نحوه ایجاد آرم نامه های شخصی یا تجاری سفارشی_

توسط irmusic4, ژوئن 19, 2021


نحوه ایجاد آرم نامه های شخصی یا تجاری سفارشی_
آیا می دانید دنیای حرفه ای یا شرکتی از چه رونقی برخوردار است؟ نه سود ، نه مراجع ، نه LinkedIn بلکه ایمیل. ایمیل ها رگ حیات دنیای شرکت ها هستند. صرفاً یک یادداشت ساده برای زمان ناهار یا معاملات بسیار محرمانه ای است که در سراسر جهان در حال انجام است ، ایمیل بهترین راه ارتباطی برای افراد در دنیای شرکت ها است.
آرم نامه
به همین دلیل است که اکثر سازمان ها پورتال های ایمیل خود را ایجاد می کنند تا مطمئن شوند امنیت مسئله اصلی نیست. اما در حالی که پورتال خود را ایجاد می کنید ، تصمیم گیری درباره یک آرم خاص برای خدمات پستی اغلب دشوار است. البته ، افرادی مانند Google و Yahoo و Microsoft دارای آرم های بسیار مناسبی هستند ، اما آنها تیم های طراحی کاملی را برای آنها کار می کنند که قبل از تصمیم گیری ، هر تصمیمی را تجزیه و تحلیل می کنند.
چگونه بدون داشتن تمام تیم طراحی پشت سر خود به چیزی به همان اندازه عالی رسیده اید؟
آرم نامه – چگونه انجام شود؟
واقعیت این است که گوگل ، یاهو و مایکروسافت دارای چنین آرم های عالی هستند و بیشتر مربوط به تفکر آرم هایی است که صرفاً طراحی می شوند. تفکر پشت این آرم ها ناشی از تحقیقات دقیق و درک بسیار خوبی از پایگاه مصرف کننده آنها است. برای اطمینان از درخشش طراحی آرم خود ، باید اطمینان حاصل کنید که کار در پشت آرم شما نیز به همان خوبی است.
اولین چیزی که باید هنگام طراحی آرم برای کسب و کار خود به آن فکر کنید این است که تجارت شما واقعاً چیست. البته ، ما در اینجا در مورد یک تجارت پستی صحبت می کنیم اما آن تجارت واقعاً نماینده چه چیزی است؟ چه چیزی روی میز می آورد؟ برای مشتریان شما چه معنی دارد؟ آیا آنها به تجارت شما اعتماد دارند؟ چرا آنها باید به تجارت شما اعتماد کنند؟
اگر واقعاً یک آرم سفارشی عالی می خواهید ، نباید از پرسیدن همه آن س difficultالات دشوار درباره تجارت خود ترس داشته باشید. بعد از اینکه مارک خود را تمام کردید ، به مارک های دیگری در بازار فکر کنید. به این فکر کنید که آنها چه چیزی به مشتریان ارائه می دهند و چه کاری انجام می دهند که همه مشتریان را به سمت خود جذب می کند. چرا برند شما نمی تواند آنها را جذب کند؟ چه عاملی برند شما را خوب می کند که در عوض مشتری مطالب مرتبط باید به شما مراجعه کند؟ چه داستان هایی در پشت آرم مارک های رقیب وجود دارد؟
قبل از اینکه سرانجام به طراحی خود بپردازید ، سعی کنید از آرم رقبایتان الهام بگیرید. اما قبل از اینکه آرم خود را طراحی کنید ، به مشتریانی که در حال طراحی آرم خود هستند فکر کنید تا مطمئن شوید که در مورد نوع آرم مورد نظر خود سرنخی دارید. برای راهنمایی در زمینه طراحی خود از ترجیحات مشتریان خود استفاده کنید. از آنها برای انتخاب آرم نهایی خود استفاده کنید.
اما هنگامی که در مورد آرم خود تصمیم نهایی می گیرید ، فراموش نکنید که این آرم ها اغلب روندها را دنبال می کنند. روندهایی که غالباً توسط غولهای صنعت شروع می شوند. اگر می خواهید آرم خود را متناسب با بازار نگه دارید ، مطمئن شوید که به طور مداوم آن را به روز می کنید تا از این روند پیروی کند.
کمک به طراحی
اما با توجه به تحقیقات بسیار در مورد اطمینان از اینکه شما یک آرم مناسب طراحی کرده اید ، چرا خدمات یک طراح آرم حرفه ای را ادامه مطالب نیز استخدام نمی کنید که می تواند در زمینه های طراحی فنی به شما کمک کند. طراح می تواند شما را در مورد مشخصات طراحی و اینکه چرا چیزی برای آرم خاص شما مناسب تر است راهنمایی کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *