توسط irmusic4, آگوست 22, 2021


یکی از مدیران شرکت سیسکو توضیح می دهد که چگونه راه اندازی خرید و فروش داده های تجاری ، تجارت 3 میلیارد دلاری امنیت سایبری خود را تقویت کرده و به مایکروسافت در بازار پررونق کمک می کند.
برای بقا در صنعت در حال تغییر سریع ، مشاغل امنیتی باید بیشتر از داده ها تمرکز کنند تا نرم افزار.
این دلیل منطقی مدیران امنیتی Cisco است که آینده کسب و کار امنیتی غول فناوری را ارائه می دهند ، که بیش از 250،000 مشتری را جذب می کند و 3 میلیارد دلار درآمد در سال 2020 به ارمغان می آورد. در هفته گذشته – از جمله شرکت امنیت سایبری Kenna ، که با مبلغ نامعلومی خریداری شد.
در کنفرانس RSA این هفته ، مدیران سیسکو گفتند که این شرکت قصد دارد از خریدهای اخیر خود برای استفاده بهتر از داده هایی که از پایگاه عظیم مشتریان خود جمع آوری می کند ، استفاده کند. در حالی که سیسکو در حال حاضر نرم افزاری امنیتی را که به مشتریان در مورد نفوذ احتمالی هکرها هشدار می دهد ، به فروش می رساند ، این شرکت قصد دارد ابزارهایی را ایجاد کند که از هوش مصنوعی برای پردازش حجم عظیمی از داده ها از دستگاه های مشتریان استفاده می کند تا در شناسایی روندها و پیش بینی حملات بهتر عمل کند.
صنعت امنیت سایبری در حال رونق است و میلیاردها دلار درآمد و سرمایه خطرپذیر در سال گذشته به شرکت های امنیتی شرکت ها سرازیر شده است. رئیس جمهور جو بایدن هفته گذشته در پی موج حملات به سازمان های دولتی ، فرمان اجرایی را امضا کرد که بر اساس آن شرکت ها باید اطلاعات بیشتری در مورد امنیت سایبری خود ثبت کرده و گزارش دهند ، که انتظار می رود هزینه های بیشتری را در این صنعت وارد کند.
معاون ارشد و مدیر کل گروه تجاری امنیتی سیسکو ، Gee Rittenhouse ، در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه به Insider و سایر رسانه ها گفت که سیسکو به دلیل ابزارهای پیچیده تجزیه و تحلیل داده ها ، Kenna را بعنوان یک هدف خرید انتخاب کرد. این شرکت همچنین در هفته گذشته راه اندازی نرم افزار شبکه Sedona Systems و شرکت نرم افزاری رویداد Socio Labs را خریداری کرد.
کنا قبلاً نزدیک به 100 میلیون دلار از سرمایه گذاران از جمله Sorenson Capital ، Citi Ventures ، Bessemer و US Venture Partners جمع آوری کرده است. بر اساس داده های Pitchbook ، آخرین دور سرمایه گذاری آن در سال 2019 ارزش شرکت را 320 میلیون دلار اعلام کرده است.
ریتنهاوس گفت: “ما بسیار از یک کسب و کار محتوا به یک تجارت داده ای منتقل می شویم.” “اکنون ما می توانیم به این تیم [از کنا] ، که در تجزیه و تحلیل های مبتنی بر ریسک بسیار خوب است ، پایگاه داده وسیع تری بدهیم. اکنون آنها می توانند داده ها را از مجموعه ای بسیار بزرگتر مشاهده کنند.”
مدیرعامل سیسکو ، چاک رابینز ، در سخنرانی اصلی خود در RSA روز دوشنبه این استراتژی را تکرار کرد و افزود که موقعیت سیسکو در فروش تجهیزات شبکه و مخابرات این شرکت را قادر می سازد تا داده های منحصر به فردی را جمع آوری کند که به نحوه عملکرد مجرمان سایبری می پردازد.
رابینز گفت: “ما اطلاعات زیادی در مورد نحوه حرکت کاربران در زیرساخت های فناوری ما داریم.” “ما بیشتر بخوانید باید از همه این تعاملات اطلاعات بگیریم و به طور مداوم آن کاربران را در آینده احراز هویت کنیم.”
Execs گفت که اولویت این شرکت ادامه ساخت SecureX است ، نرم افزار امنیتی سازمانی آن که تشخیص خودکار تهدید و احراز هویت بدون رمز را ارائه می دهد. ریتنهاوس گفت ، اطلاعات عمیق تری که با خریدهای اخیر امکان پذیر شده است ، احتمالاً از طریق “نسخه ممتاز” SecureX به مشتریان مجوز داده می شود.
این جدیدترین حرکت در استراتژی گسترده تر Cisco برای استفاده از اندازه بزرگ آن برای رقابت با شرکت های کوچکتر در صنعت امنیتی 135 میلیارد دلاری است. مایکروسافت ، یکی دیگر از غول های فناوری ، به طور مشابه از اطلاعات مشتریان خود برای اطلاع از ابزارهای امنیتی خود استفاده می کند. (در حالی که مایکروسافت بیش از 400000 مشتری امنیتی دارد ، Rittenhouse می گوید سیسکو هنوز خود را بزرگترین ارائه دهنده امنیت سازمانی می داند ، بر این اساس که اعداد مایکروسافت شامل همه کاربران Azure است ، در حالی که 250.000 مشتری امنیتی سیسکو به طور خاص مجوز SecureX را می دهند.)
پاتل همچنین گفت که در حالی که مایکروسافت به داده های مشتریانی که نرم افزار خود را اجرا می کنند دسترسی دارد ، سیسکو معتقد است که می تواند بینشی از معماری شبکه به گونه ای جمع آوری کند که مایکروسافت نمی تواند.
پاتل گفت: “چند بازیگر در زمینه امنیت وجود دارند که در واقع میزان قابل توجهی از دید را در بین انواع مختلف کاربران خواهند داشت.” “ما به طور اتفاقی از مزیت منحصر به فرد دانستن شبکه [و] شناخت کاربر استفاده می کنیم.”
در سالهای آینده ، پاتل انتظار دارد که سایر شرکت های امنیتی سرمایه گذاری خود را در تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده های مشتریان افزایش دهند.
پاتل گفت: “شرکت های امنیتی در آینده باید به جای شرکت های نرم افزاری ، به شرکت داده تبدیل شوند.” “ما در حال رسیدن به نقطه اوج هستیم که بیشتر و بیشتر شرکت ها می گویند ،” سلام ، ما از نظر فیزیکی نمی توانیم این سطح از پیچیدگی داده ها را مدیریت کنیم. ”
مطالب بیشتر آخرین قیمت سهام Cisco را از اینجا دریافت کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شویدیکی از مدیران شرکت سیسکو توضیح می دهد که چگونه راه اندازی خرید و فروش داده های تجاری ، تجارت 3 میلیارد دلاری امنیت سایبری خود را تقویت کرده و به مایکروسافت در بازار پررونق کمک می کند.

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *