لیست خواسته های Google من

توسط irmusic4, ژوئن 18, 2021


لیست خواسته های Google من
تعدادی از آرزوها برای آینده گوگل دارم. در حالی که من می خواهم برای همه کلمات کلیدی و عبارات مهم خود رتبه یک را داشته باشم ، اما مایل هستم به گوگل رضایت دهم و حداقل چند خواسته خود را که به نفع جامعه جستجو است ، تأیید کند.
گوگل کار خود را به عنوان کودک دلبند آغاز کرد ، شرکتی نوپا که کاملاً قلب او بود و امروز آنها یک مارک “منفور” هستند. چرا سقوط از فضل؟ از جهاتی گوگل قربانی یک رنج بسیار بزرگ ، بسیار قدرتمند و خیلی موفق است که به شرکت هایی حمله می کند که به سطحی از موفقیت دست می یابند که تعداد کمی از شرکت ها رویای آن را دارند. اکنون این بدان معنا نیست که من به آنها پاس می دهم ، آنها جای پیشرفت دارند و من واقعاً از آنها متنفر نیستم. من فقط فکر می کنم زمینه های زیادی برای بهبود آنها وجود دارد.
نشستم و نامه ای سرگشاده درمورد آرزوها و رویاهایم برای آینده آنها به Google نوشتم:
گوگل عزیز ،
لطفا موارد زیر را برای زمینه های بهبود در نظر بگیرید.

* Usenet و RSS. لطفاً التماس می کنم ، (اگر به شما کمک کند شروع به کار کنید) برای جستجوی کلمات کلیدی Google Groups خوراک RSS ایجاد کنید. به این ارزش فکر کنید ، شما می توانید با استفاده از فیدهای RSS Usenet را برای نام شرکت یا محصول نظارت کنید. این یک روش بسیار آسان برای کسب و کارها (و کاربران Google) برای هماهنگی با آنچه در Usenet و در انجمن ها درباره موضوعات خاص گفته می شود ، خواهد بود.

* سیاست حفظ حریم خصوصی. سیاست حفظ حریم خصوصی Google را روشن کنید و دقیقاً به من بگویید چگونه می خواهید از داده های کل جمع آوری شده مطالب بیشتر استفاده کنید. در حالی که اکثر ما می دانیم که اطلاعات شخصی جمع آوری شده از ارزش کمی برخوردار است ، داده های جمع آوری شده بسیار ارزشمند است. گوگل یک شرکت فوق العاده قدرتمند است و این داده های جمعی به آنها یک مزیت بزرگ در مذاکره در مورد خریدها یا تعیین روندها می دهد. بسیاری از ما به Google ، اندازه و قدرت آن احترام می گذاریم ، اما لزوماً نمی خواهیم در رشد اضافی Google سهیم باشیم. روشی را برای مشتریانی که مایل به پرداخت هزینه هستند ، انتخاب کنید تا داده های خود را جمع یا ردیابی نکنند.

* از مشتریان خود محافظت کنید. به لطف خدا ، تجزیه شرکت های نرم افزاری را برای مردم آسان نکنید. چرا کرک یا سریال را در ابزار Google Suggest پیشنهاد می کنید؟ لطفا در محافظت از مالکیت معنوی مشتریان خود کمک کنید!

* پیگیری هر کاری که انجام می دهم متوقف شود! من به سیستم Writely (اکنون Google Docs) وارد می شوم و احساس می کنم تحت تعقیب قرار گرفته ام ، شما جستجوها را کنترل می کنید ، شما از طریق تجزیه و تحلیل ردیابی را کنترل می کنید ، از طریق Google Adwords بر تبلیغات نظارت می کنید ، و پول کسب شده به عنوان ناشر را کنترل می کنید از طریق Google AdSense ، و اکنون بسیاری از حساب ها را به هم متصل کرده اید. لطفاً به کاربران کمی حریم خصوصی یا توانایی مدیریت آسان چندین ورود به سیستم را بدهید.

* به من بگویید چقدر سود دارم! به ناشران بگویید که هنگام ارائه AdSense در وب سایتهای محتوای خود ، می توانند انتظار داشته باشند که چند درصد دامنه دریافت کنند. اکنون ، من می فهمم که ممکن است ناشر به ناشر متفاوت باشد ، اما محدوده ای را افشا می کند. یا حداقل ، در نظر گرفتن الگویی مشابه آمازون که درصد ناشران از درآمد کسب شده براساس حجم آنها است.

* هشدار Google از طریق RSS. سیستم هشدار گوگل در حال حاضر مربوط به دهه 1990 است (به صورت مجازی) لطفاً گزینه ای برای دریافت هشدارهای Google از طریق فیدهای RSS ارائه دهید. من می دانم که می توانید با استفاده از RSS جستجوی Google News را تنظیم کنید ، احمقانه به نظر می رسد که از طریق Google Alerts در دسترس نباشد.

* نمایه سازی سریعتر وبلاگ. Google همه چیز در مورد جستجو است ، درست است؟ چرا آنها در نمایه سازی وبلاگ ها بسیار کند عمل می کنند؟ در حقیقت جستجوی وبلاگ گوگل بسیار بدتر از بسیاری از موتورهای جستجوی خاص وبلاگ است. جستجو باید به جای نقطه ضعف ، نقطه قوت Google باشد. حتی وسعت وبلاگ های جستجو شده ، و وبلاگ های مرتبط ذکر شده در جستجوی وبلاگ گوگل در قسمت نازک قرار دارند. قطعاً جای پیشرفت در این زمینه وجود دارد.

* قوانین یکسان. آرزو می کنم قوانین برای همه ناشران AdSense بدون در نظر گرفتن درآمد تولیدی یکسان باشد. در گفتگو با ناشران ، مشخص است که مجموعه استاندارد دیگری براساس درآمد تولید شده یا ترافیکی که یک وب سایت دریافت می کند ، وجود دارد. حتی اگر کسی از تاکتیک خرابکارانه استفاده می کند ، باید زمین بازی را حفظ کند ، بدون توجه به درآمد خود ، باید مجازات شود.

* مبارزه با کلاهبرداری نسل دوم. کلاهبرداری نسل دوم چیست؟ کلاهبرداران قیمت بالایی را برای AdWords پیشنهاد می دهند ، آنچه که برای کلمات کلیدی یا اصطلاحات پرداخت می کنند بی ربط است ، زیرا کارت اعتباری مورد استفاده آنها جعلی است. آنها از طریق وب سایت فروش مشاغل وابسته را انجام می دهند و از ترافیک “رایگان” خود سود می برند. Google باید به اتصال نقاط در این سایتها کمک کند و وب سایتها را از فهرست آلی آنها منع کند.

* DMOZ را رها کنید. لطفاً لیست دایرکتوری Google Dmoz را رها کنید یا با ویراستاران معتبری که قادر به ادامه کار هستند به کارمندان بیشتر بخوانید DMOZ پرداخت کنید. لیست های Dmoz ناامیدکننده منسوخ شده اند و بازتاب دهنده وب سایت های فعلی نیستند.

* از کپی رایت / علائم تجاری محافظت کنید. به نظر می رسد Google در مورد مسئله اجازه دادن به رقبا برای پیشنهاد کلمات مارک دار در حساب های AdWords خود ، تلنگر می زند. به نظر می رسد سیاست فعلی این است که رقبا نمی توانند از علامت تجاری در تبلیغات استفاده کنند ، اما رقبا همچنان می توانند با شرایط مارک تجاری پیشنهاد قیمت دهند. اندازه شرکت گوگل باید احترام بیشتری به علائم تجاری بگذارد. من واقعاً آرزو می کنم گوگل درمورد مسئله علائم تجاری محکم بایستد و از پیشنهاد قیمت پیشنهادی رقبا جلوگیری کند.

* Sandbox را دفن کنید. جعبه ماسه یا تاخیر پیری را دور بیندازید یا از شر هر دو خلاص شوید. با آن روبرو شوید ، وب سایت های ارزشمندی هر روز ایجاد می شوند. اینترنت روان است و وب سایتهای با ارزش به دلیل جوانی مجازات نمی شوند. جعبه شن و تأخیر در پیری ممکن است سایت های هرزنامه را باز دارد ، اما باید راه بهتری وجود داشته باشد.

* بگذار ناشناس باشم! ​​چرا به اطلاعات شخصی من نیاز دارید؟ آیا واقعاً در طرح بزرگ همه کارهایی که Google انجام می دهد مهم است؟ چرا به اطلاعات شخصی من نیاز دارید؟

* قرار دادن شركت های آمریكایی در معرض خطر را متوقف كنید. شركت های كانادایی و غیرآمریکایی می توانند صدها حساب ناشر AdSense را تنظیم كنند ، با این حال شركت های آمریكایی با استفاده از شماره شناسه مالیاتی ردیابی می شوند از این رو فقط می توانند یك حساب داشته باشند.

* ویکی پدیا را کمتر وزن کنید. اجازه دهید با آن روبرو شویم ، هر کسی می تواند ویکی پدیا را ویرایش کند. اطلاعات خوانده شده در ویکی پدیا ممکن است یک روز دقیق و روز دیگر نادرست باشد. ویکی پدیا منبع خوبی است ، اما شاخص قابل اطمینان اطلاعات نیست. لطفاً از لینکهای ویکی پدیا برای نشان دادن ارزش سایتها استفاده نکنید. ویکی پدیا از همان مدل Dmoz استفاده می کند که کمرنگ شده است ، داوطلبان فقط می توانند کارهای زیادی انجام دهند.

* موتور جستجوی RSS ایجاد کنید. چرا Google چنین کاری نکرده است؟ من گیج شده ام. موتور جستجوی وبلاگ یک موتور جستجوی RSS نیست ، قدرت توانایی جستجوی همه فیدهای RSS را در نظر بگیرید. تعدادی پورتال کوچک موتور جستجوی RSS در دسترس است اما رهبر مشخصی وجود ندارد ، این جایی است که گوگل می تواند و باید باشد.

* خرید شرکت ها را متوقف کنید. خرید را متوقف کنید ، گوگل از قبل به اندازه کافی بزرگ است. تمام کارهایی که Google شروع کرده است را به پایان برسانید. بخاطر داشته باشید که گرچه بایگانی در اینترنت ممکن است برای همیشه دوام داشته باشد ، اما به ندرت پیش می آید که شرکتها قدرت خود را حفظ کرده و برای مدت زمان طولانی نفوذ کنند. Infoseek یا Altavista را به خاطر دارید؟ بر نقاط قوت خود تمرکز کنید.
اگرچه لیست خواسته های گوگل من پیش پا افتاده به نظر می رسد ، اینها همه کارهایی است که گوگل می تواند انجام دهد تا بتواند به فضل خوب من بازگردد.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *