استفاده از PPC برای به حداکثر رساندن سود وب سایت خود

توسط irmusic4, ژوئن 16, 2021

استفاده از PPC برای به حداکثر رساندن سود وب سایت خود
پرداختن به تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) فواید و اشکالاتی دارد. بنابراین ، تبلیغات PPC چیست و چگونه می تواند به سود تجارت شما بیاید؟
مشاغل ، به ویژه مشاغل کوچک ، به دنبال روش های جدید و کم هزینه برای تبلیغ محصولات و خدمات خود هستند. قرار دادن تبلیغات در چاپ و تلویزیون یک ایده ترسناک برای بیشتر صاحبان مشاغل کوچک است. اما ، با ظهور اینترنت ، رویکرد جدید و سریع در حال تبلیغات وجود دارد که مشاغل می توانند بدون فروش مزرعه ، خدمات خود را به مردم نزدیک کنند.
تبلیغات PPC در بین مشاغل کوچک و بزرگ بسیار محبوب شده است. این روش در بازاریابی موتور جستجو به کار می رود که به تبلیغ دهنده این امکان را می دهد تا هر زمان که کسی روی تبلیغ خود کلیک کند هزینه ای را پرداخت کند. معمولاً جایگیری مناسب در موتور جستجو از طریق فرآیند مناقصه انجام می شود. اگر درباره کلمات کلیدی خود تحقیق می کنید و اطمینان دارید که این کلمات کلیدی بازدیدکنندگان سایت شما را به سمت خود سوق می دهند ، می توانید قیمت بالایی برای کلمات پیشنهاد دهید و این شما را در ردیف موتورهای جستجو قرار می دهد. با این حال ، نیازی نیست که قیمت بالایی بدهید. شما می توانید با شروع مقداری پول ، کارهای کوچک را شروع کرده و پیشنهادات خود را افزایش دهید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، یافتن کلمات کلیدی مناسب ممکن است مدتی طول بکشد ، تقریباً مدتی آزمایش و خطا انجام می شود. هنگامی که افراد را مجبور به کلیک کردن می کنند ، فقط مطمئن شوید که نسخه تبلیغاتی شما کار خود را انجام می دهد. شما می خواهید وقتی مشتری به وب سایت شما می آید معامله را ببندید.
جوانب مثبت تبلیغات PPC:

* برای اینکه بتوانید این کمپین تبلیغاتی را اجرا کنید نیازی به نبوغ کامپیوتر و فناوری نیستید.

* نتایج فوری پس از چند روز مشاهده می شود.

* نیازی به انطباق وب سایت خود با قوانین SEO نیست.

* حتی تولید محتوا اگر در صفحات مختلف موتورهای جستجو قرار نگیرید ، چیزی برای از دست دادن نیست. شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی بر روی تبلیغات شما کلیک کند و شما می توانید میزان پرداخت هر روز را انتخاب کنید.

* شما می توانید از هر موتور جستجو موجود استفاده کنید.

* شما می توانید هر کلمه کلیدی مورد علاقه خود را که مربوط به محصول یا خدمات شما باشد انتخاب کنید.
موارد منفی تبلیغات PPC:

* پرداخت های ثابت هر ماه به موتور جستجوگری که انتخاب می کنید.

* برای هر کلیک دریافت شده توسط تبلیغ خود پرداخت کنید. گاهی اوقات ، کسانی که کلیک می کنند رقبا یا افرادی هستند که شوخی می کنند. متأسفانه ، شناسایی تبلیغات PPC آسان است. آنها به عنوان تبلیغات پشتیبانی شده یا تبلیغات Google در کنار صفحات نشان داده می شوند.

* اگر قادر به پرداخت هزینه های ماهانه نیستید ، تبلیغ شما از صفحه حذف می شود.

* این نوع تبلیغات باید به صورت کوتاه مدت مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا مدیریت آن دشوار است.

* قیمت گذاری برای هر کلیک می تواند در مدت زمان طولانی هزینه بر باشد. بنابراین ، تبلیغات کوتاه مدت موثرترین هستند.
چگونه تبلیغات PPC می تواند میزان بازدید ، تبلیغات و فروش شما را افزایش دهد؟
ترافیک مقدماتی و مقدماتی.
همه بازدیدکنندگان وب سایت شما از قبل به محصول شما علاقه مند هستند. تبلیغات PPC با هزینه کمتری مشتریان شما را به سمت شما می آورد.
انفجار فوری ، سود فوری.
تبلیغات PPC شما را قادر می سازد تا سریعاً به نتایج دلخواه برسید. تبلیغ شما تقریباً بلافاصله در موتورهای جستجو ظاهر می شود ، بنابراین مشتریان بلافاصله تبلیغ شما را مشاهده می کنند.
لیست های برتر سازگار.
اطمینان حاصل کنید که تمام کلمات کلیدی شما در وب سایت شما ادغام شده اند. با این کار وب سایت شما به صورت رایگان در بالای نتایج جستجوی حمایت شده قرار می گیرد. موتورهای جستجو در هر وب سایتی به جستجوی کلمات کلیدی می پردازند. شما فقط باید کلمات کلیدی مناسب مربوط به سایت و تجارت خود را انتخاب کنید و آنها را در صفحات وب خود قرار دهید. بعد از این ، کار شما تمام شد ، مراحل تقریباً خودکار است.
تبلیغات PPC تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا کمپین های تبلیغاتی خود را کنترل کنند. هر تبلیغ دهنده به طور موثر مخاطب خود را هدف قرار می دهد و قیمت خود را برای هر کلیک تعیین می کند. شبکه های تبلیغاتی PPC بستری را فراهم می کنند که می تواند مخاطبان مورد نظر را با تنظیم موقعیت جغرافیایی ، موضوع و صنعت گوگل شناسایی کند. این شبکه ها لیستی از وب سایت ناشران را در اختیار شما قرار می دهند.
بیشتر موتورهای جستجو ابزاری را برای بررسی نحوه کارکرد محدودیت پرداخت به ازای هر کلیک برای تبلیغ کنندگان خاص ارائه می دهند. اگر کلمات کلیدی هنوز هم رقابت زیادی دارند ، آیا همچنان در لیست جستجوی پولی ذکر شده است یا فروش ایجاد می کند؟ مطمئناً تبلیغ کننده ای که بالاترین پیشنهاد را ارائه داده تبلیغاتی است که در بالای صفحه موتور جستجو قرار دارد. این شبکه ها همچنین از تبلیغ کنندگان در برابر کلاهبرداری کلیک محافظت می کنند. این تنظیم تبلیغاتی به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد که بودجه روزانه را برای تبلیغات خود تعیین کنند تا در ازای کلیک های غیرضروری هزینه کمتری پرداخت کنید. تبلیغ کننده هرگز از بودجه خود صرفنظر نمی کند.
آنچه مهم است کلمات کلیدی و عبارات:
در تبلیغات PPC شما باید حداقل ده کلمه کلیدی “بسیار خاص” را انتخاب کنید که بهترین فرصت را برای جذب مشتری به سایت شما فراهم می کند. سپس ، تبلیغ خود را خلاقانه اما صادقانه بنویسید. در مورد محصول یا خدمات خود حقیقت را بگویید و دروغ نگویید. شما همیشه می خواهید محصول خود را در مثبت ترین حالت ارائه دهید. اگر محصول یا خدمات شما همانطور که تبلیغ می شود عملکرد خوبی داشته باشد ، اما اگر اینطور نباشد چه می کنید؟ مشتریان ناراضی از هیچ مشتری بدتر هستند. بررسی های منفی و دهان به دهان بر اعتبار شما تأثیر می گذارد و این مشتریان را از این کار دور می کند. شفاف سازی آگهی نیز مهم است. از زبان مبهم استفاده نکنید و جزئیات مهم مانند قیمت را در آن بگنجانید.
بودجه ای را برای پیشنهادات خود در نظر بگیرید و به آن پایبند باشید. پیشنهاد بیش از حد ندهید ، فقط پول خود را از دست خواهید داد ، اما آنقدر پیشنهاد کم نکنید که تبلیغات شما نشان داده نشود. سود خود را در مقابل هزینه های خود بررسی کنید. اگر پیشرفتی مشاهده نکردید ، باید کلمات کلیدی جدیدی را امتحان کنید یا کمپین تبلیغاتی خود را کنار بگذارید.
بیشتر و بیشتر تبلیغ کنندگان از تبلیغات PPC استفاده می کنند و رشد آن سریعتر از هر روش تبلیغات آنلاین است. از درآمد 2.6 میلیارد دلار در سال 2004 به 5.5 میلیارد دلار در سال 2009 ، هزینه هر کلیک به طور چشمگیری از 0.29 دلار به 0.36 دلار افزایش می یابد. تبلیغات PPC در بازاریابی اینترنتی جدید است و در سالهای آینده نیز به رشد خود ادامه می دهد. برای تبلیغ کنندگان ، این به معنای افزایش درآمد با هزینه های تبلیغاتی کمتر ، پس انداز ، فروش بیشتر ، بازگشت سرمایه خوب (ROI) و تبلیغات تبلیغاتی بسیار موثر در روزهای آینده است.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *