توسط irmusic4, سپتامبر 20, 2021


سینماها هنوز عنصر کلیدی گیشه برای رونق گرفتن از فیلم های انیمیشن انحصاری را ندارند
گیشه داخلی در راه بهبود است و با دنباله های پرباری مانند “F9” و “A Quiet Place Part II” همراه است.
اما یکی از ژانرهای محبوب که می تواند تجارت تئاتر را بیشتر آغاز کند یا در سینماها مفقود شده است یا منحصر به آنها نیست: فیلم های متحرک خانوادگی.
شاون رابینز ، تحلیلگر ارشد Box Office Pro می گوید: “در حال حاضر ، غیبت های اصلی (در گیشه) فیلم های متحرک و خانواده محور است.”
برای مثال پیکسار در گیشه قابل اعتماد است. “داستان اسباب بازی 4” 2019 434 میلیون دلار فروش داخلی و بیش از 1 میلیارد دلار فروش جهانی داشت. “کوکو” 2017 ، یک فیلم اصلی و یک دنباله آن ، 210 میلیون دلار در داخل و 807 میلیون دلار در سطح جهانی درآمد داشت.
اما جدیدترین فیلم پیکسار دیزنی ، “لوکا” ، ماه گذشته پس از “روح” پیکسار ، که در ماه دسامبر به طور انحصاری در سرویس پخش پخش شد ، مستقیماً به دیزنی پلاس رفت. (برخی از کارکنان خیلی راضی نیستند.)
دیگر فیلم های متحرک و خانوادگی با کیفیت بالا ، نسخه های ترکیبی دریافت کرده اند ، از جمله برادران وارنر. ‘ “تام و جری”؛ “رایا و آخرین اژدهای” دیزنی ؛ و Universal “The Boss Baby: Business Family” که آخر هفته گذشته به سینما و طاووس رسید.
تابستان امسال ، “Space Jam: A New Legacy” به صورت روزمره در سینماها و در HBO Max اکران می شود. فیلم “گشت پنجه ای” پارامونت نیز همزمان در سینماها و در Paramount+اکران می شود.
مدل روز و روز لزوماً گیشه ندارد. برادران وارنر که امسال همه فیلم های خود را به این شکل اکران می کند ، موفقیت هایی را در این زمینه به دست آورده است ، به ویژه در فیلم “گودزیلا در مقابل کنگ”. این فیلم با وجود پخش در HBO Max بیش از 100 میلیون دلار درآمد داخلی داشت. حتی “تام و جری” 46 میلیون دلار در ایالات متحده درآمد خوبی داشت.
اما فقدان فیلم های انیمیشنی انحصاری خانوادگی با توجه به بهبود صنعت تئاتر قابل توجه بوده است. به تمام کمک هایی که می تواند داشته باشد نیاز دارد.
استودیوها بیشترین تمایل را برای تجربه فیلم های متحرک در دوران همه گیری داشتند ، سال گذشته با “ترول ها: تور جهانی” آغاز شد. این اولین فیلمی بود که برای اکران دیجیتالی از سینماها گذشت و موفقیت آن باعث شد مدیر عامل NBCUniversal جف شل بگوید که این شرکت در آینده فیلم هایی را با “هر دو فرمت” اکران می کند.
و ممکن است دلیل خوبی برای آن وجود داشته باشد.
در نظرسنجی ماه آوریل از 1904 کاربر ، برنامه فیلم و تلویزیون TV Time دریافت که فیلم های دوستدار خانواده آنهایی هستند که پاسخ دهندگان ترجیح می دهند در خانه تماشا کنند ، مانند “Space Jam: A New Legacy”.
پس از تمرکز شرکتهای رسانه ای بر فعالیتهای پخش خود در طول همه گیری ، فیلمهای متحرک راهی مطمئن برای جذب مشترکان احتمالی هستند.
اما اوضاع در پاییز امسال برای سینماها خوش بینانه تر به نظر می رسد. فیلم پارامونت “کلیفورد” ، MGM “Addams Family 2” ، جدیدترین سونی “هتل ترانسیلوانیا” و دیزنی “Encanto” همگی در حال اکران اختصاصی تئاتر هستند – در حال حاضر.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شویدسینماها هنوز عنصر کلیدی گیشه برای رونق گرفتن از فیلم های انیمیشن انحصاری را ندارند

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *