عرشه ای را بخوانید که استارتاپی که از AI برای خودکارسازی تحقیقات بازار برای مشتریانی مانند Google و Clorox استفاده می کند ، برای جمع آوری 15 میلیون دلار استفاده کرد.

توسط irmusic4, سپتامبر 15, 2021


عرشه ای را بخوانید که استارتاپی که از AI برای خودکارسازی تحقیقات بازار برای مشتریانی مانند Google و Clorox استفاده می کند ، برای جمع آوری 15 میلیون دلار استفاده کرد.
BlueOcean ، یک استارتاپ نرم افزاری به عنوان یک سرویس که از هوش مصنوعی برای کمک به مارک ها برای توسعه و تغییر استراتژی های بازاریابی خود استفاده می کند ، 15 میلیون دلار بودجه برای سری A جمع آوری کرد.
شرکت خصوصی سرمایه گذاری Insight Partners ، که در پلتفرم های فناوری و شرکت های نرم افزاری مانند Twitter ، Shopify و Calm سرمایه گذاری کرده است ، گردان را بر عهده داشت.
BlueOcean در سال 2019 توسط دامپزشکان آژانس تبلیغاتی گرانت مک دوگال ، مدیر عامل راه اندازی شد. لیزا نبل ، COO و رئیس جمهور ؛ و مت گروس ، دانشمند ارشد داده. آنها به مدت دو سال در حالت بتا عمل می کردند و مشتریان آنها مایکروسافت ، گوگل ، سیسکو ، بلومینگدیلز و دیاجیو بودند.
مک دوگال گفت که بنیانگذاران با استفاده از یادگیری ماشین گشایشی را برای ساده سازی تحقیقات بازار و آگاهی بازاریابان از عملکرد خود و رقبا مشاهده کردند.
BlueOcean ، که بر اساس مدل اشتراک کار می کند ، داده های زمان واقعی از منابع عمومی مانند وب سایت های شرکتی ، پست های رسانه های اجتماعی ، پرونده های مالی ، داده های مصرف کننده و پاسخ به کمپین های تبلیغاتی را جمع آوری می کند. مک دوگال گفت ، سپس راه هایی را برای CMO ها برای سازگاری با حرکت رقبا ، تغییرات بازار و عملکرد خود توصیه می کند. همچنین بر اساس عواملی مانند کل هزینه تبلیغات ، میزان تعامل و سازگاری پیام ها ، مارک ها را در برابر رقبای برتر خود رتبه بندی می کند. رقبای آن شامل پلت فرم مدیریت داده Qualtrics هستند.
BlueOcean ادعا می کند که نیاز به مشاوران و نظرسنجی های طولانی را با خودکارکردن بیشتر فرایند کاهش می دهد. این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید برای استخدام فروشندگان ، در نظر گرفتن خریدهای مربوط به هوش مصنوعی و ارتقاء شرکت استفاده کند.
مک دوگال گفت: “اتکا به داده های شخص اول از بین می رود.” “توانایی نگاه کردن به بازار ، دریافت سریع اطلاعات و تصمیم گیری ، کلید توانایی شما برای سریعتر ورود به بازار است.”
در زیر عرشه سرمایه گذار BlueOcean است.
BlueOcean از نرم افزار هوش مصنوعی برای بازاریابی اطلاعات شرکت ها و رقبای خود استفاده می کند. نقاط اصلی فروش آن اتوماسیون و به روز رسانی در زمان واقعی است. به گفته گرانت مک دوگال ، مدیرعامل BlueOcean ، مرحله نهایی کوکی های تبلیغاتی باعث می شود تحقیقات بازار از همیشه مهمتر شود. مک دوگال گفت ، BlueOcean BlueOcean ادعا می کند که بخشی از آنچه شرکت های تحقیقاتی سنتی انجام می دهند ، با هزینه سالانه از 45000 دلار تا 80،000 دلار دریافت می کند. BlueOcean BlueOcean می گوید که می تواند به بازاریابان بگوید که آیا عملکرد ضعیفی دارند یا نیاز به تغییر استراتژی دارند. BlueOcean سرمایه گذاران و مشاوران BlueOcean با Google ، Diageo و شرکت نرم افزاری مالیاتی Avalara همکاری کرده اند. راشل گلر ، مدیرعامل BlueOcean Insight Partners ، گفت میلیاردها دلار به خدمات تحقیقاتی برندها سرازیر می شود و شرکت های بازار متوسط ​​به دنبال راهی مقرون به صرفه برای ورود به این حوزه هستند. BlueOcean BlueOcean قصد دارد به سایر مشاغل مانند مدیریت داده و مشاوره نیز گسترش یابد. BlueOcean BlueOcean ادعا می کند که می تواند به بازاریابان کمک کند تا تصمیم بگیرند که چقدر باید هزینه کنند و بفهمند چرا برخی رقبا بهتر از دیگران عمل می کنند. مشتریان BlueOcean BlueOcean شامل مارک های B2B و B2C مانند Cisco ، Clorox و Pabst Blue Ribbon هستند. مایکروسافت یکی از اولین کسانی بود که مشترک شد. BlueOcean BlueOcean می گوید در مدت 8 ماه از زمان راه اندازی ، 100 مشتری را امضا کرده است. مک دوگال گفت: BlueOcean 90 business از مشاغل جدید BlueOcean از طریق مراجعه به منزل انجام می شود. این شرکت می خواهد با آژانس های تبلیغاتی و مشتریان آنها همکاری کند. BlueOcean BlueOcean قصد دارد خود را به عنوان برترین سرویس “ردیابی مارک” معرفی کند. اقیانوس آبی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *