هوندا سیویک 2016 در واقع آکورد کاملی است

توسط irmusic4, سپتامبر 21, 2021


هوندا سیویک 2016 در واقع آکورد کاملی است
هوندا سیویک 2016. هوندا هنگامی که با هوندا تماس گرفتم و درخواست یک سیویک جدید را کردم ، خواسته هایم را کاملاً مشخص کردم: من می خواستم یکی با چرخ های بیش از حد لبه دار و یک قفسه دوچرخه بمب گذاری شده برچسب زده شود.
می خواستم با برادران موضع متناسب باشم ، می بینید. من حتی یک هاوربرد Swagway را به سفارش گذاشتم و قصد داشتم بخار کنم که هوندا به طور مستقیم به من گفت که چنین بسته ای را از کارخانه ارائه نمی دهند.
آنها سپس نه چندان ظریف توصیه کردند که به هر حال بهتر است با افرادی هم سن و سال خود معاشرت کنم.

هوندا به عنوان یک جایزه تسلیت ، یا به این دلیل که فقط به من ترحم کردند ، یک تور مدنی 2016 را برای من ارسال کرد. گمان می کنم این توربوشارژر دارد ، بنابراین من این کار را برای خودم انجام دادم.

علیرغم اینکه طرفدار هوندا رنگ پشمی هستم ، با نسل های اخیر سیویک شیفته نشده ام. آنها بعد از سال 1999 ظاهر خوبی نداشتند. خط چند سطحی هرگز درست به نظر نمی رسید ، شخصیت قابل لمس و رانندگی سرگرم کننده از دست رفته بود ، و حتی Si احساس می کرد شلوغ و تصفیه نشده است. اوه ، و لطفاً از زمین من خارج شوید

و اگرچه این آخرین سیویک رویاهای تسخیر حلقه اوزاکا را القا نمی کند ، اما بهترین سیویک در سال های اخیر است. اما آیا هنوز آن جذابیت مدنی را دارد؟

هوندا در هر صورت ، مطمئناً خودروی جذابی است – مخصوصاً در تریم Touring. جلوپنجره علمی تخیلی جسورانه آن بدون زحمت با گلخانه ای شگفت انگیز ترکیب می شود ، انفجارهای پشتی برجسته و عقب با الهام از جنگنده های مخفی کاری دارد. من به خصوص شکل فست بک را دوست دارم ، اگرچه اگر مانند یک دریچه مناسب باز شود ، خوشحال تر خواهم بود.

در داخل ، هوندا سرانجام ترکیب مناسبی از فناوری و آشنایی را به دست آورد. پایه سنج به حالت عادی بازگشته است و اکنون دارای یک صفحه نمایش TFT رنگی و قابل تنظیم است. این سیویک کاملاً لود شده همچنین جدیدترین نسخه HondaLink را دریافت می کند-به همراه Apple Car Play-کنترل آب و هوا در دو منطقه ، گرم شدن صندلی های جلو و عقب و استارت دکمه.

البته این ویژگی ها این روزها در همه وسایل نقلیه رایج است. اما هوندا شیار مصالح داخلی خود را به عقب برگرداند و احساس برتر این سیویک را بیشتر تقویت کرد. از فرمان چرم پیچ شده تا تزئینات فلزی مصنوعی ، تناسب و سطح نهایی مناسب است و همه اینها به شما کمک می کند تا با صرف بیش از 27 هزار دلار در سیویک احساس بهتری داشته باشید.

هوندا همچنین به کاهش ضربه گیر برقی کمک می کند. آن توربوشارژر که در پاراگراف دوم ذکر کردم به یک 1.5 لیتری 4 بنگر متصل شده است. خط قرمز با دور کم 6500 دور در دقیقه وارد می شود ، بنابراین هیچ پدالی را درهم نمی زنید و منتظر می مانید تا VTEC شروع به کار کند. اما هنوز قدرت زیادی در اینجا یافت می شود: 174 اسب بخار قدرت و 162 پوند فوت گشتاور. و به طرز بسیار غیر هوندا مانند ، این گشتاور در دور دور 1700 به طور کامل کاهش می یابد.

بنابراین ، جالب به نظر می رسد ، درست است؟ خوب ، نه چندان سریع. این موتور با یک CVT جفت شده است ، بنابراین شادی هوندا قدیمی ، قدیمی و دور بالا ، هیچ جا یافت نمی شود. این بدان معنا نیست که درایو وحشتناک است – درست برعکس ، در واقع. این سیویک یک اپراتور روان است. با یک منحنی گشتاور مسطح تا 5500 دور در دقیقه ، این یک رزمناو بسیار مایل است. این به شما قدرت کافی را می دهد تا بتوانید با سرعت بالا حرکت کنید ، ترافیک کندتری را پشت سر بگذارید و با سهولت از تپه ها بالا بروید. سواری فقط با ارتباط کافی از شاسی راحت است و تجربه کلی رانندگی آسان است. و به عنوان کسی که ناراحت کننده نزدیک به 40 است ، این رانندگی مناسب برای من است.

هوندا گفت ، این هنوز سیویک کامل نیست. فاقد روح (و سر و صدا) مزدا 3 است و بر روی سیویک های کلاسیک که هنوز پلاک نام را تعریف می کنند ، کوتاهی می کند. اما مثل من ، این سیویک بزرگ شد. کمی بزرگتر ، بالغ تر ، شیک تر و بسیار قابل احترام تر شده است.

بنابراین این Civic آکورد کاملی است. به بزرگسالی خوش آمدی ، سیویک.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *