6 پادکست آرام بخش برای گوش دادن در صورتی که در حال حاضر مضطرب هستید

توسط irmusic4, سپتامبر 21, 2021


6 پادکست آرام بخش برای گوش دادن در صورتی که در حال حاضر مضطرب هستید
این روز جهانی سلامت روان برای بسیاری از مردم در زمان سختی فرا می رسد. انزوای فاصله گذاری اجتماعی و استرس ناشی از همه گیری ویروس کرونا تقریباً همه را تحت تاثیر قرار می دهد.
بر اساس داده های نظرسنجی های هفتگی از 500 نفر از Total Brain ، یک پایگاه مراقبت از خود ، تعداد آمریکایی هایی که گزارش می دهند افسردگی و اضطراب دارند ، نسبت به قبل از شروع همه گیری در ماه مارس تا ژوئن حدود 50 درصد افزایش یافته است.
رامانی دورواسولا ، روانشناس بالینی و نویسنده دارای مجوز به Business Insider می گوید ترس ، اندوه و نگرانی می تواند آسیب روانی به دنبال داشته باشد.
این روانشناس گفت: “عدم اطمینان بسیار استرس زا است و عنصر اصلی اضطراب است.”
علاوه بر عدم قطعیت ، احساس بی ثباتی نیز وجود دارد. او گفت که بسیاری از مردم عادت های روزانه خود را ترک کرده اند ، مانند رفتن به باشگاه بدنسازی ، آرایشگاه ، باشگاه کتاب ، موسسه مذهبی آنها.
او گفت: “سپس مردم چیزهای بزرگتری را از دست دادند – فارغ التحصیلی ، عروسی ، رویدادهای خانوادگی ، تعطیلات – همه اینها باعث خستگی می شود.” و این حتی شامل افرادی نمی شود که یکی از عزیزان خود را به دلیل این ویروس از دست داده اند.
این روانشناس گفت: علاوه بر درخواست کمک حرفه ای ، گوش دادن به پادکست آرام بخش می تواند راهی مفید برای کاهش اضطراب باشد.
در اینجا شش پادکست توسط روانشناسان یا مربیان با بررسی 5 ستاره در پادکست های Apple ارائه شده است که به اضطراب و استرس کروناویروس می پردازد.
اگر شما یا کسی که می شناسید با افسردگی دست و پنجه نرم می کند یا فکر کرده است که به خود آسیب برساند یا جان خود را از دست بدهد ، کمک بگیرید. خط ملی پیشگیری از خودکشی (1-800-273-8255) 24/7 ، پشتیبانی محرمانه رایگان و محرمانه برای افرادی که در تنگنا قرار دارند ، و همچنین بهترین شیوه ها برای متخصصان و منابع برای کمک به پیشگیری و شرایط بحرانی.
پادکست “Calmer You You” Chloe Brotheridge/Apple Podcasts کلوئی برادریج ، هیپنوتراپیست و نویسنده کتاب های “راه حل اضطراب” و “دختر شجاع جدید” ، موضوعاتی مانند کاهش تفکر منفی ، راه های درمان آسیب ها و مدیریت اندوه را مورد بررسی قرار می دهد. قسمت اخیر این پادکست به طور خاص در مورد نحوه بهره وری و مدیریت استرس هنگام کار در خانه در طول همه گیری کرونا صحبت می کند. در یکی از قسمت های اخیر ، او با فرانکی جکسون اسپنس ، پزشک پزشکی مستقر در لندن مصاحبه می کند.
جکسون اسپنس گفت: “مراقب میزان اخباری باشید که مصرف می کنید.” “و با مردم در ارتباط باشید ، در مورد احساس خود صحبت کنید.”
اینجا بشنوید >>
“لحظه ای متفکرانه” ترزا مک کی/پادکست های اپل ترزا مک کی ، مجری برنامه ، که دارای مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی مربیگری رهبری است ، در پادکست خود با عنوان “یک لحظه ذهن آفرین” راه هایی برای آرامش و توجه بیشتر به اشتراک می گذارد. او قسمت هایی دارد که به همه گیری ، نحوه انتقال به کار از خانه و وحشت ناشی از آن می پردازد.
او می گوید: “وحشت در مورد آن فقط خطر برای خود و دیگران را افزایش می دهد.”
اینجا بشنوید >>
پادکست “مربیان اضطراب” جینا رایان/پادکست های اپل جینا رایان ، مجری “پادکست مربیان اضطراب” ، مربی و متخصص تغذیه اضطرابی است که بیش از 20 سال با اضطراب عمومی ، وحشت و آگورافوبیا مبارزه کرد. پادکست او ، که دو بار در هفته منتشر می شود ، معمولاً در هر قسمت 20 دقیقه اجرا می شود و شامل موضوعاتی از قبیل کنترل جنبه های فیزیکی اضطراب ، راه های شکرگزاری بیشتر و راه های مقابله با PTSD است. او اخیراً یک قسمت مربوط به اضطراب را در مورد ویروس کرونا دارد ، که در آن نکات مفید مراقبت از خود را به اشتراک می گذارد.
او گفت: “جایی که ما باید تلاش خود را انجام دهیم در تفکر ما در حال حاضر است.”
اینجا بشنوید >>
“درمان برای دختران سیاه پوست” جوی هاردن بردفورد/پادکست های اپل جوی هاردن بردفورد ، روانشناس دارای مجوز در آتلانتا ، جورجیا ، پادکست هفتگی الهام بخش در مورد همه چیز درباره سلامت روان ، به ویژه برای زنان سیاه پوست ، میزبانی می کند. قسمت های پادکست او موضوعاتی از جمله چگونگی ایجاد اعتماد به نفس ، انگیزه برای روزنامه نگاری ذهن آگاهی و نحوه مقابله با اضطراب در مورد همه گیری را مورد بحث قرار می دهد.
بردفورد می گوید: “آفتاب برای ما خوب است ، بنابراین سعی کنید آن را تا زمانی که می توانید فشار دهید.”
اینجا بشنوید >>
“جعبه ابزار اضطراب شما” Kimberly Quinlan/Apple Podcasts در “جعبه ابزار اضطراب شما” ، مجری کیمبرلی کوئینلان ، مجوزدار ازدواج و خانواده دارای مجوز ، نحوه تأثیر استرس و اضطراب بر زندگی شما و همچنین راه های مقابله با آن را به اشتراک می گذارد. مدت زمان پادکست های او بین 20 دقیقه تا 50 دقیقه است و گاهی بلندگوهای مهمان را نیز شامل می شود. او چند قسمت اخیر دارد که اضطراب را در مورد همه گیری لمس می کند.
کوینلان گفت: “حمایت در این زمان واقعاً مهم است زیرا اضطراب ما در بدن ما واقعاً در این مدت ایجاد خواهد شد.”
اینجا بشنوید >>
آیتونز “بودایی شورشی” آنا ورزون ، که دارای مدرک دکترا در رشته پرستاری است و یک مربی معتبر است ، در مورد بهبود خود و آرامش درونی ، روزانه با شنوندگان درس می گذراند. چندین قسمت پادکست او به مسائل پیرامون همه گیری و همچنین ناآرامی های اجتماعی در ایالات متحده اختصاص دارد. ورزونه از گفتگوهای مربوط به احساس مرگ تا خودنمایی در مورد اتحاد و نحوه ضد نژادپرستی ، توصیه های مفید زیادی ارائه می دهد.
اینجا بشنوید >>

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *