توسط irmusic4, سپتامبر 22, 2021


برترین اخبار خودرو در سال 2011

سال 2011 به عنوان شادترین سال برای صنعت خودرو در تاریخ ثبت نخواهد شد. از زلزله و سونامی مخرب ماه مارس در ژاپن ، تا حماسه یک ساله Saab که متأسفانه به پایان می رسد ، این سال برای افرادی که در صنعت خودرو کار می کنند ، سال سخت و گاهی غم انگیزی بود.
با این حال ، چیزی برای کپسول زمان برای نسل های آینده وجود دارد. ژاپن در حال بهبود است ؛ فروش خودروهای ایالات متحده به آرامی اما مطمئناً در حال افزایش است. ما امسال چند ماشین جدید فوق العاده رانندگی کرده ایم و نمایشگاه خودروی دیترویت 2012 در ماه آینده مطمئناً چند مورد جدید را نیز شامل می شود. آیا این به عنوان امید محسوب می شود؟ ما فکر می کنیم که دارد.
در حالی که ما منتظر خودروهای بهتر و اخبار خودروهای بهتر در سال 2012 هستیم ، در اینجا نگاهی می اندازیم به دوازده ماه گذشته ، برای بزرگترین داستانهای سال گذشته.
ساب در تاریخ کم رنگ می شود
برخی می گویند پایان کار در سال 2000 آغاز شد ، زمانی که GM کنترل کامل خودروساز سوئدی را در دست گرفت. برخی دیگر تقصیر را متوجه سدان 9000 در دهه 1980 یا حتی قبل از آن می دانند. برخی معتقدند ساب هرگز واقعاً جایی در دنیای خودرو نداشت که ولوو نتواند آن را پر کند. علت آن هر چه که باشد ، تلاش طولانی Saab این هفته زمانی پایان یافت که خود را در ورشکستگی قرار داد ، پس از آنکه همه تلاش ها برای یافتن منابع مالی بیشتر به شکست انجامید. معجزه کوچک ساب ، در صورت وجود ، این بود که چقدر روی قطعات سطل زباله دوام آورد. 9000 پیش از آنکه معمول باشد ، به اشتراک گذاری پلت فرم تبدیل شده بود. برخی از ما فکر می کنیم Saab 9-5 2011 بهترین نسخه از معماری GM-based بود. اما پس از 900 توربو در 1980 ، Saab کاملاً به اشتراک گذاری وابسته بود-چیزی که هیچ برندی نمی تواند با آن زندگی کند. در نهایت ، Saab حتی قادر به ایجاد شتاب نبود ، چه برسد به مجموعه جدیدی از خودروها.

نجات ، ازدواج جدید همجنسگرایان است
اگر فکر می کردید حماسه جنرال موتورز و کرایسلر در ورشکستگی با یک شوالیه سفید ایتالیایی و یک IPO پایان می یابد ، احتمالاً شما خوش بین هستید. با شروع مبارزات انتخاباتی برای انتخابات 2012 ، وام های “نجات” ازدواج جدید همجنسگرایان است. رهبری مخالفان GOP: میت رامنی ، فرماندار سابق ماساچوست ، که در مقاله 2008 نیویورک تایمز ، “بگذار دیترویت ورشکسته شود” موضع تندرو را گرفت. رامنی و تا حدی همکارانش از پل تا گینگریچ تا باخمن به شدت علیه وام های تحت حمایت فدرال ، که در دوران ریاست جمهوری اوباما شکل کامل گرفت ، اما در دولت بوش ایجاد شد ، مخالفت کردند. کاخ سفید در حال حاضر ضرر 14 میلیارد دلاری از وام ها را پیشنهاد می کند ، اما می گوید از انفجار صنعت خودرو داخلی جلوگیری می کند. صرف نظر از اینکه کدام نامزدها به مصاف یکدیگر بروند ، به احتمال زیاد GM و کرایسلر نیز در رای گیری حضور خواهند داشت.

قانون آلاباما “دیترویت جنوبی” را تهدید می کند
آلاباما در جنگ خودروسازان پیوندی پیروز شد ، اما آیا از لحاظ فنی آرامش خود را از دست خواهد داد؟ از سال 1995 ، دولت از مشوق های مالیاتی سخاوتمندانه ای برای جذب خودروسازان برای ساخت کارخانه های مونتاژ در داخل مرزهای خود استفاده کرده است. این ایالت در حال حاضر مرسدس بنز ، هوندا ، هیوندای و تویوتا را به عنوان شهروندان شرکت می شمارد. با این حال ، قوانین سختگیرانه جدید مهاجرت ایالت دارای عوارض جانبی ناخوشایندی است: مدیران اجرایی آن شرکت ها بیرون کشیده می شوند و از آنها درخواست هویت می شود ، حتی بازداشت می شوند. در اوایل سال جاری ، یکی از مدیران مرسدس بنز به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی در هنگام توقف در هنگام توقف ترافیک دستگیر و به مدت کوتاهی در توسکالوسا زندانی شد. چند هفته بعد ، یک کارمند ژاپنی هوندا در یک ایست بازرسی ترافیک متوقف شد و بازداشت شد ، هرچند گزارش های خبری نشان می دهد که وی دارای گذرنامه ، مجوز کار در ایالات متحده و گواهینامه بین المللی رانندگی معتبر است. مقامات ایالت آلاباما اذعان می کنند که در اساسنامه جدید آنها مشکلی وجود دارد که برای رفع کمبود نظارت فدرال بر مهاجرت غیرقانونی نوشته شده است-اما با یک سوال پلیس که تنها با پروفایل غیر قانون اساسی به راحتی پاسخ داده می شود ، قانونگذار وظیفه ای سخت را پیش رو دارد. به
دازی فیات 500 وجود دارد؟ بسیاری ، از طرح الزام فروشندگان به ساخت فروشگاه های جدید ، تا این ایده که آمریکایی ها به دنبال چیزی حتی کوچکتر از Fiesta هستند ، تا این تصور که 500 جدید جدید به تنهایی می تواند مارک آسیب دیده را بازسازی کند. برای جلوگیری از فروش آهسته فیات 500 ، این خودرو اخیراً موفق به کسب سه ستاره تست تصادف شد. بسیار دور از هدف فروش 50 هزار دستگاهی خود ، بدون مدل دوم در انتظار ، فیات تقریباً همان جایی است که کارشناسان انتظار می رفتند-زمانی که دور برگشت کرایسلر در راه است.

فروش خودروهای برقی و هیبریدی هنوز عقب افتاده است

تاریخ به طور رسمی ثبت شده است و اکنون که اولین خودروهای برقی و برد برقی در حال فروش هستند ، آمار فروش دقیقاً دلگرم کننده نیست. طی یازده ماه امسال ، نیسان 8،720 Leaf (از جمله 18 دسامبر 2010) و Chevy 6،142 ولت (از جمله 326 دسامبر گذشته) فروخته است. هر دو به طور قابل توجهی کمتر از پیش بینی اولیه اولیه هستند ، با چند عارضه در نظر گرفته می شوند-در برگ ، با زلزله مارس در ژاپن و ولت با تغییر تولید در کارخانه Hamtramck. در حالی که رهبری جنرال موتورز ممکن است بخواهد تولید ولت را افزایش دهد ، و در حالی که طرح تجاری بلندپروازانه جهانی Leaf شامل الکتریکی الکتریکی و کارخانه های مرتبط در سراسر جهان است ، واقعیت ها نگران کننده است. حتی در یک اقتصاد سالم جهانی ، خودروهای برقی شرایط سختی خواهند داشت. در شرایط متغیر اقتصادی امروز ، خودروهای برقی در آینده ای نزدیک به انگیزه های سخاوتمندانه ای نیاز خواهند داشت تا شک کنندگان را به سوی موفقیت در بازار انبوه در آورند.

دردهای گاز: 40 mpg* 30 جدید است یا نه؟
کاهش ناگهانی ناوگان خودروهای جدید کشور در حال انجام است و شمار مسافت پیموده شده گاز در حال افزایش است. از فورد فوکوس گرفته تا شوروی کروز ، خودروسازان بزرگ مسافت پیموده شده گاز خود را بوق زده اند و هیچکس بیش از هیوندای آن را تبلیغ نمی کند. این خودروساز کره جنوبی می گوید که بیش از هر کس اتومبیل هایی با رتبه 40 مایل بر مایل بر ساعت می فروشد و با اشاره به ستاره هایی که برای نشان دادن نسخه های ویژه 40 مایل بر لیتر در ناوگان خود استفاده می کنند ، رقابت خود را تغییر می دهد. هجوم ستاره های هوابرد که در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در سال 2011 روی جمعیت جمع شد ، نکته قابل توجهی را نشان داد ، اما ممکن است واکنش زنجیره ای کم مزه تری را آغاز کرده باشد. سایر خودروسازان این سوال را مطرح کرده اند که آیا باید به تایید رتبه خود ادامه دهند یا اینکه EPA باید به جای آن همه خودروها را آزمایش کند. Consumer Watchdog از EPA خواست تا هیوندای النترا 2011 را مجددا آزمایش کند و گفت بسیاری از مالکان مسافت پیموده شده گاز بسیار کمتری نسبت به امتیاز 29/40/33-mpg آن دارند. هیوندای به نمایندگی از خود شواهدی را نشان می دهد که مسافت پیموده شده در کلمات واقعی آن مطلوب با رتبه بندی EPA آن است.

فورد برای دوران پس از مولالی برنامه ریزی می کند
فورد سالم ترین شرکت خودروسازی آمریکایی است. بدست آوردن سهم شیر از اعتبار: مدیرعامل آلن موالی ، که شرکت را از نظر اندازه کوچک کرده و نحوه ، کجا و چرا اتومبیل می سازد. اما امسال ، سر و صدای معمول پس زمینه-بدهی های زیادی برای بازنشستگی از معاشقه 2007 با فاجعه-با راه اندازی اشکال MyFord Touch و PowerShift اتوماتیک همراه شد. از هر کسی که در فورد است بپرسید ، اینها چیزهایی هستند که به راحتی می توان آنها را برطرف کرد. اما آیا می تواند مشکلات دیگر را بعداً ، زمانی که Mulally در اطراف نیست ، برطرف کند؟ امسال ، دیترویترز آشکارا شروع به تعجب کرده است که چگونه فورد این بازی را مدیریت می کند و آیا “معجزه مولا” حرکت خود را حفظ می کند یا خیر. فورد دارای عمیق ترین نیمکت در دیترویت است و اگرچه فقط می گوید برنامه جانشینی در نظر دارد ، اما گزارش های دیگر می گویند که این میدان قبلاً به چهار مورد کاهش یافته است و مارک فیلدز ، رئیس قاره آمریکا ، پیشرو است. نامزدهای داخلی دیگر نیز وجود دارند و یک نام واضح از خارج از شرکت نیز ظاهر شده است. اون اسم؟ جان کرافچیک ، که منجر به ثبت هیوندای در ایالات متحده شد و از هیئت مدیره فورد به هیوندای آمد.

هوندا سیویک اهداف زیادی را از دست می دهد ، همه بهترین لیست ها هستند
هوندا ممکن است این حق را داشته باشد که از سیویک جدید 2012 خود استقبال گرم معمول را داشته باشد. به هر حال ، سیویک یکی از مشهورترین خودروهای تاریخ بوده است ، با ده ها برد برتر و کم سابقه در لیست نامزدهای بیشتر خودروهای سال. امسال اینطور نیست: خط مدل اصلاح شده صرفه جویی بهتری دارد ، اما فضای داخلی مقرون به صرفه ، موتور کمتر تصفیه شده و هندلینگ بهتر ، اتفاقات ناگوار در روزهای Elantras ، Focuses و Cruzes. لیست نشریاتی که با سیویک دوست نشده اند ، طیف وسیعی از The Car Connection ، که از آن نمره 6.8 از 10 را دریافت می کند ، به Car and Driver ، که به سادگی می گوید ، “هیجان از بین رفته است” ، به Consumer Reports ، که دیگر نمی گوید Civic در لیست پیشنهادی خود قرار دارد. فروش سیویک امسال کاهش یافته است ، اما هوندا در خط تولید جدید در ایندیانا دو برابر شده است-و در حال حاضر با عجله به روز رسانی 2013 را برطرف می کند تا معایب عمده سیویک در رقابت را برطرف کند.

طبیعت مادر جان مردم را خراب می کند ، صنعت خودروسازی ژاپن را آفلاین می کند
همانطور که در ماه مارس نوشتیم ، هنگامی که زمین لرزه ای به بزرگی 9.0 ریشتر شرق ژاپن را لرزاند و سونامی ایجاد کرد که باعث کشته شدن بیش از 15000 نفر شد ، صحبت درباره خسارت های طولانی مدت صنعت خودرو در پی تلفات عظیم انسانی تقریباً بیهوده است. زمان ارزیابی اثرات ماندگار فرا رسیده است ، زیرا همه خودروسازان اصلی ژاپنی در حال حاضر دوباره آنلاین شده اند. فروش تویوتا و هوندا در تمام تابستان به دلیل کاهش قطعات که بعداً با جاری شدن سیل در تایلند ، منبع دیگر قطعات ، افزایش یافت ، به شدت کاهش یافت. از نظر تویوتا ، این زلزله پس از فراخوان های عمده خود در سال 2009 و 2010 رخ داد و درست زمانی رخ داد که فروش دوباره شروع به احیا کرد. آیا آنها مشتریان خود را به طور دائم به کره و دیترویت از دست داده اند؟ ژاپن ممکن است هرگز مانند سابق نباشد ، اما حداقل صنعت استاندارد آن اکنون در حال بازگشت به سرعت است و در نبرد فروش در آمریکا بازگشته است.

Voltgate: آیا خودرو هاله جنرال موتورز را می کشد یا فقط دور می رود؟
جنرال موتورز با حوصله شور ولت را زنده کرده است ، اما در هر نوبت ، برخی از دینگوها می خواهند بچه اش را بخورند. ولت الکتریکی برد بلند اولین بار در سال 2007 به عنوان یک خودروی مفهومی نشان داده شد و در سال 2008 به عنوان یک خودرو آماده تولید زنده شد. سپس جنرال موتورز ورشکست شد و وام های فدرال برای ماندن در تجارت و ایجاد ولت دریافت کرد. این تمام چیزی است که لازم است تا خودروی سبز نوآورانه به سلاحی قدرتمند تبدیل شود ، سلاحی که سیاستمداران و رسانه ها برای شکستن جنرال موتورز پس از ورشکستگی از آن استفاده کردند. شورولت ولت به ازای هر جایزه خودروی سال ، سهم خود را از زخم ها و کبودی ها به دست آورده است ، از آتش سوزی پس از تصادف در دستان شخصی و در NHTSA ، تا تعداد تولیدات دست و پاگیر که تصویر فروش آن را مبهم کرده است. جنگ احمقانه و ناآگاهانه مت درودج علیه ولت چندان کمکی نکرده است ، و همچنین صندلی ناراحت کننده ولت در مرکز مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2012 کمک نکرده است. در یک سطح ، بزرگترین داستان خودرو در سال 2011 فقط یک ماشین است ، اما در بسیاری از سطوح دیگر ، این بخشی از روایتی است که می تواند توانایی جنرال موتورز در فروش خود را دوباره متولد شده و تصور کند.

این داستان در اصل در The Car Connection ظاهر شد پستهای بیشتر در The Car Connection را بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید
برترین اخبار خودرو در سال 2011

فیات 500 از دروازه خارج می شود
شجره نامه ایتالیایی ، تبلیغات J-Lo-چه اشکالی در راه ان

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *