توسط irmusic4, آگوست 24, 2021


نحوه ایجاد یک استارتاپ جدید در 5 مرحله استراتژیک
وقتی در اواخر آوریل 2013 از استارتاپ خود دور شدم ، به یک دوراهی بزرگ رسیده بودم. بیش از دو سال از زندگی من در Habidy.com ، یک شرکت رسانه ای اجتماعی سخت ، سرمایه گذاری شده بود. من در جایی بودم که بسیاری از کارآفرینان پیش از من بودند: هیچ چشم انداز تجاری ، صفر درآمد و سطحی پر از تعهدات (از جمله حمایت از یک خانواده جوان و پرداخت اجاره نیویورک).
تصمیماتی داشتم که باید بگیرم. من می توانم آن را در دنیای استارت آپ ادامه دهم یا به درام بیت شرکتی که در سال 2008 از آن دور شده بودم بازگردم. زندگی استارتاپی به معنای استرس و عدم قطعیت و یک فشارسنج احساسی بود که بین لذت و ناامیدی در حال افزایش بود. از طرف دیگر ، یک کار روزانه می تواند حقوق ثابت و میزان کمی از کار را ارائه دهد. اما بیشتر این همچنین به معنای خروج از شیوه زندگی است که به من اجازه می دهد مسیر موفقیت خود را ترسیم کنم.
برای من ، انتخاب آسان بود – من به استارتاپ ها پایبند بودم.
با این حال ، این بار من تصمیم گرفتم با استارتاپ ها مشورت کنم ، آنچه را که از طریق آزمایش ، خطا و سوء جهت گیری آموخته بودم ، در نظر بگیرم و در سایر بنیانگذاران اولیه با مغز بزرگ و حتی ایده های بزرگتر به کار ببرم.
در اینجا مروری بر چگونگی ایجاد و توسعه یک مشاغل مشاوره در طول یک ماه است – و از صفر به چهار مشتری نوپای باور نکردنی در این فرآیند رسیدم:
مرحله 1: نام تجاری خود را تعریف کنید چه خدماتی را می فروشید و چرا مردم شما را به عنوان ارائه دهنده متخصص انتخاب می کنند؟ تعریف برند شما به این معنی است که ابتدا خودتان را تعریف کنید. تعیین کنید که می توانید برای افرادی که آنها نمی توانند (یا وقت ندارند) برای خودشان انجام دهند.
با توجه به شغل بازاریابی و روابط عمومی من ، تشخیص و توضیح دادن طاقچه من برای دیگران آسان بود. من به استارتاپ های اولیه و میانی کمک می کنم محتوای خود و بازار خود را افزایش دهند. اطمینان حاصل می کنم که پیام ها ، تحویل و محصول آنها همه از یک صفحه آهنگ خوانده می شود.
پیدا کنید چه چیزی شما را متمایز می کند و چه قولی را می توانید برای مشتریان خود به انجام برسانید و دست به کار شوید.
مرحله 2: پیام خود را تقویت کنید هنگامی که یک طاقچه پیدا کردید و با فروش خدمات خود به دیگران احساس راحتی کردید ، باید نقاط پیام ساده ای ایجاد کنید که به وضوح دلیل وجود شما را بیان کند.
بیشتر ممکن است تعریف یک نام تجاری و زدن پیام شما نسبتاً آسان به نظر برسد ، اما اولین تأثیر قوی و قدرتمند کسب و کار شما مهمترین چیز برای هر شرکتی است. دفعه اول درست عمل کنید و در مسیر خوبی قرار دارید.
مرحله 3: شبکه خود را فعال کنید هرگز نمی توانید اهمیت یک شبکه بزرگ را زیر پا بگذارید. و صرفنظر از سابقه یا زمینه کاری شما ، از این که شبکه اصلی شما چقدر به شما می رسد شگفت زده خواهید شد.
با هر شخصی که می شناسید با پیام های شخصی ارتباط برقرار کنید و با یک “درخواست” خاص تماس بگیرید. ارتباط شما می تواند شما را به چه کسانی معرفی کند؟ آیا می توانید برای چت یا قهوه 10 دقیقه ای ملاقات کنید تا مراحل بعدی کاری را که در حرفه خود انجام می دهید مورد بحث قرار دهید؟ اگر درخواست نکنید ، هرگز دریافت نمی کنید. اگر علاقه و قدردانی خود را از خود نشان دهید ، هرگز شگفت زده نخواهید شد.
اما خود را کوتاه نفروشید – شبکه ها را می توان هر روز ایجاد و پشتیبانی کرد. از کوچک شروع کنید ، با فعالیت های خود سازگار باشید و اتفاقات خوبی در پی خواهد داشت.
مرحله 4: Price to MoveConsulting یک تجارت دشوار است – به ویژه در دنیای استارتاپ. در حالی که آژانس های تبلیغاتی که من در اواسط دهه 2000 در آن کار می کردم ، 150 دلار در ساعت برای وقتم از مشتریان دریافت می کردم ، اما در استارتاپ های با هزینه صرف ، نیمی از آن سود واقعی است.
از کم شروع کنید ، تخفیف بدهید و در برنامه هایی با نسبت پول نقد کار کنید تا این پیام را ارسال کنید که در بازی کمی حساسیت دارید. همچنین ، به خاطر داشته باشید که اگر تلاش های شما درها و مشتریان داخلی را برای مشتری شما باز کند ، یک نقش مهم اما کم درآمد در یک استارتاپ کوچک می تواند منجر به روابط طولانی مدت تری شود.
مرحله 5: اجرا در WorkAll یک مربی اولیه به من گفت: “انتظارات منطقی را برای هر مشتری ایجاد کنید و سپس از آنها بسیار فراتر بروید.” این در طول حرفه حرفه ای من به عنوان یک مانترا برای من عمل کرده است.
ارزش نام بازی برای هر مالک است. اگر ارزش شما درخشان شود ، موفقیت های خود را به دنبال خواهد داشت. در مورد من ، این منجر به ارجاع زودهنگام شد که تقویت عمده ای برای تمرین من بود. در حالی که دو مشتری اول من به عنوان ارجاع از طریق شبکه من آمدند ، سومی به پیشنهاد مشتری که فقط دو هفته با او کار کرده بودم ، منتقل شد.
اگر کارهای بزرگی انجام دهید ، نتایج به خودی خود نشان می دهند.
Brendan Mangus مشاور اصلی در Colorwheel Media Consulting است ، نژاد جدیدی از مشاوران فناوری که در کمک به استارتاپ های اولیه و میانی محصول خود را اصلاح کرده ، بازار و جامعه خود را تعریف و توسعه داده و استراتژی ترویج و بازار خود را اجرا می کند. قبل از شروع فعالیت مشاوره ای ، بیش از یک دهه را صرف ارائه بازاریابی ، برندسازی و روابط عمومی کرد
شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت شونده است که از آینده دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi ، YEC اخیراً StartupCollective را راه اندازی کرد ، یک برنامه آموزشی رایگان مجازی که به میلیون ها کارآفرین کمک می کند تا کسب و کار خود را راه اندازی و توسعه دهند.
پست های بیشتر در مورد شورای کارآفرینان جوان را بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شویدنحوه ایجاد یک استارتاپ جدید در 5 مرحله استراتژیک

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *