توسط irmusic4, آگوست 22, 2021


ADVISOR INVESTMENT_ مطالب مرتبط برنامه ریز مالی شما احتمالاً هر سرمایه گذاری که انجام دهید را دچار مشکل می کند
اما وقتی برنامه مالی شما با یک برنامه ریز مالی یا یک مشاور سرمایه گذاری همراه باشد ، در واقع شانس خود را برای دستیابی به اهداف خود کاهش می دهید.
سرمایه گذاران که به دنبال کمک برای تنظیم یک برنامه مالی هستند اغلب به بخشی از برنامه مالی برنامه ریز مالی تبدیل می شوند.
باید درک کرد که تکنیک های فروش “خدمات مبتنی بر برنامه ریزی” صنعت خدمات مالی توسط افراد بازاریابی در وال استریت توسعه داده شده است. سالها پیش ، کارگزاران سهام سنتی برای دستیابی به ماهیت واقعی دارایی های مشتری خود تلاش می کردند و اغلب ثروتمندترین مشتریان آنها حسابهای کوچکی در اختیار کارگزاران خود قرار می دادند. اما با ارائه محصولات و خدمات مبتنی بر برنامه ریزی به مشتریان ، مشتریان آشکارتر ماهیت واقعی همه دارایی های خود را آشکار کردند. و هرچه مشتریان جزئیات بیشتری در مورد وضعیت مالی خود نشان دهند ، فرصت های فروش بیشتری برای شرکت های خدمات مالی وجود دارد.
اکثر ارائه دهندگان سرمایه گذاری که از این مدل فروش مبتنی بر برنامه ریزی استفاده کرده اند ، انگار افراد خوبی در صنعت خدمات مالی هستند. آنها در مورد مواردی مانند وظیفه امانت داری و رویکرد جامع خود با هم صحبت می کنند. آنها ادعا می کنند هیچ محصولی برای فروش ندارند و به شما می گویند که علایق آنها کاملاً با شما مطابقت دارد. واقعیت این است که اینها کوسه های واقعی این صنعت هستند و از فاصله یک مایل می توانند بوی هزینه ای را احساس کنند.
نگاهی به پشت پرده
تابستان امسال مقاله ای را مطالعه کردم ، “چرا هزینه های سالانه نگهدارنده از مدل AUM پیشی نمی گیرد” نوشته مایکل کیتسس ، حامی بسیار محترم و صریح صنعت برنامه ریزی مالی. مقاله آقای کیتسس (که به وضوح برای کسانی که محصولات و خدمات مبتنی بر برنامه ریزی را می فروشند هدف قرار می گیرد) باید برای هرکسی که تا به حال فروخته شده است ، یا هر یک از این محصولات و خدمات مبتنی بر برنامه ریزی را مد نظر دارد ، صرفاً از نظر مالی ، ضروری باشد. طرح ، برنامه املاک یا مدیریت ثروت.
این مقاله به خوانندگان نگاهی فوق العاده می اندازد که چگونه برنامه ریزان و مشاوران سرمایه گذاری عمداً مشتریان خود را با توجه به هزینه هایی که می پردازند در تاریکی نگه می دارند و چگونه قیمت گذاری AUM (دارایی های تحت مدیریت) سلاح انتخابی آنها است. در حالی که آقای کیتسس از اصطلاح برجسته برای توصیف مدل های مختلف قیمت گذاری استفاده می کند ، در انگلیسی ساده آنچه ما واقعاً در مورد آن صحبت می کنیم شفافیت قیمت گذاری یا فقدان آن است. برنامه ریزان و مشاوران تشخیص می دهند که اگر مشتریان به طور واضح از هزینه ای که هر ساله در ازای پرداخت هزینه می پردازند آگاهی داشته باشند ، تخفیف یا نتایج بهتری را درخواست می کنند یا به احتمال زیاد حساب های خود را می بندند.
در این مقاله ، آقای کیتس اذعان می کند که قیمت های کم ارزش (یعنی قیمت AUM) می تواند منجر به قیمت گذاری “غیرقابل توجیه و غیر دوستانه برای مصرف کننده” شود ، و قیمت های کم ارزش را به عنوان “راحت تر و کمتر سیلی برای مصرف کنندگان” توجیه می کند. ”
این مقاله تأکید می کند که یکی از اشکالات ساختار شهریه برجسته (یا شفاف) این است که “مشتریان مجبور می شوند پیشنهاد ارزش را به طور عمیق تجزیه و تحلیل کنند” ، و این باعث می شود که برنامه ریزان و مشاوران نتوانند هزینه های خود را افزایش دهند. این مقاله نتیجه می گیرد که اگر مشتریان درک دقیقی از میزان پرداخت مشاوران و برنامه ریزان خود داشته باشند ، این متخصصان در نهایت کار بیشتری را با هزینه بسیار کمتر انجام می دهند و ریسک بالایی برای از دست دادن مشتریان خواهند داشت.
خوانندگان آثار ما می دانند که ما منتقد شدید مدل قیمت AUM بوده ایم. ما معتقدیم که سرمایه گذاران باید ارزش پیشنهادی را که در ازای هزینه های مربوط به سرمایه گذاری پرداخت می کنند ، کاملاً درک کنند. ما همچنین معتقدیم که به عنوان امانت داران این متخصصان موظفند قیمت خود را شفاف کنند. قیمت گذاری غیر شفاف AUM آخرین سیلی برای سرمایه گذاران است. اداره مشاغلی که مبتنی بر فریب است ، کاملاً در مقابل وظیفه امانتی که این متخصصان به مشتریان خود بدهکار هستند ، ظاهر می شود.
آموزش سرمایه گذاران و مداخله نظارتی مورد نیاز است
امروزه اکثر برنامه های سواد مالی و آموزش سرمایه گذاران یا توسط صنعت اجرا می شود (که بیشتر به بازاریابی می پردازد تا آموزش) یا عمیق تر از این نیست که به شما بگویند از مسابقه 401k کارفرمای خود استفاده کنید. مطالب بیشتر این برنامه ها در آموزش سرمایه گذاران در مورد مسائل عملی مانند چگونگی مذاکره برای خدمات مربوط به سرمایه گذاری و چگونگی تجزیه و تحلیل بازده سرمایه گذاری ناموفق است.
نهادهای نظارتی باید تشخیص دهند که مشاوران سرمایه گذار و برنامه ریزان به طور م aثر مجوز سرقت دارند ، آنها باید قیمت گذاری بر مبنای دارایی را با دقت بررسی کرده و در مورد حمایت از سرمایه گذاران جدی بگیرند. سرمایه گذاران مجبور نیستند برای محاسبه میزان مبالغی که برای محصولات و خدمات مربوط به سرمایه گذاری پرداخت می کنند ، یک ماشین حساب بیرون آورند.
از دست ندهید: 10 ایالت برتر برای جوان بودن در آمریکا> اندرو هاگنی مدیر عامل اندرو بیش از 25 سال سابقه صنعت سرمایه گذاری دارد. قبل از تاسیس انجمن سرمایه گذاران مستقل ، اندرو مدیر عامل EL CAP ، Inc. ، یک شرکت مشاور سرمایه گذاری مستقر در شارلوت ، ورمونت بود. اندرو بخش عمده ای از حرفه خود را در مریل لینچ گذراند ، جایی که معاون اول رئیس جمهور در فروش سهام نهادی مستقر در بوستون بود. مشتریان وی در مریل لینچ شامل صندوق های سرمایه گذاری مشترک ، صندوق های تامینی ، مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده ، بانک ها و شرکت های اعتماد بودند. قبل از پیوستن به مریل لینچ در سال 1994 ، وی معاون اجرایی و مدیر ارشد عملیاتی Haigney Securities، Inc. ، یک دلال و فروشنده ذخیره کامل بود. اندرو در اوراق بهادار Haigney Securities ، میزهای معاملاتی اختصاصی و نمایندگی شرکت را اداره می کرد و بر تمام پرونده های مالی و نظارتی نظارت داشت. اندرو کار خود را به عنوان یک معامله گر سهام در L.F. Rothschild Unterberg Towbin در سال 1986 آغاز کرد. اندرو دارای سری 7 ، 63 و 65 نامگذاری از طرف نهاد تنظیم کننده صنعت مالی (FINRA) بود. درباره سرمایه گذاران مستقل انجمن سرمایه گذاران مستقل یک سازمان غیر انتفاعی است که منحصراً به منظور پیشبرد منافع سرمایه گذاران مستقل و بهبود سواد سرمایه گذاری از طریق آموزش و آگاهی سرمایه گذاران اختصاص داده شده است. بیشتر بخوانید کمتر بخوانیدADVISOR INVESTMENT_ برنامه ریز مالی شما احتمالاً هر سرمایه گذاری که انجام دهید را دچار مشکل می کند

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *