هزینه هر اقدام (CPA) تبلیغات

توسط irmusic4, ژوئن 17, 2021

هزینه هر اقدام (CPA) تبلیغات
روش های زیادی برای کسب درآمد از وب سایت وجود دارد. مدتی پیش ، بسیاری از بازاریاب ها از Adsense برای کسب درآمد از خواص آنلاین خود استفاده می کردند. آنها از تبلیغات PPC برای هدایت بازدید به وب سایت خود استفاده می کنند و صفحات وب آنها دارای واحدهای Adsense بر روی خود هستند. هر زمان که بازدید کننده ای بر روی تبلیغات Adsense کلیک کند ، بازاریاب مبلغ کمی درآمد کسب می کند. اما با حجم زیاد ، به زودی مقدار اندک به مقدار قابل توجهی اضافه می شود. این صنعت این مدل را به نام Adsense Arbitrage می نامد.
با این حال ، همه اکنون می دانند که مدل داوری Adsense دیگر کار نمی کند. بنابراین آیا این بدان معناست که خصوصیات وب که آنها دارند دیگر ارزشی ندارند؟ آیا این بدان معناست که دیگر ترافیک دلالی سودآوری ندارد؟ طولی نکشید که بازاریابان روش دیگری برای کسب درآمد از طریق تبلیغات PPC در نظر گرفتند. آنها این را تبلیغات CPA می نامند.
CPA مخفف Cost Per Action است. برخلاف تبلیغات Adsense ، بازدید کننده مجبور است نوعی اقدام را قبل از پرداخت حقوق بازاریاب انجام دهد. به عنوان مثال ، ممکن است از بازدید کننده خواسته شود که فرم جذب سرب را پر کند یا برای یک پیشنهاد آزمایشی ثبت نام کند. وقتی این اتفاق می افتد ، بازاریاب کمیسیون می گیرد. جالب ترین نکته در مورد تبلیغات CPA این است که خرید همیشه مورد نیاز نیست. پیشنهاداتی در بازار وجود دارد که بازدیدکننده وب نیاز به وارد کردن کد پستی یا آدرس ایمیل دارد و بازاریاب حدود یک دلار حقوق می گیرد.
پس از آن پیشنهادهای بیشتری برای پرداخت وجود دارد. این پیشنهادات به بازدید کننده نیاز به انجام کارهای بیشتری دارد – به عنوان مثال برای یک پیشنهاد آزمایشی با کارت اعتباری خود ثبت نام می کند و بازاریاب برای هر بار ثبت نام از 10 دلار تا 50 دلار حقوق می گیرد. این یکی از بزرگترین فرصت های کسب درآمد در اینترنت شده است. برای کسانی که می دانند چگونه ترافیک بخرند ، با تبلیغ پیشنهادهای CPA هزینه زیادی می شود.
بهترین راه برای شروع ، سرمایه گذاری در راهنمایی مانند CPA Explosion است. مدل CPA به خوبی کار می کند ، اما یک منحنی بیشتر یادگیری وجود دارد. سرمایه گذاری در آموزش و پرورش خود یکی از راههای تسریع در پیشرفت است. یک راهنما می تواند در زمینه های زیر به شما کمک کند.

* شناخت بیشتر در مورد CPA. شما به درک کاملی از نحوه کار CPA و اینکه چگونه مدل می تواند به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید نیاز دارید. چند موردی که باید به آنها توجه کنید ردیابی ، شلیک پیکسل ، شبکه های CPA ، انواع پیشنهادات و پرداخت ها است.

* نحوه تولید Lead های هدفمند. CPA همه موارد مربوط به تبدیل است. بدون تبدیل ، هیچ درآمدی حاصل نمی شود. بنابراین شما باید یاد بگیرید که چگونه هدایت هدفمند را به پیشنهادات هدایت کنید. سرنخ های هدفمند بازدیدکنندگان وب هستند که به پیشنهادی که شما تبلیغ می کنید ابراز علاقه کرده اند.

* اولین کمپین CPA خود را راه اندازی کنید. داشتن دانش بدون برنامه بی فایده است. به همین دلیل برای شروع کار به راهنمایی نیاز دارید. معمولاً بازاریابان جدید CPA هنگام شروع اولین کارزار خود با بیشترین مشکلات روبرو می شوند. در حقیقت ، آنها در نهایت معمولاً ضرر می کنند. برای جلوگیری از این اتفاق ، از کسانی که قبلاً تبلیغات CPA را انجام داده اند به دنبال مشاوره باشید. از اشتباهات آنها درس بگیرید و همان اشتباهات را تکرار نکنید.
شما در راه کسب درآمد با سرمایه گذاری جدید خود خواهید بود!

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *