بازاریابی موثر با استفاده از ایمیل

توسط irmusic4, ژوئن 18, 2021


بازاریابی موثر با استفاده از ایمیل
برای بازاریابی تجارت خود در اینترنت ، ایمیل یکی از بهترین ابزاری است که می توانید استفاده کنید. با این حال ، شما می خواهید ایمیل را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود به شکلی منطقی اعمال کنید ، به طوری که افرادی که می خواهند از تجارت شما استفاده کنند می توانند آن را بخوانند و این باعث آزار افرادی نمی شود که علاقه ای ندارند. بیایید در مورد روشهایی که باید از طریق ایمیل برای بازاریابی موفقیت آمیز تجارت آنلاین شما استفاده شود ، بیاموزیم.
همه از دریافت ایمیل های ناخواسته خسته شده اند ، اما مردم در واقع علاقه مند به دریافت ایمیل درباره مواردی هستند که می خواهند خریداری کنند. اگر محصولی دارید که مردم به آن علاقه مند شوند ، بازاریابی از طریق ایمیل به عنوان آزار دهنده تلقی نمی شود بلکه به عنوان فرصتی برای افراد برای یافتن راه حل برای نیازهایشان تلقی می شود.
امروز ، کل فرآیند می تواند خودکار باشد. اسکریپت های ایمیل که امروزه به صورت رایگان در اینترنت در دسترس هستند ، به شما این امکان را می دهد که لیست هایی را انتخاب کنید که از افرادی که آدرس ایمیل خود را در وب سایت خود به شما داده اند ، وجود داشته باشد. به جای خرید لیست آدرس های ایمیل تصادفی ، بسیار بهتر است افرادی که به سایت شما جذب می شوند زیرا آنها به محصولات مطالب مرتبط شما علاقه مند هستند آدرس خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند.
هنگامی که افرادی را دریافت کردید که ایمیل های بازاریابی شما را دریافت می کنند ، مهم است که در دنیای بازاریابی امروز گزینه انصراف را ارائه دهید. این امکان برای افرادی وجود دارد که نمی خواهند ایمیل های شما را دریافت کنند تا از ورود ایمیل های بیشتری جلوگیری شود. امروزه اکثر اسکریپت ها با قرار دادن پیوندی در پایین ایمیل که کاربر می تواند برای حذف آن کلیک کند ، این امکان را فراهم می کنند. لیست.
برخی از اسکریپت ها با الزام به گیرنده برای ارسال پاسخ با یک پیام خاص در متن یا هدر کار می کنند ، اما با داشتن یک پیوند در ایمیل بازاریابی ، کار را برای مشتری بالقوه (یا فعلی) آسان می کنید. نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که افراد دلایل مختلفی برای انصراف از دریافت ایمیل های بعدی دارند. شاید حساب آنها بیش از حد بهم ریخته باشد و آنها فقط می خواهند انواع خاصی از پیام ها را روی آن دریافت کنند. با اجازه دادن به افراد در صورت عدم تمایل به دریافت ایمیل ، احترام شما را نسبت به مشتریان نشان داده و احتمال تفکر مثبت آنها درباره تجارت شما را افزایش می دهد. همچنین از اینكه افراد ایمیل های بازاریابی شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری كنند و شما را به مقامات اینترنتی گزارش ندهند ، جلوگیری می كند ، كه این امر می تواند ادامه بازاریابی آنلاین خود را از طریق ایمیل برای شما سخت تر كند.
سرانجام ، باید به این فکر کنید که چه موقع و چند بار باید ایمیل ارسال کنید. این تا حدودی به محصولاتی که می فروشید بستگی دارد ، اما یک قانون کلی خوب تقریباً هر ماه یکبار است. یک یادآوری ماهانه به شما کمک می کند تا افراد را از کسب و کار شما آگاه سازد بدون اینکه آنها را آزار دهد تا جایی که می خواهند دریافت اطلاعات را متوقف کنند.
شما همچنین مطالب مرتبط باید تبلیغات منظمی در ایمیل های خود داشته باشید و فقط به ارسال ایمیل برای یادآوری وجود شما به افراد نپردازد. از طریق ایمیل های تبلیغاتی خود نوعی تخفیف ویژه به افرادی که به لیست نامه های شما پیوسته اند اعطا کند (تخفیف تبلیغ شده برای اعضای لیست نامه های پستی در وب سایت شما راه خوبی برای ثبت نام افراد در نامه های پستی شماست). وقتی افراد از شما ایمیلی دریافت می کنند ، احتمالاً روی آن کلیک می کنند و می بینند که این بار نوع معامله جدیدی را ارائه می دهید.
این قوانین را برای بازاریابی از طریق ایمیل دنبال کنید و بهترین نوع پاسخ را از مشتریان خود که از شبکه جهانی وب خرید می کنند دریافت خواهید کرد

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *