همکاری با سایت شما هستند ،
می تواند نشان دهد که محتوای شما از کیفیت برخوردار است و سایت تا حدودی حرفه ای است.
منفی ها
وقت گیر: در حالی که فروش تبلیغات خود دارای مزایای بسیاری است ،
هیچ دارویی نیست اولین اشکال در این گزینه کسب درآمد ، زمان مصرف آن است.
این زمان صرف بهینه سازی وب سایت شما برای تبلیغات ، یافتن تبلیغ کنندگان بالقوه ، مذاکره با آنها ،
و رسیدگی به امور اداری (به عنوان مثال ، پرداخت ، پیگیری آمار ، ارائه گزارش و غیره).
بسیاری از نیازها: فروش مستقیم تبلیغات به آسانی درآمدزایی از Google Adsense نیست. همانطور که از بخش زیر مشاهده می کنید ،
شما باید یک وبلاگ محبوب ، طراحی حرفه ای ، نرم افزار ویژه و موارد مشابه داشته باشید.
ناپایدار: مگر اینکه معاملات خود را برای مدت طولانی ببندید ،
که بعید به نظر می رسد ، شما خود را در جستجوی تبلیغات جدید یا بهینه سازی وب سایت خود برای جذب هر ماه یکبار وب سایت جدید پیدا خواهید کرد.
عکس این مسئله در بیشتر شبکه های تبلیغاتی صدق می کند ، جایی که شما فقط باید برخی از کدها را وصل کنید و آنها بقیه کارها را انجام می دهند.
(اگر سایت یا وبلاگ شما فقط یک سرگرمی است ، بنابراین تبلیغات مستقیم ممکن است بهترین گزینه نباشد)
آنچه شما باید در جای خود داشته باشید
یک وب سایت محبوب: قبل از انجام معاملات تبلیغات مستقیم ، باید بازدید خوبی در سایت خود داشته باشید.
در اینجا هیچ شماره “جادویی” وجود ندارد ، اما یک قانون کلی می تواند 1000 بازدید کننده منحصر به فرد روزانه باشد.
اگر کمتر از این علامت هستید ، باید به جای جستجوی تبلیغات ، روی ایجاد ترافیک تمرکز کنید.
عوامل دیگری مانند Google Pagerank ، مشترکان RSS و رتبه الکسا نیز ممکن است کمک کنند.
(توجه داشته باشید که وب سایت های کوچک ممکن است بتوانند تبلیغات مستقیم را نیز بفروشند ، اما معمولاً زمان صرف شده برای آن توجیه نتایج نمی شود)
تمرکز روشن: شما ممکن است محبوب ترین سایت را در اینترنت داشته باشید
(خوب ، نه به آن شدت ، اما شما متوجه می شوید) ،
اما تا زمانی که سایت شما از طیف گسترده ای از مخاطب و مخاطبان مشخص برخوردار نباشد ، تبلیغ کنندگان آن را بسیار جذاب نمی دانند.
این به این معنی است که باید از بحث در حدود 100 موضوع مختلف در وب سایت جلوگیری کنید.
تبلیغ کنندگان می خواهند پیامی را به افراد خاص برسانند ، و هرچه خاص تر ، بهتر است.
طراحی حرفه ای: اگر قصد کسب درآمد از وب سایت خود را از طریق حامیان مالی دارید ،
شما احتمالاً باید مقداری پول در یک طراحی حرفه ای سرمایه گذاری کنید.
تبلیغ کنندگان محصول یا خدمات خود را با وب سایت شما مرتبط می کنند ،
و تعداد زیادی از آنها مایل به آمیخته شدن با یک سایت زشت و جذاب MySpace نیستند.
قابلیت مشاهده به حامیان مالی: این نقطه به نقطه قبلی متصل است.
همه الگوها و مضامین برای فروش تبلیغات مستقیم مناسب نخواهند بود.
ترجیحاً می خواهید تصور کنید که چه نوع تبلیغاتی را می فروشید
(به عنوان مثال ، بنرهای 60 46 468 ، بنرهای 125 125 125 ، پیوندهای متنی) و وب سایت خود را با توجه به این اهداف طراحی کنید.
تبلیغ کنندگان خواهان دید هستند ، اینجا بنابراین مکان خوبی را برای آنها رزرو کنید.
نرم افزار Adserver: برای ارائه تبلیغات خود ،
برای نصب Adserver ، بنرها را بچرخانید و آماری را ردیابی کنید.
اگر به دنبال یک راه حل ساده هستید ، باید WP-Ads را امتحان کنید.
این افزونه وردپرس تبلیغاتی را برای مناطق تبلیغاتی خاص ایجاد می کند.
تنها اشکال این است که کلیک ها را نمی شمارد (فقط تعداد بازدیدها).
اگر به راه حل پیچیده تری نیاز دارید OpenAds را بررسی کنید.
باید مدتی را به یادگیری نحوه استفاده از آن اختصاص دهید ،
اما تقریباً تمام ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه می دهد.
صفحه “اینجا تبلیغ کنید”: داشتن صفحه “اینجا تبلیغ کنید” بسیار مهم است.
در این صفحه می خواهید جزئیاتی در مورد وب سایت ارائه دهید ،
مانند مخاطب ، ترافیک و هر عامل دیگری که ممکن است مورد توجه تبلیغ کنندگان بالقوه باشد.
در مرحله دوم ، مطمئن شوید که پیوند مربوط به آن صفحه را در نوار پیمایش و در صورت امکان نزدیک به منطقه ای که تبلیغات نمایش داده می شود ، داشته باشید.
می توانید نمونه کاملی از چنین چیدمانی را در Copyblogger.com مشاهده کنید.
نامه استاندارد برای نزدیک شدن به تبلیغ کنندگان: در حالی که برخی از تبلیغ کنندگان پس از خواندن صفحه “اینجا تبلیغ” با شما تماس می گیرند ،
بقیه آنها باید مستقیماً توسط شما نزدیک شوند. در این صورت ، ایجاد نامه استاندارد برای تماس با تبلیغ کنندگان ایده خوبی است.
در اینجا هیچ راه حل “یک اندازه متناسب با همه” وجود ندارد ، اما می توانید برخی از دستورالعمل های کلی را دنبال کنید:

* خود را معرفی کنید و به سرعت توضیح دهید که ایمیل در مورد چیست

* توضیح دهید که چرا تصمیم گرفتید با آنها تماس بگیرید و چه چیزهایی به دست می آورند

* جزئیات مربوط به سایت خود (بازدید ، مشترکین ، موضوع ، مخاطبان) را بیان کنید

* جزئیات مربوط به گزینه های تبلیغات (مکان در سایت ، حداکثر تعداد تبلیغ کنندگان ، قیمت ماهانه) را بیان کنید
پس از آن اطلاعات ، تبلیغ کنندگان باید بتوانند در مورد علاقه یا عدم تصمیم گیری آنها تصمیم بگیرند. اگر آنها پاسخ دهند ، سپس جزئیات را برطرف خواهید کرد.
به خاطر داشته باشید که تمام اطلاعاتی که ذکر کردم باید در 2 یا 3 پاراگراف باشد.
اگر مقاله ای را برای تبلیغ کنندگان احتمالی ارسال کنید ، آنها فقط از آن صرف نظر می کنند.
پذیرش پرداخت ها: شما ممکن است همه چیز را در محل خود داشته باشید ، اما اگر قادر به پرداخت نقدی نیستید – یا مهمتر از آن ،
اگر تبلیغ کنندگان قادر به پرداخت آسان نیستند – در پایان معاملات را از دست خواهید داد. PayPal در اینجا بهترین گزینه است.
اما توجه داشته باشید که یک حساب شخصی کافی نیست. برای اینکه بتوانید کارت های اعتباری را بپذیرید حداقل به یک حساب برتر نیاز دارید.
تبلیغات را از کجا بیابید
هنگامی که برنامه تبلیغات مستقیم خود را ایجاد کردید ، شروع به دریافت پرسش از افراد می کنید.
در ابتدا ، باید تبلیغات را شکار کنید.
اگر در ابتدا رد شد ، ناامید نشوید ،
به شرط داشتن کلیه شرایط ذکر شده ، دیر یا زود کسی را پیدا خواهید کرد که مایل به گرفتن عکس در سایت شما باشد.
افرادی که به سایت یا مقالات شما لینک می دهند:
اگر شرکتی مایل است به مقالات شما پیوند دهد یا وب سایت شما را در بخش “پیوندها” یا “منابع” خود اضافه کند ،
همچنین احتمالاً مایل است در مورد تبلیغات در سایت شما بحث کند.
پیوندهای دریافتی را پیگیری کنید.
افرادی که نظرات / نامه های الکترونیکی خود را می گذارند: همین اصل در مورد افرادی که در وبلاگ شما نظر می گذارند یا برای شما ایمیل ارسال می کنند ، اعمال می شود.
اگر در میان آنها کارمند یا صاحب شرکتی را مشاهده می کنید که می تواند در وب سایت شما علاقه مند باشد ،
بینگو! با او تماس بگیرید و مکالمه را ادامه دهید.
تبلیغ کنندگان AdWords:
با جستجو در تبلیغات متوجه خواهید شد که اکثر شرکتهای تاسیس شده از مزایای تبلیغات آنلاین آگاهی ندارند.
اگر یک شرکت خاص در حال حاضر هزینه های خود را در Google AdWords خرج می کند ، به احتمال بسیار زیاد این امکان برای سایر تبلیغات آنلاین نیز وجود دارد. به برخی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود فکر کنید و آنها را Google کنید. پیوندهای حامی مالی را که ظاهر می شوند بررسی کنید و با آنها تماس بگیرید. (همچنین می توانید تبلیغاتی را که در واحدهای Adsense وب سایت های مرتبط نشان داده می شوند بررسی کنید)
سایر شبکه های تبلیغاتی: در حالی که Google AdWords بزرگترین شبکه تبلیغاتی در اینترنت است ،
بسیاری دیگر وجود دارد که می تواند مفید باشد. شرکت هایی را که در AdBrite ، Text-Link-Ads ، BlogAds ، SponsoredReviews و غیره هزینه می کنند بررسی کنید.
تبلیغ کنندگان بنر در سایت های مشابه: وب سایت های معروف را در سایت خود بررسی کنید و ببینید چه شرکت هایی در آنجا تبلیغ می کنند.
به شرطی که به آنها معامله جالبی (مثلاً قیمت مناسب برای اندازه خود) پیشنهاد دهید ، من مطمئن هستم که آنها علاقه مند خواهند شد.
یک پوشه نشانک “حامیان احتمالی” ایجاد کنید: این روش نتایج برجسته ای را برای من ایجاد کرد.
من یک پوشه نشانک در مرورگر خود دارم به نام “حامیان مالی احتمالی”.
“هر وقت به یک شرکت یا وب سایتی برخوردم که می تواند علاقه مند به حمایت از وب سایت من باشد ، آن را نشانه گذاری می کنم.
در حال حاضر بیش از 100 سایت علامت گذاری شده در آن پوشه دارم و هنوز به نیمی از آنها نرسیده ام.
چقدر شارژ می شود
شما باید ارزش ارائه دهید: همه چیز در مورد ارزش است.
یک حامی یا تبلیغات بالقوه می خواهد بازدهی را برای پولی که در سایت شما خرج می کند ببیند ،
و این می تواند به عنوان قابلیت مشاهده (نمایش) و منجر شود (کلیک و فروش احتمالی). بنابراین مطمئن شوید که معاملات تبلیغاتی شما ارائه می شود.
اعداد: به یاد داشته باشید که گزینه های تبلیغاتی ارزان زیادی وجود دارد (به عنوان مثال ، Google AdWords) ،
و شما نیاز به رقابت دارید. به شرطی که جای خوبی را برای حامیان مالی در نظر بگیرید (نوار کناری یا هدر ، ترجیحاً)
می توانید 0،5 دلار اینجا CPM (هزینه هر 1000 نمایش) را شروع کنید.
اگر وبلاگ شما ماهانه 100000 بازدید از صفحه را ایجاد می کند ، قیمت یک بنر در نوار کناری شما باید حدود 50 دلار باشد.
کم شروع کنید و مسیر خود را به سمت بالا بسازید. CPM بالاتری در وبلاگهای معروف (به عنوان مثال TechCrunch) وجود دارد
بعضی اوقات به 10 دلار هم می رسد اما برای رسیدن به آنجا به اعتبار بالایی نیاز دارید.
بررسی متقابل: به راحتی می توانید با استفاده از واحدهای Adsense در مکان هایی که تبلیغات مستقیم می فروشید ، نرخ مناسبی را دریافت می کنید.
میزان سود خود را با Adsense تحلیل کنید و نرخ های خود را بر این اساس تنظیم کنید.
ثانیا ، شما همچنین می توانید سایت های مشابه را که قبلاً تبلیغات مستقیم می فروشند بررسی کنید.
در مورد اصطلاحات انعطاف پذیر باشید: انعطاف پذیری کلیدی است.
اول از همه توافق نامه های تبلیغاتی را ماه به ماه منعقد کنید.
مردم دوست ندارند به کاری بپردازند که نسبت به آن کاملاً مطمئن نیستند. اگر کسی معامله طولانی تری به شما پیشنهاد داد ، در ازای آن تخفیف بدهید.
دوره های آزمایشی پیشنهادات: تا زمانی که وب سایت بسیار محبوبی نداشته باشید ، متوجه می شوید که تبلیغ کنندگان بالقوه تمایلی به صرف هزینه های واقعی ندارند.
اگر اطمینان دارید که معامله برای هر دو طرف ارزش ایجاد می کند ، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.
هر زمان که نیاز باشد یک دوره آزمایشی رایگان ارائه دهید.
بعضی از مواقع تبلیغ کننده پس از آن شما را رد می کند ، اما در برخی دیگر اوقات معامله را تأیید می کنند. در هر صورت شما چیزی برای از دست دادن ندارید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *