مشاهده قدرت جعبه تأیید Guardian در عمل

توسط irmusic4, ژوئن 18, 2021


مشاهده قدرت جعبه تأیید Guardian در عمل
هنگامی که برای اولین بار لیست ایمیل خود را ایجاد کردم ، می خواستم از تبلیغات فیس بوک برای رشد آن استفاده کنم. نتایج از آنجایی که من آزمایش زیادی انجام ندادم به همان سرعتی که من دوست داشتم نبود ، اما در اینجا بیشتر بخوانید هنوز هم به من نتیجه می داد.
اما یک روز ، من از شخصی نظر گرفتم که با تبلیغ من روبرو شد و نوشت ،
“باید با دریافت ایمیل های تبلیغاتی موافقت کنید ، متشکرم.”
خوب…
نمی دانم چرا او به جای اینکه فقط صفحه من را ترک کند و ادامه دهد ، مجبور شد احمق باشد و در مورد آن اظهار نظر عمومی کند. اما حدس می زنم برخی افراد در شبکه های اجتماعی به این شکل هستند.
و اگر شما نمی دانید که او به چه چیزی اشاره می کرد ، توضیح می دهم.
در صفحه انتخاب من ، آن را تنظیم کردم تا مگر اینکه کادر را تأیید کنند که روزانه از من نکات و ایمیل های تبلیغاتی دریافت می کنند ، نتوانند ثبت نام کنند و کتاب الکترونیکی رایگان من را دریافت کنند.
به نوعی ، آن جعبه تأیید من را از صرف هزینه برای یک سرب هدر رفته نجات داد.
می بینید که وقتی افراد لیست ایمیل شما را انتخاب می کنند ، نمی دانید که چه مدت با شما می مانند. آنها ممکن است به مشتری تبدیل شوند ، ممکن است فقط برای دریافت آن freebie ثبت نام کنند و هرگز ایمیل دیگری را که ارسال می کنید باز نکنند ، یا ثبت نام می کنند و هیچ کاری انجام نمی دهند ، حتی freebie را بارگیری نمی کنند!
و وقتی پول خرج می کنید تا افراد بتوانند صفحه شما را انتخاب کنند ، مقدار زیادی از آن برای افرادی که حتی در لیست خود نمی خواهید هدر می رود. بنابراین اگر هرگز تصمیم گرفتید برای تبلیغ صفحه خود هزینه کنید ، باید چیزی را تنظیم کنید که بتواند افرادی را که نمی خواهید فیلتر کنید.
با این کار نه تنها در هزینه های تبلیغاتی صرفه جویی خواهید کرد ، بلکه افراد واجد شرایط و پاسخگو اینجا تری را در لیست خود خواهید داشت.
اما فقط در اینجا متوقف نشوید. فیلترهای بیشتری را در ایمیل هایی که برای آنها ارسال می کنید نیز تنظیم کنید. سپس اگر شروع به لغو اشتراک افراد کردید ، می دانید که این کار را به درستی انجام می دهید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *