آنچه Super Bowl در مورد وضعیت تبلیغات در حال حاضر نشان می دهد

توسط irmusic4, سپتامبر 21, 2021


آنچه Super Bowl در مورد وضعیت تبلیغات در حال حاضر نشان می دهد
سلام و به این چاپ هفتگی Insider Advertising خوش آمدید ، جایی که ما داستانهای مهم در رسانه ها و تبلیغات را دنبال می کنیم.
من لوسیا موسی ، معاون ویراستار هستم ، و در اینجا آنچه در جریان است:

* غذاهای آماده Super Bowl
* سردرگمی Cision
* بازگرداندن اجرایی MoviePass به یاد داشته باشید که می توانید برای دریافت روزانه این خبرنامه در اینجا ثبت نام کنید.
Budweiser Clydesdales در سنت روز افتتاحیه در ورزشگاه بوش قبل از بازی سنت بیسبال سنت لوئیس و سان دیه گو پادرز در لیگ ملی بیس بال در سنت لوئیس ، میسوری ، 31 مارس 2011 در اطراف زمین رژه می روند. REUTERS/سارا کنارد چه فوق العاده توسعه دهنده تبلیغات Super Bowl بسیاری از آنچه در حال حاضر در تبلیغات در حال رخ دادن است را نشان می دهد:

* مارک های دائمی امسال تبلیغات خود را در طول بازی عقب می کشند ، به ویژه مارک هایی مانند پپسی و کوکاکولا که سال سختی را پشت سر گذاشتند زیرا ویروس به جمع های بزرگ اجتماعی و رویدادهای زنده پایان می دهد.
* عدم وجود برخی از معمول های بزرگ در حالی است که تبلیغ کنندگان با خطر تلاش برای ایجاد لحن مناسب در زمان شکاف سیاسی و فرهنگی و بحران سلامت روبرو هستند. (البته ، ممکن است این استدلال دیرینه مبنی بر این که میلیون ها دلار صرف تبلیغات نمی شود ارزشش را داشته باشد.) -زنجیره های غذایی که از سفارش آنلاین استفاده می کنند.
Super Bowl با موضوعات زیادی که برای تبلیغات ممنوع است ، همچنین نحوه گره زدن مارک ها به مسائل را برای جلب توجه مصرف کنندگان که به طور فزاینده ای به اهمیت شرکت ها اهمیت می دهند ، نشان می دهد.

* Anheuser-Busch گفت که 1 میلیون دلار را صرف تبلیغ اختصاصی Bud به منظور آگاهی از واکسیناسیون کرونا می کند در حالی که Chipotle از اولین نقطه Super Bowl خود برای ترویج ابتکارات زیست محیطی خود استفاده می کند. Cision Confusion در CisionCision بزرگترین بازیگر در زمینه نرم افزار روابط عمومی 4.1 میلیارد دلاری است ، با مشتریانی مانند Edelman و Google و شهرت بخاطر قیمت بالا.
از آنجا که Cision در ژانویه 2020 توسط Platinum Equity خریداری شد ، استراتژی های فروش را تغییر داد ، سعی کرد تا بزرگترین دارایی خود ، Trendkite را بفروشد و به دنبال ادغام با رقیب برتر خود ، Meltwater ، Patrick Coffee و Sean Czarnecki بود. اخیراً ، پس از خروج تعدادی از مدیران ارشد ، کارکنان خود را اخراج کرد.
در حال حاضر ، افراد داخلی می پرسند که آینده این شرکت چیست و آیا شغل آنها ایمن است.
از گزارش پاتریک و شان:
کارکنان سابق گفتند که هدف پلاتین ادغام 12 خرید 4000 نفره شرکت و استفاده از موقعیت آن برای تسلط بر صنعت بود.
اما کارکنان فعلی و سابق Cision می گویند که از زمان دستیابی به پلاتین ارتباط رهبری کمبود داشته و منجر به سردرگمی در بین نیروی کار شده است.
یک منبع گفت: “این سازمان چندان شفاف در مورد تغییرات و اخراج کارگران نیست.”
داستان کامل آنها را اینجا بخوانید: خودی های غول نرم افزاری روابط عمومی Cision در فکر این هستند که بعد از اخراج و خروج مدیران ارشد چه اتفاقی می افتد
تد فارنزورث در بیست و هفتمین جشن سالانه جایزه اسکار بنیاد ایدون التون جان با حمایت IMDb و Neuro Drinks در جشن EJAF و 91 مین جوایز اسکار در 24 فوریه 2019 در هالیوود غربی ، کالیفرنیا شرکت می کند. جیمی مک کارتی/Getty Images for EJAF Blast from the MoviePass تد فارنزورث ، رئیس سابق MoviePass ، بازگشت.
او مoundسس یک پروژه جدید به نام Zash است که به دنبال رسانه ها ، سرگرمی ها و شرکت های فناوری محتوا برای سرمایه گذاری است.
شرکای احتمالی ممکن است به تجدیدنظر در MoviePass علاقه مند باشند ، که صدها میلیون دلار را قبل از ورشکستگی سوزاند. فارنزورث همچنین سابقه طولانی در سهام پنی دارد.
بقیه را در اینجا بخوانید: مجری که بر MoviePass نظارت داشت و ورشکست شد ، با یک اقدام تجاری عمومی جدید – یک ماه پس از مشارکت 8 میلیون دلاری با سرمایه گذاران ، بازگشته است. داستانهای دیگری که ما می خوانیم:

* CBS پس از تحقیقات L.A. Times (LA Times) مدیران ارشد ایستگاه های تلویزیونی را تعلیق کرد
* با 3 اینفلوئنسر آشنا شوید که قبلاً بیش از 1 میلیون دلار از رقبای TikTok Snapchat که در ماه نوامبر راه اندازی شده بود ، کسب کرده اند (Business Insider)
* مدیرعامل Barstool Sports می گوید TikTok به رشد مخاطبین اخیر دامن زده است و او به OnlyFans به عنوان یک پلتفرم بالقوه دیگر برای گسترش نام تجاری نگاه می کند (Business Insider)
* Spotify با «فرانکنشتاین» ، «جین ایر» و دیگر آثار کلاسیک ادبی (اختصاصی) (The Hollywood Reporter) کتاب های صوتی را آزمایش می کند.
* توییتر شرکت انتشار خبرنامه Revue (Axios) را خریداری می کند با تشکر از خواندن ، و هفته آینده شما را در اینجا می بینیم.
– لوسیا
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *