با 11 مدیر بازاریابی بازیکن قدرت آشنا شوید که در مرحله بعدی جنگهای تلویزیونی جریانی با آن مبارزه می کنند

توسط irmusic4, آگوست 18, 2021


با 11 مدیر بازاریابی بازیکن قدرت آشنا شوید که در مرحله بعدی جنگهای تلویزیونی جریانی با آن مبارزه می کنند
مسابقه برنده شدن در جریان ویدئو در حال شتاب گرفتن است.
هر شرکت تلویزیونی بزرگی که به زودی سرویس پخش جریانی خاص خود را نداشته باشد ، از جمله طاووس Comcast و HBO Max AT&T. اپل سرویس پخش جریانی جدیدی دارد و استارت آپ ویدیوی موبایل Quibi در حال توسعه است.
یک مورد قوی برای آن وجود دارد. بر اساس گزارش جدیدی از Nielsen ، نوزده درصد از وقت مصرف کنندگان در تماشای تلویزیون در خانه های دارای قابلیت OTT در سه ماهه چهارم سال 2019 صرف پخش جریانی ، اعم از خدمات اشتراکی با پشتیبانی تبلیغات یا پولی شده است ، در حالی که اوایل سال 2018 این میزان 10 درصد بود گزارش.
جنگهای جریانی نه تنها منجر به طغیان محتوای جدید شده است ، بلکه همچنین در حال ایجاد یک حمله رعد و برق است زیرا هر سیستم عامل سعی در ترغیب مردم به باز کردن کیف پول و اشتراک دارد. Super Bowl ، بزرگترین مرحله تبلیغات تلویزیونی ، امسال تبلیغات آمازون ، دیزنی پلاس ، هولو و کوبی را به نمایش گذاشت.
در تمام مدت ، مدیران اجرایی در Netflix ، که جریان را به یک پدیده فرهنگی تبدیل کردند ، با تهاجم سیستم عامل را در مکان هایی مانند هند و اروپا تحت فشار قرار می دهند ، جایی که بزرگترین فرصت ها را برای رشد می بیند.
بیزینس اینسایدر 11 رهبر را که در حال هدایت استراتژی های بازاریابی در بازارهای عمده و در حال توسعه خدمات پخش هستند ، شناسایی کرد.
کلی کمپبل ، هولو کلی کمپبل. با گرم شدن رقابت در دنیای جریان و ورود بازیکنان جدید به رقابت ، این به عهده مدیر بازاریابی Hulu Kelly Campbell است تا اطمینان حاصل کند که صندوق جنگ بازاریابی آن آماده است و همچنان فراتر از مجموعه اصلی فیلم “The Handmaid’s” باقی مانده است. قصه ”
کمپبل این کار را با اولویت نه تنها SVOD Hulu ، بلکه همچنین مشاغل تلویزیونی Live TV خود ، با حمایت از مشارکت های ورزشی پررنگ مانند مسابقات فینال کنفرانس غربی NBA و پلی آف و فینال جام استنلی برای دومی انجام می دهد. این شرکت چیزی بیش از Super Bowl 2020 برای تبلیغ Live TV با نقطه ای با بازی تام بردی درباره برنامه های بازنشستگی خود بازی نکرد.
کمپبل بر نام تجاری ، خلاقیت ، رشد ، تجربه بیننده ، تلاش برای جذب مشترک ، تعامل و حفظ نظارت می کند. او همچنین مسئول اطمینان از اینکه صدای هولو کل سازمان را شامل می شود ، از جمله فناوری ، توزیع ، محتوا و تیم های تولیدی است.
وی در مدت تصدی سه سال خود ، هدایت کمپین های محتوای بزرگی برای تولیدات اصلی مانند “The Handmaid’s Tale” و “Fyre Fraud” و تلاش های تجاری با نام تجاری مانند “Never Get Hulu” و “Better Ruins Everything” بود ، که به پایگاه مشترکان هولو کمک می کند. طبق گفته Axios به بیش از 30 میلیون نفر.
تحت کمپبل ، هولو با ربودن میم ویروسی “World Record Egg” در اینستاگرام برای افزایش آگاهی از مسائل مربوط به سلامت روان ، سریعاً با بازاریابی خود لحظات فرهنگی را فراموش کرده است. این اولویت شخصی سازی است ، با قالب های تبلیغاتی مانند تبلیغات مکث و تبلیغات پرحرف.
قبل از هولو ، کمپبل 12 سال را در Google با چندین نقش بازاریابی ارشد سپری کرد. قبل از آن کمپبل یک بانکدار سرمایه گذاری بود. او در لیست نوآورترین CMO های Business Insider در سال 2018 و 2019 ظاهر شده است.
مطالب بیشتر جو ارلی ، دیزنی پلاس جو ارلی. آلبرتو E. رودریگز / گتی ایماژ برای هالیوود ریپورتر دیزنی پلاس در عرض تنها سه ماه به 28.6 میلیون مشترک رسیده است – تقریباً یک سوم از اهداف 2024 این شرکت – بخشی از آن به لطف دستگاه بازاریابی دیزنی است که سه ماه قبل از راه اندازی شروع شده و استفاده می شود شبکه های تلویزیونی ، پارک های تفریحی ، فروشگاه ها و سایر سنگ های لمسی آن. (کودک یودا هم صدمه ای ندید.)
جو ارلی ، EVP بازاریابی و فعالیت در دیزنی پلاس ، به هماهنگی تلاش گسترده بازاریابی با ریکی اشتراوس ، رئیس بازاریابی و محتوای این پلتفرم کمک کرد.
چالش بعدی ارلی این خواهد بود که دیزنی پلاس اولین بار قابل توجهی را هنگام ورود در ماه مارس در مناطقی از اروپای غربی و هند انجام دهد ، جایی که دیزنی ممکن است همان کششی را که در ایالات متحده دارد نداشته باشد.
ارلی در ژانویه 2019 به دیزنی پیوست زیرا تیمی را که هدایت دیزنی پلاس را بر عهده داشت ، گسترش می داد.
قبل از آن ، او سه سال را در استودیوی گیل برمن ، گروه شغال گذراند ، جایی که وی نظارت بر تلویزیون ، فیلم ، تئاتر و دیجیتال را بر عهده داشت ، از جمله در حال توسعه نمایش هایی مانند “مرتب کردن با ماری کوندو” برای نتفلیکس.
ارلی قبل از آن بیش از دو دهه در فاکس یک مدیر اجرایی بود ، اخیراً به عنوان مدیر عامل گروه فاکس تی وی.
مگان ایمبرس و خوان بونگیووانی ، کوبی بی مگان امبرس. Quibi به عنوان یک ورودی جدید استریم ، Quibi کار خود را برای آن قطع کرده است. و این وظیفه مگان ایمبرس است که اطمینان حاصل کند نه تنها این شرکت می تواند در مقابل رقبای خود بایستد بلکه مردم فرضیه آن را نیز درک می کنند.
سرویس پخش ویدئو بصورت کوتاه از جفری کاتزنبرگ ، مدیر هالیوود و مدیر عامل سابق اچ پی مگ ویتمن ادعا می کند که با تمرکز بر برنامه هایی با اپیزودهای 10 دقیقه ای یا کمتر ، با پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام ، یوتیوب و TikTok به جای Netflix و Disney Plus رقابت می کند. .
تحت مدیریت Imbres ، که مسئولیت بازاریابی مارک تجاری و محتوا را بر عهده دارد ، این شرکت یک حمله حمله عظیم بازاریابی را شامل می شود که شامل یک تبلیغ Super Bowl ، اولین تبلیغ ملی آن است. این مکان 30 ثانیه ای به بینندگان گفت که Quibi مخفف چیست – سریع نیش زدن. پس از آن تبلیغاتی در طی اسکار ترویج این ایده که همیشه برای تماشای یک قسمت از Quibi بسیار کوتاه است ، وجود دارد.
ایمبرس کار خود را در آژانس ها آغاز کرد ، قبل از اینکه به نتفلیکس بیاید ، در Razorfish و Crispin Porter Bogusky کار می کرد.
او با خوان بونگیووانی ، همکار سابق Netflix که مدیر جهانی بازاریابی اکتسابی در Netflix بود و اکنون رئیس بازاریابی رشد در Quibi است ، کار می کند. مانند Imbres ، بونگیووانی در آژانس هایی از جمله ZenithOptimedia و MEC ثبت نام می کرد.
جکی لی جو ، نتفلیکس جکی لی جو. Netflix Netflix کتابچه بازاریابی برای پخش ویدئو را با قرار دادن پلت فرم ، سریال های اصلی و فیلم های خود در قلب مکالمه فرهنگی با برنامه های ضربه زننده ، مبارزات تبلیغاتی شوخ مانند “Netflix یک شوخی است” امی فشار داد ، و یک استراتژی اجتماعی قاتل نوشت. .
جکی لی جو ، مدیر جدید CMO وظیفه دارد در رقابتی ترین لحظه از تاریخ شرکت ، بر اساس آن میراث بنشیند. (بیشتر به نمودار تعاملی مدیران Netflix مراجعه کنید.)
لی جو در سپتامبر گذشته ، هنگامی که جانشین کلی بنت مدیر ارشد بازاریابی شد ، از استودیوی BBC به Netflix پیوست.
در آن زمان ، بازاریابی تحت نظارت مدیر محتوا تد ساراندوس حرکت کرد و این نشان دهنده ارتباط نزدیک بین محتوا و بازاریابی در شرکت پخش جریانی بود.
بومی استرالیا از قبل از روزهای Netflix علاقه خود را برای ایجاد نام تجاری و استفاده از سیستم عامل برای ارتباط با مخاطبان نشان داد.
در استودیوی BBC ، جایی که لی جو از 2015 تا 2018 مدیر CMO بود ، به مارك تجاری بزرگ مانند Planet كه شامل مجموعه های “Planet Earth” و “Blue Planet” است ، كمك كرد.
در سال 2016 ، لی جو با نسخه سه بعدی Google Earth کار کرد تا داستان هایی را از 30 مکان مختلف در سراسر جهان نقشه برداری کند و The Planet را به مخاطبان جدید معرفی کند. وی همچنین استودیوی BBC را به آزمایش با شرکت های فناوری از جمله Snap ، Tencent و Skype سوق داد.
لی جو در مصاحبه ای در سال 2018 گفت: “ما باید به نوعی درک کنیم که امروزه مصرف کنندگان از چه محتوایی استفاده می کنند و ما باید بتوانیم این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کنیم به شکلی که می خواهند.” ارسال شده توسط Foxtel Media.
لی جو در مدت حضور خود در اسکایپ متعلق به مایکروسافت و سایر شرکت های رسانه ای و مخابراتی در معرض سیستم عامل های دیجیتالی قرار گرفت.
او در اسکایپ ، ابتکاراتی مانند “پروژه همکاری اسکایپ” را رهبری می کرد که نشان می داد سازندگان مانند ویکتوریا بکهام چگونه از اسکایپ استفاده می کنند و به آن کمک می کند از نظر فرهنگی ارتباط برقرار کند.

“بیوگرافی شخصی او را در معرض سودمندی فن آوری قرار داده است ، اما همچنین تأثیر عاطفی و فوایدی را که می توانید در هر مرحله از زندگی خود ایجاد کنید ،” ، Al MacCuish ، بنیانگذار Sunshine ، که با لی جو در پروژه همکاری اسکایپ و در زمان حضور وی در استودیوی بی بی سی. “یافتن کسی در آن موقعیت بسیار نادر است.”
در Netflix ، لی جو تازه شروع به نشان دادن او می کند. وی برای تبلیغ فیلم “مرد ایرلندی” که مردم را به سال 1975 منتقل کرد ، زمانی که جیمی هاففا گم شد گزارش شد ، بر تصرف ایتالیای کوچک نیویورک نظارت داشت. او همچنین بر فشار برای “6 زیرزمینی” نظارت کرد که از بزرگترین ابزار بازاریابی در اختیار فیلم ، ستاره رایان رینولدز بهره گرفت.
نتفلیکس در سال 2019 2.65 میلیارد دلار برای بازاریابی هزینه کرد در حالی که این رقم در سال 2018 2.37 میلیارد دلار بود.
جی مارین و اندی دونکین ، آمازون ویدیوی نخست جی مارین. آمازون نخست وزیر ویدئو از زمان جنیفر سالکه ، مدیر سابق NBC ، برای مدیریت بخش استودیوها در فوریه 2018 ، در حالت چرخش بوده است.
بازدیدهای تلویزیونی پرطرفدار اخیر مانند “The Marvelous Mrs. Maisel” و “Tom Clancy’s Jack Ryan” به بازگرداندن سرویس پخش جریانی به نقشه کمک کردند. اما هنوز با موفقیت اصلی یا دامنه فرهنگی Netflix مطابقت ندارد.
در حالی که سالکه برای موفقیت بزرگ بعدی آمازون خرید می کند – و سریال پر هزینه “ارباب حلقه” خود را توسعه می دهد – جی مارین و اندی دونکین در تلاشند تا آمازون را به یک نام تلویزیونی جهانی تبدیل کنند.
Marine VP از Prime Video است و نظارت بر بازاریابی این پلتفرم را در سطح جهانی انجام می دهد در حالی که Donkin به بازاریابی در ایالات متحده می پردازد.
مارین سابقه بازاریابی سنتی ندارد. او 18 سال با آمازون بوده و به ساخت گروه Kindle کمک کرده و برای هدایت آن به قدرت رسیده است. در سال 2013 ، وی مشاور “سایه” مدیر عامل آمازون جف بزوس بود ، همانطور که Business Insider گزارش داده است ، مدیران ارشد را با نشان دادن همه جنبه های تجارت به آنها جلب می کند.
وی از سال 2015 Prime Video را در اروپا اداره می کند و همین امر منجر به نظارت وی بر بازاریابی این سرویس در سطح جهانی می شود.
اروپا ، جایی که تفنگداران دریایی مستقر هستند ، آمازون به دلیل تلاش برای افزایش مخاطبان جریان خود در سراسر جهان ، به کانون اصلی آمازون تبدیل شده است.
اولین انتشار بزرگ بین المللی Prime Video در سال 2016 تیم را برای پشت سر گذاشتن “Top Gear” بی بی سی برای یک سری اتومبیل جهانی به نام “تور بزرگ” جلب کرد. و سال گذشته ، مارین نظارت زیادی بر آمازون برای ساخت مینی سریال “Good Omens” داشت ، خیالی که با استودیوی بی بی سی ساخته شد و براساس یک رمان نیل گیمن و تری پراتشت ساخته شد. این بازاریابی از بزرگترین اقدامات آمازون بود و شامل تصرف یک خانه شهری در منطقه سوهو لندن بود که فضای مشهور کتاب را بازآفرینی کرد.
دونکین ، مستقر در سیاتل ، واشنگتن ، پس از حضور در سمت مدیر ارشد بازاریابی در Under Armour ، در سال 2018 به آمازون پیوست. وی پیش از این از سال 2011 تا 2016 هدایت بازاریابی تجاری و تجاری را در این شرکت برعهده داشت و وی در زمینه شکل گیری اولین تبلیغ Super Bowl آمازون اعتبار دارد.
در پریمیر ویدئو ، تیم بازاریابی او پشت مانع هایی مانند گچ کاری پشت بام های لس آنجلس برای تبلیغ “جک رایان” و بازآفرینی کارنگی دلی نماد نیویورک برای تبلیغ “خانم شگفت انگیز مایسل” و همچنین تبلیغات سنگین تلویزیونی و دیجیتال بود. Prime Video در سه سال گذشته در Super Bowl ظاهر شده است که اخیراً تبلیغات سریال آینده “شکارچیان” با بازی آل پاچینو را انجام داده است.
الکساندرا شاپیرو و پاتریشیا هادن ، طاووس الکساندرا شاپیرو. NBCUniversal Alexandra Shapiro یکی از مدیران قدیمی NBCUniversal است که اکنون EVP بازاریابی و استراتژی مارک تجاری برای Peacock ، سرویس پخش برنامه ریزی شده خود است که قرار است در ماه جولای آغاز شود.
NBCU برای از بین بردن طاووس از زمین دو میلیارد دلار تعهد کرد و شاپیرو مسئول آگاهی از برند و تقاضای آن ، نظارت بر استراتژی بازاریابی و موقعیت ، رسانه ها ، خدمات خلاقانه ، فعال سازی اجتماعی ، تبلیغات و فعالیت های تجربی است.
شاپیرو با کمک پاتریشیا هادن ، Peacock SVP بازاریابی رشد ، که مراقب جذب مشتری ، تعامل و حفظ آن است. او همچنین مشارکت بازاریابی را با سیستم عامل های بیشتر بخوانید توزیع و فناوری هدایت می کند.
طاووس در بین سایر طبقات ، از گزینه رایگان و پشتیبانی تبلیغات نیز برخوردار خواهد بود. مانند دیزنی پلاس و وارنر مدیا ، جزئیات خدمات را در روز سرمایه گذار ماه گذشته در نیویورک فاش کرد. به نقل از وال استریت ژورنال ، این طرح تبلیغاتی شامل تبلیغات در طول بازیهای المپیک NBCU در تابستان امسال و تبلیغات متقابل با اسپانسرهایی مانند Unilever ، State Farm و Target و شرکتهای تلویزیونی پولی است که کانال های آن را توزیع می کنند.
شاپیرو پیش از این EVP بازاریابی و دیجیتال برای شبکه ایالات متحده آمریکا و SYFY بود ، و نظارت بر تبلیغات تبلیغاتی برای نمایش هایی از جمله “آقای ربات” ، “لباس” و “یقه سفید” را بر عهده داشت. او همچنین رهبری مجدد SYFY در سال 2017 را بر عهده داشت. .
هادن قبلاً SVP توسعه و مشارکت مخاطبان NBCUniversal Digital بود ، جایی که مسئول رشد بیننده و کسب درآمد از محتوای آن در سیستم عامل های دیجیتال بود. وی همچنین روابط این شرکت را با شرکت های دیجیتالی Snap ، BuzzFeed و Vox مدیریت کرد.
قبل از پیوستن به NBCUniversal در سال 2015 ، هادن همچنین مدیر مالی Shazam Entertainment و مدیر سابق بازاریابی Hulu بود.
کریس اسپاداچینی ، وارنر مدیا کریس اسپاداچینی. HBO Chris Spadaccini در طی 20 سال فعالیت حرفه ای خود در HBO ، بازاریابی را برای برخی از پررنگ ترین نمایش ها و نمایش های شبکه هدایت کرد ، از جمله “Game of Thrones” ، “Entourage” ، “The Sopranos” و سرویس پخش جریانی HBO Now.
بدلکاری های وی شامل بازآفرینی شهرهای “Westworld” و “Game of Thrones” در SXSW بود که همچنین شامل اهدای خون و Super Super Bowl با Bud Light در سال 2019 بود.
او سال گذشته برای نظارت بر بازاریابی برای تمام سرگرمی های WarnerMedia Entertainment ، واحد سرگرمی جدید AT&T که شامل HBO ، TBS ، TNT ، truTV و سرویس مستقیم HBO Max برای مصرف کنندگان است که قرار است در ماه مه سال 2020 راه اندازی شود ، ارتقا یافت.
در حالی که بسیاری از جزئیات تحت فشار باقی مانده اند ، سرویس SVOD WarnerMedia به هر تنوع ، سه گزینه اشتراک را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. وال استریت ژورنال گزارش داد که این شرکت قصد دارد تقریباً 300 میلیون دلار برای تبلیغات HBO Max هزینه کند.
او در نقش جدید خود محتوای اصلی و منحصر به فرد زیادی برای اعتیاد به مواد مخدر دارد ، از “شاهزاده تازه هوا” و “دوستان” (از جمله مراسم ویژه دیدار با ارزش تا 15 میلیون دلار ، به نقل از وال استریت ژورنال) تا “بتومن” “و راه اندازی مجدد” دختر شایعه “. او مستقیماً به باب گرینبلات ، رئیس سرگرمی و تجارت مستقیم با مصرف کننده این شرکت ، گزارش می دهد.
اسپاداچینی کل حرفه خود را در سرگرمی گذرانده است ، و قبل از ورود به بازاریابی در VH1 شروع به تبلیغات برای افراد مشهور و مشتریان شرکت در PMK / HBH کرد.
Chris Van Amburg، Apple TV Plus Chris Van Amburg. اپل کریس ون آمبورگ ، رئیس بازاریابی ویدئویی اپل ، یکی از چند مدیر نظارت بر بازاریابی برای Apple TV Plus است.
سرویس تلویزیونی اشتراک در ماه نوامبر با کتابخانه ای معتبر با بازی و ایجاد نخبگان هالیوود از جمله “The Morning Show” با جنیفر آنیستون ، ریز ویترسپون و استیو کارل در ماه نوامبر راه اندازی شد. “بنده” از M. Night Shyamalan “دیدن” با جیسون ماموآ و “باشگاه کتاب اوپرا” به میزبانی اپرا وینفری.
بزرگترین چالش ون آمبورگ در سال 2020 اثبات این امر است که مردم به سرویس پخش جریانی دیگری احتیاج دارند و اینکه – از همه اشتراک های جدید و آینده HBO Max به Quibi – Apple TV Plus همان چیزی است که آنها باید برای آن هزینه کنند.
قدرت بازاریابی او که بیش از یک دهه در تلویزیون Sony Pictures ایجاد شده است ، می تواند در آنجا مفید باشد. ون آمبورگ در استفاده از کانال های نامتعارف بازاریابی ، از جمله رسانه های جدید ، فن آوری و سایر قالب های تبلیغاتی برای تبلیغ برنامه های تلویزیونی تبحر داشته است.
ون آمبورگ در سال 2004 در تلویزیون سونی پیکچرز به سونی پیوست و هدایت بازاریابی استودیو را برای سریال هایی که از تلویزیون به دی وی دی در حال انتقال بودند ، انجام داد. وی بعداً مسئول بازاریابی رسانه های جدید شد و نظارت بر کمپین های دیجیتالی نمایش هایی مانند “بریکینگ بد” را بر عهده گرفت. او به SVP بازاریابی در تلویزیون تلویزیونی سونی پیکچرز رسید که در کارهای برجسته او اتاق فرار برای “لیست سیاه” و یک مجموعه وب متحرک برای تبلیغ “جامعه” وجود داشت.
ون آمبورگ در سپتامبر 2018 به اپل پیوست.
بازاریابی اپل تی وی پلاس تاکنون معطوف به نمایش های آن بوده است ، در بیشتر تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها و تبلیغات دیجیتال عناوین و ستاره های بزرگ را تبلیغ می کنند.
همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد ، بازاریابی Apple TV Plus محدودتر از تبلیغات دیوار به دیوار این شرکت برای آیفون است.
اما مانند آمازون ، اپل در مخاطبان موجود خود از دارندگان دستگاه های اپل یک مزیت بزرگ دارد. این شرکت در ژانویه گفت بیش از 1.5 میلیارد دستگاه فعال اپل در سطح جهان وجود دارد. اپل برای راه اندازی Apple TV Plus به مخاطبان خود متکی بود و آن را به مدت یک سال رایگان به افرادی که دستگاه های جدید خریداری کرده اند ارائه می دهد.
اپل نگفته است که این سرویس چه تعداد مشترک دارد.
افشای اطلاعات: ماتیاس داففنر ، مدیرعامل شرکت مادر Business Insider ، Axel Springer ، یکی از اعضای هیئت مدیره Netflix است.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *