چگونه سازندگان می توانند از صندوق شورت 100 میلیون دلاری YouTube حقوق دریافت کنند &#x27؛

توسط irmusic4, آگوست 21, 2021


چگونه سازندگان می توانند از صندوق شورت 100 میلیون دلاری YouTube حقوق دریافت کنند ‘؛
سلام ، این آماندا پرلی است و به Insider Influencers خوش آمدید ، خلاصه هفتگی ما در زمینه اینفلوئنسرها ، سازندگان و شبکه های اجتماعی. در خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.
در نسخه این هفته:

* نحوه دریافت مبلغ از صندوق کوتاه 100 میلیون دلاری YouTube

* چرا یک سازمان esports در حال پرش به بازی های تلفن همراه است

* چگونه Sephora اینفلوئنسرها را برای برنامه سفیر پولی خود انتخاب می کند

* چگونه Riot Games از costreaming برای جذب بینندگان جدید به esports استفاده می کند

* و موارد دیگر از جمله نمایش برای شورت های جدید که از بارگذاری ها پیشی می گیرند ، چگونه فروشنده Funko Pop در 3 ساعت از خرید مستقیم 2900 دلار و در “مهمانی خانه” دیوید دوبریک در Lollapalooza درآمد کسب می کند.
راهنمایی هایی را به aperelli@insider.com ارسال کنید یا در توییتر به آدرسarperelli به من پیام دهید.
اینجا YouTube یوتیوب ماهانه 100 تا 10.000 دلار برای ویدئوهای کوتاه به سازندگان پرداخت می کند. از هفته آینده ، YouTube هزینه فیلم های کوتاه خود را از 100 میلیون دلار “صندوق شورت” به سازندگان پرداخت می کند.
سازندگان می توانند ماهیانه بین 100 تا 10000 دلار برای ویدئوهای خود درآمد کسب کنند.
راه اندازی صندوق شورت در زمانی صورت می گیرد که YouTube به دنبال رقابت با TikTok ، Instagram و Snapchat است تا به عنوان پلتفرمی شناخته شود که در آن سازندگان می توانند به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند ، درآمد کسب کنند و یک تجارت پایدار ایجاد کنند.
در اینجا چند شرط لازم برای واجد شرایط بودن باید برای واجد شرایط بودن رعایت شود:

* “کانال هایی که ویدیوها را با علامت های علامت یا نشان از رسانه های اجتماعی شخص ثالث بارگذاری می کنند ، ویدئوهای غیر اصلی (به عنوان مثال ، کلیپ های ویرایش نشده از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی) ، یا فیلم هایی که مجدداً از کانال های سازندگان دیگر بارگذاری می شوند ، واجد شرایط نیستند.”

* “کانالها باید حداقل 180 مورد واجد شرایط در 180 روز گذشته بارگذاری کرده باشند.”

* هنگامی که یک سازنده واجد شرایط شد ، تا 25 ماه مهلت دارند تا پاداش پاداش خود را مطالبه کنند ، در غیر این صورت ممکن است این مبلغ منقضی شود.
YouTube می گوید: “سطح عملکرد مورد نیاز برای واجد شرایط بودن برای پرداخت پاداش ممکن است بین سازندگان متفاوت باشد (به عنوان مثال بر اساس موقعیت مخاطب) و ممکن است ماه به ماه به دلیل نوسانات در مکان مخاطب و تعداد سازندگان ایجاد کننده شورت تغییر کند.”
در اینجا نحوه صلاحیت برای صندوق شورت و نحوه عملکرد آن را بررسی کنید.
SeongHun “Hoon” Jang Immortals Immortals با تیم esports “Wild Rift” وارد بازی های موبایلی می شود. سازمان esports Immortals روز دوشنبه از امضای لیست esports “League of Legends: Wild Rift” خبر داد.
تیم با SeongHun “Hoon” Jang ، خالق بازی YouTube قرارداد بست تا هسته اصلی تیم باشد.
Esports با تیم هایی برای بازی های رومیزی مانند “League of Legends” و “StarCraft II” شروع شد ، اما بازی های موبایلی از آن زمان به عنوان برترین بازی بینندگان شناخته می شود.
همکار من مایکل اسپینوسا با جردن شرمن ، رئیس Immortals صحبت کرد ، او توضیح داد که چگونه موفقیت تیم را ارزیابی می کند و چگونه به بازار نزدیک می شود.
در اینجا چهار معیار او استفاده می کند:

* جذب طرفداران جدید با محتوای دیجیتالی

* موفقیت در اولین سری مسابقات Riot

* آوردن “Wild Rift” برای طرفداران بیشتر در سراسر کشور

* همکاری با Riot برای رشد خود “Wild Rift”
در حال حاضر ، چهار دسته اصلی Immortals شامل تیم های خود در “League of Legends” و “Valorant” ، تیم لیگ “Overwatch” لس آنجلس والیانت و سازمان esports برزیل MIBR است.
داستان کامل Immortals که وارد بازی موبایل می شوند را در اینجا ببینید.
Sephora چگونه اینفلوئنسرها برای برنامه سفیر Sephora انتخاب می شوند
من با یک مدیر Sephora در مورد استراتژی بازاریابی این برند “Sephora Squad” صحبت کردم.
این گروه گفت که گروه Sephora Squad در سال 2021 شامل 73 عضو است و 79٪ آنها BIPOC هستند. 48 نفر از اعضا تأثیرگذار و 25 نفر کارمند Sephora هستند.
امسال ، Sephora بر استخدام افراد تأثیرگذار که اسپانیایی صحبت می کردند و محتوای اسپانیایی زبان تهیه می کردند و همچنین سازندگان با انواع موهای مختلف متمرکز بود.
در اینجا به تفکیک نحوه انتخاب این شرکت برای انتخاب اینفلوئنسرها برای کار می پردازیم:

* اعضای احتمالی ابتدا در صفحه برنامه Sephora Squad درخواست می دهند.

* سپس ، آنها باید از پیروان خود بخواهند که در مورد آنها شهادت ارائه دهند.

* پس از پذیرش ، Sephora به اعضای خود مبلغی را برای تبلیغ نام تجاری و توسعه محتوا برای کانال های اجتماعی خود پرداخت می کند.
ابیگیل جاکوبز ، نایب رئیس ارشد بازاریابی یکپارچه برند در Sephora ، می گوید: “ما قبلاً به تأثیرگذاران به صورت کمپین و ابتکار نگاه می کردیم.” “سپس با راه اندازی تیم ، گروهی از اینفلوئنسرها را تأسیس کردیم که سالانه با آنها همکاری می کنیم و واقعاً با آنها همکاری می کنیم.”
در مورد نحوه پیوستن اینفلوئنسرها به تیم Sephora در اینجا بیشتر بخوانید.
تیم آمریکای شمالی Sentinels در اولین تورنمنت بزرگ آفلاین “Valorant” برنده شد. Riot Games از پخش همزمان برای آوردن 300000 بیننده جدید به این رویداد استفاده کرد Colin Young-Wolff/Riot Games Inc. از طریق Getty Images چگونه Riot با استفاده از بازی costreaming 300000 بیننده جدید را به پخش esports اخیر رساند. بیش از 20 سازنده
سازندگان ، با پخش به چندین زبان ، بیش از 300000 بیننده جدید را به این رویداد آوردند.
مایکل گزارش داد که موفقیت هزینه های “Valorant’s” نشان دهنده پتانسیل تجربیات جایگزین esports است.
در اینجا چند نکته در مورد تجربه پخش وجود دارد:

* Riot برای تصمیم گیری در مورد کدام پخش کننده ها برای پخش جریانی رویداد ، از دو معیار استفاده می کند: مشارکت و تعداد بینندگان جدید که می توانند به پخش منتقل شوند.

* برای بدست آوردن بینش هایی از این دست ، جعفرودی گفت که Riot با Stream Hatchet ، یک شرکت تجزیه و تحلیل زنده ، همکاری می کند.
کسری جعفرودی ، رئیس استراتژی جهانی Riot برای ورزشهای “Valorant” ، گفت که Riot به تعداد بیشتری از سازندگان اجازه می دهد تا رویدادهای آینده را تهیه کنند.
اینجا بخوانید که چگونه Riot بینندگان جدیدی را به esports می آورد.
اخبار صنعت تأثیرگذارتر: بازاریابی وابسته

* پلت فرم بازاریابی وابسته “LTK” یک پورتال خود سرویس راه اندازی می کند و به مارک ها دسترسی مستقیم به شبکه سازندگان شرکت می دهد. YouTube

* در اوایل سال جاری ، YouTube رقیب TikTok خود ، Shorts را برای کاربران ایالات متحده منتشر کرد. بر اساس گزارش Tubular Labs ، در حال حاضر ، نمایش برای Shorts جدید از بارگذاری ها پیشی می گیرد.
* دیوید دوبریک در جشنواره موسیقی Lollapalooza مهمانی را در شیکاگو برگزار کرد. اینسایدر شرکت کرد و عکس هایی از این مراسم گرفت.
تیک تاک

* زاک کینگ با 62.9 میلیون دنبال کننده پنجمین ستاره پرتکرار TikTok است. در اینجا نحوه فیلمساز از فروش نکات ویرایش فیلم به یکی از بزرگترین سازندگان آنلاین تبدیل شده است. خرید زنده انجام دهید

* خرید زنده به مشاغل این امکان را می دهد که بصورت مجازی به مشتریان بفروشند. در اینجا نحوه فروش یک فروشنده Funko Pop در 3 ساعت از خرید مستقیم 2900 دلار است. حرکت صنعت

* شرکت مدیریت استعدادهای تأثیرگذار Underscore Talent ، نادی فیلسوف ، مدیر سابق Mattel را به عنوان مدیر استعداد استخدام کرده است. نمایه سازنده: Dental Digest اسکرین شات Dental Digest/TikTok آنتونی بارود (DentalDigest) پس از انتشار اولین ویدئوی خود در اکتبر 2020 در TikTok ویروسی شد.
بارود 23 ساله دانشجوی دندان پزشکی مستقر در شیکاگو است. او بر روی مسواک و بررسی محصولات دندانپزشکی فیلم می گذارد ، مانند آزمایش خمیردندان تند با طعم رامن.
بارود به اینسایدر گفت: “من فرصتی عالی را دیدم که می توانم از آن لذت ببرم و خلاقیت خود را کشف کنم و همچنین بازاری را در دست بگیرم که هنوز به آن توجه نشده است: محصولات دندانپزشکی.”
Baroud از درآمد تبلیغات (برنامه شریک YouTube) ، محتوای حمایت شده و صندوق ایجادکنندگان TikTok درآمد کسب می کند.
او اخیراً با موسسه مدیریت استعدادهای سازنده Night Media قرارداد بست.
بارود در مورد شبکه های اجتماعی گفت: “این به سرعت تبدیل به شغل من می شود.” “من به سمت کار به عنوان دندانپزشک متمایل هستم تا بتوانم زمان بیشتری برای تولید محتوا داشته باشم.”
مطالب بیشتر بارود گفت که در نهایت می خواهد خط تولید محصولات دندانپزشکی خود را ایجاد کرده و بفروشد تا مستقیماً به دنبال کنندگان خود بفروشد.
مشترکین TikTok (پلت فرم اصلی): 8.9 میلیون نفر
مشترکان YouTube: 4.4 میلیون نفر
پربیننده ترین ویدیو: یک یوتیوب کوتاه که نشان می دهد او از خمیردندان خانگی برای تمیز کردن دندان های خود استفاده می کند. ویدیوی 39 ثانیه ای 176 میلیون بازدید داشته است.
اسکرین شات #photocropchallenge / TikTok هشتک هفته TikTok: طبق داده های ارائه شده توسط Kyra IQ ، هر هفته ، یک هشتگ برتر در TikTok را برجسته می کنیم.
هشتگ این هفته: PhotoCropChallenge

* درصد افزایش در 7 روز گذشته: 4،478

* این افزایش حول محور یک چالش جدید TikTok است که شامل سازندگان در تلاش برای قرار دادن در یک سری فریم های بریده شده است که توسط یک فیلتر ویدئو ایجاد شده است.
اینفلوئنسرهای برایس هال و آستین مک بروم در ورزشگاه هارد راک میامی در جریان “دستکش های اجتماعی: نبرد پلتفرم ها” در 12 ژوئن 2021 در LiveXLive با هم درگیر می شوند. کلیف هاوکینز/گتی ایماژ برای LivexLive. در اینجا آنچه دیگر می خوانیم و تماشا می کنیم:

* کاخ سفید با ستارگان TikTok برای مبارزه با واکسن همکاری کرده است (تیلور لورنز ، از نیویورک تایمز)

* TikTok به یک کانال غیر رسمی المپیک در پشت صحنه تبدیل می شود (فرانسیس مائو ، از بی بی سی)

* The Verge راهنمای نحوه ایجاد و مصرف ویدیوهای کوتاه در TikTok ایجاد کرد. اینجا را بررسی کنید.

* وکیل آستین مک بروم گفت هیچ راهی وجود ندارد که آنها از بازی بوکس اینفلوئنسر سود ببرند (لیندسی داجسون و استیون آسارچ ، از Insider)
در خبرنامه اینجا مشترک شوید. و قبل از رفتن ، آهنگهای پرطرفدار این هفته را در TikTok ببینید تا به لیست پخش خود اضافه کنید. داده ها توسط UTA IQ ، بخش تحقیق ، تجزیه و تحلیل و استراتژی دیجیتال آژانس United Talent جمع آوری شد.
UTA IQ در خبرنامه اینجا مشترک شوید. برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *