چاپ تبلیغات مجله

توسط irmusic4, ژوئن 18, 2021


چاپ تبلیغات مجله
یک سوال متداول که صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​می پرسند این است که “چگونه بهترین تبلیغات چاپی را برای تجارت خود طراحی کنم؟” خوب ، در اینجا راه حل است. در زیر تعدادی از بهترین فرآیندهایی است که می توانید برای طراحی تبلیغات چاپی خود استفاده کنید.
نام خود را به آنجا معرفی کنید – در طول سالها ما کاملاً متحیر شده ایم که چند نفر به ما گفته اند که تبلیغات و بازاریابی عمدتا یک رویکرد دیرینه است! دلایل آنها این است که اگر من فقط به اندازه کافی کار را ادامه دهم نام من در آنجا وجود خواهد داشت ، بنابراین وقتی مردم سرانجام محصول من را بخواهند آن را از ما دریافت می کنند. اگر اینگونه فکر می کنید رویای تبلیغاتی هستید. تقریباً هر روزنامه یا نشریه برای داشتن افراد بیشتری مانند شما که با وجود نتیجه ، تبلیغات خود را ادامه می دهند و هرگز آن را تغییر نمی دهند ، می میرد. این به معنای پول بیشتر برای آنها در حالی که کار بسیار کمتری برای شما انجام می دهند ، برجسته است!
اینکه پیام خود را تبلیغ کنید بسیار مهمتر از آن است که با درج عنوان تردید کنید. عنوان های سیزده کلمه تقریباً به اندازه سرخط های دو کلمه ای خواننده دارند. اخبار را در تیتر قرار دهید این خبر می تواند بهبود یک محصول قدیمی ، اعلام چیز جدید یا روشی متفاوت برای کار با یک مورد قدیمی باشد. افراد به طور مداوم در جستجوی چیز جدید هستند. هیچ دلیلی هرگز از عناوین پیچیده ، گیج کننده یا ناقص به معنای آنها استفاده نکنید. شما به طور متوسط ​​با 340 خط مختلف در روزنامه یا مجله مخالف هستید. بسیاری از افراد به سادگی بیش از حد شلوغ هستند و خیلی سریع مطالعه می کنند تا آنچه را که می خواهید بگویید مشخص کنند. آنها به سادگی حرکت خواهند کرد.
بهترین تبلیغات چاپی همیشه هدف مشخصی دارند. آیا برای جلب مردم است. شما را امتحان کنید ، از شما خرید کند ، با شما تماس بگیرد ، یک مشاوره انجام دهید؟ مهم نیست که چیست ، آن را یادداشت کنید و به یاد داشته باشید. . . فقط در هر زمان یک چیز را “بفروشید”. اگر تمام آنچه شما می خواهید برای گرفتن وقت ملاقات یا داشتن شخصی برای حضور در آن است ، سعی نکنید خدمات یا محصول را همزمان بفروشید. این فقط خریدار احتمالی را گیج می کند.
اگر می خواهید مشتری های تازه ای پیدا کنید ، بهترین راهکار (و کمترین قیمت) ارائه نمونه ای از خدمات یا محصول است. آنچه من می گویم این است که ، پولی را که احتمالاً برای تبلیغات عجیب و غریب استفاده کرده اید ، بردارید و با استفاده از آزمایش یا اجرای آزمایشی محصول ، آن را به بهترین چشم انداز خود (بازیکنان) بدهید. از این رو یک رستوران می تواند یک دوره اصلی رایگان یا کوپن آزاد 5 ، 10 یا 20 دلاری ارائه دهد. یک فروشگاه لباس می تواند یک تاپ مخزن رایگان ارائه دهد. یک فروشنده اتومبیل جدید می تواند یک شام رایگان با هر تست رانندگی ارائه دهد. راه دیگر برای به دست آوردن مشتری های جدید ، ایجاد یک محصول اطلاعاتی مانند “گزارش رایگان” است که می توانید آن را به بازار عرضه کنید یا آن را ارائه دهید. چیزی بسازید که شما را به عنوان متخصص قرار دهد و به خریدار آموزش دهید که دقیقاً چرا باید از شما خرید کند. (هشدار: نمونه رایگان خود را فقط روی بازیکنان قرار دهید) اگر نتایج را از روشهای مختلف بازاریابی خود پیگیری کنید ، به راحتی می توانید این اصل خاص را امتحان کنید.
هرچه جزئیات بیشتری در تبلیغات خود ارائه دهید ، فروش بیشتری خواهید داشت. در بیشتر موارد ، تبلیغات دو دقیقه ای تلویزیونی سی ثانیه از تبلیغات خارج می شود. و یک سی دقیقه بازفروشی هر دو را دوباره به فروش می رساند. به یاد داشته باشید که تبلیغات شما در “بازیکنان” متمرکز شده است. اینها افرادی هستند که آنچه را که شما تهیه می کنید واقعاً می خواهند و همچنین پول خرید آن را دارند. آنها اگر تبلیغات شما جذاب باشد و به شدت با آنها مرتبط باشد ، آنها می خواهند تبلیغات شما را بخوانند (یا آنها را تماشا كنند). برخی از معروف ترین آگهی های تبلیغاتی کپی شده شامل. . . 6،450 کلمه برای Merrill Lynch Stockbrokers. یک درج در روزنامه ها 10000 نتیجه از تجار علاقه مند به دست آورد. 5 صفحه محتوای متنی برای بازاریابی آبجو Zchlitz. در عرض یک یا دو ماه ، آبجو Schlitz از رتبه 5 به درآمد اول رسید. آگهی ششصد کلمه ای پورتوریکو توسط دیوید اوگیلوی 14000 خواننده را به ارسال یک کوپن دعوت کرد. ده ها مورد به عنوان نتیجه در پورتوریکو تأسیسات صنعتی احداث کردند. هشتصد کلمه تبلیغات برای مرسدس بنز با عنوان “شما وقتی مرسدس بنز 230S را انتخاب می کنید چیزهای خود را رها می کنید. مواردی مانند جغجغه ، خوردگی و طرز کار آهسته” این آگهی فروش سالانه 10 هزار دستگاه را به 40 هزار دستگاه سالانه در ایالات متحده افزایش می دهد. تبلیغات از زمان در دسترس بودن صفحات زرد ، برای مدیر یک فروشگاه تعمیر ویدئو 40،000 دلار در هر ماه افزایش یافت. چه چیز بیشتری میتوانم بگویم؟ غیر از دمتل تقریباً در یک روز با استفاده از تبلیغات 2 دقیقه ای خود یک سازمان 50 میلیون دلاری سالانه ایجاد کرد. و من واقعاً می توانم ده ها مثال خوب دیگر برای شما ارائه دهم. این جمله خاص را بخاطر بسپارید. . . “هرچه بیشتر بگویید – بیشتر می فروشید.” این حقیقت مطلق در مورد بازاریابی تقریباً در مورد هر چیزی است. و هنگامی که تبلیغات خود را آزمایش و نظارت می کنید به سرعت متوجه می شوید که این درست است. این امر معمولاً چیزی است که 99٪ آژانس های تبلیغاتی و افرادی که تبلیغات و بازاریابی را ارائه می دهند تصوری از آن ندارند. در نتیجه ، اگر می خواهید پول نقد واقعی بدست آورید. . . به آنها گوش ندهید. در عوض خودتان آن را امتحان کنید.
هرگز هر نوع تبلیغ را بدون نظارت بر پاسخ خود اجرا نکنید. به بیان متفاوت ، اگر کالاهای شما را به فروش نمی رساند ، این کار را از بین ببرید. سریع!! 99٪ از شرکتهای تبلیغاتی ، اعضای تیم فروش مجله و رادیو فکر نظارت را دوست ندارند. پیشنهاد آنها این است “تکرار کلید موفقیت خواهد بود !!” تنها مشکل این است که آنها به آن مراجعه می کنند. . . موفقیت خود آنها – نه شما با توجه به اینکه آنها از طریق تعداد تبلیغاتی که تعیین می کنید کمیسیون دریافت می کنند ، همیشه به نفع آنها نیست که به شما نشان دهند چگونه می توانید میزان تبلیغات خود را به نصف کاهش دهید و عملکرد را دو برابر کنید. و این دقیقاً همان کاری است که می توان انجام داد. به محض دریافت تبلیغ ، پیام فروش یا استراتژی بازاریابی که به خوبی کار می کند – آن را ادامه دهید. به یاد داشته باشید ، بازار به طور مداوم در حال تغییر است. ممکن است از دیدن همان تبلیغات قدیمی خسته شده باشید اما چشم انداز جدید و فعلی شما خیر. به یاد داشته باشید که حداقل 100000 نفر سالانه در استرالیا به دنیا می آیند و 100،000 (تقریباً) ادامه زندگی می دهند. اگر عملکرد آن را تغییر ندهید !! اگر تبلیغات شما در این فصل پوشاک نوزادان را به مادران کاملاً جدید بفروشد ، احتمالاً کار با مادران جدید سال آینده به همان اندازه انجام می شود!
هرگز سعی نکنید مبتکر یا اصیل باشید. تبلیغات زرق و برق دار واقعاً کالایی نمی فروشد. جذاب ترین (برای مشاهده) و تبلیغات تخیلی به ندرت باعث می شود که مصرف کنندگان محصولات و خدماتی را که قرار است بفروشند انتخاب کنند. تبلیغاتی که جوایزی را برای شرکت های بازاریابی و تبلیغاتی که آنها را توسعه می دهند ، برنده می شود ، هرگز جایزه فروش ناخالص را برای مشتریان تأمین نمی کند !! در طی بررسی آگهی هایی که برنده جایزه “کلیو” شده اند. (بالاترین میزان تأیید بخش های بازاریابی) مشخص شد که شرکت هایی که ادعا می کنند چهار مورد از Clios را دارند ، تجارت مشتری خود را از دست داده اند. . . یک مشتری اضافی حتی از اجرای تبلیغات خودداری کرد و. . . از 80 كلاسیك تلویزیونی انتخاب شده توسط كلیو ، سی و شش نفر از مشاغل مورد نظر آژانس را بركنار كرده بودند یا از بین رفته بودند. یک سابقه واقعی عالی نیست ، درست است؟ حقیقت این است که صاحب یکی از بزرگترین شرکتهای بازاریابی با پاسخ مستقیم ، یکبار به مشتری گفته است. . . “آیا شما خلاقیت و ظاهر را دوست دارید؟ یا آیا می خواهید نمودار مبهم فروش و سود را ببینید که بالا می رود ؟؟ زیرا مطمئناً هک هر دو را به دست نخواهد آورد!” حدس می زنم نکته ای که عرض کردم این است که به خاطر خلاق بودن خلاق نباشید. یافتن یک زاویه جدید برای یک استراتژی فروش اثبات شده مشکلی نیست ، اما فقط به شرطی که به خوبی راهکار قبلی باشد. نمودار فروش محصول خود را قضاوت کنید.
مارک… عبارت Buzz فعلی – نام تجاری دقیقاً چیست؟ اغلب اوقات صاحبان مشاغلی که با آنها ارتباط برقرار می کنم بیش از حد نگران ظاهر کلی آرم سفارشی ، علائم خیابان و هر چیز دیگری هستند که “خوب به نظر می رسند”. این یک خطای اساسی است زیرا مارک تجاری شما آرم گرافیکی یا تجاری نیست. قبل از اینکه تصمیم بگیرید خودتان را مارک بزنید ، از داشتن شهرت یا نام تجاری معتبر اطمینان حاصل کنید. درک این نکته مهم است که مارک تجاری یک فرآیند پیشرفته بازاریابی و تبلیغات است و نباید آن را با تبلیغات درآمدزا اشتباه گرفت. هیچ رابطه مستقیمی مستقیم بین شناخت برند و درآمد بیشتر وجود ندارد! برای هرکسی که سرمایه خود را به طور مستقیم در کسب و کار تجاری خود سرمایه گذاری می کند و انتظار دارد فروش شما افزایش یابد ، پول خود را مستقیم به پایین توالت می اندازید. چیزهای زیادی وجود دارد که می فروشند ، اما مارک تجاری یکی از آنها نیست. نایک ، مرسدس و کوکاکولا به شدت بر روی مارک تجاری تمرکز می کنند ، با این حال این سازمان ها متوجه می شوند که این امر به طور مستقیم باعث افزایش مطالب بیشتر فروش ناخالص آنها نمی شود. این به دلایل دیگر انجام شده است. قبل از هر چیز روی ارائه بهترین محصول و خدمات ممکن متمرکز شوید و این تکنیک را تکرار کنید تا در کسب و کار شما سازگار شود … واقعاً به همین سادگی است!
هشدار: برای راهنمایی با دوستان و همکاران مشورت نکنید! تقریباً هر هفته اثبات این گناه تبلیغاتی محبوب را می بینم. دقیقاً اینجاست که چرا این می تواند یک ایده بد باشد. افرادی مطالب بیشتر که شما تبلیغات را به آنها نشان می دهید معمولاً مخاطبان شما نیستند. تکرار می کنم ، این مردمی که شما برای قضاوت خاص خود از آنها می خواهید ؛ آیا بازار هدف شما نیست!

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *