5 درس استارتاپی در 5 سال اول ما

توسط irmusic4, آگوست 21, 2021


5 درس استارتاپی در 5 سال اول ما
پنج سال پیش من و برادرم مقالات خود را ارسال کردیم و رسماً شرکت بازاریابی دیجیتال 9 Clouds را “بررسی کردیم”. امروزه کسب و کار ما از دو نفر در یک دفتر خالی به تیمی از 20 کارمند شگفت انگیز تبدیل شده است که برای تغییر جهان کار می کنند. در طول راه ما پنج درس مهم آموختیم که می توانید از آنها استفاده کنید.
1. فقط برادر من و من برای تعطیلات عید پاک در سال 2009 در خانه بودیم و ایده های طوفان فکری را شروع کردیم. ما در ابتدا می خواستیم یک روزنامه آنلاین ایجاد کنیم که دانش آموزان را در زمینه بازاریابی دیجیتال موثر آموزش دهد. این چندان خوب پیش نرفت ، اما مهم نیست. باید از جایی شروع می کردیم.
بزرگترین اشتباهی که ما به عنوان خالق انجام می دهیم این است که منتظر شرایط مناسب هستیم. حقیقت این است که هرگز زمان مناسب نیست. داشتن اعتماد به نفس برای قدم گذاشتن و شروع مهمترین مهارت ما در این عصر شبکه ای است. سریعترین راه برای آزمایش ایده خود را بیابید. درست نخواهد بود ، کاری نیست که شما پنج سال بعد انجام می دهید ، اما همه کارهایی را که در آینده انجام می دهید به شما اطلاع می دهد. ما در 5 سال گذشته بسیاری از مدل ها ، خدمات و ایده های تجاری را امتحان کرده ایم ، از عکس گرفتن در یک نوار محلی گرفته تا سخنرانی در نمایشگاه ثابت ملی درباره Pinterest. خوشبختانه ، ما از تمام تجربیات خود درس گرفته ایم ، که به ما در توسعه بازاریابی دیجیتال و طراحی اینفوگرافیک و همچنین نحوه استخدام ، الهام بخشیدن و مدیریت یک تجارت کمک کرده است. منتظر کامل نباشید – ایجاد کنید.
2. جذب و پاداش دادن به حامیان روزها پس از شروع تجارت ، از اولین حامیان خود تماس گرفتیم. آنها می خواستند که ما بیاییم هارد دیسک آنها را تعمیر کنیم. من هیچ ایده ای نداشتم که چگونه هارد دیسک ها را تعمیر کنم و این سرویس 9 Cloud ارائه نمی شد ، اما ما از دریافت تماس بسیار هیجان زده بودیم که کار را شروع کردیم. این مشتریان اولیه هنوز برخی از بزرگترین حامیان ما هستند. ما آنها را در کنفرانس ها ، در اطراف شهر و در لیست ایمیل خود می بینیم.
همه ما حامی داریم. این کار با خانواده و دوستان شروع می شود ، سپس پذیرندگان اولیه که ماموریت شما را به اشتراک می گذارند یا از دیدگاه شما هیجان زده هستند. جذب این حامیان مهم است. تشویق آنها هنگام راه اندازی کسب و کار شما ضروری است. در اسرع وقت برای این حامیان محتوا ایجاد کنید و راهی برای ثبت نام برای دریافت به روز رسانی به آنها پیشنهاد دهید. اگر شما شروع به ساختن لیست حامیان خود کنید ، زمانی که شما آماده تماس تجاری مشاغل خود باشید ، آنها آنجا خواهند بود. حامیان خود را پیدا کنید و از آنها تشکر کنید که همیشه در کنار شما هستند. آنها پایه و اساس موفقیت بلند مدت شما هستند.
3. ماموریت خود را شناسایی کنید از همان ابتدا می دانستیم که می خواهیم سواد دیجیتال را در خانه خود در داکوتای جنوبی ارتقا دهیم. این ایده در همه کارهایی که انجام می دهیم از جمله استخدام کارکنان ، جذب حامیان و ثبت نام مشتریان ، مرکزی است. به عنوان مصرف کننده ، ما به هر خدمات یا محصول در هر نقطه از جهان دسترسی داریم. علاوه بر این ، می توانیم ظرف دو روز آن را به درب منزل تحویل دهیم. چرا کسی می خواهد با شما کار کند؟ پاسخ رسالت شماست. اگر مردم به آنچه شما باور دارید اعتقاد داشته باشند ، با شما همکاری خواهند کرد. سپس مطمئناً باید با یک محصول ، خدمات و پشتیبانی عالی از آن پشتیبان بگیرید.
حتی با وجود محصول یا خدمات شگفت انگیز ، مردم می خواهند داستان شما را بدانند. ما 9 ابر را شروع کردیم وقتی دیدیم مادرمان دفترچه تلفن را از قفسه پایین می آورد تا پیتزا سفارش دهد. اگر هنوز از دفترچه تلفن استفاده می کرد ، به سایر افرادی که می توانند از کمک ما استفاده کنند فکر کنید. شما داستان اصلی و هدف خود را دارید. آن را بیابید ، صاحب آن شوید و مطالب بیشتر از آن استفاده کنید.
4. ایجاد فعالانه ، نه منفعلانه همیشه برای یک کسب و کار ظاهر می شود. بازار ممکن است تکامل یابد ، کارکنان با مهارت های مختلف می آیند و می روند و مردم مشارکت تجاری جدیدی را پیشنهاد می دهند. فقط بر ایجاد فعال کسب و کار خود تمرکز کنید. در اوایل “بنیانگذار” جان و من جلسات استراتژی منظمی داشتیم تا تصمیم بگیریم که می خواهیم چه چیزی بسازیم. این واقعاً برای ما سخت بود ، زیرا ما هر دو دوست داریم به مردم کمک کنیم و در نهایت نه گفتن به کسی که به هارد دیسک خود نیاز دارد سخت بود. بله گفتن به یک نفر به معنای نه گفتن به دیگران است. زمان زیادی طول کشید تا به این موضوع پی ببریم. یک نقطه عطف بزرگ زمانی رخ داد که تصمیم گرفتیم شعبه طراحی خود را برای راه اندازی شرکت طراحی اینفوگرافیک ، Lemonly قطع کنیم. این به معنای نه گفتن به 99 درصد از فرصت هایی است که در راه ما ایجاد شد و تمرکز بر ارائه خدمات فوق العاده خاص. این تمرکز لیزری به Lemonly کمک کرد تا به 15+ کارمند برسد که با شرکت هایی از هتل های ماریوت گرفته تا لیگ بیس بال بازی می کنند. وقتی فعالانه کسب و کار خود را ایجاد می کنید ، به موفقیت می رسید. اگر فقط از ادامه مطالب فرصت های موجود استفاده کنید ، در نهایت مانند یک اردک لاستیکی در وان حمام می چرخید.
5. برای Legacy در روزهای اولیه ، ما زمان زیادی را صرف خواندن Mashable و Tech Crunch کردیم. ایده خروج میلیون دلاری مست کننده بود. اگر فقط می توانستیم به ایده ای ایده آل که می توانستیم میلیون ها دلار بفروشیم فکر کنیم ، در این صورت موفق می شدیم. در طول راه متوجه شدیم که میراث معیار واقعی موفقیت است. ایجاد شغلی که تکامل یافته و مأموریت خود را انجام دهد ، فوق العاده دشوار و سودآور است. با یک شگفتی یک ضربه ، شما موفقیت چشمگیری را ارائه می دهید و سپس ناپدید می شوید. یک جامعه ارزشهایی را که فرد در طول زندگی ایجاد می کند و به آن می دهد به خاطر می آورد. بنابراین در مقطعی ، ما میراث را به عنوان معیاری برای موفقیت پذیرفتیم. با این چارچوب ، تصمیمات مربوط به تجارت کاملاً تغییر می کند. ما به دنبال مشتری خاصی نیستیم که به ما در دستیابی به موفقیت بیشتر کمک کند ، ما به دنبال روابط بلند مدت هستیم. هنگامی که ما استخدام می کنیم ، ما به دنبال یک کارمند ستاره راک نیستیم ، ما در حال ایجاد تیمی هستیم که ارزشها و رسالت ما را به اشتراک می گذارد. ما برای مدت طولانی در این راه هستیم و نمی توانیم بیشتر هیجان زده باشیم.
پنج سال تازه شروع است پنج سال گذشته رویایی بود که به حقیقت پیوست. ما با مشاغل شگفت انگیز کار کرده ایم ، افکار خود را با خوانندگان الهام بخش به اشتراک گذاشته ایم و از مربیان هوشمند آموخته ایم. پس از پنج سال ، ما می دانیم که این فقط یک آغاز است. ما هیجان زده هستیم که ببینیم در پنج سال آینده چه چیزی می توانیم ایجاد کنیم. اگر شروع به کار کنید ، حامیان خود را جذب کنید ، یک مأموریت را مشخص کنید ، به طور فعال خلق کنید و میراث بسازید ، شما نیز نتایج شگفت انگیزی خواهید داشت.
نسخه ای از این مقاله در ابتدا در وبلاگ Digital Homesteading ظاهر شد.
اسکات مایر “بنیانگذار” (بنیانگذار و برادر) 9 Clouds ، یک شرکت بازاریابی و آموزش دیجیتال است که سواد دیجیتالی مشاغل را بهبود می بخشد. او وبلاگ و پادکست Digital Homesteading را می نویسد و میزبان آن است که بر تجارت و اجتماع روستایی متمرکز است و نویسنده “ناوبری در رسانه های اجتماعی: راهنمای میدانی” است.
شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت شونده است که از آینده دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi ، YEC اخیراً StartupCollective را راه اندازی کرد ، یک برنامه راهنمای مجازی رایگان که به میلیون ها کارآفرین کمک می کند تا کسب و کار خود را راه اندازی و توسعه دهند.
پست های بیشتر در مورد شورای کارآفرینان جوان را بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *