5 مرحله برای موفقیت در تبلیغات از طریق ایمیل

توسط irmusic4, ژوئن 18, 2021


5 مرحله برای موفقیت در تبلیغات از طریق ایمیل
تبلیغات از طریق ایمیل به روشی بسیار محبوب برای ارائه پیشنهادات شما توسط میلیون ها نفر تبدیل شده است.
این یک شکل بسیار ارزان تبلیغاتی است و می تواند بسیار مثر باشد زیرا در بیشتر مواقع افرادی که پیشنهاد شما را می بینند یا مشاهده پیشنهاداتی مانند پیشنهاد شما را انتخاب می کنند یا علاقه ای ندارند اما با مشاهده پیشنهاد شما علاقه مند می شوند. تبلیغات از طریق ایمیل سریع و کارآمد و زمان پاسخ سریع است. 3 نوع تبلیغات ایمیل وجود دارد:

* انتخاب کردن – اینها چشم اندازهای هدفمندی هستند که پیشنهادات مشابه محصولات پیشنهادی شما را درخواست کرده اند. این یک شکل موثر از طریق بازاریابی از طریق ایمیل با نرخ پاسخ مناسب است.

* Ezines – اینها از طرف مشترکین به چشم اندازهای هدفمند ارسال می شوند. این یکی می تواند بسیار موثر باشد. چشم اندازها در مجله الکترونیکی مشترک هستند و در بیشتر اوقات ، منتظر ایمیل هستید.

* ایمیل های انبوه – بدون در نظر گرفتن علاقه یا عدم علاقه به محصول ، برای همه و همه ارسال کنید. بیشتر اوقات این ایمیل ها بلافاصله حذف می شوند – مگر اینکه بتوانید با عناوین جذابی روبرو شوید که توجه آنها را به خود جلب کرده و به دلیل کنجکاوی ، گیرنده را وادار به باز کردن ایمیل می کند – سپس در بیشتر مواقع حذف می شوند. این کمترین شکل تبلیغات از طریق ایمیل است ، با این وجود بسته به پیشنهاد خود باید بتوانید توجه خاصی را به خود جلب کنید.
بنابراین Opt-ins و Ezines بهترین شکل تبلیغات از طریق ایمیل هستند که می توانید استفاده کنید. آنها می گویند که یک فرد متوسط ​​قبل از اقدام و خرید باید 7 بار پیشنهاد را ببیند – اگر کمی به این پیشنهاد علاقه مند است. شما باید در کارزارهای تبلیغاتی ایمیل خود ثابت قدم باشید و از یک سرویس تبلیغات الکترونیکی مطمئن و معتمد استفاده کنید که بتواند پیشنهادات شما را به میلیون ها چشم انداز هدفمند برساند. در اینجا یک سرویس عالی ارائه می شود که می تواند پیشنهاد شما را به 75 میلیون مشتری هدفمند و الکترونیکی برساند
و بیش از 5 میلیون وب سایت
در اینجا 5 مرحله آسان برای ایجاد یک تبلیغ ایمیل بسیار موفق آورده شده است:

* فقط محصولاتی را تبلیغ کنید یا تولید کنید که زیبا به نظر برسند و مفید و بسیار کارآمد باشند. محصولی را تبلیغ کنید که به نظر شما عالی و محصولی ارزشمند است.

* یک عنوان جالب توجه ایجاد کنید که بهترین و مطلوب ترین سود محصول شما را توصیف کند. ایده این است که توجه آنها را جلب کرده و آنها را مجبور کنید ایمیل را باز کنند ، مخصوصاً آنهایی که مطالب مرتبط از طریق ایمیل انبوه پیشنهاد شما را دریافت کرده اند.

* آگهی خود را بنویسید ، و تنها مزایایی را که فکر می کنید ذکر بیشتر کنید. هرچه بیشتر لیست کنید بهتر است.

* اطمینان حاصل کنید که راهی برای گرفتن آدرس ایمیل کسانی که خرید می کنند ، دارید. بعداً می خواهید پیشنهادهای بیشتری برای آنها ارسال کنید.

* خدمات تبلیغات ایمیل خود را به خوبی استفاده کنید و پیشنهاد خود را به میلیون ها نفر ارسال کنید. به یاد داشته باشید که با پیشنهادات خود بسیار سازگار باشید.
تبلیغات از طریق ایمیل به دلیل تعداد زیادی از افراد که می توانند آنچه را که شما ارائه می دهید مشاهده کنند ، بسیار مثر است. تصور کنید که یک پیشنهاد مناسب برای میلیون ها نفر ارائه می شود و تصور کنید که هر بار که پیشنهاد خود را می فرستید فقط 1٪ از این افراد محصول شما را خریداری می کنند. تصور کنید که 3٪ یا 5٪ یا حتی 10٪ خریداری شده است. تبلیغات از طریق ایمیل بسیار عالی است. من توصیه می کنم حداقل آن را با پیشنهادی مناسب امتحان کنید و ببینید کجا می تواند شما را به کجا برساند

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *