ایمیل مارکتینگ ، ابزار نهایی بازاریابی

توسط irmusic4, ژوئن 19, 2021


ایمیل مارکتینگ ، ابزار نهایی بازاریابی
ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین اشکال بازاریابی است که یک تجارت می تواند وقت خود را در آن سرمایه گذاری کند.
هنوز هم تا به امروز به عنوان پرکاربردترین برنامه در اینترنت رتبه بندی شده است. این از طریق آمار زیر نشان داده می شود… 96٪ از کاربران اینترنت می گویند ایمیل دلیل اصلی آنلاین بودن آنهاست و 53٪ از کارگران کسب و کار ایمیل خود را 6 بار یا بیشتر در روز چک می کنند. در این زمان های کنونی ، به وضوح نشان داده شده است که ایمیل ابزار اصلی ارتباطی برای مشاغل است.
بازاریابی ایمیلی در مقایسه با بازاریابی پستی باعث صرفه جویی در وقت و در واقع هزینه زیادی می شود. هیچ هزینه ای برای هزینه پست و بدون هزینه چاپ. انجام یک فعالیت بازاریابی پستی در زمینه هایی مانند طراحی و چاپ به زمان و تلاش نیاز دارد ، در حالی که ایمیل تقریباً به هیچ وجه زمان نمی برد. همچنین می توانید هنگام ارسال ایمیل هایتان در موثرترین و راحت ترین زمان ، برنامه ریزی کنید.
درمجموع ، بازده سرمایه گذاری در انتخاب ایمیل 40 برابر بیشتر از نامه مستقیم و نرخ پاسخ انتخاب در ایمیل 50 برابر بیشتر از تبلیغات بنری و 5 برابر بیشتر از نامه مستقیم است. دیگر نیازی نیست که منتظر پاسخ باشید ، 80٪ پاسخ های کمپین های ایمیل در 3 هفته اتفاق می افتد ، در مقایسه با هفته ها با نامه پستی.
برای کسب درآمد اضافی ، باید فضای تبلیغاتی را در خبرنامه های ماهانه / دوهفته ای خود کاهش دهید ، درآمد بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد و ممکن است چیزی را به مشتریان خود ارائه دهد که ممکن است به آن علاقه داشته باشند. شخصی سازی ایمیل های شما یکی از جذاب ترین ویژگی ها است وقتی نوبت به بازاریابی از طریق ایمیل می رسد. این فقط آن لمس شخصی جزئی را دارد که شما تمایل دارید با نامه پستی آن را دریافت نکنید.
با استفاده از کمپین های ایمیل ، به شما امکان می دهد تا نتایج را با حداکثر یک دقیقه ثبت کنید ، بنابراین می توانید ببینید که کدام ایمیل بیشترین تأثیر را داشته است بنابراین به شما امکان می دهد کمپین های ایمیل خود را به روز کنید و متناسب با آن تغییر دهید.
یک فرد عادی طول می کشد تا حداقل 7 بار محصول / خدمات شما را ببیند یا درباره آن بشنود قبل از اینکه کالا / خدمات شما را در نظر بگیرد ، با در اینجا بیشتر بخوانید انجام ایمیل مارکتینگ می توانید تعدادی پیام برای مشتریان / مشترکان خود ارسال کنید ، بنابراین آنها یاد می گیرند ، ببینید و به طور منظم در مورد محصولات / خدمات خود بخوانید.
با برقراری ارتباط با مشتریان فعلی خود از طریق ایمیل های پیگیری ، به عنوان مثال ، پس از اینکه کالایی را از شما آورده اند ، در حال ایجاد رابطه ای بین فروشگاه و مشتری آنها هستید. می توانید تخفیف ها و تبلیغات ویژه مواردی را که مربوط به آنچه قبلاً آورده اند مرتبط کنید.
ایمیل مارکتینگ نوعی عالی از بازاریابی برای حفظ مشتریان فعلی شما و راهی عالی برای ایجاد مشتریان جدید است. هر تجارت آنلاین / آفلاین باید مزایای عالی بازاریابی از طریق ایمیل را اگر قبلاً انجام نداده است ، به طور جدی در نظر بگیرد.
مطالب بیشتر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *