بلیط سوپر کاسه در حال حاضر برای رفتن به سمت بالا از $35,000 در Ticketmaster

توسط irmusic4, سپتامبر 21, 2021


بلیط سوپر کاسه در حال حاضر برای رفتن به سمت بالا از $35,000 در Ticketmaster
اگر شما به دنبال تماشای LV سوپر کاسه امسال در فرد، آماده به ظرف از دلار بزرگ: بلیط در Ticketmaster در حال حاضر برای به سمت بالا از $35,000 به فروش می رسد.
این بازی قرار است در ۷ فوریه در ورزشگاه ریموند جیمز در تمپا، فلوریدا برگزار شود. از بعد از ظهر سه شنبه، بلیط در Ticketmaster — فروشنده رسمی بلیط برای سوپر کاسه امسال — محدوده بین $9,5000 به $35,000 برای تنها یک بلیط. به گزارش سی ان بی سی، اگر این کار گران به نظر برسد، در ۲۹ ژانویه، قیمت اوج در Ticketmaster حتی ۴۰٬۰ دلار بالاتر بود.
پاس برای یک گروه از چهار در حال حاضر شروع کمی پایین تر در $5,320 هر. با این حال ، حتی این سنگین در مقایسه با قیمت متوسط بلیط سوپر بول ، که به طور معمول بین 4،000 تا 5،000 دلار سقوط می کند ، با توجه به SeatGeek.
اگر به دنبال گزینه های ارزان تر در جای دیگر هستید، ممکن است از شانس خارج شده باشید. بلیط در وب سایت هایی مانند SeatGeek و صندلی های زنده به طور مشابه بالا هستند، رسیدن به قیمت به سمت بالا از $56,160 هر یک برای یک بسته نرم افزاری از دو بلیط در وب سایت سابق, و $23,175 هر یک برای یک جفت بلیط در سایت دوم. گران ترین بلیط در Gametime در حال حاضر در $19,084 هر یک برای یک بسته نرم افزاری از چهار شروع.
این قیمت های گران قیمت بلیط به احتمال زیاد به دلیل تعداد محدود صندلی ها است. با توجه به وضعیت ویران کننده همه گیر کروناویروس در آمریکا، تنها به ۲۲ هزار طرفدار اجازه حضور در سوپر بول امسال داده خواهد شد. و از 22،000 ، 7500 شرکت کنندگان خواهد شد کارکنان بهداشت و درمان واکسینه خواهد شد که بلیط رایگان دریافت خواهید کرد.
به گزارش وب سایت NFL، لیگ ملی فوتبال در کنار محدود کردن تعداد هواداران، چندین پروتکل ایمنی جدید را نیز در ورزشگاه اجرا خواهد کرد. این شامل نیاز به ماسک صورت زمانی که مهمانان غذا خوردن و نوشیدن نیست, پرداخت های بدون پول نقد, و نشانگر برای اشاره به دوری اجتماعی. صندلی ها در سراسر ورزشگاه از جمله چند ردیف اول نیز مسدود خواهند شد تا فاصله فیزیکی بیشتری بین همه هواداران و بازیکنان ایجاد شود.
طرفداران تماشای بازی در خانه نیز خواهد شد دیدن برخی از تفاوت در سال جاری ، به طور خاص در تبلیغات. Budweiser در حال حاضر اعلام کرده است که آن را نمی خواهد در حال اجرا تجاری در طول بازی بزرگ برای اولین بار در 37 سال، در حالی که Chipotle خواهد شد پخش اولین آگهی سوپر بول خود را تا کنون.
CDC همچنین به تازگی صادر دستورالعمل جزئیات راه هایی برای تماشای سوپر کاسه امسال با خیال راحت، چه آن را از طریق یک حزب دیده بان مجازی و یا در فضای باز باشد.
ثبت نام برای اطلاعیه ها از خودی! با آنچه می خواهید بدانید به روز بمانید. اشتراک در فشار اطلاعیه ها

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *