رقابت 19 شرکت برای قرار دادن اتومبیل های خودران در جاده ها تا سال 2021

توسط irmusic4, سپتامبر 17, 2021


رقابت 19 شرکت برای قرار دادن اتومبیل های خودران در جاده ها تا سال 2021
با شروع سال 2021 ، می توانید شرط بندی کنید که دهه خودروهای بدون راننده آغاز می شود.
ولوو ما 19 شرکت را جمع آوری کردیم که قصد داشتند فناوری خودروهای بدون راننده را تا سال 2021 آماده کنند ، برخی از آنها حتی اعلام کردند که اتومبیل کاملاً خودران آنها در آن زمان به جاده ها می آید. (البته با فرض اینکه مقررات لازم وضع شده باشد.)
در اینجا آمده است که چه کسی در مسابقه است تا خودروهای بدون راننده را به واقعیت تبدیل کند فقط چهار سال آینده.
هدف تسلا این است که فناوری بدون راننده خود را تا سال 2018 آماده کند. ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، در حین رونمایی در 29 سپتامبر 2015 در Fremont ، کالیفرنیا ، درهای بال شاهین را بر روی شاسی بلند جدید تسلا Model X Crossover نشان می دهد. پس از چندین تاخیر در تولید ، ایلان ماسک به طور رسمی شاسی بلند مورد انتظار تسلا Model X Crossover را روانه بازار کرد. جاستین سالیوان/گتی ایماژ ، ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، در سپتامبر گذشته به جدول زمانی 2018 متعهد شد ، اما بعید است که یکی از آنها را در راه ببینیم. ماسک خودش گفت که بعید است نهادهای نظارتی آمادگی ورود خودروهای بدون راننده به جاده ها در سال 2018 را داشته باشند ، بنابراین باید منتظر ماند و دید که این امر چگونه پیش می رود.
ماسک در حال آماده سازی برای معرفی محصول بزرگ در روز چهارشنبه است و گمانه زنی ها می تواند رونمایی از Autopilot 2.0 باشد. تسلا به تازگی به روز رسانی نرم افزاری اصلی خود به نام نسخه 8.0 را ارائه کرده است که ویژگی ها و عملکردهای جدیدی به خودروهای تسلا داده است. این ارتقا چند هفته پس از آن صورت گرفت که تسلا بی سر و صدا قیمت اتوپایلوت را از 2500 دلار به 3000 دلار در ماه آگوست افزایش داد.
اوبر خودروهای خودران خود را در پیتسبورگ به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی در ماه سپتامبر منتشر کرد. Uber Uber در ماه سپتامبر اتومبیل های Ford Fusion را تغییر داد که با فناوری خودران این شرکت به عنوان بخشی از خلبان پیتسبورگ تغییر یافته بود. چند کاربر منتخب Uber می توانند از خودروها به عنوان بخشی از برنامه استقبال کنند. اما این خودروها هنوز یک راننده ایمنی و همچنین یک مهندس در جلو دارند زیرا هر از گاهی خراب می شوند.
اوبر و ولوو همچنین با یک اتحاد 300 میلیون دلاری برای توسعه خودروهای بدون راننده موافقت کرده اند. Uber با کارکنان شکارچیان بخش روباتیک دانشگاه کارنگی ملون ، نمایشی برای فضای اتومبیل های خودران ساخته است.
گوگل هرگز مهلت رسمی نداده است ، اما پیشنهاد کرده است که در حال آماده سازی این فناوری تا سال 2020 است. این عکس فایل 13 مه 2014 ، یک Lexus خودران گوگل را در یک رویداد Google در خارج از موزه تاریخ کامپیوتر i نشان می دهد n Mountain View ، کالیفرنیا. AP کریس اورمسون ، رئیس سابق پروژه خودروهای خودران گوگل ، طی سخنرانی TED مارس 2015 پیشنهاد کرد که او و تیمش در مهلت 2020 کار می کنند.
گوگل رویکرد متفاوتی را نسبت به سایر خودروسازان در پیش گرفته است زیرا به دنبال اضافه کردن امکانات نیمه مستقل به صورت اضافه کار نیست ، بلکه خودرویی کاملاً بدون راننده و بدون ترمز و فرمان تولید می کند. این خودروها تا سپتامبر بیش از 2 میلیون مایل را در حالت خودکار طی کرده اند.
تویوتا به دنبال این است که خودرویی بدون راننده تا سال 2020 آماده حرکت باشد.

این خودروساز در حال آماده سازی خودروهای بدون راننده خود تا سال 2020 است. در نوامبر گذشته ، تویوتا 1 میلیارد دلار در زمینه هوش مصنوعی و روباتیک سرمایه گذاری کرد تا به تحقق این هدف کمک کند. این خودروساز همچنین مسیرهایی را برای کمک به خودروهای بدون راننده خود ترسیم می کند.
بی ام و خودروهای خودران خود را در چین در سال 2021 معرفی خواهد کرد. BMW این خودروساز آلمانی قصد دارد خودروهای خودران را در سال 2021 در چین عرضه کند.
بی ام و همچنین متعهد است که در اواخر سال 2021 خودرویی تمام برقی با قابلیت های خودران را به عنوان بخشی از پروژه i20 خود عرضه کند. تا سال 2025 ، پروژه i20 کاملاً مستقل خواهد بود.
بی ام و برخی از فناوری های خودران خود را در کانسپت تمام برقی i3 خود به نمایش گذاشته است ، که می تواند خود را پارک کند و وقتی آماده هستید ، بیاید و شما را سوار کند. سری بی ام و 7 نیز از قبل دارای ویژگی های نیمه مستقل مانند کمک نگه داشتن خط و حفاظت در برابر برخورد جانبی است.
ولوو قصد دارد خودروهای خود را تا سال 2020 با استفاده از ویژگی های نیمه مستقل در اتومبیل های خود “ضد مرگ” کند و در نهایت به خودروهای بدون راننده برساند. ولوو علاوه بر معامله اوبر در پیتسبورگ ، ولوو همچنین قصد دارد “آزمایش پیشرفته رانندگی خودران” را در چین اجرا کند ، جایی که 100 داوطلب قادر خواهند بود ولوو XC90 بدون راننده را در جاده های عمومی آزمایش کنند. این آزمایش بخشی از برنامه DriveMe آن است که همچنین 100 Volvos بدون راننده را در گوتنبرگ ، سوئد و لندن در سال 2017 آزمایش می کند.
تا سال 2020 ، ولوو قصد دارد در مسیر دستیابی به خودرویی کاملاً مستقل قرار گیرد.
نیسان متعهد شده است که تا سال 2020 یک خودروی مستقل تجاری مقرون به صرفه در جاده ها داشته باشد. نیسان نیسان در وب سایت آنها نوشت که “پیشرفت های تکنولوژیکی لازم برای شروع واقعیت این داستان” را تا آن تاریخ به دست آورده است.
این خودروساز در ماه آگوست در ژاپن ProPILOT را عرضه می کند ، یک ویژگی خودران که به خودروها اجازه می دهد در بزرگراه ها به طور خودکار حرکت کنند. اما این سیستم در نهایت در اروپا ، چین و ایالات متحده راه اندازی می شود. نیسان به افزودن قابلیت های بدون راننده به ProPILOT ادامه می دهد تا اینکه در سال 2020 یک خودرو کاملاً خودران داشته باشد.
فورد قصد دارد خودروی خودران خود را ظرف چهار تا پنج سال آماده کند. فورد فورد تا سال 2021 ناوگان اتومبیل های خودران را به عنوان بخشی از خدمات اشتراک یا سوار شدن به بازار عرضه می کند. مانند اتومبیل های خودران گوگل ، اتومبیل های فورد با فرمان ، ترمز یا پدال گاز عرضه نمی شوند.
مارک فیلدز ، مدیرعامل فورد اخیراً در مارس در گفتگو با بیزینس اینسایدر گفت: “آنچه ما گفتیم این است که شاید ما اولین نفر نباشیم ، اما وقتی این کار را انجام دهیم ، با نام تجاری ما صادق خواهد بود ، که به معنی دسترسی است.” “ما می خواهیم مطمئن شویم که این در دسترس همه است ، و نه فقط افرادی که می توانند خودروهای لوکس تهیه کنند.”
فورد و شرکت چینی بایدو اخیراً 150 میلیون دلار در Velodyne ، تولید کننده سیستم Lidar سرمایه گذاری کردند که به خودروهای خودران اجازه می دهد جهان اطراف خود را “ببینند”.
فورد نشان داد خودروهای بدون راننده خود می توانند با موفقیت در تاریکی کامل در ماه آوریل حرکت کنند. این خودروها همچنین می توانند با موفقیت در برف رانندگی کنند.
جنرال موتورز با Lyft برای ساخت اتومبیل های برقی و کاملاً بدون راننده همکاری کرده است که تقریباً برای هر کسی در دسترس خواهد بود. Cruise Automation GM سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری خود را در Lyft در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در ماه ژانویه برای ساخت شبکه ای از خودروهای بدون راننده درخواستی اعلام کرد.
جنرال موتورز دقیقاً زمان دسترسی به اشتراک گذاری سواری را اعلام نکرده است ، اما به Business Insider گفته است که “بسیار سریعتر از آنچه مردم تصور می کنند” می آید.
جنرال موتورز همچنین در ماه مارس استارتاپ اتومبیل های خودران Cruise Automation را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد تا تلاش های خودران خودرو را تقویت کند.
دایملر ، سازنده مرسدس بنز ، قصد دارد کامیون های بدون راننده خود را تا سال 2020 آماده کند. کامیون خودران دایملر. دایملر در اکتبر ، یک دکل بزرگ مرسدس بنز با رانندگی در یک جاده عمومی تاریخ ساز شد و این اولین باری بود که یک دکل بزرگ به صورت نیمه مستقل در بزرگراهی حرکت می کرد. مدیران دایملر گفته اند که سیستم تغذیه کامیون خودران با نام خلبان بزرگراه ممکن است تا سال 2020 برای کاربردهای واقعی آماده شود.

آئودی A7 در سال 2015 تنها 550 مایل رانندگی کرد ، اما در مورد زمان ورود آن به بازار خبری نیست. آئودی اگرچه هنوز تاریخی مشخص نشده است ، آئودی شرکتی نیست که بتوان روی آن خوابید. این خودروساز اولین شرکتی بود که در سال 2012 مجوز رانندگی خودکار را در نوادا دریافت کرد و بعداً مجوز رانندگی خودکار خود را برای کالیفرنیا در سال 2014 دریافت کرد.
بایدو ، یک شرکت جستجوی مستقر در پکن ، قصد دارد یک مدل تجاری از ماشین بدون راننده خود را تا سال 2018 آماده کند. بایدو برای آزمایش خودروهای خودران خود در کالیفرنیا مجوز گرفته است و در حال حاضر کارمندانی در این پروژه در دفتر Sunnyvale کار می کنند.
این شرکت در زمینه توسعه فناوری پیشرفت هایی داشته است. در دسامبر ب ام و سری 3 اصلاح شده بایدو توانست مسیری 18.6 مایل را طی کند. بی ام و اصلاح شده با موفقیت وظایفی مانند دوربرگردان ، تغییر مسیر ، عبور از ماشین های دیگر و ادغام در و خارج از بزرگراه ها را با موفقیت انجام داد.
اکنون بایدو از یک Chery EQ اصلاح شده در تصویر بالا برای آزمایش فناوری بدون راننده خود در چین استفاده می کند.
هوندا قصد دارد تا سال 2020 خودروهایی تولید کند که در بزرگراه ها کاملاً بدون راننده هستند. رویترز/نوح برگر هوندا از مارس 2015 خودروهای خودران خود را در ایستگاه سلاح های دریایی کنکورد در سانفرانسیسکو آزمایش می کند.
به گزارش رویترز ، این خودروساز در حال توسعه هشدار تصادف در برابر تصادف ، هشدار خروج از خط و کمک به حفظ خط است که امسال در خودروهای آکورا و سیویک خود در سال 2016 ارائه شده است. عرضه ویژگی های نیمه مستقل در اتومبیل های خود بخشی از برنامه هوندا برای دستیابی به خودمختاری کامل در بزرگراه ها تا سال 2020 است.
هیوندای قصد دارد تا سال 2020 ویژگی های بدون راننده را در خودروهای خود داشته باشد ، اما تا سال 2030 خودرویی کاملاً خودران آماده نخواهد داشت. رویترز/استیو مارکوس به گزارش رویترز ، هیوندای قصد دارد تا سال 2020 ویژگی های خودران را آماده کند ، اما خودروهای درجه یک آن مانند جنسیس دارای ویژگی های بدون راننده مانند ترمز خودکار هستند.
کوون مون سیک ، نایب رئیس هیوندای موتور گروه ، در رویدادی در نوامبر 2015 گفت: این خودروساز قصد دارد یک ماشین کاملاً خودران تا سال 2030 آماده کند.
تأمین کننده خودرو بوش چندین سال است که بر روی فناوری بدون راننده کار می کند و هدف نهایی آن انتشار نرم افزار کاملاً بدون راننده در یک دهه اخیر است. بوش کی استپر ، رئیس بخش رانندگی خودکار بوش ، به Business Insider گفت که بوش قصد دارد قطعات جدیدی مانند سنسورهای رادار نسل بعدی را منتشر کند که تا 10 سال آینده از خودمختاری کامل پشتیبانی می کند.
استپر گفت ، بوش در حال حاضر برنامه ای برای ساخت یک خودرو واقعی ندارد.
بوش از سال 2013 فناوری بدون راننده خود را در آزادراه های عمومی در آلمان ، ایالات متحده و ژاپن آزمایش می کند. عکس بالا از نمای داخلی یکی از خودروهای مفهومی آن در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در ماه ژانویه نشان داده شده است.

PSA Groupe ، دومین تولید کننده بزرگ خودرو در اروپا ، قصد دارد خودروهای کاملاً بدون راننده را تا سال 2020 آماده کند. YouTube/ PSA پژو سیتروئن چهار خودروی خودران این خودروساز در ماه اکتبر 360 مایل بین پاریس و بوردو فرانسه را طی کردند. در تمام طول سفر هیچ راننده ای دخیل نبود و ماشین ها توانستند خط خود را تغییر داده و سرعت خود را با موفقیت تنظیم کنند.
استارت آپ فارادی فیوچر در حال کار بر روی یک ماشین برقی است و در حال توسعه فناوری خودکار برای آن است. استارت آپ Rob Ludacer Electric Faraday Future از خودروی مفهومی خود ، که در تصویر بالا آمده است ، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در ماه ژانویه رونمایی کرد و آن را کاملاً مستقل توصیف کرد.
فارادی فیوچر برای آزمایش خودروهای خودران خود در میشیگان در ماه ژوئن درخواست مجوز کرد. این استارت آپ برای آزمایش خودروهای خودران خود در کالیفرنیا در همان ماه تأیید شد.
این شرکت نوپا به بیزنس اینسایدر گفت که تا پایان سال 2016 دارای نمونه های اولیه ای خواهد بود که نمایانگر خودروهای تولیدی آن هستند. نمونه های اولیه Faraday Future که به شدت استتار شده اند در حال حرکت در اطراف لس آنجلس هستند.
پیش بینی می شود خودروهای فارادی فیوچر تا سال 2020 تولید شوند.
LeEco ، یک شرکت فناوری چینی ، در حال کار بر روی یک اتومبیل برقی مستقل است. فیس بوک/LeEco LeEco در حال کار بر روی خودرویی با نام LeSEE است که در تصویر بالا کاملا مستقل است. فرمان هنگام رانندگی خودکار می تواند به داشبورد تا شود. همچنین به این معنی است که یک وسیله نقلیه ناوگان است که می توانید احضار کنید تا از قبل شما را در جایی رانندگی کند.
LeEco در ماه سپتامبر کمی بیش از 1 میلیارد دلار بودجه برای توسعه خودروهای برقی خود جمع آوری کرد. این خبر چند هفته پس از سرمایه گذاری 1.8 میلیارد دلاری LeEco برای ساخت کارخانه تولید خودروهای برقی در شرق چین با ظرفیت تولید سالانه 400000 خودرو منتشر شد.
هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دیدن LeSEE در دست نیست. شایان ذکر است که LeEco شریک Faraday Future است.
گفته می شود اپل تلاش های خود را برای ساخت یک اتومبیل خودران کنار گذاشته و در عوض تمرکز خود را بر روی نرم افزارهای خودران متمرکز کرده است. ConceptsiPhone از طریق یوتیوب ، مارک گورمن و الکس وب ، از بلومبرگ گزارش دادند که اپل کار بر روی نرم افزار برای خودروهای بدون راننده را در اولویت قرار داده است تا ساختن یک اتومبیل مستقل واقعی از ابتدا.
بر اساس گزارش بلومبرگ ، صدها نفر از اعضای تیم خودروهای 1000 نفره که در داخل پروژه پروژه تایتان نامیده می شوند ، مجدداً تعیین تکلیف شده اند ، رها شده یا به دلخواه خود ترک شده اند.
مدیران اپل تصور کرده بودند که یک اتومبیل برقی و خودران بسازند که بتواند راننده را با اثر انگشت تشخیص دهد. برنامه دیگر شامل شروع با یک اتومبیل تا حدی خودران با فرمان و همچنین ترمز و پدال گاز بود ، با این هدف که بعداً به چیزی کاملاً بدون راننده منتقل شود.

Axel Springer ، شرکت مادر Insider Inc. ، سرمایه گذار در Uber است.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *