شروع با Google Ads

توسط irmusic4, ژوئن 17, 2021

شروع با Google Ads
Google Ads ساده ترین و ساده ترین راه برای ایجاد تبلیغات جستجوی م paidثر است. این پلت فرم ایجاد و پیگیری اهداف بازاریابی خود را برای افرادی که دارای همه سطوح بازاریابی دیجیتال هستند بسیار آسان می کند. در این بخش ، من قصد دارم توضیح دهم که چگونه اولین تبلیغ جستجوی پولی خود را به راحتی با Google Ads ایجاد می کنم.
مرحله 1: ایجاد یک حساب کاربری
ایجاد یک حساب Google Ads بسیار ساده است. اگر یک حساب Gmail دارید که با مدرسه مرتبط نیست ، از آن آدرس برای ثبت نام در Google Ads استفاده کنید.
ایجاد یک حساب Google Ads بسیار ساده است. اگر یک حساب Gmail دارید که با مدرسه مرتبط نیست ، از آن آدرس برای ثبت نام در Google Ads استفاده کنید.
مرحله 2: کمپین خود را آغاز کنید
کافیست روی دکمه + کلیک کنید و یک کمپین ایجاد کنید. این س askال خواهد پرسید که دوست دارید با این کمپین به چه اهدافی برسید. ممکن است همه این اهداف خوب به نظر برسند ، اما مزایای خاصی برای هر یک وجود دارد.
هدف فروش: یک کمپین با هدف فروش دارای ویژگی هایی است که کمپین شما را به افرادی که آماده و مایل به خرید در صنعت شما هستند گسترش می دهد. هنگام ایجاد کمپین ، گزینه هایی برای ایجاد تبلیغات و محتوای دیگر در اختیار شما قرار می گیرد که برای افرادی که به طور فعال محصولات شما را جستجو می کنند جذاب خواهد بود. به طور کلی ، این هدف می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.
Leads l: یک کمپین با هدف رهبری به دنبال راه هایی برای ایجاد مشتریان بالقوه جدید است. این بدان معنی است که این کمپین شامل ویژگی هایی است که راهی برای تجارت شما در ذهن مشتریان مربوطه ایجاد می کند. این می تواند شامل ثبت نام آنها در برنامه های پاداش ، خبرنامه ها ، لیست های ایمیل یا هر نوع روشی باشد که شما را در تماس منظم با آنها قرار می دهد.
ترافیک وب: کمپینی با هدف ترافیک وب به دنبال راه هایی برای بازدید بیشتر افراد از وب سایت خود است. این هدف شامل ویژگی هایی است که گزینه های محصول را به مشتری ارائه می دهند ، مانند تبلیغات بسیار پویا و استراتژی های پیشنهاد قیمت که ترافیک وب بیشتری را تضمین می کند.
آگاهی از برند: یک کمپین با هدف افزایش آگاهی از برند شامل ویژگی هایی خواهد بود که به شما امکان می دهد تجارت خود را در نظر مصرف کننده به یاد ماندنی تر و منحصر به فرد کنید. هدف این است که نام تجاری شما قابل شناسایی و به یاد ماندنی شود.
اینها اهداف اصلی کمپین جستجو هستند. برای اینکه بتوانید بیشترین تأثیر را داشته باشید ، باید ایده خوبی از آنچه می خواهید با مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید داشته باشید. آیا نرخ پرش بالایی دارید؟ برای افزایش نرخ تبدیل و کاهش نرخ گزاف ، ممکن است بخواهید به یک کمپین فروش نگاه کنید. شاید شما به سادگی به افراد بیشتری برای بازدید از وب سایت خود احتیاج دارید یا افراد زیادی برند شما را نمی شناسند. این می تواند به این معنی باشد که شما به ترافیک وب یا گرایش به آگاهی از برند نیاز دارید بزرگترین نیاز شما چیست ، آن هدف کمپین را انتخاب کنید.
مرحله 3 نام ، جستجو در برابر نمایش ، مکان ، نمایش ، زبانها
بقیه قسمتهای مورد نیاز را پر کنید. مطمئن شوید که کمپین خود را تا آنجا که می توانید با جزئیات بیشتر نامگذاری کنید ، زیرا می توانید کمپین های زیادی ایجاد کنید و می خواهید مطمئن شوید که هر یک از آنها مجزا است. می توانید انتخاب کنید آیا دوست دارید این کمپین در شبکه های جستجو ، نمایشگر یا هر دو اجرا شود. برای تبلیغات جستجوی پولی ، فقط کافی است به شبکه های جستجو پایبند باشید. همچنین می توانید مکانهایی را که تبلیغات جستجوی شما نشان می دهد و همچنین زبانهایی که به آنها نمایش داده می شود ، انتخاب کنید.
مرحله 5 استراتژی پیشنهاد
درست مانند اهداف کمپین ما بیشتر ، استراتژی های پیشنهادی مختلف با اهدافی که برای آنها مناسب است ، بهترین عملکرد را دارند. در اینجا استراتژی های اصلی مبارزات انتخاب شده است:
مناقصه هوشمند
هزینه هدف در هر اقدام (CPA)
بازگشت هدف هزینه تبلیغات (ROAS)
حداکثر تبدیل ها را انجام دهید
مقدار تبدیل را به حداکثر برسانید
هزینه پیشرفته برای هر کلیک (ECPC)
CPC – تمرکز روی کلیکها
کلیک ها را به حداکثر برسانید
پیشنهادات دستی CPC
این موضوعات در پست دیگری قرار خواهد گرفت ، اما در حال حاضر باید بدانید که هر استراتژی پیشنهاد مزایای خاص خود را دارد
مرحله 6 متوسط ​​بودجه روزانه
سرانجام ، برای تعیین میزان هزینه ای که می خواهید در این کمپین روزانه هزینه کنید ، کل بودجه بازاریابی دیجیتال خود را بر میانگین روزهای یک ماه یعنی 30.4 تقسیم کنید. این بودجه روزانه شما را به شما می دهد.
اکنون ، شما با موفقیت کمپین خود را ایجاد کرده اید.
برای هر گونه کمک بیشتر یا دستورالعمل های دقیق تر ، می توانید به صفحه پشتیبانی Google مراجعه کنید ،

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *