خواستگاری تجاری چیست_چرا مهم است

توسط irmusic4, ژوئن 19, 2021


خواستگاری تجاری چیست_چرا مهم است
اگر شما بخشی از یک تجارت کوچک و متوسط ​​(SMB) هستید و هرگز چیزی در مورد Business Matchmaking نشنیده اید ، این مکان مکان مناسبی برای شروع کار شماست. بنابراین ، کسب و کار همسریابی چیست؟ Matchmaking کسب و کار یک رویداد شبکه ای است که به مطالب بیشتر طور معمول توسط یک سازمان غیر انتفاعی یا یک مituteسسه آموزشی با هدف اتصال مشاغل کوچک با شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی برگزار می شود.
بسیاری از SMB ها با کشف روش هایی برای افزایش درآمد خود و یافتن راهی برای ارتباط با شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی ، دائماً با چالش روبرو بیشتر بخوانید می شوند. رویداد Matchmaking کسب و کار یک فرصت عالی برای SMB است که می تواند با مشتریان بالقوه مختلف ملاقات کند و یک بازه زمانی تضمینی برای ارائه محصولات و خدمات خود دارد.
Matchmaking کسب و کار چگونه کار می کند؟
تهیه کننده یا میزبان رویداد یک رویداد خواستگاری ایجاد می کند ، یا به عنوان بخشی از نمایشگاه / نمایشگاه بزرگتر و یا به عنوان یک رویداد اختصاصی خواستگاری.
انواع رویدادهای خواستگاری:
باز – فروشندگان (SMB ها) قرار ملاقات ها را تعیین می کنند
نیمه باز – فروشندگان قرارها را تعیین می کنند ، اما خریداران باید آنها را تأیید کنند
بسته شده – خریداران (شرکت های بزرگ / آژانس های دولتی) قرار ملاقات ها را بر اساس نیاز خرید خود و بدون ورودی فروشندگان تعیین می کنند.
سفارشی – مدیر رویداد می تواند گزینه های بالا را با هم ترکیب و مطابقت دهد تا رویدادی را که برای آنها مناسب تر است ، سفارشی کند. تنظیم این رویداد شامل اطلاعاتی در مورد نوع # جلسات b2 جلساتی است که برگزار می شود ، تعداد قرارهایی که هر کسب و کار کوچک اختصاص داده است و مدت زمان هر قرار ملاقات
آرم کسب و کار ، مطالب بازاریابی ، اطلاعات اجتماعی و سایر فیلم های مرتبط در مورد تجارت آنها. سرپرست رویداد در ابتدا ثبت نام رویداد را برای خریداران و حامیان مالی رویداد باز می کند. خریداران نه تنها اطلاعات نمایه خود را ارائه می دهند بلکه نیازهای فعلی و آینده خود را در مورد افرادی که هدفشان دیدار با آنها است برجسته می کنند. هنگامی که تعداد کافی خریداران وجود دارد ، ثبت نام برای SMB ها باز می شود.
در هنگام ثبت نام از SMB ها خواسته می شود برای این رویداد بلیط خریداری کنند. سپس لازم است مشخصات خود را با اطلاعات دقیق در مورد کسب و کار ، تصویر شخصی ،
داشتن نمایه کامل و کاملاً مکتوب برای به حداکثر رساندن جلسات خریدار بالقوه مهم است.
جلسات برنامه ریزی را می توان براساس نوع رویدادی که دولت برای انجام آن انتخاب می کند ، انجام داد. شرکت های نرم افزاری مدیریت رویداد خرید و فروشندگان را در ورود به سیستم ، به روزرسانی نمایه خود و برنامه ریزی قرار ملاقات ها تسهیل می کنند.
گاهی اوقات ، یک مدیر رویداد ممکن است تصمیم بگیرد که به تنهایی تطابق ایجاد کند در حالی که فقط به خریداران و فروشندگان این امکان را دارد که نمایه خود را به روز کنند. در موارد دیگر ، آنها به خریداران ، فروشندگان یا هر دو اجازه می دهند تا شخصاً برای مسابقات خود برنامه بگذارند.
مطابقت را می توان با اجازه دادن به خریداران و فروشندگان در جستجوی پروفایل و فیلتر کردن شرکتها بر اساس معیارهایی مانند کد NAICS (سیستم طبقه بندی صنعت آمریکای شمالی) ، کدهای کالا ، دسته های تجاری ، نوع تنوع ، درآمد ، اندازه شرکت و موقعیت جغرافیایی انجام داد.
امتیازدهی – برخی از نرم افزارها همچنین به هر معیار تطبیق یک امتیاز اختصاص می دهند و سپس شرکت هایی را که بالاترین امتیازات را در بالا دارند مرتب می کنند ، شناسایی بازی های بالقوه را آسان می کند
زمانبندی خودکار – مدیر رویداد همچنین می تواند تصمیم بگیرد که به تنهایی برنامه ریزی کند در حالی که به خریداران و فروشندگان اجازه می دهد تنظیمات دلخواه خود را ارائه دهند. بر اساس ترجیحات خریدار و فروشنده ، نرم افزار Business Matchmaking به طور خودکار با استفاده از الگوریتمی بدون تعارض ، قرار ملاقات ها را ایجاد می کند و برنامه ها را تعیین می کند.
با اضافه شدن یک برنامه Matchmaking Business ، خریداران و فروشندگان می توانند مستقیماً در سایت قرار ملاقات بگذارند تا هرگونه لغو آخرین لحظه را پر کنند. این برنامه برای پر کردن کامل برنامه برنامه ، بهره وری را افزایش می دهد.
در روز خواستگاری ، مدیر رویداد معمولاً جداول را ترتیب می دهد ، شماره جدول ها را تعیین می کند و برای شناسایی خواستگار (خریدار) به هر کدام برچسب می زند.
خریداران اعلام حضور می شوند و برنامه های خود را به همراه مشخصات هر SMB که با آنها ملاقات می کنند تحویل می دهند. فروشندگان بررسی می شوند و برنامه های شخصی خود را به همراه فهرست خریداران و نیازهای آنها تحویل می دهند. مراحل ورود و اعتبار سنجی بلیط خود به خود و با استفاده از یک برنامه ورود امکان پذیر است.
خواستگاران به طور معمول در میز خود ثابت می مانند در حالی که SMB ها از یک میز به میز دیگر با خریداران موجود در برنامه خود می روند ، شبیه به یک رویداد دوست یابی سریع.
فرصتهای زیادی نه تنها برای ملاقات با خریداران بالقوه بلکه برای برقراری ارتباط با همتایان و ایجاد روابط تجاری پایدار وجود دارد.
این فرصتهای همسریابی تجاری را کجا جستجو می کنم؟
برخی از سازمانهایی که میزبان Business Matchmaking در صنعت رویداد هستند:
WBENC (شورای ملی مشاغل تجاری زنان) – wbenc.org
NMSDC (شورای توسعه تامین کننده اقلیت های ملی مانند GNEMSDC و EMSDC) – gnemsdc.org – emsdc.org
دانشگاه ها – مرکز کارآفرینی دانشگاه هارتفورد () در تاریخ 1 ژوئن 2017 ارائه می شود
LIECDC (کنفرانس توسعه اقتصادی و اجتماعی لانگ آیلند)

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *