شرکت های مالی هزینه تبلیغات دیجیتالی خود را در 5 سال گذشته تقریباً سه برابر کرده و به 24 میلیارد دلار رسانده اند ، زیرا fintech ها برندسازی و بازاریابی را در رقابت با مشتریان در اولویت قرار می دهند.

توسط irmusic4, آگوست 21, 2021


شرکت های مالی هزینه تبلیغات دیجیتالی خود را در 5 سال گذشته تقریباً سه برابر کرده و به 24 میلیارد دلار رسانده اند ، زیرا fintech ها برندسازی و بازاریابی را در رقابت با مشتریان در اولویت قرار می دهند.
شرکت های مالی که به دنبال مشتریان جدید هستند پول بیشتری برای جذب آنها جمع آوری می کنند.
بر اساس گزارش جدید صنعت ، تبلیغات دیجیتال در خدمات مالی از سال 2016 تقریباً سه برابر شده است.
افزایش هزینه ها نمود قابل ملاحظه ای از مدت زمانی است که مارک های مالی رو به مصرف کننده ، به ویژه fintechs ، مایلند برای دستیابی به مشتریان جدید تلاش کنند.
بر اساس این گزارش و داده های شرکت تحقیقاتی Statista ، انتظار می رود امسال 24 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتالی هزینه شود. در سال 2016 ، بخش مالی 9 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتالی هزینه کرد.
این گزارش که دوشنبه منتشر شد و تحت عنوان “انقلاب فین تک” منتشر شد ، توسط ژاکلین رز ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پست خانه کاپیتال و مدیر اجرایی سابق اسکوئر تهیه شده است. مایکل گیلروی ، شریک عمومی در Coatue Management ؛ و Saanya Ojha ، سرمایه گذار Coatue.
مطالب بیشتر هزینه تحقیقات تبلیغاتی دیجیتال نقش عمده ای در هزینه جذب مشتری یا CAC دارد که معیار اصلی مورد استفاده برای برآورد مسیر راه اندازی یک شرکت نوپا به سمت سودآوری است.
در این گزارش آمده است: “ما معتقدیم که تاکتیک های بدست آوردن و نگهداری نوآورانه تقریباً به اندازه خود محصول در روزهای اولیه اهمیت دارد.”
ماهیت متغیر نحوه جذب مشتریان جدید توسط شرکت ها به صورت دیجیتالی نیز با موفقیت بزرگترین بازیگران اینترنت نشان داده شده است. در سال 2020 ، گوگل ، فیس بوک و آمازون بیش از دو سوم هزینه های تبلیغات دیجیتالی در ایالات متحده را بر عهده گرفتند و قیمت ها امسال فقط در حال افزایش است.
Reses در مصاحبه ای با اینسایدر گفت: “شما مشاهده می کنید که افزایش CAC به طور گسترده ای ظاهر می شود. جای تعجب نیست ، جایی که به طور چشمگیری مشاهده می کنید در موفقیت سیستم عامل هایی است که سهم عمده ای از هزینه تبلیغات را به خود اختصاص می دهند ، به ویژه گوگل و فیس بوک.” به
برخی از فن آوری های شناخته شده-به عنوان مثال Robinhood-نشان داده اند که می توانند بر بازاریابی ارگانیک و ارجاع به مشتریان تکیه کنند تا هزینه های جذب مشتری را کاهش دهند. سایر فناوری های فین تک به دنبال تغییر نام تجاری هستند و به مشتریان نشان می دهند که آنها نهادهای مالی مستقر تری هستند.
Reses می گوید: “ترکیبی از عشق مصرف کننده به تجربه محصول ، بعلاوه ارجاع و بازاریابی اجتماعی وجود دارد که این محصولات را به محصولات مرتبط تر از مطالب بیشتر نظر اجتماعی و فرهنگی به گونه ای متمایز از محصولات سنتی خدمات مالی تبدیل می کند.”
Reses افزود ، شرکت های Fintech مایلند پول زیادی برای تبلیغات عملکردی صرف کنند زیرا LTV یا ارزش مادام العمر مشتری جدید زیاد است.
و موضوع فقط تبدیل مشتریان جدید نیست. تعداد فزاینده ای از خریدهای امروزی مانند Klarna ، Nate و Affirm برای ساختن نام تجاری هزینه می کنند تا مصرف کنندگان را در مورد نحوه عملکرد فناوری خود و تجار که با آنها کار می کنند برای تسویه حساب استفاده کنند.
این شرکت ها که با گروه وسیعی از بازیکنان پرداخت مانند Apple Pay و PayPal رقابت دارند ، با تبلیغاتی که به مردم نشان می دهد استفاده از آنها چقدر آسان است ، متمایز می شوند.
کلارنا امسال اولین کمپین Super Bowl خود را اجرا کرد که نشان می داد بازیگر و کمدین مایا رودولف از کلارنا برای خرید یک جفت چکمه کابوی استفاده می کند. و برنامه خرید تلفن همراه ناتی اخیراً یک کمپین تبلیغاتی را برای تبلیغ فناوری پرداخت خود اجرا کرد.
Reses گفت: “رقابت زیادی برای پرداخت وجود دارد و بسیاری از بازیکنان جدید از جمله BNPL برای پذیرش مصرف کنندگان در حال رقابت هستند.”
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *