./articles/4 Classic Marketing Communication Mistakes to Avoid.txt

توسط irmusic4, ژوئن 14, 2021

4 کلاسیک بازاریابی اشتباهات ارتباطی برای جلوگیری از می گویند ، به عنوان مثال ، شرکت خود را تولید کرده است مجموعه ای تازه از وثیقه بازاریابی. به غیر از مواد سنتی مانند بروشورها و آگهی دهندگان، وب سایت شرکت های بزرگ شما نیز به طور کامل تجدید نظر شده است.
سپس کمپینی راه اندازی می شود. با پشتکار، بخش بازاریابی توزیع وثیقه فیزیکی و اطلاع مشتریان موجود، و مخاطبین آینده نگر، برای بررسی وب سایت جدید قوی خود را.
شش ماه بعد، یک بررسی داخلی انجام می شود و به وحشت همه، کشف شد که فروش به سختی بهبود یافته است. در واقع، برای ماه های خاص، گردش مالی کل در واقع پایین رفت.
چي شده؟ آیا در طول فرایند توزیع اشتباهاتی وجود داشت؟ برخی از عوامل محیطی ناشناخته است که تخفیف فشار بازاریابی خود را؟
یا می تواند این باشد که خود وثیقه به شدت فاقد آن بودند؟ در برخی موارد، شاید حتی به ضرر کسب و کار خود را ایستاده؟
یک مورد کلاسیک از ارتباطات بازاریابی است که کسب و کار دعوت نیست ، بلکه ، تحت فشار قرار دادند مشتریان آینده نگر دور؟
ارتباطات بازاریابی چیه؟
اغلب به عنوان MarCom گفته می شود، این همه پیام های مورد استفاده توسط نهادهای شرکت های بزرگ برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود (ها).
در دنیای مدرن، بیشتر اگر همه شرکت ها از کانال های مختلفی برای ارائه این پیام ها استفاده نکنند، کانال هایی که شامل خیابان های آنلاین، آفلاین، و بین افرادی هستند. مهم این است که MarCom لزوما تنها پیام های فروش بیش از حد نیست; در بسیاری از موارد، آن را نیز می تواند برای ایجاد حضور و یا شهرت است.
صرف نظر از هدف نهایی، هر چند، MarCom یک پل بین یک شرکت و مشتریان آن است. همچنین این اتصال است که اغلب نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم, بررسی, و تجدید. عدم وجود آن می تواند بلافاصله رکود سودآوری را به همراه داشته باشد.
4 اشتباهات پر هزینه برای جلوگیری از در ارتباطات بازاریابی

* You Tell Nothing”Welcome to XYZ Company’s website. ما در سال 2010 تاسیس شدیم. We sell so-and-so & so-and-so. ما در ارائه تنها بهترین محصولات با بهترین قیمت اعتقاد دارند، و ما در فلسفه رضایت مشتری کل عمل …”
آیا موارد بالا آشنا به نظر می رسد؟
اگر چنین است، به احتمال زیاد به این دلیل است که شما بیش از حد بسیاری از پروفایل های شرکت های بزرگ دیده می شود. شرط ميبندم هيچکدوم شون هم به هيچ علاقه ي واقعي به تو استناد ن کردن این است که اگر شما حتی خواندن آنها را به پایان برساند.
به دلایلی مانند نشت اطلاعات به رقبا، بسیاری از شرکت ها از انتشار اطلاعات به عموم مردم باهشنا هستند. حتی زمانی که آن را برای اهداف بازاریابی است، جزئیات تمایل به حداقل است. تکیه آشکاری بر اظهارات مبهم وجود دارد و ادعاهای کلیشه ای برای پر کردن شمارش کلمه.
این محتاطانه است؛ در برخی از صنایع، احتمالا حتی برای بقا لازم است. که گفت : هنگامی که آن را بیش از حد انجام شده است ، آیا شما موافق نیستید که هر هویت کسب و کار به طور کامل حذف شده است؟
پس تو شرکت XYZ هستي . پس تو اين و اون رو ميفروشي و با مشتري ها مثل پادشاه ها رفتار ميکني و پس؟ چرا بايد ازت بخرم؟ چرا من حتی باید نام شما را در اقتصاد با صدها شرکت همه ادعا یک چیز به یاد داشته باشید؟
در اینجا مهم ترین نیاز از ارتباطات بازاریابی موثر است. مهم نیست که چقدر با معرفی خود محتاط هستید، همیشه باید شامل دلیل منحصر به فردی برای توجیه رابطه با شما باشید. و نه . با کیفیت بالا، بهترین قیمت ها، نوک بالا خدمات به مشتریان، این دلایل نیست. این ها بیش از حد استفاده می شود catchphrases که حرفه ای زرنگ بلافاصله بی اعتنایی به دلیل آنها شنیده اند این ادعاها بیش از حد بسیاری از بار.
برای قرار دادن آن در نظر نویسندگان، ارتباطات بازاریابی خود را همیشه باید به این سوال که چرا من باید کسب و کار با شما پاسخ دهد، و نه تنها اطلاع چه کسی شما هستند و چه شما انجام دهید.
موفق به انجام این کار و شما از دست دادن هر گونه امید به ارتباط مثمر ثمر با چشم انداز. با توجه به دنیای شلوغ امروز، شما حتی ممکن است فورا فراموش شده است.

* You Deliver the IrrelevantThis is a variation of (1).
تو خيلي با هم شرکت داري شما توسط مدبر تاسیس شد, intrepid, سابق جنگ جهانی دوم کهنه کار, که دیدم یک فرصت بی اندازه در حالی که مراقبت از طریق جنگل های نزاع پاره گرمسیری مالایا. در طول سال ها، شما همچنان مشتاق بهترین روش ها برای تولید، هر آنچه شما در حال تولید، و امروز شما، شما، شما…
هنگام خواندن پاراگراف فوق چه احساسی داشتید؟ چشمات رو غلت دادي؟
در حالی که داستان ها و شهادت های رنگارنگ می تواند ادویه تا ارتباطات، بسیاری از زمان، آنها می تواند آزار دهنده بیش از حد، اگر ناخوشایند نیست. این است که به خصوص هنگامی که جزئیات بسیار مهم در دریایی از اطلاعات فرو می رود. اقیانوسی از کلمات هیچ به راحتی نمی تواند از طریق حرکت.
به عنوان مفید به عنوان تکنیک های قصه گویی و شهادت مشتری می تواند، اغلب، بهتر است فقط به نقطه و ارائه گوشت پیام.
همه چیز به کنار، به حداقل رساندن کرف نوعی احترام به هر مشتری است. هیچ دوست ندارد به اتلاف وقت خواندن بی ربط در جهان شلوغ امروز. به صاحبان شرکت جید شده توسط سال ها بلوف صنعتی، چنین احترامی حتی می تواند عامل تصمیم گیری در اینکه آیا به شما کسب و کار.

* You Brag Too MuchBluntly put, always expect prospects to be skeptical. مهم نیست که یک جلسه اولیه چقدر صمیمی یا دوستانه باشد، همیشه درجه ای از شک وجود خواهد داشت. این دو برابر است بنابراین هنگامی که هیچ تماس بین کسی درگیر وجود دارد, مانند در مورد یک وب سایت شرکت های بزرگ.
بنابراین، هرگز ارتباط بازاریابی خود را با ادعاها و تحسین های ظالمانه پر کنید. هيچوقت نذار همچين لاف زدني قلب پيغام تو باشه شما هم در صورتی که ادعاهایتان جز اغراق هایی باشد که غیر واقعی است، دردسرهای آینده را دعوت می کنید.
حالا، ممکنه بپرسي. اگر چنین تحسین هایی نقاط فروش واقعی محصولات شما باشند چه؟ اگر آنها چیزی باشند که شما را از رقبا متفاوت می کند چه؟ آیا نباید بر آنها تاکید کنید؟
پاسخ کوتاه این است که شما باید، اما شما همچنین باید چنین مزایای رقابتی سلیقه ای و عینی برجسته.
برای مثال، به جای پر کردن صفحه اول پروفایل شرکت های بزرگ خود را با تصاویر براق از جوایز شرکت خود را برنده شده است، تحکیم این را به یک لیست حرفه ای به دنبال و در حال حاضر که پس از شما راه اندازی هسته و ارائه خود را معرفی کرده اند.
متناوبا, به سادگی در حال حاضر این تحسین و یا موفقیت به عنوان embellishments در وثیقه خود را; بسیاری معمولا با نوعی نشان و یا آرم برای شما به نمایش می آیند. انجام این کار آن عنصر ناخوشایند لاف زدن را حذف می کند. اگر آنها در واقع از ارتباط واقعی هستند، شانس هستند، چشم انداز خود را نیز در حال حاضر در مورد آنها می دانم.

* وثیقه شما هیچ تماس به عمل تماس به عمل برای تلفن های موبایل سرراست و ساده برای ایجاد. حقیقت ، هر چند ، می تواند سخت ترین بخش از هر گونه ارتباطات بازاریابی به صنایع دستی.
اگر نه سخت ترین.
دلایل زیادی برای این کار وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از مشتریان ممکن است نگران باشند، یا باید بگویم پارانویید، در مورد «متعهد شدن» به شما. برای این مردمی، فقط یک مشاوره ممکن است یک تعهد برای خرید برابری کند.
برخی دیگر ممکن است به دلیل انواع دلایل غیرقابل توضیح دیگر، از جمله هنجارهای صنعت، سبک مذاکره شخصی، ترجیحات فردی و غیره مردد باشند.
هر کدام از این مورد، takeaway این است که شما باید تماس خود را به عمل پس از قرار دادن خود را به کفش مشتریان خود را عبارت.
کاری را انجام دهید که حداقل آنها را ناراحت می کند، به عبارت دیگر.
اگر محصولات و خدمات خود را قابل ملاحظه ای قیمت, بدیهی است که “تماس با ما امروز!” و یا “خرید در حال حاضر!” است رفتن به یک خاموش بزرگ.
برعکس، اگر شما در حال ترویج فروش برای مبلمان با تخفیف، اقلام الکترونیکی، و غیره، پس از آن “خرید در حال حاضر!” کاملا مناسب است، اگر نه باید.
برای قرار دادن آن را در راه دیگری، تماس به عمل خود را مظهر ارتباطات بازاریابی خود را است. چگونه شما آن را به شدت تعیین می کند که آیا تمام داستان خود را به یاد داشته باشید، و سپس در آغوش گرفته است.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *