چرا اکثر بازاریابان شبکه شکست می خورند

توسط irmusic4, ژوئن 19, 2021


چرا اکثر بازاریابان شبکه شکست می خورند
آیا می دانید 90٪ افراد در صنعت بازاریابی شبکه ای هرگز به درآمد تمام وقت نمی رسند. و از کسانی که این کار را می کنند ، فقط 7٪ آنها بیش از 35،000 دلار در سال درآمد دارند و از این گروه فقط 3٪ همیشه 6 رقم کسب می کنند.
چرا اکثر بازاریاب های شبکه شکست می خورند؟ پاسخ ساده است. آنها درآمد کافی ندارند.
در حقیقت ، بیشتر افراد در بازاریابی شبکه ای بیش از درآمد خود پول خرج می کنند زیرا بیش از آنچه را می فروشند محصول خریداری می کنند و هرگز افراد کافی را برای استفاده از تلاش و درآمد خود جذب نمی کنند.
بنابراین در اینجا واقعیت پشت همه اینها قرار دارد. هر صاحب مشاغل جدید باید در تجارت خود سرمایه گذاری کند ، خواه بازاریابی شبکه ای باشد یا چیز دیگری. سرمایه گذاری اولیه همیشه بیشتر از بازده است.
آمارها نشان می دهد که برای کسب سود سالم از یک تجارت جدید ، 3 تا 5 سال به متوسط ​​صاحب مشاغل نیاز است. بنابراین ، چرا بازاریابان شبکه معتقدند مطالب بیشتر که تجربه آنها متفاوت خواهد بود؟
یک واقعیت این است: اکثر بازاریاب های شبکه بدون هیچ تجربه تجاری وارد صنعت می شوند. آنها نمی فهمند که ایجاد یک تجارت موفق در بازاریابی شبکه ای به زمان و هزینه نیاز دارد و قبل از اینکه واقعاً شروع به کار کنند ، این کار را ترک می کنند.
بیشتر افراد این صنعت به طور متوسط ​​ماهانه 300 دلار درآمد کسب می کنند. اما هیچ کس به آنها نمی گوید که با این پول چه کار کنند.
یک استراتژی موفقیت 3 مرحله ای خوب برای شخصی که وارد بازاریابی شبکه ای می شود ، این است:

* شغل تمام وقت خود را حفظ کنید.

* درآمدی که کسب می کنید را بردارید و 50٪ آن را پس انداز کنید و 50٪ دیگر را دوباره سرمایه گذاری کنید.

* خود را تنظیم کنید تا با بهره گیری از احساسات و منابعی که در دسترس شماست ، جریان های درآمد اضافی به دست آورید.
چرا بیشتر حامیان بازاریابی شبکه ای این موضوع را به کسی نمی گویند؟ خوب ، حدس می زنم به همین دلیل باشد که آنها نمی دانند.
یک فرد معمولی که به این حوزه وارد می شود به سرعت از حق رای محروم می شود زیرا درآمد کافی ندارد و بیشتر درآمد خود را صرف سرمایه گذاری در محصولات ، ابزارهای تجاری ، کنفرانس های فروش ، خرید راهنما و آموزش می کند.
بیایید روشن باشیم ، من نمی گویم که این کار اشتباهی است ، زیرا این کاملاً درست است – کاری درست که باید انجام شود. این سرمایه گذاری ها برای موفقیت لازم هستند ، به همین دلیل است که وقتی در این زمینه شروع می کنید می توانید مقداری از درآمد خود را برای شغل خود برای حفظ تجارت خود استفاده کنید و هنگامی که درآمد خود را ایجاد کردید ، از درآمد خود برای تجارت بازاریابی شبکه خود به عنوان مکمل استفاده خواهید کرد. درآمد شما و در نهایت باید بیش از درآمد شما از کار شما باشد.
بنابراین راه حل مشکل چیست؟
بازاریابان شبکه می توانند با ایجاد راهی برای تولید وجه نقد در مرحله اول در روند جستجوی خود ، در سطلهای نشتی خود بیافزایند ، به این معنی که آنها نیاز به ایجاد یا / و مشارکت در نوع پیشنهادی با بودجه دارند.
یک پیشنهاد بودجه ایجاد محصولی مانند کتاب الکترونیکی است که راه حلی برای یک مشکل ارائه می دهد و سپس بابت آن از افراد هزینه می گیرید و در قسمت بعدی آنها که کتاب الکترونیکی خود را می خوانند ، فرصت بازاریابی شبکه ای خود را ارتقا می دهید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که بدون توجه به اینکه کسی به کار شما پیوسته است یا نه ، از قبل درآمد کسب کنید. سپس می توانید در اینجا بیشتر بخوانید از این پول نقد اولیه برای تأمین هزینه تبلیغات ، ابزارهای تجاری ، کنفرانس های فروش و سایر هزینه های مرتبط با تجارت خود استفاده کنید.
سیستم های بازاریابی آنلاین مارک دار مانند MLM Lead System Pro و Sponsoring Magnetic Mike Dillard’s همان نوع فرصت را برای بازاریابان شبکه فراهم می کند تا بازرگانان شبکه بتوانند از طریق بودجه پیشنهادی خود را بدون هیچ مشکلی در ایجاد برنامه خود ارائه دهند. هر دوی این برنامه ها بسیار توصیه می شوند اما متأسفانه اکثر بازاریاب های شبکه از این نوع برنامه ها استفاده نمی کنند و دلیل اصلی آن را بیشتر هزینه ها می دانند و سپس تعجب می کنند که چرا هرگز موفق نمی شوند.
یک پیشنهاد بودجه ای برای اکثر بازاریاب های شبکه پاسخی است که آنها فقط ذهن خود را در این مورد حفظ کنند.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *