توسط irmusic4, ژوئن 17, 2021


ادغام اجتماعی ، موبایل و ایمیل_ حداکثر رساندن مخلوط بازاریابی دیجیتال
هنگامی که بازاریابان تمام کانال های ارتباطی دیجیتال را که در اختیار دارند ارزیابی می کنند ، با انتخاب های متنوعی از جمله آخرین در بازاریابی اجتماعی و موبایل روبرو می شوند. بازاریابی شبکه های اجتماعی شامل مشارکت در وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند: Facebook ، LinkedIn ، MySpace ، وب سایت های اشتراک عکس و عکس از جمله YouTube و Flickr ، وبلاگ نویسی ، میکروبلاگینگ (توییتر) ، پادکست ها ، انجمن ها ، بررسی محصولات (آمازون) و وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی است. این کانال ها مانند بازاریابی از طریق ایمیل به شرکت ها کمک می کنند تا به سرعت و با صرفه بیشتر اقتصادی اطلاعات را برای مخاطبان بزرگ پخش کنند.
Omnitur و CMO Club یک نظرسنجی بازاریابی دیجیتال را در ماه مه سال 2009 انجام دادند که در آن از 102 مدیرعامل خواسته شد که اثر بخشی نسبی رسانه های بازاریابی دیجیتال را ارزیابی کنند. در حالی که بیشتر پاسخ دهندگان ، یا 78 درصد ، بازاریابی از طریق ایمیل را موثرترین ارزیابی کرده اند ، جوامع آنلاین و وبلاگ ها نیز برای 33 درصد از پاسخ دهندگان موفق بودند ، با توجه به هزینه کم ورود و ماهیت نسبتاً جوان رسانه های اجتماعی ، آماری قوی است. بیشتر مصرف کنندگان آنلاین با انواع ارتباطات و فعالیتهای آنلاین درگیر می شوند و سلایق و سلایق مختلفی دارند. مطالعاتی از این دست بر اهمیت گنجاندن طیف کاملی از وسایل نقلیه بازاریابی تعاملی و سیار در مبارزات دیجیتالی بازاریابی شما تأکید می کند.
مشاغل امروزی باید از همه این رسانه های مکمل – ایمیل ، شبکه های اجتماعی و بازاریابی موبایل – برای برقراری ارتباط موثر و برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی خود استفاده کنند.
شبکه با مشتریان
با شرکتهایی که استراتژیهای تعاملی و دیجیتال را بیشتر در مخلوط مبارزات انتخاباتی خود گنجانده اند ، Forrester Research بالاترین میزان رشد را برای رسانه های اجتماعی طی 5 سال آینده پیش بینی کرده است *. مکان های شبکه های اجتماعی لزوماً منجر به افزایش منجر نمی شوند و همچنین پایگاه داده چشم انداز یک شرکت را پر نمی کنند. اما شبکه های اجتماعی به سازمان ها این فرصت را می دهند تا اطلاعات را در یک قالب یک به چند تأیید شده توسط گزارشات ، نظرات و تاییدیه های مصرف کنندگان و همسالان به اشتراک بگذارند ، دامنه نام تجاری خود را گسترش دهند و حتی بیشتر درباره مخاطبان خود – از سن و جنس تا سطح تحصیلات الگوها ، ترجیحات و سلایق اجتماعی. در همان زمان ، وب سایت های شبکه های اجتماعی به مشتریان این امکان را می دهند که قبل از خرید هرچه بیشتر درباره شرکت ها تحقیق کنند ، نظرات همکاران را بخوانند و یک نمایه تجاری جامع ایجاد کنند. برای هر دو طرف ، شبکه های اجتماعی ابزاری برای پرورش اعتماد و وفاداری طولانی مدت ارائه می دهند.
وبلاگ نویسی و میکروبلاگینگ این روابط را بیشتر تقویت می کند ، وسیله ای برای شرکت ها برای تبلیغ تخصص خود ، تبلیغ محصولات جدید ، به اشتراک گذاشتن اخبار و ارتباط بدون ارتباط با فشار زیاد. نظرات وبلاگ بازخورد در زمان واقعی را ارائه می دهد و گفتگوی ارزشمندی را بین دو طرف تشویق می کند و به مشاغل کمک می کند تا نیازهای مشتری خود را بهتر درک کنند. وبلاگ ها و میکروبلاگ ها باعث افزایش دید برند می شوند ، رتبه بندی موتورهای جستجو و بازاریابی دهان به دهان را بهبود می بخشند. شرکت ها بیشتر می توانند از طریق ارسال ها یا پیوندها از رسانه های وب ، مطبوعات یا وبلاگ نویسان پررنگ صنعت از پست ها برای بدست آوردن قابل مشاهده در انتشارات برتر بدون هیچ هزینه ای استفاده کنند.
قدرت ایمیل و بازاریابی موبایل
تلفن های همراه و به ویژه تلفن های هوشمند به سرمایه های ضروری برای بهره وری شخصی و تجاری تبدیل شده اند و به عنوان وسیله ای برای تعاملات دیجیتالی مانند ارسال پیام های متنی ، مرور اینترنت یا مرور نامه های الکترونیکی ، در حال اجرا هستند. این دستگاه همچنین یکی از شخصی ترین وسایل است زیرا اکثر ما تلفن های خود را تقریباً در هر جایی که می خواهیم با خود حمل می کنیم. بنابراین ، پیام های ارتباطی و بازاریابی دریافت شده از طریق تلفن دارای بالاترین میزان ارتباط و در نهایت موفقیت برای کاربران هستند.
ایمیل و بازاریابی موبایل متفاوت از همتایان خود در شبکه های اجتماعی ، وسایل ارتباطی مستقیم به فرد هستند. این بدان معنی است که میزان ارتباط و پیام رسانی هدفمند می تواند برخی از مبارزات موفق و قابل اندازه گیری را بازگرداند.
در نتیجه ، بازاریابی از طریق تلفن همراه و ایمیل به ابزارهای مهم فروش و بازاریابی تبدیل شده اند و به طور سنتی به عنوان ارتباط “دسک تاپ” تلقی می شوند ، با افزایش محبوبیت تلفن های هوشمند ، ایمیل نیز به طور فزاینده ای متحرک می شود.
شرکت ها ممکن است از ایمیل و بازاریابی تلفن همراه استفاده کنند تا بلافاصله – هر کجا که باشند – به مشتری و چشم انداز برسند. ایمیل و بازاریابی از طریق تلفن همراه فوری و مقرون به صرفه هستند و ویژگی های فشار و محتوای شخصی مورد نظر مصرف کنندگان را امکان پذیر می کنند.
اتصال قطعات
با ورود و خروج کانالهای ارتباطی مختلف و تعاملی مختلف به بازار ، CMO با ترکیب همه این کانالهای ارتباطی در یک استراتژی جامع بازاریابی تعاملی ، قوی ترین تأثیر را به دست می آورد.
تلاش های تبلیغاتی متقابل می تواند به شرکت ها کمک کند تا با راه اندازی سیستم عامل های جدید بازاریابی آنلاین ، باعث افزایش علاقه و علاقه مندی پیروان شوند. در زیر 10 استراتژی معروف شرکت ها برای به حداکثر رساندن ترکیب بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند.

* از خبرنامه های بازاریابی ایمیل برای اعلام خبرهای جدید LinkedIn ، Facebook یا Twitter استفاده کنید و خوانندگان را برای ثبت نام به سمت وب سایت های شبکه های اجتماعی سوق دهید.

* از Twitter برای پیوند دادن پیروان به آخرین خبرنامه ایمیل یا مقاله وبلاگ خود به صورت آنلاین استفاده کنید تا علاقه و توئیت های جدید را افزایش دهد.

* بخش های ثبت نام خبرنامه ایمیل را تغییر دهید تا گزینه ای برای عضویت در شبکه های اجتماعی این شرکت در آن گنجانده شود.

* از لیست کناری موجود در خبرنامه بازاریابی ایمیلی خود برای لیست کردن تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی شرکت و استفاده از پروفایل های شبکه های اجتماعی برای ثبت نام ثبت نام در خبرنامه ایمیل استفاده کنید.

* از مشتریان دعوت کنید تا در مسابقات ویدیویی بازاریابی ویروسی YouTube شرکت کنند که نشان می دهد مصرف کنندگان واقعی از محصولات یا راه حل های شما استفاده می کنند و از آن لذت می برند.

* خواندن و پاسخ دادن به نظرات درون شبکه های اجتماعی ، تهیه خبرنامه یا مقالات وبلاگ پیرامون موضوعات خوانندگان بیشتر.

* یک بخش پرسش و پاسخ منظم را در خبرنامه ایمیل شرکت خود راه اندازی کنید که به طور خاص س questionsالات خوانندگان را در تمام سیستم عامل های شبکه اجتماعی برطرف می کند.

* در ایمیل های تأیید خرید پیوندی به فروم راهنما یا آموزش ویدئویی YouTube اضافه کنید.

* در صورتی که خوانندگان بخواهند وب سایت یا محصولات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند ، یک کنسول نشانک اجتماعی در صفحات محصول قرار دهید.

* به گروههای مرتبط LinkedIn و Facebook بپیوندید ، نمایندگان آگاه در شرکت خود را برای پاسخگویی به س questionsالات اختصاص دهید ، بنابراین شرکت خود را به عنوان یک منبع با ارزش صنعت قرار دهید.
وقتی مشاغل با استفاده از استراتژی های مختلف بازاریابی تعاملی با مشتریان خود به اشتراک می گذارند ، شبکه می شوند و گفتگویی ایجاد می کنند ، آنها به مردم نشان می دهند که واقعاً به تجربه مشتری خود قبل ، در حین و بعد از فروش اهمیت می دهند.

* طبق مدل تبلیغاتی تعاملی این شرکت که در 7 ژوئیه 2009 منتشر شد.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *