مدیرعامل دیزنی از “انعطاف پذیری” دفاع می کند. انتشار فیلم های سینمایی و سینمایی به دنبال شکایت اسکارلت جوهانسون

توسط irmusic4, سپتامبر 18, 2021


مدیرعامل دیزنی از “انعطاف پذیری” دفاع می کند. انتشار فیلم های سینمایی و سینمایی به دنبال شکایت اسکارلت جوهانسون
دیزنی تصمیم خود را مبنی بر اکران همزمان برخی فیلم ها در سینماها و پخش روز پنجشنبه دو برابر کرد.
باب چاپک ، مدیرعامل دیزنی در تماس با درآمد گفت: “همانطور که احتمالاً می دانید ، ما در جهان بسیار نامعلومی زندگی می کنیم زیرا بهبود برخی از بازارهای ما در نمایشگاه نمایش های تئاتر بخشی از آن است.” “ما از همان ابتدا گفتیم که برای انعطاف پذیری ارزش این را داریم که بتوانیم با توجه به آنچه در بازار می بینیم ، تماس های لحظه آخری را انجام دهیم.”
اظهارات وی کمتر از دو هفته پس از آن مطرح شد که اسکارلت جوهانسون ، ستاره فیلم “بیوه سیاه” علیه دیزنی شکایت کرد و این شرکت را متهم کرد که قرارداد خود را با انتشار فیلم در پلتفرم پخش دیزنی+ و همزمان در سینماها نقض کرده است. طبق ادعای دادخواست ، جبران خسارت وی تا حد زیادی بر اساس درآمد گیشه است ، که برخی از آنها با پخش از بین می رود.
شکایت یوهانسون در این تماس بلافاصله مورد رسیدگی قرار نگرفت.
وکیل این ستاره به اینسایدر گفت که دیزنی قراردادی را که با این بازیگر داشت نادیده گرفت و حقوق او را نقض کرد.
جان برلینکسی ، وکیل یوهانسون ، در این باره می گوید: “بر هیچ کس پوشیده نیست که دیزنی فیلم هایی مانند Black Widow را مستقیماً بر روی Disney+ منتشر می کند تا مشترکین خود را افزایش داده و در نتیجه قیمت سهام شرکت را افزایش دهد-و اینکه به عنوان بهانه ای در پشت Covid-19 پنهان شده است.” زمان. “اما نادیده گرفتن قراردادهای هنرمندان مسئول موفقیت فیلم هایش در پیشبرد این استراتژی کوته بینانه حقوق آنها را نقض می کند و ما مشتاقانه منتظر اثبات آن در دادگاه هستیم.”
دیزنی از این انتشار دفاع کرد و به اینسایدر گفت: “این پرونده هیچ مزیتی ندارد. این دعوی به ویژه در غفلت از اقدامات وحشتناک و طولانی مدت جهانی همه گیری COVID-19 غم انگیز و ناراحت کننده است.” انتشار در سطح اشتراک “دسترسی برتر” دیزنی+همچنین “به طور قابل توجهی توانایی وی را برای دریافت غرامت اضافی به ازای 20 میلیون دلار دریافتی تا به امروز افزایش داده است.”
به طور کلی ، قراردادهای با استعدادها در دوران عجیب اکران فیلم های همه گیر همه گیر “در کل ، آنها بسیار بسیار هموار پیش رفته اند” ، چاپک روز پنجشنبه گفت.
چپک افزود: “فقط برای تکرار ، تصمیمات توزیع به صورت فیلم به فیلم … بر اساس شرایط بازار جهانی و رفتار مصرف کننده گرفته می شود.” “ما همچنان از همه گزینه های موجود در آینده استفاده خواهیم کرد ، از بینش های بدست آمده در هر اکران درس می گیریم و بر این اساس نوآوری می کنیم … در حالی که همیشه آنچه را که فکر می کنیم به نفع فیلم و به نفع رای دهندگان ما است انجام می دهیم.”
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *