یک رقیب چینی TikTok که از Tencent پشتیبانی می کند ، پیش از تلاش بزرگ برای ایجاد &#x27؛ یک مارک جهانی جدید & amp ؛ در ایالات متحده مشغول به کار است.

توسط irmusic4, آگوست 19, 2021


یک رقیب چینی TikTok که از Tencent پشتیبانی می کند ، پیش از تلاش بزرگ برای ایجاد ‘؛ یک مارک جهانی جدید & amp ؛ در ایالات متحده مشغول به کار است.
تازه از جمع آوری بیش از 5 میلیارد دلار در IPO اخیر خود ، کمپانی چینی Kuaishou برنامه ویدیوهای کوتاه در تلاش برای جذب بازاریابی در ایالات متحده است ، زیرا به نظر می رسد با ByteDance ، مالک TikTok ، بزرگترین رقیب خود ، نزدیک تر می شود.
بر اساس اعلامات LinkedIn ، این شرکت تحت حمایت Tencent در حال حاضر برای 20 نقش در ایالات متحده ، از جمله افتتاحات مربوط به بازاریابی مانند تهیه کننده خلاق جهانی و مدیر رسانه جهانی ، مستقر در خارج از لس آنجلس ، در حال استخدام است.
در شرح مشاغل مختلف گفته می شود که باید از نامزدها انتظار می رود که در 12 ماه اول پیوستن خود “یک برند جهانی جدید راه اندازی کنند” و یک کمپین تبلیغاتی انجام دهند.
یکی از مدیران صنعت فناوری به اینسایدر کوایشو در ماه های اخیر “به صورت متجاوزانه” در سطح بین المللی استخدام کرده است و با بسته های سخاوتمندانه نامزدهای احتمالی را جذب می کند.
سخنگوی کوایشو از اظهارنظر خودداری کرد.
کوآیشو طی سال گذشته برخی از استخدام های قابل توجه مربوط به بازاریابی را در ایالات متحده انجام داده است. فران هازلدین ، ​​رئیس سابق بازاریابی Pluto TV در ماه مارس به عنوان مدیر بازاریابی جهانی به Kuaishou پیوست. رابین گونترمن گوگل سابق مدیر برند جهانی آن در ماه ژوئن شد. در جایی دیگر ، Sunny He ، که یک بازاریاب و مشاور برند برای شرکت هایی از جمله Huawei و برنامه های پخش زنده LiveMe و DLive بوده است ، تابستان گذشته مدیر عملیات Kuaishou در ایالات متحده شد.
Kuaishou و ByteDance رقبای سرسختی هستند ، هر دو در کشور خود – جایی که TikTok با نام Douyin شناخته می شود – و خارج از کشور. Kuaishou ماهانه 1 میلیارد کاربر فعال در همه برنامه های خود دارد و 1.9 میلیارد ByteDance دارد.
در خارج از چین ، Kuaishou صاحب برنامه های کوتاه ویدیویی Kwai ، SnackVideo و Zynn است. برنامه های آن بسیار شبیه به TikTok کار می کنند ، با یک صفحه نمایش کامل از فیلم ها و گزینه های پخش زنده. Kuaishou از طریق تبلیغات ترکیبی و با فروش سهم از هدایای مجازی و اقلام تجارت الکترونیکی خریداری شده از طریق پلتفرم خود درآمد ایجاد می کند.
Kuaishou پیش از این در حال توسعه سریع جهانی خارج از بازار داخلی خود بوده است. هزینه های فروش و بازاریابی آن در سه ماهه اول سال گذشته 44 درصد افزایش یافته و به 11.7 میلیارد یوان (1.8 میلیارد دلار) رسیده است-حدود 69 درصد از درآمد آن.
Kuaishou به ویژه فعالیتهای تبلیغاتی خود را در آمریکای جنوبی افزایش داد ، جایی که بیشتر 150 میلیون کاربر بین المللی ماهانه آن در آنجا مستقر هستند. کوایی به تازگی از مسابقات فوتبال کوپا آمه ریکا 2021 حمایت کرد ، تیم کرو ، حامی حمایتی مستقل از قرارداد ، به اینسایدر گفت که بین 1 تا 2 میلیون دلار ارزش گذاری شده است. سخنگوی کوایشو از اظهارنظر درباره جزئیات این همکاری خودداری کرد.
بلومبرگ در اوایل ماه جاری گزارش داد که Kuaishou قصد دارد “تیم جهانی خود را تا پایان سال” دو برابر کند “زیرا هدف آن جذب بیش از 250 میلیون کاربر ماهانه در خارج از چین است ، اگرچه این گزارش نشان می دهد که این شرکت بر بازارهای کلیدی مانند برزیل تمرکز خواهد کرد. و اندونزی به جای آمریکا.
گرگ پاول ، بنیانگذار مشاوره تبلیغاتی R3 Worldwide ، گفت که تلاش های اخیر برای جذب نیروها نشان می دهد که کوئیشوا به توسعه ایالات متحده چشم دارد.
پاول می گوید: “ایالات متحده حیاتی ترین بازار برای موفقیت تجاری آنها است – آنها مشاهده کرده اند که Tencent و ByteDance چه کرده اند و می خواهند از این مدل پیروی کنند.”
ورود Kuaishou به بازار ایالات متحده تا کنون تا حدودی خاموش بوده است. کلک TikTok آن Zynn سال گذشته با پیشنهاد پرداخت هزینه کاربران برای ثبت نام و مصرف ویدئوها راه اندازی شد و این برنامه به سرعت به بالای نمودارهای بارگیری رسید. سپس به دنبال اتهامات سازندگان در مورد سرقت ادبی ، چند هفته بعد برای مدت کوتاهی از فروشگاه برنامه های ایالات متحده ناپدید شد.
زین جولای گذشته بدون سیستم پاداش نقدی بازگشت و هنوز حرکت اولیه خود را تکرار نکرده است. بر اساس داده های شرکت تجزیه و تحلیل برنامه Sensor Tower ، TikTok تا به امروز بیش از 255 میلیون بار در ایالات متحده بارگیری کرده است ، در حالی که Zynn تنها 9.5 میلیون نصب در ایالات متحده دارد.
در اینجا بیشتر بخوانید مطالب بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *