6 بهترین مراحل برای طراحی وب سایت شرکت حقوقی خود را برای رسیدن به بهترین برداشت از آن درست است یک وب سایت برای چنین شرکت حرفه ای باید رسمی اما آن را نیز باید به گونه ای که برداشت اول زمانی که زمین بازدید کننده در صفحه کاملا تحت تاثیر قرار دادن برای آنها. قانون شرکت طراحی وب سایت چیز سختی برای آمدن نیست اما قطعا نیاز به خلاقیت برای افزایش جستجوگرها خود را در اطراف دوره.

توسط irmusic4, ژوئن 14, 2021

6 بهترین مراحل برای طراحی وب سایت شرکت حقوقی خود را برای رسیدن به بهترین برداشت از آن درست است یک وب سایت برای چنین شرکت حرفه ای باید رسمی اما آن را نیز باید به گونه ای که برداشت اول زمانی که زمین بازدید کننده در صفحه کاملا تحت تاثیر قرار دادن برای آنها. قانون شرکت طراحی وب سایت چیز سختی برای آمدن نیست اما قطعا نیاز به خلاقیت برای افزایش جستجوگرها خود را در اطراف دوره.
طراحی وب سایت شرکت حقوقی خود را به نوعی معمولا اولین برداشت شما را بر روی یک مشتری ممکن است ایجاد کنید. اگر شما ایجاد یک برداشت اولیه خوب در مشتریان که متوجه وب سایت خود را آنلاین نیست، من می توانم به شما تضمین کند که، شما به سادگی از دست دادن موارد به رقبای خود را به دلیل آنها برداشت مناسب با وب سایت خود را. حضور وب سایت جامد و ماهر است به عنوان معمول و لازم مانند داشتن یک دستگاه فکس، و یا تلفن.
در اینجا برخی از مراحل و ملاحظات برای کمک به شما را در وسایل خود را دریافت کنید:
ثبت نام دامنه
اجازه بدهید ابتدا اصول اولیه را به شما بگویم، این است که یک نام دامنه ثبت شده دریافت کنید، اگر ثبت نام نکرده اند پس وقت آن رسیده است که شما شروع کنید. انتخاب های مختلفی برای نام دامنه وجود دارد، بسته به هزینه ها، ثبت عوامل، و غیره تنها چیزی که این است که قوانین قابل اجرا یکسان هستند. داشتن یک نام دامنه منحصر به فرد برای تماس با خود بسیار مهم است. مطمئن شوید که شما “خود” نام خود را، به عنوان در برابر به اشتراک گذاری کسی دیگر (i.e.getlegalpratice.notyourdomainname.com).
ملاحظات دیگر:
• مطمئن شوید که “دات کام” است، افراد به ندرت پسوندهای مختلف مانند .org، .net، TV و غیره را به یاد می آورند. اگر دات کام که امیدوار بودی از بین برود، دلیل خوبی وجود دارد– این نام خوش دوست است.
• اکثر افراد صاحب و استفاده از نام دامنه های متعدد به شما نیاز به یک وب سایت معادل. در توسعه وب سایت خودتان، شما با یک دامنه “اولیه” شروع می کنید– چیزی شبیه به آن.
در حالی که هیچ محدودیتی به مقدار نام دامنه استفاده می شود و یا متعلق به چندین شرکت بزرگ خود را ده ها تن از نام وجود دارد، برای نگه داشتن مدیریت بیش از آنها، من در فرد فرض با استفاده از ده ها نفر اساسا مورد نیاز نیست. برخی از توسعه دهندگان وب می توانند روش ثبت نام دامنه را برای شما به عنوان بخشی از برنامه سایت آنلاین اداره و مطمئن به استفاده از نام خود را برای ایمیل سفارشی.
تعیین یک بودجه
بعد از اینکه نام دامنه خود را ثبت کرده ای، وقت آن رسیده است که به هزینه ای که می خواهید در پروژه وب سایت خود خرج کنید فکر کنید. درست باشد آن را در واقع در زمینه های تمرین خود را بستگی دارد, نوع مشتریان شما با برخورد, و عامل زمان برای پروژه خود را. وب سایت در حال توسعه یک فرایند مداوم است، آن را هیچ پایان آن را به روز شده، بداهه نوازی به طور منظم ندارد.
موارد زیر را در نظر بگیرید:
• مطمئن باشید که به خاطر داشته باشید که شما فقط باید به بودجه برای توسعه سال اول، و در هزینه های در حال پیشرفت، شرکت های متعددی موفق به در نظر گرفتن نیاز است که یک ضرورت برای طراحی اضافه شده وجود خواهد داشت، محتوا و کار بهینه سازی موتور جستجو هنگامی که وب سایت اولیه خود را در خالص رایگان است.
• یک وب سایت در حالی که دوربرد راه اندازی برای دستاورد است شاید به سادگی یک جزوه آنلاین، که شما به پایان برساند تا دوباره ایجاد و پرداخت از ابتدا هر زمان که شما می خواهم یک نام تجاری جدید است.
• قابل توجه ترین قیمت راه اندازی به طور معمول برنامه ریزی و توسعه، سبک قالب، هر کجا که شما فقط از یک لیست از پیش انتخاب شده از رنگ ها را انتخاب کنید و به نظر می رسد می تواند به عنوان کمی به عنوان تعدادی از صد دلار است. در داخل $10k به علاوه متفاوت است برای استخدام واقعی, طراحی وب سایت منحصر به فرد.
• به خاطر داشته باشید که شما فقط باید مجبور به وب سایت خود را میزبانی بر روی یک سرور است که شما می دانید امن است، حفظ 24×7، و با یک شرکت شما اعتماد خواهد شد در اطراف فردا. به عنوان هزینه های میزبانی متفاوت است از تعدادی از دلار در هر ماه به تعدادی از صد دلار، بسیاری از ما با داشتن سایت های میزبانی شده در هر کجا که یک شرکت صرفا می رود از کسب و کار طولانی سوخته، ترک شما بدون میزبان، و گاهی اوقات دسترسی به وب سایت و فایل های خود را.
• بهینه سازی موتور جستجو یکی دیگر از هزینه عامل به خاطر داشته باشید، شما می خواهم یک وب سایت است که به خوبی بهینه سازی شده، با ثبت نام مجدد، ثبت نام دست صحیح برای سایت های بزرگ (که برای ارسالی از ماشین کنترل کد کامپیوتر و یا spammers حل و فصل نیست)، و احتمالا شامل ثبت نام پرداخت شده با بازیکنان ترافیک عمده است.
تعیین مخاطب شما (“کاربر نهایی”)
شما باید یک ایده روشن در مورد چه کسی شما می خواهید به بازدید کنندگان مورد انتظار خود را داشته باشد.
شما می توانید این ها را مخاطب هدف قرار دادن در نظر بگیرید:
• مشتریان فعلی – مطمئن شوید که سایت فراهم می کند “ارزش افزوده” به کسب و کار شرکت فعلی خود را. این تغییرات به روز شده است که نیاز به روشنگری به مشتریان فعلی و همچنین در مورد تغییرات با شرکت و / یا زمینه های قانون شما را هدف قرار.
• مشتریان آینده نگر – نشان دادن آنها تجربه خود را، از طریق زندگی نامه جامد، استادانه اعمال توضیحات فضایی، مراجع خریداران، و محتوای مرتبط (آثار منتشر شده، خبرنامه ها، سمینارها، نامزدی صحبت کردن، با استناد به موارد).
• ارجاعات / وکیل به وکیل – یا نه یک همسایه کسی را ارجاع داده است ، و یا حرفه ای در شهر دیگر و یا درخواست دیگری در تلاش است برای مراجعه به خدمات اجتماعی ، شما مایل به حمایت از توصیه کسی دیگر از کار خود را نشان دادن فوق العاده از تجربه است.
• روابط عمومی / بازاریابی – روزنامه نگاران با استفاده از آنلاین به تجزیه و تحلیل داستان ، که در آن تجربه و یا دخالت خود را در طول یک مورد احتمالا آنها را به وب سایت شما. موقعیت به طور همجوش باید برای تکمیل تمام باستانی نشان می دهد که از ترویج شرکت.
انتخاب یک مجموعه ویژگی
بسیاری از سایت های توسعه یافته این روزها در حال حاضر به جای توسعه سایت ها با استفاده از صفحات HTML ایستا از فناوری های پایگاه داده محور استفاده می کنند. در حالی که شما قادر خواهید بود حتی از آنها بخواهید به استفاده از سایت های DB محور به اکثر به دلیل آن اجازه می دهد برای سریع ترین و بهترین توانایی برای به روز رسانی و حفظ. هر چه تغییر بهتر باشد، ممکن است بیشتر این کار را انجام دهید.
شما می توانید از محدوده ای از توابع طراحی را انتخاب کنید، مانند:
نمایش تاریخ
اسکرول کردن مارکی
منوهای پاپ
موشواره ها
• طراحی با استفاده از فلش ، صدا
• موارد برای ارائه توسعه دهنده برای گنجاندن در فرایند سبک
• طرح رنگ شرکت، آرم، بروشور، فونت، آثار هنری، عکس
• اطمینان حاصل کنید که شما حقوق آی پی برای هر چیزی که ارسال می شود مورد استفاده قرار گیرد آدرس
بررسی سایت های موجود از رقبا و به راحتی سایت های شما برای لذت بردن از:
برندسازی مشابه، خوشه هدف
• رنگ تم ، نگاه و احساس رابط کاربری ، و طرح
• مدل انتشار (به .HTML، پایگاه داده محور)
• کیفیت محتوا
• کیفیت سبک گرافیک
• قابلیت (صفحه آرایی، نوار ناوبری)
Must-Have Components:
خلاصه بنگاه
• توضیحات منطقه تمرین دقیق
زندگی نامه های وکیل مفصل
• اطلاعات دفتر (مکان، تلفن، فکس، ایمیل، فرم آنلاین)
• خبرنامه ها/ مقالات
• مشتریان نماینده
• نقشه ها / جهت
• تقویم رویدادها/ سمینارها
طرح های دوربرد
برای وب سایت خود را برای رسیدن به موفقیت، شما می خواهم به این باور با این حال سایت خواهد شد پس از انتشار به روز شده — نه به سادگی فن آوری، اما با این حال، شما طرفدار فعال در به دست آوردن محتوا در امتداد از درون شرکت آن را کاملا متکی بر مشاهدات و اهداف خود را برای سایت.
با این حال نرخ سایت خود را در این دسته بندی ها ببینید:
• طراحی- آیا پیام مناسب را ارسال می کند؟
• ناوبری – با این حال سرراست آن است که به دنبال رویکرد خود را از طریق سایت، و متوجه آنچه شما در حال بررسی برای، آیا آن را محتوا قابل توجهی، آموزنده و همیشه در حال تغییر است؟
• ارتباطات تعاملی- آیا شما آن را ساده برای کسی که از طریق سایت با شما تماس بگیرید؟
• طراوت- آیا روشن است که سایت به روز شده است و یا به نظر می رسد یک بروشور استاتیک، غیر در حال تغییر است؟
• منحصر به فرد بودن- آیا یک چیز در مورد شما، عمل خود و یا وب سایت خود را که کاملا متفاوت از هر دیگری در یک عمل بیش از حد مشابه وجود دارد؟
• بهینه سازی موتور جستجو- آیا افراد متوجه شما آنلاین از طریق موتورهای جستجو، متا تگ معقول، یک وب سایت بهینه سازی شده برای مردمی که شما نگاه به قرعه کشی در.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *