توسط irmusic4, سپتامبر 20, 2021


TEST DRIVE_ آیا هوندا سیویک جدید ارزش 25000 دلار دارد_
در عوض ، ما مجبور شدیم با Civic Si بسازیم.
برای رفتن مستقیم به بررسی ما اینجا را کلیک کنید >>
Si برای اولین بار در اواسط دهه 1980 به بازار معرفی شد و اکنون وارد هفتمین نسل تولید خود می شود. مانند هر خودرویی ، در طول این سالها سیویک سنگین تر و قدرتمندتر شده است. بنابراین تعجب آور نیست که این بزرگترین Si است.
ما به تازگی یک هفته را با سیویک سی سدان گذرانده ایم تا دریابیم که رشد سال 2012 مثبت بوده یا منفی. سیویک امسال با استقبال بسیار منفی روبرو شده است. حتی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه هوندا قصد دارد یک نسخه جدید را برای سال آینده طراحی کند که بسیار جلوتر از برنامه معمول است.
دنیل گودمن / Business Insider آنچه که از یک هاچ بک سبک شروع شد در 20 سال گذشته به یک سدان کامپکت ممتاز تبدیل شد. خودروی آزمایشی ما بهترین سدان Si بود که هوندا می سازد ، با ناوبری ، رادیو ماهواره ای ، چرخ های 17 اینچی و سیستم صوتی ممتاز.
قیمت تمام این ویژگی ها تنها 25000 دلار است.
بر خلاف رقبایی مانند فولکس واگن GTI ، Mazdaspeed3 و Ford Focus ST آینده ، سیویک Si دارای موتور توربوشارژ نیست.
با این حال ، آس در آستین Si iVTEC است. هوندا سالهاست که از این سیستم زمان بندی سوپاپ متغیر استفاده می کند و پیشرفت عملکرد آن آشکار است. VTEC با دور 5000 دور در دقیقه فعال می شود و مشخصات میل بادامک ها را تغییر می دهد تا زمان بهینه سوپاپ ها ایجاد شود.
تنها چیزی که باید بدانید این است که تغییر واضح است و افزایش قدرت بسیار محسوس است.
اما زندگی یک هفته ای با سیویک چگونه بود؟
رانندگی دانیل گودمن / Business Insider اول از همه ، Si در نظر گرفته شده است که یک ماشین راننده باشد. و ما اصلاً از Civic خود ناامید نشدیم.
هوندا همیشه گیربکس های بسیار خوبی انجام داده است و گیربکس در جدیدترین Si یکی از بهترین نقاط خودرو است. دنده ها به راحتی به نسبت بعدی می لغزند و پرتاب ها کوتاه و شیرین هستند.
ما خود را بیش از آنچه نیاز داشتیم تغییر می دهیم ، فقط به این دلیل که می توانستیم.
برای موتور امسال Si ، این موتور به 4 خط داخلی 2.4 لیتر رسیده است. در حالی که افزایش جابجایی تنها چهار اسب بخار افزایش یافته و به مجموع 201 می رسد ، گشتاور به میزان قابل توجهی به 170 پوند فوت افزایش یافته است. تغییر میل بادامک VTEC نیز در 5000 دور در دقیقه اتفاق می افتد ، 1000 پایین تر از خودروی سال گذشته.
این باعث می شود Civic Si سریع از خط خارج شود اما ترافیک زیادی نیز دارد.
و در حالی که کمی سبک است ، فرمان ارتباطی و اعتماد به نفس است. ما همچنین سیستم تعلیق سفت را دوست داشتیم.
رانندگی لذت بخش است.
به نظر می رسد دانیل گودمن / Business Insider آخرین نسل سیویک تفاوت چشمگیری با خودروهای قبلی در بخش طراحی داشت.
ما نمی توانیم در مورد مدل 2012 همین را بگوییم. اگر شما یک Si 2011 را در کنار یک 2012 پارک کرده اید ، ما مایل هستیم شرط ببندیم که یک فرد معمولی نمی تواند خودروی جدیدتر را انتخاب کند.
به جای اینکه این خودرو را یک خودروی جدید بنامیم ، ما آن را به عنوان یک تجدید تهاجمی تلقی می کنیم.
این بدان معنا نیست که Si یک ماشین جذاب نیست. نشان ظریف Si ، کوره لانه زنبوری ، اسپویلر لب روی صندوق عقب و ظاهری که در پشت یک دیفیوزر کوچک به نظر می رسد ، آن را بسیار تهاجمی و اسپرت نشان می دهد.
ما فقط آرزو می کنیم که تغییر اساسی تر باشد.
داخلی دانیل گودمن / Business Insider اینجاست که Si از هم می پاشد.
در ظاهر ، همه چیز عالی به نظر می رسد.
صندلی های تنگ سطل ، نشان های مخصوص Si ، دوخت قرمز در سرتاسر ، پدال های آلومینیومی و صفحه نمایش عالی برای سیستم ناوبری وجود دارد.
با این حال ، هنگامی که سطوح را لمس می کنید ، متوجه می شوید که قیمت برتر به معنای مواد درجه یک نیست. پلاستیک ها به سختی لمس می شوند و بسیار ارزان هستند.
به بیان ساده ، فضای داخلی برای خودرویی که این همه هزینه دارد ، مناسب نیست. این یک مورد مکرر درباره این خودرو بوده است و ما می شنویم که هوندا در حال برنامه ریزی برای به روزرسانی در وسط چرخه است.
خط تیره نیز بزرگ است. احساس می کردیم کیلومترها از شیشه جلو و خوشه سنج فاصله داریم. احساس می کنم مثل یک کشتی فضایی است.
Robert Libetti/ Business Insider را دوست ندارد ما طرفدار قیمت نبودیم ، اما به آن برمی گردیم.
همانطور که گفتیم ، فضای داخلی Si یک شکست بزرگ است. نقاط تماس لمسی Subpar تجربه ای ناخوشایند را در داخل خودرو ایجاد می کند.
و از آنجا که موتور شما را تشویق به چرخاندن می کند ، Si می تواند تا حدی پایین تر از میزان مصرف سوخت مورد انتظار بازگردد. موتور به سوخت درجه یک احتیاج دارد که هزینه دیگری است که این روزها افزایش می یابد.
این طرح همچنین احساس “جدید” نمی کند. به نظر می رسد خوب است ، اما تفاوت چندانی با اتومبیل نسل گذشته ندارد.
دوست دارد دنیل گودمن / Business Insider چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.
در نمای داخلی ، صندلی ها پشتیبان و راحت بودند. استفاده از مسیریابی آسان بود و صفحه های دوگانه داخل آن اطمینان حاصل کردند که تمام داده های مورد نیاز را دریافت می کنید.
یک ظاهر طراحی شده از زمانی که ظاهر شد خسته کننده نامیده می شود. ما از نسل گذشته اتومبیل بسیار خوشمان آمد ، بنابراین ما نیز این خودرو را دوست داریم.
اما تا کنون بهترین قسمت نحوه تغییر و پیچیدن خودرو است. گیربکس بسیار لذت بخش است. Si نیز عاشق چرخاندن است و ما بسیار خوشحال بودیم که تا جایی که می توانستیم آن را فشار دهیم.
پیچ ها اعتماد به نفس را القا می کنند و سیستم تعلیق نیز چندان سفت نیست. به طور کلی ، رانندگی با ماشین بسیار سرگرم کننده است.
آیا باید آن را خریداری کنید؟ دانیل گودمن / Business Insider اکنون این یک سوال سخت است.
ما می خواهیم Si را دوست داشته باشیم. واقعا عالی رانندگی میکنه
اما وقتی شما چنین خودرویی دارید ، زمان زیادی را صرف نگاه کردن به آن نمی کنید. شما داخل آن هستید و فضای داخلی از نظر کیفیت یک مسئله است.
درخواست از ما برای هزینه تقریبا 25000 دلار برای خودرویی که فاقد فضای داخلی عالی است ، جایی است که ما با آن مشکل داریم.
با پرداخت حدود 3000 دلار دیگر ، می توانید یک VW GTI مجهز به همان اندازه ، که دارای فضای داخلی درجه یک واقعاً درجه یک است ، تهیه کنید. ناوبری را کنار بگذارید و قیمت GTI درست با این Si کاهش می یابد.
و با همان قیمت ، Mazdaspeed3 60 اسب بخار قدرت بیشتر و بیش از 100 پوند گشتاور بیشتر ارائه می دهد. همچنین مزایای استفاده از ابزار هاچ بک را دارد.
امیدوارم هوندا به زودی برخی تغییرات داخلی را انجام دهد تا Si بتواند بار دیگر جایگاه خود را در صدر کلاس جمع و جور عملکرد قرار دهد.
حالا بررسی ویدیویی ما را بررسی کنید.

چیزی بزرگتر می خواهید؟ تراویس اوکلسکی / Business Insider TEST DRIVE: Hyundai Genesis پاسخ کره به BMW است> تراویس اوکولسکی تراویس در مورد ماشین ها ، هواپیماها ، قطارها ، قایق ها و هر چیزی که برای حمل و نقل برای Business Insider می نویسد.
او دارای مدرک زبان انگلیسی از دانشگاه جورج واشنگتن است و همچنین در وب سایت Jalopnik.com و همچنین وبلاگ طنز خود ، The Shallot منتشر شده است.
اگر می خواهید در مورد فرمول یک ، IndyCar یا هر نوع مسابقه ای صحبت کنید ، با خیال راحت به او ایمیل ارسال کنید.
بیشتر بخوانید دانیل گودمن کمتر بخوانید دنیل گودمن تهیه کننده و عکاس فیلم Business Insider است.
او اخیراً یک سال را در هنگ کنگ گذراند و در مقطع کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از مرکز روزنامه نگاری و رسانه در دانشگاه هنگ کنگ تحصیل کرد.
او که اهل نیوجرسی بود ، مدت کوتاهی پس از اخذ مدرک کارشناسی علوم سیاسی و مردم شناسی از دانشگاه جانز هاپکینز در سال 2006 به چین رفت. دانیل در چین در زمینه تدریس ، فروش مبلمان ، روابط عمومی ، مشاوره تحقیقاتی و تبلیغات گسترده کنسرت فعالیت می کرد. بیشتر بخوانید کمتر بخوانیدTEST DRIVE_ آیا هوندا سیویک جدید ارزش 25000 دلار دارد_

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *