اخبار مشاغل کوچک_ بازاریابی مشاغل آنلاین شما مانند آریانا هافینگتون

توسط irmusic4, آگوست 19, 2021


اخبار مشاغل کوچک_ بازاریابی مشاغل آنلاین شما مانند آریانا هافینگتون
با اعلام امروز مبنی بر اینکه AOL غول رسانه ای آنلاین هافینگتون پست را به مبلغ 315 میلیون دلار از کارآفرین و بنیانگذار آریانا هافینگتون خریداری می کند ، صاحبان مشاغل آنلاین در همه جا باید توجه داشته باشند. اگرچه هافینگتون مطمئناً منابع بیشتری نسبت به اکثر کارآفرینان نوپا داشته است وقتی که شش سال پیش سرمایه گذاری خود را آغاز کرد ، اما در هنگام ایجاد تجارت خود از همان تکنیک های اساسی بازاریابی آنلاین که در دسترس همه کارآفرینان آنلاین بود استفاده کرد. چه ابزارهایی برای توسعه تجارت شما در دنیای آنلاین وجود دارد؟
فروش NewsHuffPo کسب و کارهای آنلاین را زنده نشان می دهد. موفقیت هافینگتون پست هرچه دیگر نشان دهد ، ارزش بازاریابی آنلاین را در تقویت رشد فوق العاده نشان می دهد. امروزه صاحبان مشاغل کوچک باید به این واقعیت توجه داشته باشند که آیا کسب و کار آنها یک محصول ، خدمات یا سایت آنلاین است یا صرفاً از خدمات محصول یا سایتی برای بازاریابی آن استفاده می کنند. Slate.com
ترافیک “پولی” در مقابل “ارگانیک” و کدام برای شما بهتر است. آنا هافمن ، کارآفرین وبلاگ ، تعطیلات آخر هفته خود را در مورد تفاوت ترافیک می گذراند ، اما اعتراف می کند که تنها یک نوع وجود دارد که واقعاً به آن علاقه دارد. از پادکست این برنامه بیشتر بشنوید. کافه تولید ترافیک
TrendsHow “تجربه کاربر” برابر است با مارک تجاری در مشاغل آنلاین. راه دیگری که کسب و کارهای مجازی یا آنلاین (یا به طور کلی محصولات دیجیتالی) با محصولات سنتی بیشتر متفاوت است ، در زمینه هایی است که با عباراتی مانند “تجربه کاربر” یا “جریان کاربر و ویروسی” توصیف شده است. این امر حتی اگر وب سایت شما ابزار بازاریابی محصول دیگری باشد ، صادق است. اگر وب سایت شما کار نمی کند ، انتظار فروش یا مشتریان جدید را نداشته باشید. شرکت سریع
بازاریابی آنلاین به معنای ویروسی شدن است. گیل گاردنر در مورد یک نکته مهم در دنیای بازاریابی دیجیتال صحبت می کند: داشتن یا کنترل محتوای شما در مقابل به اشتراک گذاری آزادانه و اجازه انتشار پیام شما. مشخص است که گیل کدام تمرین را ترجیح می دهد. GrowMap
رسانه های اجتماعی آمیختن بازاریابی اجتماعی و موقعیت مکانی به صورت آنلاین. ساموئل آکسون به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه برخی از مارک ها از شبکه های اجتماعی ترکیبی و ویژگی های check-in مکان های فیس بوک استفاده می کنند تا آگاهی از برند را به سطح بعدی برسانند. آیا به دنبال این هستید که همه ابزارهای رسانه های اجتماعی را در اختیار داشته باشید تا تجارت خود را بازاریابی کنید. بینش های اجتماعی Sprout
چگونه می توان دوستان فیس بوکی را به دست آورد و بر مردم تأثیر گذاشت. پست تام پرنل تقریباً می تواند به روزرسانی کتاب کلاسیک دیل کارنگی باشد که برای عصر اینترنت (و به طور خاص فیس بوک) ادامه مطالب اقتباس شده است. تام تکنیک هایی را پیشنهاد می کند و در مورد راه تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی پیشنهاداتی می پرسد. نکته شما چیست؟ Kikolani.com
آیا شما شهروند خوب توییتر هستید؟ ما هیچ نامی ذکر نمی کنیم ، اما کسی در اینجا * سرفه * (مرد بزرگ کاجون) فهرستی از کارهایی را که فکر می کند برای شما بی ادبانه است در توییتر تهیه کرده است. ما همچنین بسیار مطمئن هستیم که هر از گاهی یکی دو مورد از آنها را خودمان انجام داده ایم ، بنابراین اجازه دهید مرور کنیم. سخت کار کردن در اینترنت
پایین آوردن زبان آیا تا به حال سعی کرده اید با یک انسان دیگر فقط با کلماتی که 140 کاراکتر را همزمان ترکیب می کند ارتباط برقرار کنید؟ پس بهشتان را شکر کنید که توییتر شامل تایپ افکار شماست. و همچنین ، از آسمان برای این راهنمای جامع برای بهترین در میانبرهای توییتر تشکر می کنم. سیان فیلیپس
مطالب مرتبط همه چیز در مورد اعداد است؟ در اینجا یک استراتژی کاملاً متفاوت از توییتر با آنچه قبلاً شنیده اید آورده شده است. همچنین ، در تضاد مستقیم با پست بالا “توییت به صورت بلوکی”. ما می خواهیم استراتژی شما برای Tweeting را بشنویم. جلو بروید و آن را در زیر بگذارید. کافه تولید ترافیک
بازاریابی آنلاین آموزش اصول بک لینک گذشته از تمام بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی آنلاین زیادی به تحقیق و پیاده سازی ساده خلاصه می شود. در اینجا یک استراتژیست پیوند عقب نگاهی به درون پیوندهای برگشتی یا پیوندهای ورودی (یکی از مهمترین عوامل در نتایج جستجو) می اندازد و در نهایت بر هر کمپین بازاریابی سایت تأثیر می گذارد. یه نگاهی بنداز DannyWhitehouse.com
از روندهای مشاغل کوچک اخبار کسب و کارهای کوچک: بازاریابی مشاغل آنلاین خود مانند Arianna Huffington
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *