5 ابزار برتر بازاریابی اینترنتی برای تاجر کوچک

توسط irmusic4, ژوئن 18, 2021


5 ابزار برتر بازاریابی اینترنتی برای تاجر کوچک
در طول 10 سال گذشته که من به صورت آنلاین تجارت بازاریابی خودم را انجام داده ام ، ده ها ابزار بازاریابی اینترنتی را ارزیابی کرده ام و قصد دارم 5 مهمترین ابزار بازاریابی آنلاین را برای یک تاجر کوچک با شما به اشتراک بگذارم. همه این 5 ابزار بازاریابی را پیاده سازی کنید ، همراه با یک طرح تجاری جامد و آنها تجارت کوچک شما را به اوج موفقیت آنلاین می رسانند.
اگر با این ضرب المثل قدیمی آشنایی دارید که نیازی نیست از خرس گریزلی پیشی بگیرید ، فقط باید از کندترین دونده پیشی بگیرید ، پس احتمالاً این موارد برای شما مناسب نیستند. فقط دسترسی به اینترنت به معنای این ابزار نیست. هرکسی فقط می تواند کنار بیاید! با استفاده از این ابزارهای بازاریابی اینترنتی می توانید از رقابت خود پیشی بگیرید – بسیار جلوتر!
5 ابزار ضروری بازاریابی اینترنتی برای موفقیت در مشاغل کوچک
وردپرس
داشتن یک حضور حرفه ای عالی در وب که نگهداری آن برای یک شخص غیرتکنیک ساده و آسان است ضروری است. وردپرس نه تنها رایگان است ، بلکه استفاده از آن بسیار آسان است. هر کسی می تواند در عرض چند دقیقه نحوه افزودن مقاله و اطلاعات به یک وب سایت مبتنی بر وردپرس را بیاموزد. فکر نکنید که وردپرس فقط یک نرم افزار “وبلاگ نویسی” است … این بسیار قدرتمندتر از یک پلت فرم وبلاگ است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا مطالب مرتبط (سیستم مدیریت محتوا) کامل برای اپراتور مشاغل کوچک است. هیچ نرم افزار دیگری وجود ندارد که بتواند برنامه کسب و کار آنلاین شما را بالاتر و سریعتر از وردپرس منجنیق کند. با الگوی مناسب وردپرس که به درستی طراحی شده است ، چند افزونه (افزونه های نرم افزاری برای افزایش عملکرد سایت شما) و انتخاب دقیق کلمه کلیدی می توانید در رقابت با یکدیگر رقابت کنید.
کلید واژه تحقیق طرفدار.
اگر می خواهید سهم بازار خود را به صورت آنلاین افزایش دهید باید دقیقاً بفهمید که مردم چگونه کسب و کارهایی مانند شما را پیدا می کنند. شما می توانید با یک قلم و کاغذ بنشینید و ایده های طوفان فکری را در مورد کلماتی که مردم برای جستجوی پیشنهاد شما به کار می برند شروع کنید و این یک مکان عالی برای شروع است ، اما شما کوتاه خواهید آمد. به سادگی هیچ راهی وجود ندارد که بتواند تمام ترکیبات مختلف عباراتی را که فرد ممکن است برای یافتن آنچه آنلاین دنبال آن است استفاده کند ، استفاده کند. شخصی را که در جستجوی خانه جدید است به عنوان مثال در نظر بگیرید. آنها ممکن است در بوستون املاک و مستغلات ، خانه های بوستون برای فروش ، املاک و مستغلات و خانه در بوستون تایپ کنند. شما باید دقیقاً بدانید که افراد در منطقه شما برای تجارت شما از کدام اصطلاحات استفاده می کنند تا بتوانید دقیقاً بر آنچه مردم می خواهند تمرکز کنید. کلمات کلیدی به شما امکان می دهند نه تنها بدانید که از چه کلماتی برای یافتن محصول ، خدمات یا پیشنهادات شما استفاده می شود ، بلکه به شما بصیرت خوبی درباره رفتارهای انجام شده در آن جستجوها می دهد. شخصی که در Boston Realtor Referrals تایپ می کند ، یک فرصت بسیار بهتر از Realtor از شخصی است که
املاک و مستغلات بوستون. واضح است که شما اصطلاح سابق را می دانید که آنها هنوز ملکی ندارند. و اگر یک ملکی هستید تصور کنید که دانستن آن از قبل چقدر ارزشمند است! Keyword Research Pro ابزاری است که من برای کاوش و جلب اطلاعات لازم از میلیون ها کلمه کلیدی ممکن توصیه می کنم.
نقشه های گوگل / جستجوی محلی
Google از طریق مرکز تجاری خود خدمتی به نام “Google Places” ارائه می دهد. با مکان های Google ، صاحبان مشاغل کوچک می توانند هنگام جستجوی محلی با عبارات جستجوی مرتبط با تجارت خود ، کسب و کار خود را در Google Maps نشان دهند. این می تواند ابزاری بسیار ارزشمند باشد زیرا Google Maps و نتایج جستجوی همراه در بالای صفحه جستجو نمایش داده می شوند!
Google Adwords
Google Adwords برنامه ای است که به مطالب بیشتر شما امکان می دهد عبارات کلمات کلیدی و نتایج قرارگیری را “پیشنهاد دهید”. اگر در Google جستجو کنید و به بالا و سمت راست صفحه نگاه کنید ، تبلیغات را مشاهده خواهید کرد. برنامه Google Adwords نحوه نمایش کسب و کار شما در این تبلیغات است. اگر این کار را به درستی انجام دهید و تجارت خود را به جستجوی محلی معطوف کنید ، می توانید با هزینه بسیار کمی مشتری به دست بیاورید … این کار را اشتباه انجام دهید و می توانید کل بودجه تبلیغاتی خود را بدون هیچ هزینه ای دور بریزید. این سریعترین راه برای به دست آوردن پیشنهاد جدید وب خود در مقابل مشتریان است. برخی از صاحبان مشاغل کوچک با Adwords بسیار کارآمد هستند و حتی نگرانی در مورد قرار دادن جستجوی ارگانیک را ندارند. با این حال باید برای هر دو روش کمپین بسازید.
نرم افزار بازاریابی ایمیلی AWeber
دستیابی و برقراری ارتباط موثر با مشتریان بصورت آنلاین یک مزیت بزرگ نسبت به رقبا است. وقتی پیشنهادی را ایجاد می کنید که نیاز دارد مشتری بالقوه اطلاعات تماس خود را به شما بدهد ، می توانید دوباره برگردید و بارها و بارها برای آنها بازاریابی کنید! به این فکر کنید که بازاریابی تکراری چقدر می تواند برای تجارت شما قدرتمند باشد. این امر خصوصاً برای مشاغل فروش محصولات و خدماتی که دارای “ماندگاری” هستند بسیار قدرتمند است. به عنوان مثال می توان به کار شستشوی فرش اشاره کرد که در آن مردم به طور دوره ای باید فرش های خود را تمیز کنند. شخصی را مجبور کنید که در خبرنامه شما مشترک شود و او را در پیشنهاد خود نگه دارد. انتخاب هدفمند بازاریابی از طریق ایمیل تنها راه مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط و حفظ مشتری برای زندگی است.
خلاصه مقاله
5 ابزار ضروری بازاریابی آنلاین را که می توانید برای رشد سریع حضور آنلاین خود استفاده کنید ، کشف کنید. اجرای موثر این 5 ابزار بازاریابی ساده با برنامه تجاری خود می تواند منجر به انفجار مشتریان جدید شود. شما با این جمله آشنا هستید که این چیزی نیست که شما می دانید بلکه چه کسی را می شناسید؟ خوب در دنیای آنلاین آنچه شما می دانید واقعاً مهم است. چه کسی می دانید به او کمک می کند … اما آنچه می دانید یک استراتژی است که می تواند برای همه مفید باشد! پس چند دقیقه از برنامه شلوغ خود صرف کنید و بیاموزید که چگونه این 5 ابزار بازاریابی آنلاین ساده و بسیار موثر می توانند رشد تجارت شما را منفجر کنند.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *